:-( Wygląda na to że masz Adblocka. Utrzymujemy się z reklam żeby móc dostarczyć Ci wiadomości z Twojego regionu za które nie musisz płacić, czy mógłbyś rozważyć jego wyłączenie?
PILNE

Świętowanie zakończone – jest co wspominać!

Archiwum Aktualności, Świętowanie zakończone wspominać! - zdjęcie, fotografia
Portal eGarwolin.pl 20/06/2011 10:13

Wczoraj przed północą pokaz kolorowych fajerwerków zakończył obchody Dni Garwolina i Powiatu Garwolińskiego.

 

Niewątpliwie mocną stroną tegorocznego programu Dni Garwolina były koncerty – zarówno artystów rodzimych, jak i znanych ogólnopolskiej publiczności gwiazd wieczoru. W sobotę najpierw wystąpił zespół Red Lips i Martyna Szczęch. Na zakończenie wieczoru żywiołowy występ dali niezwykle sympatyczni młodzi ludzie z grupy Enej, zwycięzcy programu Must Be The Music. Sobotni koncert gwiazdy oklaskiwała publiczność, jakiej pierwszy dzień Dni Garwolina chyba dotąd nie widział.

 

W niedzielne popołudnie przez Zarzecze przewinęło się mnóstwo ludzi, którzy całymi rodzinami odwiedzali stoiska przygotowane przez firmy, urzędy, szkoły, stowarzyszenia i inne organizacje działające na terenie powiatu.

 

Druga część dnia upłynęła pod znakiem dobrej muzyki. Dla Garwolina zagrali: Parabellum, Orkiestra OSP Garwolin wzmocniona głosem Tadeusza Talarka, Wojciech Baduchowski z przyjaciółmi z zespołu Eden i wreszcie zespół Video, któremu udało się rozśpiewać cały Amfiteatr. Głośne „Idę na plażę” w wykonaniu publiki niosło się na wszystkie strony miasta.

 

Po Dniach Garwolina zostaną w tym roku wyjątkowo dobre wspomnienia. Zostanie też ponad 60 litrów krwi oddanej wczoraj w specjalnym autobusie PCK przez 135 osób o szlachetnych sercach.

 

Święto miasta i powiatu relacjonowaliśmy dla Was w specjalnym serwisie.

Galeria zdjęć - niedziela

Galeria zdjęć - sobota

 

(MA) 2011-06-20 12:14:19

Reklama

Świętowanie zakończone – jest co wspominać! komentarze opinie

  • - niezalogowany 2011-06-29 12:08:50

    ;-) Co, ochroniarze szukają zatrudnienia?

  • - niezalogowany 2011-06-21 20:13:22

    Mnie osobiście Dni Garwolina się podobały. :) Było parę niedociągnięć, ale generalnie dużo fajnej muzyki i sporo zabawy.

  • - niezalogowany 2011-06-21 15:52:33

    [quote name="dw"]Dlaczego kapelmistrz podczas koncertu orkiestry musi prosić przez mikrofon o interwencję ochrony ???? (oczywiście bezskutecznie) Gdzie jest ochrona na takich imprezach ????! Dlaczego ochrona jest obecna tylko podczas koncertu gwiazdy ???? Temat do przemyślenia na przyszłość dla organizatorów !są na to przepisy które można poruszyć ale widze że Garwolinska klika ma to w d***e a dla ciekawskich na 300 uczestników imprezy powinno być około 10 ochroniarzy a na każde następne 100 2 ochroniarzy a kto wydaje pozwolenia na takie imprezy??????????????niech w końcu ktoś za to beknie

  • - niezalogowany 2011-06-21 08:58:40

    [quote name="Huta"]bo tam buraki same i nic dziwnego, że buraków trzeba trzymać w garści a nie pozwalać żeby się panoszyli[/quote]Przyjedz to będziesz wyglądał jak burak

  • - niezalogowany 2011-06-21 08:52:24

    [quote name="Huta"][quote name="Jędrej"]Pod względem bezpieczeństwa to powiem tak: nie widziałem wogóle by była jakaś ochrona, kilka radiowozów na mieście, trzech policjantów spacerujących na około kwadratu i nic więcej. To jest śmiechu warte. Impreza gdzie jest kilka tys osób i zero zabezpieczenia. Podam przykład z Pilawy co roku jest wynajęta firma ochroniarska (kilkadziesiąt ludzi)+ dochodzi parę s-uk i radiowozów + Jeszce dochodzą kominiary(ok 20 chłopa.) Ludzi jest mniej niż w garwolinie ale taka ekipa zapewnia spore bezpieczeństwo. Także Garwolin sie nie popisał jeszcze nigdy. Do tego impra skończyła sie koło 11 gdzie w Pilawie np. dwa lata temu trwała do 02:30 rok temu przez pogode do 00:30.Tyle w temacie[/quote]bo tam buraki same i nic dziwnego, że buraków trzeba trzymać w garści a nie pozwalać żeby się panoszyli[/quote]BURAK TO CIĘ KU..IE ZROBIŁ!!!!!

