:-( Wygląda na to że masz Adblocka. Utrzymujemy się z reklam żeby móc dostarczyć Ci wiadomości z Twojego regionu za które nie musisz płacić, czy mógłbyś rozważyć jego wyłączenie?
PILNE

Debaty przedwyborcze w Garwolinie i Wildze dojdą do skutku?

Wybory samorządowe 2018, Debaty przedwyborcze Garwolinie Wildze dojdą skutku - zdjęcie, fotografia
Portal eGarwolin.pl 26/10/2018 11:46

W mediach społecznościowych pojawiły się zaproszenia Iwony Kurowskiej i Jacka Piesiewicza do debat przed 2 turą wyborów na burmistrza Garwolina i wójta gminy Wilga. Czy Marzena Świeczak i Bogumiła Głaszczka wezmą w nich udział?

Walka o fotele burmistrza Garwolina i wójta gminy Wilga trwa. Głosowanie w niedzielę 21 października nie przyniosło zwycięzców. Druga tura wyborów już 4 listopada. Czy poprzedzą ją debaty przedwyborcze z udziałem kandydatów ubiegających się o stanowiska włodarzy?

 

W Garwolinie trwają rozmowy

Przypominamy, że w I turze wyborów, 21 października, Marzena Świeczak (KWW Marzeny Świeczak wspieranego przez Tadeusza Mikulskiego) zdobyła 3 673  (45,70%) głosów wyborców. Na Iwonę Kurowską głos oddało 3 033 (37,74%) mieszkańców Garwolina. Różnica między kandydatkami wyniosła 640 głosów. Urszula Zadrożna, która odpadła wówczas z gry o fotel burmistrza miasta uzyskała 1331 głosów (16,56%) wyborców.

Kandydująca na stanowisko burmistrza Garwolina Iwona Kurowska (KW PiS) nie pierwszy raz, wirtualnie mówi o potrzebie przedwyborczej debaty. – Przed drugą turą wyborów bardzo potrzebna jest debata przedwyborcza. Mieszkańcy mają prawo poznać swoje kandydatki na burmistrza miasta w bezpośredniej rozmowie, w prawdziwej debacie, bez trików multimedialnych. Wiele osób chciałoby usłyszeć o stanie finansów miasta, o środkach z Unii Europejskiej, o gospodarce komunalnej, o podatkach. Serdecznie zapraszam panią Marzenę Świeczak do udziału w debacie przedwyborczej – mówi Iwona Kurowska w ostatnim opublikowanym na Facebooku video. Kandydatka na burmistrza miasta dodaje, że szczegóły debaty zostaną uzgodnione przez sztaby wyborcze KW PiS i KWW Marzeny Świeczak wspieranego przez Tadeusza Mikulskiego.

– Bezpośrednia rozmowa z mieszkańcami na temat naszego miasta jest dla mnie ważna, dlatego poświęcam każdą wolną chwilę na takie rozmowy – podkreśla Marzena Świeczak. Zapytana o udział w debacie kandydatka na burmistrza Garwolina informuje, że oprócz facebookowego zaproszenia, prowadzone są także formalne rozmowy. Pierwsza debata planowana była z trzema kandydatkami, jeszcze przed 21 października i pierwszą turą wyborów. Wówczas jednak nie doszło do porozumienia między sztabami i organizacji debaty. Obecnie rozmowy trwają. Na 27 października zostało ustalone spotkanie sztabów KW PiS i KWW Marzeny Świeczak wspieranego przez Tadeusza Mikulskiego. Dopiero po sobotnich ustaleniach, Marzena Świeczak zdecyduje, czy weźmie udział w debacie z Iwoną Kurowską. 

 

W Wildze debaty nie będzie

Podobną formę, facebookowego zaproszenia kontrkandydatki wybrał kandydat na stanowisko wójta gminy Wilga Jacek Piesiewicz. Przypomnijmy, że w I turze wyborów sekretarz gminy Bogumiła Głaszczka (KWW Bogumiła Głaszczka) zdobyła 970 (40,28%) głosów mieszkańców. Pełniący od dwóch lat funkcję przewodniczącego Rady Gminy w Wildze Jacek Piesiewicz (KWW Nowa perspektywa, popierany przez PiS) uzyskał 676 (28,07%) głosów wyborców. Wyniki pozostałych dwóch kandydatów można znaleźć tutaj.

Pierwsza informacja Jacka Piesiewicza o deklaracji jego udziału w debacie wyborczej i oczekiwaniu na odpowiedź, nie posiadającej konta na Facebooku kontrkandydatki, pojawiła się na fan page'u kandydata 24 października. – Przed nami druga tura wyborów na wójta gminy Wilga. Za niecałe dwa tygodnie staniecie państwo przed bardzo ważną decyzją. Chcę, aby poznali państwo propozycje swoich kandydatów, dlatego ponawiam zaproszenie skierowane do pani Bogumiły Głaszczki do wzięcia udziału w debacie. Spotkajmy się w niedzielę w Gminnym Ośrodku Kultury. Zapraszam – mówi w opublikowanym wczoraj popołudniu video Jacek Piesiewicz.

