:-( Wygląda na to że masz Adblocka. Utrzymujemy się z reklam żeby móc dostarczyć Ci wiadomości z Twojego regionu za które nie musisz płacić, czy mógłbyś rozważyć jego wyłączenie?
PILNE

Czy firmy lokalne mają taką samą szansę w TOP 10 w wynikach wyszukiwania co firmy ogólnopolskie?

Inne Ciekawostki, firmy lokalne mają taką samą szansę wynikach wyszukiwania firmy ogólnopolskie - zdjęcie, fotografia
Portal eGarwolin.pl 25/09/2019 14:19

Jeżeli zestawiasz ze sobą 2 firmy, jedną lokalną a drugą o o działaniach ogólnopolskich, myślisz sobie, że nie ma cienia wątpliwości, że firma ogólnopolska przegra w tym zestawieniu. Jednak czy na pewno? Czy budżet obydwu tych firm dominuje wszystko? Jak wynika z przeprowadzonych przez Searchengineland.com badań ukazujących zachowania użytkowników w sieci, aż 80% użytkowników przeprowadza za pomocą smartfonów i tabletów wyszukiwania lokalnego. Statystyki są równe dla każdego.

Kto zyska na pozycjonowaniu lokalnym?

Pozycjonowanie lokalne jest świetnym działaniem dla wszystkich firm prowadzących sklepy, jak i świadczących usługi, tak jak sama nazwa wskazuje “lokalnie”. W praktyce oznacza to, że najbardziej na nim zyskują średnie i małe firmy, które często tylko lokalnie są w stanie przebić się na rynku. Czy to jednak jest złe? Wręcz przeciwnie, jeżeli prowadzisz np. szkołę językową, która świadczy swoje usługi stacjonarnie, to czy warto wyświetlać się na wszystkie wyniki “kurs językowy” niezależnie czy osoba szukająca szkolenia jest ze Szczecina czy z Krakowa? Oczywiście, że nie, byłoby to zdecydowanie przepalaniem budżetu oraz prowadziłoby to do zbyt dużej ilości odrzuceń wyników wyszukiwania. Czy firmy ogólnopolskie zawsze mają wystarczający budżet by pokryć w lokalnych wynikach cały obszar Polski. Często zdarza się, że skupiają się one jedynie na ogólnych frazach, przez co nie efektywnie wykorzystują budżet kampanii oraz nie mają szans, jeżeli użytkownik zawęża frazę przez podanie konkretnej lokalizacji.

 

Trzymaj rękę na pulsie

Konkurencja nie śpi, dlatego prowadząc firmę musisz stale walczyć o pozycję. Optymalizuj, przerabiaj treści na stronie oraz modyfikuj profil linków. Firmy ogólnopolskie w tym aspekcie przechylają drążek na swoją stronę. Często mają od tego wyspecjalizowane agencje lub sami inwestują w specjalistów w tej dziedzinie. Wiedzą, że od szybkości wdrażania zmian wiele zależy. Jakże często okazuje się, że to co wydaje się firmom lokalnym od samego początku bardzo proste, np. pisanie tekstów na stronę, które przecież bazują na posiadanej wiedzy, zajmuje zbyt wiele czasu a przerobienie większości meta tagów spędza sen z powiek i wcale nie jest takie łatwe do zaimplementowania, bo Google wciąż wprowadza kolejne zmiany i od teraz np. preferuje dłuższe meta descriptions.

 

Bądź ze sobą szczery, nie ucz się na klientach

Sprawdź czy Twoja wiedza z zakresu SEO jest znikoma, na poziomie teorii - wiem co to jest i z czym to się je, czy możesz bez obaw promować stronę internetową swojej firmy – bez strachu, że poważnie zaszkodzisz swojej domenie. Osiągnięcie poziomu wiedzy i umiejętności jaką posiadają doświadczeni pozycjonerzy, którzy na co dzień pracują z wieloma stronami internetowymi z różnych branż, jest niemal niemożliwe do wykonania, a w sytuacji gdy posiadasz wyłącznie jedną stronę internetową, zwyczajnie nie masz możliwości uzyskania, aż tak szerokiej wiedzy na temat różnych strategii promocji. Najlepszym rozwiązaniem aby przetestować swoje działania jest przeprowadzenie audytu SEO. Mogą go wykonać nawet osoby początkujące w tej dziedzinie, a wyniki przedstawione po audycie pokazane zostaną w postaci przejrzystych raportów. Na rynku dostępnych jest wiele form audytów, są to zarówno automatyczne bezpłatne jak i płatne audyty. W razie wątpliwości, który wybrać warto skontaktować się z agencją SEO, która z pewnością przedstawi różnice pomiędzy obiema formami.