  • - niezalogowany 2011-06-20 20:52:10

    Zero bezpieczeństwa,POLICJA śpi,śmieci kupę i chamstwa,zarzygane chodniki,nad ranem strach było iść do pracy pijaknej gównarzeri pełno POLICJI zero,kilka godzin żaden radiowóz nie przejechał,za co płacimy podatki POLICJA boi się sama widac.Nad ranem ich niewidać też i w zwykłe dni.

  • - niezalogowany 2011-06-20 19:44:14

    [quote name="Jędrej"]Pod względem bezpieczeństwa to powiem tak: nie widziałem wogóle by była jakaś ochrona, kilka radiowozów na mieście, trzech policjantów spacerujących na około kwadratu i nic więcej. To jest śmiechu warte. Impreza gdzie jest kilka tys osób i zero zabezpieczenia. Podam przykład z Pilawy co roku jest wynajęta firma ochroniarska (kilkadziesiąt ludzi)+ dochodzi parę s-uk i radiowozów + Jeszce dochodzą kominiary(ok 20 chłopa.) Ludzi jest mniej niż w garwolinie ale taka ekipa zapewnia spore bezpieczeństwo. Także Garwolin sie nie popisał jeszcze nigdy. Do tego impra skończyła sie koło 11 gdzie w Pilawie np. dwa lata temu trwała do 02:30 rok temu przez pogode do 00:30.Tyle w temacie[/quote]bo tam buraki same i nic dziwnego, że buraków trzeba trzymać w garści a nie pozwalać żeby się panoszyli

  • - niezalogowany 2011-06-20 19:36:50

    [quote name="..."]a gdzie się podziewał główny ochroniarz Garwolina co każdą imprezę ochrania nie umiał pilnować porządku!!![/quote]ciekawe o kogo pytasz?

  • - niezalogowany 2011-06-20 18:11:06

    http://www.youtube.com/watch?v=4g8R_hp2lb8&feature=related

  • - niezalogowany 2011-06-20 16:45:00

    po prostu młodzież z miasta nie umie się bawić tylko szukają zadymy!!! bo są u siebie i im wszystko wolno jak się na chlają i na ćpają!!!!!!!!!!

  • - niezalogowany 2011-06-20 16:41:43

    a gdzie się podziewał główny ochroniarz Garwolina co każdą imprezę ochrania nie umiał pilnować porządku!!!

  • - niezalogowany 2011-06-20 16:19:50

    gdyby nie wszechobecne bydło, chamstwo i pijaństwo to spokojnie uznałbym tegoroczne Dni Garwolina za genialną imprezę. Ale zawsze musi się trafić jakiś patologiczny element który psuje wszystko co świetne.

  • - niezalogowany 2011-06-20 15:45:20

    Pod względem bezpieczeństwa to powiem tak: nie widziałem wogóle by była jakaś ochrona, kilka radiowozów na mieście, trzech policjantów spacerujących na około kwadratu i nic więcej. To jest śmiechu warte. Impreza gdzie jest kilka tys osób i zero zabezpieczenia. Podam przykład z Pilawy co roku jest wynajęta firma ochroniarska (kilkadziesiąt ludzi)+ dochodzi parę s-uk i radiowozów + Jeszce dochodzą kominiary(ok 20 chłopa.) Ludzi jest mniej niż w garwolinie ale taka ekipa zapewnia spore bezpieczeństwo. Także Garwolin sie nie popisał jeszcze nigdy. Do tego impra skończyła sie koło 11 gdzie w Pilawie np. dwa lata temu trwała do 02:30 rok temu przez pogode do 00:30.Tyle w temacie

  • - niezalogowany 2011-06-20 15:14:17

    [quote name="Brak ochrony!"]To, co sie dzialo podczas dni Garwolina pod wzgledem ochrony bylo tragiczne. Wszedzie porozrzucane butelki z alkoholem, pijani ludzie przewracający się, leżący na trawie, zaczepiający innych, nacpani, pelno bójek. Mam 19 lat i nalezac juz do doroslej grupy, nie czulem sie bezpiecznie. Nie raz przechodzil kolo mnie jakis nawalony koles i czepial sie innych, szturchnął, bił...Na szczescie mnie nikt nie ruszyl, ale wielu dostalo za nic...A ochrony brak!![/quote]a to ty byleś? hahahahahahahaha widziałem takiego wydyganego mokrego szczura :)