Bogumiła Głaszczka przyznaje, że nie posiada konta na Facebooku, ale o video-zaproszeniu do debaty słyszała. Ostatecznie, o udział w debacie została także zapytana osobiście. – Wczoraj pan przewodniczący przed sesją rady gminy zapytał mnie o debatę. Podjęłam już decyzję, że nie wezmę w niej udziału. Powiedziałam panu przewodniczącemu, że jeżeli chciał coś takiego zorganizować, to powinien ze wszystkimi kandydatami przed pierwszą turą. W tej chwili jest to niemożliwe. Wydaje mi się, że nie w ten sposób powinna być debata organizowana. Sama forma zaproszenia też mi się nie podoba – podkreśla Bogumiła Głaszczka. Kandydatka na wójta gminy Wilga dodaje, że także bez debaty ma kontakt z mieszkańcami, którym przedstawia założenia swojego programu i stara się dotrzeć ze swoimi ulotkami do jak największej liczby wyborców.

 

ur

 

Oświadczenie KWW „Nowa Perspektywa”

Pani Bogumiła Głaszczka została zaproszona do wzięcia udziału w debacie już we wtorek 23 października przez upoważnionego członka naszego sztabu wyborczego. Oficjalne zaproszenie było ponawiane także dziś. Patrząc z punktu widzenia komitetu „Nowa Perspektywa” debata odbędzie się, ponieważ p. Bogumiła Głaszczka nie ustosunkowała się dotychczas oficjalnie do naszego zaproszenia.

Pan Jacek Piesiewicz stawi się na debacie w niedzielę 28 października o godz. 18.00 w Gminnym Ośrodku Kultury w Wildze i będzie czekał na panią Bogumiłę Głaszczkę. Mieszkańcy domagają się tej debaty i my podejmujemy rękawice. Nie boimy się konfrontacji z kontrkandydatką i wszystkimi mieszkańcami gminy Wilga. Jednocześnie jest nam przykro, że nie wszyscy kandydaci wyrazili zgodę na wzięcie udziału w debacie przed pierwsza turą, którą zaproponował pan Paweł Mielcarz.

Niedzielna debata nie jest organizowana przez nasz komitet. Pani Bogumiła Głaszczka otrzymała już zestaw pytań, które padną podczas debaty. KWW Bogumiły Głaszczka ma możliwość współtworzenia regulaminu debaty. Prowadzący spotkanie jest osoba z zewnątrz, niepowiązaną politycznie ani finansowo z dwójką kandydatów. Nasza gmina zasługuje na te debatę a mieszkańcy mają prawo zestawić ze sobą dwa programy wyborcze.

Aktualizacja o oświadczenie KWW "Nowa Perspektywa": 26.10.2018, godz. 17:19

 

Oświadczenie Bogumiły Głaszczki

Oświadczam, iż nie wezmę udziału w spotkaniu w dniu 28 października 2018 r. KWW Nowa Perspektywa Gminy Wilga w mediach społecznościowych informuje, iż jest to debata. W moim odczuciu debata to dyskusja o sformalizowanej formie, która dotyczy wyboru najlepszego rozwiązania omawianego problemu lub sprawy, mająca miejsce najczęściej w większym gronie osób. W planowanym spotkaniu nie ma żadnych z wymienionych cech. Wyrażam głęboki żal, iż mieszkańcy gminy są wprowadzani w błąd, dostając na swoje prywatne nr telefonu wiadomości SMS z informacją o spotkaniu. Wiem, iż część mieszkańców szukała informacji na profilu KWW Nowa Perspektywa, większość pytań i komentarzy została usunięta bez podania odpowiedzi.

O mojej decyzji informowałam osobiście Pana Jacka Piesiewicza w dniu 25 października, jak również 27 października. Mimo to na profilu internetowym KWW Nowa Perspektywa ciągle podawane są informację niezgodne z rzeczywistością.

Z poważaniem Bogumiła Głaszczka

Aktualizacja o oświadczenie Bogumiły Głaszczki: 28.10.2018r., godz. 10:18

Fot. materiały wyborcze kandydatek, archiwum eG

Reklama

Debaty przedwyborcze w Garwolinie i Wildze dojdą do skutku? komentarze opinie

  • gość 2018-10-26 12:59:18

    oooo a ja już dostałam zaproszenie na debatę do Wilgi - to Pan Piesiewicz będzie debatował sam ze sobą? Ciekawe kto wygra :)

  • gość 2018-10-26 13:26:50

    Szkoda, że Pani Głaszczka odmawia debaty. Nie organizowała przed wyborami spotkań z mieszkańcami, może jedno góra dwa, ale to i tak ludzie o tym nie wiedzieli. Czyżby trema?

  • gość 2018-10-26 13:32:51

    Debata jest dobra ale nie z każdym. Jako Kandydat na Burmistrza z ulicy nie podjął bym takiego wyzwania. Z racji małej wiedzy na temat miasta oraz braku jakiejkolwiek wiedzy na temat samorządu. Ugotował bym się we własnym sosie. Samorządowiec kontra samorządowiec ok. super. Burmistrz kontra Rękawek. Jeden i drugi wiedzieli co mówią chodź jeden przesadził i poległ. Ale nie być w samorządzie i błyskać elokwencją i rzucać rękawice lwu w paszczę. Toż to nawet klaun głowy nie wsadzi lwu do paszczy. Iwonko ryzyk fizyk. to nie czytanie Biblii w kościele tu nie będzie poprawek w zeszycie. a wiesz jak jest.......