 

Materiał płatny od partnera.

Reklama

Czy firmy lokalne mają taką samą szansę w TOP 10 w wynikach wyszukiwania co firmy ogólnopolskie? komentarze opinie

  • Szymon Owedyk 2019-10-02 16:29:32

    Uważam, że firmy lokalne mogą się świetnie przebić. Wystarczy nawet skutecznie prowadzić wizytówkę Google Maps i stworzyć tam stronę wizytówki oraz później dbać o pozycjonowanie. Sam mam kilku Klientów, którzy miesięcznie zdobywają setki lub dziesiątki klientów, którzy ich ofertę znaleźli w Mapach Google czy w wynikach Google Maps ukazanych w wyszukiwarce Google :) https://copywriterexpert.pl/pozycjonowanie-strony-www/

Komentarze mogą dodawać tylko zalogowani użytkownicy.




Reklama

Ogłoszenia PREMIUM

Praca Sante: OPERATOR MASZYN /

Firma Sante A. Kowalski Sp. j. w związku z dynamicznym rozwojem do zakładu produkcyjnego w Sobolewie i Stodzewie k/ Parysowa poszukujemy osób na..


OKNA DRZWI BRAMY PLISY ROLETY

Zapraszamy do punktu sprzedaży Garwolin ul. Kościuszki 48B W ofercie : - okna PCV - drzwi wew, i zew. - bramy garażowe - drzwi stalowe - rolety (..


Sprzedawca Pokryć Dachowych

Poszukujemy handlowca z branży dachowej. Wymagania: -doświadczenie w branży -doświadczenie w obsłudze klienta


Przyjmę mężczyznę do pracy w

Przyjmę mężczyznę do pracy w sklepie ogrodniczym w Garwolinie.


Budowa domów solidnie czysto

Zapraszamy do współpracy .. Doświadczenie 19 lat w budowach domów. budynków gospodarczych..garaży.itp.Bardzo obszerna wiedza pozwala nam na fachowe..


Kupię pamiątki, książki , mapy

Kupię rzeczy związane z powiatem garwolińskim - książki, opracowania, wspomnienia, - pamiątki, medale, - mapy, - zdjęcia, - itp.


PRACA

PIZZERIA PEPPERONI ZATRUDNI PRACOWNIKA NA WEEKENDY (PT, SB, ND) OBSŁUGA KLIENTA I POMOC KUCHNI


Reklama
 Reklama

25 maja 2018 roku weszło w życie Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27 kwietnia 2016 roku tzw. RODO. Nowe prawo nakłada na nas obowiązek uzyskania Twojej zgody na przetwarzanie przez nas danych osobowych w plikach cookies

Oświadczam, iż zapoznałem sie z Polityką prywatności i zgadzam się na zapisywanie i przechowywanie w mojej przeglądarce internetowej tzw. plików cookies oraz na przetwarzanie zaszyfrowanych w nich danych osobowych pozostawianych w czasie korzystania z innych stron internetowych, serwisów oraz parametrów zapisywanych w plikach cookies w celach marketingowych, w tym na profilowanie i w celach analitycznych przez egarwolin.pl, oraz ZAUFANYCH PARTNERÓW.

Administratorzy danych / Podmioty którym powierzenie przetwarzania powierzono

Firma Wydawnicza Michał Gawryołek z siedzibą w Ryki 08-500, ul. Szkolna 1

Cele przetwarzania danych

1.marketing, w tym profilowanie i cele analityczne
2.świadczenie usług drogą elektroniczną
3.dopasowanie treści stron internetowych do preferencji i zainteresowań
4.wykrywanie botów i nadużyć w usługach
5.pomiary statystyczne i udoskonalenie usług (cele analityczne)


Podstawy prawne przetwarzania danych


1.marketing, w tym profilowanie oraz cele analityczne – zgoda
2.świadczenie usług drogą elektroniczną - niezbędność danych do świadczenia usługi
3.pozostałe cele - uzasadniony interes administratora danych


Odbiorcy danych

Podmioty przetwarzające dane na zlecenie administratora danych, w tym podmioty ZAUFANI PARTNERZY, agencje marketingowe oraz podmioty uprawnione do uzyskania danych na podstawie obowiązującego prawa.

Prawa osoby, której dane dotyczą

Prawo żądania sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania danych; prawo wycofania zgody na przetwarzanie danych osobowych. Inne prawa osoby, której dane dotyczą.

Informacje dodatkowe

Więcej o zasadach przetwarzania danych w "Polityce prywatności"