  • - niezalogowany 2011-06-20 15:06:51

    [quote name="teraz ja"][quote name="swen"]faktycznie jest co wspominać .... najbardziej do burdy i kopaniny. Ochrona i policja powinna cały czas patrolować górkę i okolicę może mniej by było poobijanych . Organizatorzy tak się napompowali oprawą i bajerami, że zapomnieli o bezpieczeństwie. Pijane chłopy spały na trawie albo słaniali się między ludźmi. Darcie japy na policję i kopanie 20 na 1 .[/quote]popieram kolegę ale jak widać miasto woli wydać na bajery i inne gadzety niż na bezpieczeństwo swoich mieszkańców wszystko bylo ok tylko policja i służby ochrony do dupy[/quote]kopanie 20 na 1 było tylko przez to że wcześniej ten 1 ze swoimi kolegami skopali 3 na 1 tylko po prostu nie wiedzieli żę akcja się tak obróci

  • - niezalogowany 2011-06-20 14:30:22

    To, co sie dzialo podczas dni Garwolina pod wzgledem ochrony bylo tragiczne. Wszedzie porozrzucane butelki z alkoholem, pijani ludzie przewracający się, leżący na trawie, zaczepiający innych, nacpani, pelno bójek. Mam 19 lat i nalezac juz do doroslej grupy, nie czulem sie bezpiecznie. Nie raz przechodzil kolo mnie jakis nawalony koles i czepial sie innych, szturchnął, bił...Na szczescie mnie nikt nie ruszyl, ale wielu dostalo za nic...A ochrony brak!!

  • - niezalogowany 2011-06-20 14:25:27

    Ludzie to że były taki chaos to wszystko wasza wina nie organizatorów alkohol zrobił swoje a zresztą nie musiał bo wszędzie gdzie się nie pójdzie jest takie chamstwo ... jak ktoś nie umie się zachować to ochrona tu nie pomoże na tyle osób ...

  • - niezalogowany 2011-06-20 14:19:48

    co do tej policji to jak ja szedlem na kwadrat to widzialem jak jej sie az roilo na garwolinie m.in. na ul.wiejskiej, targowej. Sadze ze nie chcialo im sie i tylko patrolowali okolice...a co do konca imprezy to jak skonczyly sie fajerwerki to po ok 10min wystrzelily im niewypaly :D wiec mam nadzieje ze za rok nie bedzie takich niedociagniec :)

  • - niezalogowany 2011-06-20 14:14:03

    [quote name="derb"]JEST OK! ZGADZAM SIĘ![/quote]Nie musisz ale twoja decyzja ... :)

  • - niezalogowany 2011-06-20 14:09:29

    [quote name="Endi"]Ludziom nigdy nie dogodzi. Fakt jest taki że zawsze można coś poprawić i to co poprzednicy pisali na pewno powinno być poprawione za rok. Natomiast to że zaistniała taka sytuacji świadczy o niskim poziomie kultury znacznej części osób przebywających na imprezie. Ale z tego akurat Garwolin słynie. Wystarczy wypić kilka piw aby chcieć zwojować świat (znaczy się Pilawę, Hutę, Garwolin czy kogoś jeszcze). A jakby było za dużo służb też by komuś nie pasowało. Ja uważam że to była bardzo udana impreza z dobrym programem. Było coś i dla starszych i dla dzieci. I życzyłbym sobie więcej takich imprez i bardziej "kulturalnych" mieszkańców w Garwolinie.[/quote]bysmy cwaniaku zobaczyli jak byś dostał jak ja :)

  • - niezalogowany 2011-06-20 14:05:03

    [quote name="Endi"][quote name="derb"]Przy najlepszym programie, atrakcja etc.. na świecie brak poczucia bezpieczeństwa i widoczny brak kultury będzie decydował o ocenie imprezy. Bardzo mi przykro[/quote]Ale za brak kultury nie możemy karać złą oceną organizatora. Na pewno nie dążył do zaistnienia takiej sytuacji. Mając podejście takie jak twoje trzeba zamknąć imprezy tak jak zrobiono ze stadionami. Będziesz zadowolony? Ja nie. A przez ludzi "nie kulturalnych" (nasuwają mi się bardziej wulgarne słowa ale nie wypada) traci miasto i jego mieszkańcy. Lepiej pomyślmy co zrobić żeby było lepiej, a nie tylko narzekajmy bo nie wszystko zależy od organizatora i nie wszystko da się przewidzieć.[/quote]JEST OK! ZGADZAM SIĘ!