  • Gość - niezalogowany 2018-10-26 14:07:50

    Według mnie obie formy zaproszenia kontrkandydatów do debaty był niezbyt fajny... Ja osobiście najpierw porozmawiałbym "w cztery oczy" z rywalem i zaproponował debatę. Zaproszenie przez Facebook jest niezbyt kulturalne, ale nie wiem czym kierowali się kandydaci publikując takie nagrania. Nie świadczy to również o tym że są "gorszymi" kandydatami bo sądzę że cała 4 jest kompetentna na stanowiska.

  • Dm jacek - niezalogowany 2018-10-26 14:08:37

    Tak. Debata jest bardzo ważna jako wyborca chciałbym poznać co obie kandydatki maja do powiedzenia, co chcą zrobić dla Miasta Garwolin.

  • gość 2018-10-26 14:17:45

    a moze pani marzenka sie boi debaty

  • Obserwator - niezalogowany 2018-10-26 14:27:54

    Czy to bedzie tętniąca debata?

  • gość 2018-10-26 14:37:29

    Bardzo chętnie przyjdę na debatę i posłucham kandydatek i tego co mają do zaoferowania dla Garwolina. Na ulotkach można wszystko napisać.

  • Gość - niezalogowany 2018-10-26 14:57:48

    Bardzo mądra decyzja Pani Głaszczki, to nie wybory na prezydeta RP.
    Wilga to miejscowość gdzie społeczność się zna i wszyscy zapewne już wyrobili sobie zdanie o kandydatach. Ale jak widać kontrkandydat wszystkiego się chwyta.

  • Gość - niezalogowany 2018-10-26 15:10:45

    A może ta Pani nie ma nic ciekawego do powiedzenia i dlatego nie chce debaty.A tak odbiegajac troche od tematu to nie wiem czy Pani Głaszka albo Pan Piesiewicz sprawia ze w gminie bedzie lepiej...Wildze potrzebny jest wojt który zna problemy gminy ale nie pracuje w urzedzie gminy bo bedzie jak do tej pory"co Ty XY do roboty bedziesz mnie ganiac jak od 30 lat razem kawe pijemy"bo tak teraz wyglada praca urzednikow w naszym urzedzie gminnym w Wildze,pewnie tak jest tez w wielu innych urzedach.Jak to mówią"ręka,rękę myje a swój na swego nie do niesie"

  • Gość - niezalogowany 2018-10-26 15:23:42

    Chyba Bogusia "obsrala zbroje" :-) czemu nie chce debaty? Chciałbym posłuchać co ma do zaoferowania naszej gminie, jaki ma plan? Chyba że takiego planu nie ma a chce tylko mieć ciepła posadke. Może będzie siedzieć jak cicha myszka żeby nie daj Boże nie popełnić gafy w konfrontacji z Panem Piesiewiczem. Nie proszę Pani tak się nie wygra. Potrzeby nam człowiek który nie boi się konfrontacji z nikim.

  • Gość - niezalogowany 2018-10-26 15:48:47

    Pan Piesiewicz z tego co mi wiadomo, nie jest pracownikiem gminy a przewodniczącym rady.Pracownikiem od wielu lat jest pani Głaszczka.

  • Gość - niezalogowany 2018-10-26 16:05:49

    Wedłuģ mnie to pomysl z debatą jest ostatnią deską ratunku kandydatów,którzy boją się przegranej. Kulturalnie byłoby najpierw porozmawiać w cztery oczy. Atak medialny na tle parku - słowa MASZ PRAWO!! jejku... jakaś nowomowa... I brak klasy... A niby tak ładnie umalowana i ubrana.
    Pani M., Pani B., trzymam mocno kciuki - kultura i klasa przede wszystkim :)
    Opozycja zaczyna się bać ;)

  • Gość - niezalogowany 2018-10-26 16:20:02

    Napewno Pan Piesiewicz będzie miał czas na sprawy gminny między pryskaniem jabłek a ich zbiorem :). Albo robisz coś na 100 %, albo wcale. A w czym przeszkadza picie kawy w pracy? Miła atmosfera nie jest wskazana? Chcecie tych pracowników za niewolników? Lepiej się pracuje w miłej atmosferze i to jest z korzyścią dla wszystkich.

  • Dobry gosc - niezalogowany 2018-10-26 16:30:13

    Powinna byc przeprowadzona ankieta wsród pracownikow urzędu gminy Wilga, jaka jest atmosfera obecnie w urzędzie, nie koniecznie pozytywna.
    Kawę to sie pije w kawiarni. hasło wyborcze pracownikow urzędu gminy "pierwsza czynność urzędnika wstawić wodę do czajnika" :)

  • Niania Frania - niezalogowany 2018-10-26 16:41:01

    Kawa rzecz swieta ale nie co 15 minut.
    Praca w urzędzie gminy powinna zaczynać sie o godz. 7:00 a nie jak to ma miejsce ok. Godz. 8 z uwagi na zdawanie relacji z minionej nocy. Czas skończyć z towarzystwem wzajemnej adoracji.

  • gość 2018-10-26 16:52:16

    forma "zaproszenia" marna, takie stawianie pod ścianą

  • Gość - niezalogowany 2018-10-26 17:39:09

    Pomysł z debatą jest ukłonem w stronę wyborców , ktoś jest na tyle kompetentny ,elokwentny i otwarty na dialog, że nie boi się rozmawiać, niestety druga strona potrafi tylko chować się za panem Tadeuszem .
    Mam wrażenie ,że jedyne słowa które powiedziała pani M w tej kampanii to te skierowane do Burmistrza w piatek przed wyborami w Sulbinie, cytuję "wodzu..." niech każdy sam wyciągnie wnioski

  • Gość - niezalogowany 2018-10-26 17:40:16

    Pani M niestety nie ma jaj żeby podjąć rękawice i stanąć do debaty z Kurowska Poprostu nie ma nam nic do powiedzenia.
    Wpis o tym że Pani M pełni rolę zastępcy burmistrza i nie jest w stanie prowadzić kampanii w mediach społecznościowych jest słaby.

    Jeżeli wygra Pani M niestety słabo będzie wygladalo Miasto Garwolin.

    Mamy szansę to zmienić oddaje głos na Kurowską Iwonę

  • Gość01 - niezalogowany 2018-10-26 17:43:48

    Pani Głaszczka może pokaże prawdziwą twarz a nie chowa się z byłym wójtem i podejmuje decyzję sam.

  • Gość01 - niezalogowany 2018-10-26 18:09:49

    Jak wygra p.Bogusia urząd gminy cofnie się o 10 lat.Szymon W. będzie sekretarzem,p.Lenarcik będzie pracować na1/2 etatu,będą impreski a w urzędzie gminy bałagan .Po drugie p.Ģłaszczka nie organizowała żadnych spotkań bo się boi mieszkańców i podejmowania decyzji.

  • Gość - niezalogowany 2018-10-26 18:27:50

    Dobry włodarz gminy podejmuje wyzwania i wychodzi z urzędniczych kapci by porozmawiać z ludźmi...Pani Bogumiła to bardzo sympatyczna kobieta więc może stąd tak duże poparcie dla jej osoby, jednakże bycie sympatycznym nie znaczy bycie kompetentnym aby być wójtem. Pani sekretarz pracuje w gminie od dłuższego czasu ale czy zrobiła cokolwiek dla gminy Wilga? Mozliwe że ludzie zagłosują na tą sympatyczną Panią ale czy w gminie będzie lepiej? A jeżeli powrócą problemy zdrowotne i kolejne ciągnące się miesiącami zwolnienia? Niezależnie od wyników mam nadzieję, że młodzi ludzie: urzednicy oraz rada poprawią byt mieszkańców gminy.

  • Gość - niezalogowany 2018-10-26 18:52:25

    Zaproszenie przez FB to brak klasy ale jak to mówią tonący to i brzytwy się chwyci

  • Gość - niezalogowany 2018-10-26 18:53:52

    gmina Wilga juz 4 lata temu przechodzila eksperyment z nowym wojtem i jak to sie skonczylo kazdy wie. nie mozna wszystkiego wytlumaczyc choroba bo byli doradcy i zastepcy ktorzy nic nie zrobili w tym kietunku zeby bylo lepiej. oprocz balaganu ktory zostawili i wielkiego smrodu ktory po nich pozostal. moze lepiej postawic jednak na doswiadczenie i kompetencje. przynajmniej jak sie pojdzie fo urzedu to Pani Bogusia zawsze stara sie zalatwic interesanta pozytywnie a nie jak pani kierownik ktora bierze pensje kierownika a kopertuje listy i robi po cichu kampanie panu przewodniczacemu. naprawde prosze o przemyslane wybory

  • Zainteresowani - niezalogowany 2018-10-26 18:55:07

    A jaka to była forma zaproszenia, bo w sumie pisze się tu o niej, że nie taka, a w sumie nie wiemy jak wyglądała.
    Ten kto wie niech powie jaka to forma.
    Może redakcja wie?
    Słuchamy

  • Gość - niezalogowany 2018-10-26 18:57:51

    Dokładnie zgadzam się to zaproszenie to kompletny brak klasy

  • Gość - niezalogowany 2018-10-26 19:11:19

    Pseudo zaproszenie w formie filmiku na FB, Ala wyzwanie

  • Gość - niezalogowany 2018-10-26 19:39:52

    O chyba koledzy partyjni Pana Pisiewicza się uaktywnili..... zero merytorycznej rozmowy tylko nagonka na kontrkandydatkę, jakoś w bardzo podobnym stylu jak brzmiała ulotka...

  • Myśliciel - niezalogowany 2018-10-26 20:09:18

    Słychać głosy, że zaproszenie do debaty przez Facebooka jest niepoprawne. Ktoś nawet rzucił pomysł, że powinny porozmawiać w cztery oczy na temat debaty. W takim wypadku ja proponuję, żeby dogadaly się kto wygra wybory :) nie wyglądałoby to na ustawke pod publiczke??? Zaproszenie do debaty zawsze powinno następować przez media. Nie ważne jakie, czy to radio, czy telewizja czy Facebook. Nie ma nic lepszego dla nas, wyborców niż debata; jest to poprostu "rozmowa o pracę" na stanowisko burmistrza.

  • Gość - niezalogowany 2018-10-26 20:44:27

    Nie sądzę aby taka debata wniosła coś nowego, interesującego. Uważam, że gmina to dość mała jednostka aby urządzać taki cyrk. Naszych kandydatów na wójta znamy z życia codziennego, jeden z nich jest sekretarzem a drugi przewodniczacym rady. Spotkania z wyborcami przed I turą wyborów już były. Kto chciał mógł pójść i posłuchać, co mogą nam zaoferować kandydaci. Teraz to tylko populizm! Obiecanki bez pokrycia! Większość swoje zdanie już ma.

  • Gość - niezalogowany 2018-10-26 20:54:14

    Ktoś napisał, że p. Głaszczka chowa sie za byłym wójtem. Nie zauważyłem! A co robi p. Piesiewicz? Na fb odnośnie debaty napisał "popieram pomysł"... Czyj pomysł? Napewno nie swój! Na spotkaniach też zawsze szerokie plecy p. posła... Okropną formę przyjęła ta kampania. Panu Jackowi odebrała samodzielne myślenie. A szkoda... W tym starciu dla mnie wygrywa p. Głaszczka.

  • Gość - niezalogowany 2018-10-26 21:15:45

    Co to za pomysł z debatą? Taka przed wyborcza głupawka ogarnęła i Wilgę. Ludzie ogarnijcie się to tylko gmina wiejska a nie ulica wiejska. Znamy tych ludzi. Ale wnioskuję, że tak wyglądają wytyczne partii. Pan Piesiewicz miał tylko być popierany przez pis a wygląda na to, że jest całkowicie uzależniony. I taka osoba bez własnwgo zdania będzie dobrym wójtem?

  • Dobry gość - niezalogowany 2018-10-26 22:26:12

    O widać ze i pracownicy Pani Bogusi się uaktywnili, szkalując innych. Pracownicy urzędu gminy Wilga zatrudnieni w przeciągu ostatniego roku, dwóch lat są bardziej przyjaźnie i mile nastawieni do interesantów niż Panie które często spotyka się na sekretariacie, na pogaduszkach.
    Normalnym jest ze jak się ma kompleksy, czuje się gorszym od drugiego to trzeba oczerniac i wprowadzać ludzi w błąd. Tak bardzo tych ludzi boli ze ktoś może być lubiany przez innych.
    30 lat pracy w urzędzie zobowiązuje żeby petenta obsłużyć jak najlepiej.
    Po następne to co niektórzy pracownicy urzędu powinni się nauczyć w prawidłowy sposób odbierać telefon, a mianowicie przestawiać się.

  • Gość - niezalogowany 2018-10-26 22:48:21

    Pani Glaszczka nie jeden raz pokazala ze umie podejmowac dobre decyzje i dalo sie cos dzieki niej zalatwic. bo jak byl ten pozal sie Boze zastepca to szybko zbywal interesanta i chowal glowe w piasek. nic nie mozna bylo z nim zalatwic tylko oszukiwal ze ma wazne spotkania albo telefony zeby tylko pozbyc sie niewygodnego rozmowcy. oszust i nic wiecej.

  • Gość - niezalogowany 2018-10-26 22:52:02

    tak oczywiscie. mlodzi pojda zaglosuja bo im ktos gruszki na wierzbie obieca a potem wyjada do stolicy szukac lepszego zycia a z gmina i urzedem beda mieli tyle wspolnego co nic. a ty szary czlowieku bedziesz skazany na niedoswiadczenie.

  • gośćJA - niezalogowany 2018-10-26 23:07:10

    A to p. Kurowska jakich tricków multimedialnych używała? Chyba to niuczciwe wobec wyborców...

  • Gość - niezalogowany 2018-10-26 23:08:03

    Uważam że debata w Garwolinie jest zbędna. Już wystarczy wszędzie obecnej w internecie kandydatki PIS. Znamy programy. Pani Marzena będzie burmistrzem do działania. Czasem mniej znaczy więcej.

  • gośćJA - niezalogowany 2018-10-26 23:08:10

    A to p. Kurowska jakich tricków multimedialnych używała? Chyba to nieuczciwe wobec wyborców...

  • Gość - niezalogowany 2018-10-26 23:12:33

    Jestem bardzo ciekawy wyborów, może by tak wygrał Podatek i Socjal? Bo tak to będzie wyglądać jak wygra Pani K. Ludzie bądźcie świadomi że pieniądze z podatków nie pójdą na rozwój miasta tylko na np. budowę bloków socjalnych gdzie ludzie po znajomościach dostają mieszkania po 30 zł za miesiąc. Nie bądźcie ślepi nie wyrządzajcie krzywdy przyszłym mieszkańcom naszego miasta. To oni będą musieli to sprzątać ten sajgon. W mieście potrzebna jest władza a nie czytanie bibli i chodzienie z różańcem w ręku. Sama modlitwa nie pomoże miastu, trzeba jeszcze realnie, mądrze podejmować decyzje i działać!

  • Gość - niezalogowany 2018-10-26 23:34:34

    Widać po samych komentarzach kto chce rozmawiać, a kto się boi.Pani Kurowsa i jej zwolennicy chcą debaty, pani Świeczek i jej sponsorzy nie.Boją się, baa.. oni są pewni że M nie da rady

  • Gość - niezalogowany 2018-10-27 08:12:48

    Gwiazda, spadająca gwiazda...

  • Gość - niezalogowany 2018-10-27 08:40:37

    Wiadomo, że komentarze piszą zwolennicy lub przeciwnicy kandydatów. Zauważyłam, że zwolennicy p. Glaszczki wyrazaja sie o niej poprawnie, podajac za co ja cenia. Natomiast jej przeciwnicy bardzo brzydko zachowuja sie, atakujac ja i pracownikow gminy. Nie jest to gra na argumenty np. popieram p. Piesiewicza bo... Latwiej jest kogos oczernic, nie majac nic konkretnego do zaoferowania.

  • Moraldualista - niezalogowany 2018-10-27 15:24:48

    Jestem przeciwko średniowiecznej mentalności pisowców w sferze obyczajowości. Jednocześnie podoba mi się dotychczasowa, typowo SLD'owska prosocjalna polityka rządu Beaty Szydło. Dlatego, chóć wszystkich w koło namawiam na kandydatkę Tadeusza Mikulskiego, to osobiście, Pani Iwono zagłosuje na Panią, bo po obejrzeniu Pani seksownego zdjęcia w kowbojkach wzmagającego mą chuć, jeszcze lepiej mi wychodzi w łóżku z najnowszą narzeczoną.
    Jerzy Urban czuje,że PiS ma rację i zaczyna chwalić Morawieckiego
    http://nie.com.pl/bronie-morawieckiego/#more-46764

  • gość 2018-10-27 18:53:52

    PAnih podpowie p.Tadeusz marzenko nie ma pani nic do powiedzenia mieszkancom niech podpowie pan tadeusz.

  • gość 2018-10-27 19:15:55

    Pan tadeusz nie powie . Bo co ma mówić że już nie chce mu sie, że wszystko rozkradzione albo inne tego typu . Lepiej sterować z tyłu a swoich mieć by sygnalizowali co jest grane . Jest w mieście tragicznie . Buduje się niepotrzebne parki w zakrętach , pomniki kaczek itp , nieudane zbiorniki pomimo uwag mieszkańców itd . Pytanie czemu to służy ? Gdy nie wiadomo o co chodzi to ....wiadomo . Jestem zdania że burmistrz i jego ludzie mieli okazję pokazać jak działają . Teraz pora na innych . Inaczej będzie takie dno jak jest . Mieli na budowę szatni na stadionie nikimu nie potrzebnej ale na jeden czy 2 oddziały przedszkolne już nie . Za to prywatne przedszkola kwitną . Na to jest . Wnioski są proste .

  • gość 2018-10-27 19:41:44

    NIE GŁOSUJESZ ZA PISOWSKIM KANDYDATEM TO ODDAJ 500+ ODDAJ WYPRAWKĘ 300+ SZKOLNA I PRACUJ DO 67 LAT BO BYŁ I JEST PROGRAM PIS KTÓRY Z GÓRY IDZIE DO TAKICH MIAST JAK GARWOLIN PANI SWIECZAK CHCAC ZAŁATWIC JAKIES SRODKI DLA MIASTA BEDZIE MUSIAŁA STAC POD DRZWIAMI MINISTERSTW I BŁAGAC I MOZE NIE DOSTAC NIC. W PRZECIWIENSTWIE DO PANI KUROWSKEJ, PEWNIE WYSTARCZY TELEFON DO ZAPRZYJAŹNIONEJ OSOBY Z RZADU. SWOICH ZAŁATWIA SIE OD REKI I KASA JUZ JEST. NIESTETY TAK DZIS ZAŁATWIA SIE TASKIE SPRAWY CZY TO SIE KOMUS PODOBA CZY TEZ NIE. WIEC GŁOSUJEMY NA KANDYDATA Z PIS ,INACZEJ MOZE NIE BYC KASY DLA INWESTYCJI W MIESCIE I CIAGLE ZASCIANEK W POBLIZU WARSZAWY TAKI GRAJDOŁ

  • Gość - niezalogowany 2018-10-27 20:21:31

    Pan Piesiewicz pokazuje na FB na co go stać blokuje nieprzychylne komentarze, cenzura już wraca? Takiego wójta chcemy? Człowiek okazuje się nie poważny, władza uderza do głowy jak widać, a jeszcze w pełni jej nie ma.
    Co to będzie po wyborach ... Wszystkich mieszkańców gminy na przymusowe rwanie jabłek do siebie na pole wysle!

  • gość 2018-10-27 20:23:14

    Jeśli głosujesz na pis, bierzesz 500+, 300+ to również /mam taka nadzieję/ tylko twoje dzieci i wnuki będą spłacać ten zaciągnięty dług.

  • gość 2018-10-27 21:21:30

    Dlaczego panu się zawsze chce tego , co mnie i wtedy, co mnie?!

  • gość 2018-10-27 23:35:33

    Sasin przyjedzie,na spotkanie z Kurowską? ten Sasin co przegrał wybory na prezydenta Warszawki kilka lat temu? słabo......
    powodzenia ,ale już pozamiatane

  • U. Zadrozma popiera I. Kurowsk - niezalogowany 2018-10-28 08:44:25

    Szanowni Państwo, Drodzy Wyborcy,

    Jeszcze raz chciałabym w imieniu swoim i „KWW Wspólnie dla miasta z Urszulą Zadrożną” serdecznie podziękować wszystkim osobom, które udzieliły nam poparcia w wyborach samorządowych, doceniając jednocześnie wysoką wartość merytoryczną programu wyborczego pod nazwą „Wspólnie dla Garwolina”.

    Walory programu doceniła również jedna z kandydatek na ten urząd, Pani Iwona Kurowska, potwierdzając publicznie jego realizację.

    W związku z tym, że nie udało nam się zdobyć tyle głosów, aby móc reprezentować Państwa w Radzie Miasta Garwolin, a chcemy, aby nasz program wyborczy był realizowany, zwracamy się do Państwa z prośbą o oddanie swojego głosu w drugiej turze wyborów, na urząd burmistrza miasta Garwolin, na Panią Iwonę Kurowską.

    Nasza decyzja jest podyktowana przede wszystkim tym, iż mamy pewność, że obietnice zapisane w programie wyborczym „Wspólnie dla Garwolina” będą realizowane, a obserwując w mediach przebieg drugiej tury kampanii wyborczej, jesteśmy przekonani, że Pani Iwona Kurowska posiada niezbędne cechy przywódcze, aby pokierować takim urzędem.

  • gość 2018-10-28 12:00:59

    Temat debaty jest tylko tematem zastępczym. Tak naprawdę sztab Pani IK uprawia demagogię. Miasto będzie sobie świetnie radziło z Panią MS jako burmistrzem, bo ma większe kompetencje, umie liczyć, jest osobą pracowitą i ma żelazne nerwy. Ataki na Panią MS., poparcie udzielone Pani IK przez Panią UZ nic nie zmienią, a tylko utwierdzą w przekonaniu wyborców, że oddając głos na MŚ dokonują słusznego wyboru. Pani UZ po stronie IK??? hahahahahahah, ale żart! i do tego Pani PZ przewodnicząca Miejskiej Komisji Wyborczej- mama IK tak sie wypowiada pod swoim imieniem i nazwiskiem obrażając innych? Ludzie co się z Wami dzieje! Myślicie że ciemny lud to kupi?????

  • Debata już trwa - niezalogowany 2018-10-28 13:00:12

    Debata trwa już w Internecie, pod postem p Urszuli Zadroznej można zobaczyć, jak ludzie wybrani do rady powiatu obrzucaja się błotem albo screena jak przewodnicząca jednego z komitetów nazywa kogoś "komuchem". Gratuluję

  • gość 2018-10-28 14:35:37

    Pani przewodnicząca przeprosiła za swój komentarz więc nie ma tematu

  • Bedok - niezalogowany 2018-10-28 17:42:50

    Pani Urszula liczy na w-ce burmistrza u Pani Kurowski bo fachowiec jest bardzo potrzebny sam Pan Walicki sam sobie nie poradzi. Dla PIS jest bardzo ważny Garwolin i bez elektoratu Zadroznej nie zdobędą. Poseł Woźniak żeby Kaczyńskiemu się przypodobać i w ławkach poselskich po najbliższch wyborach nie siedzieć na ostatnich ławkach poselskich będzie chciał zdobyć Garwolin

  • jaszczysko - niezalogowany 2018-10-28 18:54:45

    Gdyby nie pan Piesiewicz w Wildze nic by nie było - ZOZ byłby do niczego, nie byłoby podstacji pogotowia, która przydała się w ostatnim roku nie jeden raz a do tego budżet gminy rozlazłby się jak dziurawe spodnie. Od 2 lat, od kiedy pan Piesiewicz jest przewodniczącym - urzędnicy trochę lepiej pracują. A jeśli jakaś pani nie chce pracować (może chce jechać na zwolnieniach?!) to nic dziwnego że kombinuje jak się da

  • Gość - niezalogowany 2018-10-28 23:12:19

    Ja też uważam że Kurowska powinna wziąć Zadrozma na vice. Kurowskuej przebojowosc plus Zadroznej wiedza i doświadczenie to niezły byłby mux.Mysle że na plus.

  • gość 2018-10-29 11:24:34

    Debata odbyła sie w Wildze. Był tylko Piesiewicz i podobno ją przegrał!?

  • Gość - niezalogowany 2018-10-29 15:58:55

    Była w Wildze. Nic o sobie nawet nie potrafił powiedzieć a co dopiero miał sie chwalić osiągnięciami czy planami na przyszłość.
    Masakra, ciągle zasłaniał się, że rada się nie zgadzała jak coś bylo do wykonania czy zainwestowania.

  • Gość - niezalogowany 2018-10-30 01:28:50

    Nie jestem mieszkańcem Wilgi ale Na tej debacie widać chłopak się starał odpowiadać ludzie tylko go szczuli w jedną stronę, a jak by się zachowała druga strona, czy ktoś wie jakie są kompetencje rady gminy przecież on nie był Wójtem a ludzie się go czepiali jak by był i miał sam przez okres dwóch lat co kolwiek zrobić jak wójt nie chciał ake widać też że zna potrzeby Gminy. A wogule ktoś wie czy coś było zrobione w gminie? I kto miał więcej do powiedzenia czy przewodniczący rady czy sekretarz. Pozdrawiam gminę Wilga stoicie w miejscu nawet radnego w powiecie swojego nie macie.powodzenia

  • Gość - niezalogowany 2018-10-30 09:28:06

    Nie jesteś mieszkańcem to się nie wypowiadaj, widać od razu że jesteś osobą z partii kto inny by przychodził na takie spotkanie nie będąc mieszkańcem, dobry kolega prawda? Więc obiektywną osobą nazwać Cię nie można

  • Kuba - niezalogowany 2018-10-30 10:09:28

    Wybory , samorząd, debaty a komunikacji brak na kierunku Wilga- Garwolin w sobotę i niedzielę.
    Jak ludzie mają dojechać na wybory ? Gdzie są ci samorządowcy którzy powinni o to zadbać ?

  • gość 2018-10-30 13:05:44

    A może warto przeczytać program P.ana Jacka P. zanim zaczniemy komentować. Pisze przecież o potrzebie dostosowania komunikacji do potrzeb mieszkańców.

  • gość 2018-10-31 22:29:45

    LUDZIE czytajcie ze zrozumieniem, przecież P. Piesiewicz wyraźnie informuje, że"... Pani Bogumiła Głaszczka została zaproszona do wzięcia udziału w debacie 23 października przez upoważnionego członka sztabu wyborczego. Oficjalne zaproszenie było ponawiane...." Na to odpowiada P. Głaszczka "...Wydaje mi się, że nie w ten sposób powinna być debata organizowana że także bez debaty ma kontakt z mieszkańcami, którym przedstawia założenia swojego programu i stara się dotrzeć ze swoimi ulotkami do jak największej liczby wyborców..." Przykro mi ale do mnie dotarła jej ulotka, mieszkam w zwartej zabudowie. A mnie jako WYBORCY wydaje się, że jak na 30 letnie doświadczenie tej Pani w Urzędzie, są to marne argumenty. To jest właśnie "chowanie głowy w piasek" przed petentem. My WYBORCY czekaliśmy na tą debatę. Z takim doświadczeniem to powinien być dla niej "pikuś". Zawiodła. Panie Jacku – życzymy wygranej w tym starciu.

  • gość 2018-10-31 22:46:04

    LUDZIE czytajcie ze zrozumieniem, przecież P. Piesiewicz wyraźnie informuje, że"... Pani Bogumiła Głaszczka została zaproszona do wzięcia udziału w debacie 23 października przez upoważnionego członka sztabu wyborczego. Oficjalne zaproszenie było ponawiane...." Na to odpowiada P. Głaszczka "...Wydaje mi się, że nie w ten sposób powinna być debata organizowana że także bez debaty ma kontakt z mieszkańcami, którym przedstawia założenia swojego programu i stara się dotrzeć ze swoimi ulotkami do jak największej liczby wyborców..." Przykro mi ale do mnie dotarła jej ulotka, mieszkam w zwartej zabudowie. A mnie jako WYBORCY wydaje się, że jak na 30 letnie doświadczenie tej Pani w Urzędzie, są to marne argumenty. To jest właśnie "chowanie głowy w piasek" przed petentem. My WYBORCY czekaliśmy na tą debatę. Z takim doświadczeniem to powinien być dla niej "pikuś". Zawiodła. Panie Jacku – życzymy wygranej w tym starciu.

Komentarze mogą dodawać tylko zalogowani użytkownicy.




Reklama

Ogłoszenia PREMIUM

Operator Mieszalni/ Ważący

Od 35 lat jesteśmy liderem wśród polskich marek pod względem popularności oraz sprzedaży na rynku polskim oraz rynkach zagranicznych. Dzięki..


Pracownik Produkcji

Od 35 lat jesteśmy liderem wśród polskich marek pod względem popularności oraz sprzedaży na rynku polskim oraz rynkach zagranicznych. Dzięki..


Kupię pamiątki, książki , mapy

Kupię rzeczy związane z powiatem garwolińskim - książki, opracowania, wspomnienia, - pamiątki, medale, - mapy, - zdjęcia, - itp.


OKNA DRZWI BRAMY PLISY ROLETY

Zapraszamy do punktu sprzedaży Garwolin ul. Kościuszki 48B W ofercie : - okna PCV - drzwi wew, i zew. - bramy garażowe - drzwi stalowe - rolety (..


Reklama


 Reklama


25 maja 2018 roku weszło w życie Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27 kwietnia 2016 roku tzw. RODO. Nowe prawo nakłada na nas obowiązek uzyskania Twojej zgody na przetwarzanie przez nas danych osobowych w plikach cookies

Oświadczam, iż zapoznałem sie z Polityką prywatności i zgadzam się na zapisywanie i przechowywanie w mojej przeglądarce internetowej tzw. plików cookies oraz na przetwarzanie zaszyfrowanych w nich danych osobowych pozostawianych w czasie korzystania z innych stron internetowych, serwisów oraz parametrów zapisywanych w plikach cookies w celach marketingowych, w tym na profilowanie i w celach analitycznych przez egarwolin.pl, oraz ZAUFANYCH PARTNERÓW.

Administratorzy danych / Podmioty którym powierzenie przetwarzania powierzono

E-NET Kot Krzysztof z siedzibą w Garwolin 08-400, II Armii Wojska Polskiego 47

Cele przetwarzania danych

1.marketing, w tym profilowanie i cele analityczne
2.świadczenie usług drogą elektroniczną
3.dopasowanie treści stron internetowych do preferencji i zainteresowań
4.wykrywanie botów i nadużyć w usługach
5.pomiary statystyczne i udoskonalenie usług (cele analityczne)


Podstawy prawne przetwarzania danych


1.marketing, w tym profilowanie oraz cele analityczne – zgoda
2.świadczenie usług drogą elektroniczną - niezbędność danych do świadczenia usługi
3.pozostałe cele - uzasadniony interes administratora danych


Odbiorcy danych

Podmioty przetwarzające dane na zlecenie administratora danych, w tym podmioty ZAUFANI PARTNERZY, agencje marketingowe oraz podmioty uprawnione do uzyskania danych na podstawie obowiązującego prawa.

Prawa osoby, której dane dotyczą

Prawo żądania sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania danych; prawo wycofania zgody na przetwarzanie danych osobowych. Inne prawa osoby, której dane dotyczą.

Informacje dodatkowe

Więcej o zasadach przetwarzania danych w "Polityce prywatności"