  • - niezalogowany 2011-06-20 13:58:53

    [quote name="derb"]Przy najlepszym programie, atrakcja etc.. na świecie brak poczucia bezpieczeństwa i widoczny brak kultury będzie decydował o ocenie imprezy. Bardzo mi przykro[/quote]Ale za brak kultury nie możemy karać złą oceną organizatora. Na pewno nie dążył do zaistnienia takiej sytuacji. Mając podejście takie jak twoje trzeba zamknąć imprezy tak jak zrobiono ze stadionami. Będziesz zadowolony? Ja nie. A przez ludzi "nie kulturalnych" (nasuwają mi się bardziej wulgarne słowa ale nie wypada) traci miasto i jego mieszkańcy. Lepiej pomyślmy co zrobić żeby było lepiej, a nie tylko narzekajmy bo nie wszystko zależy od organizatora i nie wszystko da się przewidzieć.

  • - niezalogowany 2011-06-20 13:37:35

    [quote name="Endi"]Ludziom nigdy nie dogodzi. Fakt jest taki że zawsze można coś poprawić i to co poprzednicy pisali na pewno powinno być poprawione za rok. Natomiast to że zaistniała taka sytuacji świadczy o niskim poziomie kultury znacznej części osób przebywających na imprezie. Ale z tego akurat Garwolin słynie. Wystarczy wypić kilka piw aby chcieć zwojować świat (znaczy się Pilawę, Hutę, Garwolin czy kogoś jeszcze). A jakby było za dużo służb też by komuś nie pasowało. Ja uważam że to była bardzo udana impreza z dobrym programem. Było coś i dla starszych i dla dzieci. I życzyłbym sobie więcej takich imprez i bardziej "kulturalnych" mieszkańców w Garwolinie.[/quote]Przy najlepszym programie, atrakcja etc.. na świecie brak poczucia bezpieczeństwa i widoczny brak kultury będzie decydował o ocenie imprezy. Bardzo mi przykro

  • - niezalogowany 2011-06-20 13:31:07

    Było bardzo fajnie, to że ktoś zachowywał się jak burak i akurat policji nie było w pobliżu to niestety pewnie sobie sam zawinił. Ja osobiście nigdzie nie widziałem, żadnej burdy będąc od 18 do 24 na górce/kwadracie. Wręcz przeciwnie, panowała braterska atmosfera.

  • - niezalogowany 2011-06-20 13:10:23

    Ludziom nigdy nie dogodzi. Fakt jest taki że zawsze można coś poprawić i to co poprzednicy pisali na pewno powinno być poprawione za rok. Natomiast to że zaistniała taka sytuacji świadczy o niskim poziomie kultury znacznej części osób przebywających na imprezie. Ale z tego akurat Garwolin słynie. Wystarczy wypić kilka piw aby chcieć zwojować świat (znaczy się Pilawę, Hutę, Garwolin czy kogoś jeszcze). A jakby było za dużo służb też by komuś nie pasowało. Ja uważam że to była bardzo udana impreza z dobrym programem. Było coś i dla starszych i dla dzieci. I życzyłbym sobie więcej takich imprez i bardziej "kulturalnych" mieszkańców w Garwolinie.

  • - niezalogowany 2011-06-20 12:20:40

    [quote name="swen"]faktycznie jest co wspominać .... najbardziej do burdy i kopaniny. Ochrona i policja powinna cały czas patrolować górkę i okolicę może mniej by było poobijanych . Organizatorzy tak się napompowali oprawą i bajerami, że zapomnieli o bezpieczeństwie. Pijane chłopy spały na trawie albo słaniali się między ludźmi. Darcie japy na policję i kopanie 20 na 1 .[/quote]popieram kolegę ale jak widać miasto woli wydać na bajery i inne gadzety niż na bezpieczeństwo swoich mieszkańców wszystko bylo ok tylko policja i służby ochrony do dupy

  • - niezalogowany 2011-06-20 11:43:46

    Dlaczego kapelmistrz podczas koncertu orkiestry musi prosić przez mikrofon o interwencję ochrony ???? (oczywiście bezskutecznie) Gdzie jest ochrona na takich imprezach ????! Dlaczego ochrona jest obecna tylko podczas koncertu gwiazdy ???? Temat do przemyślenia na przyszłość dla organizatorów !

  • - niezalogowany 2011-06-20 10:42:08

    faktycznie jest co wspominać .... najbardziej do burdy i kopaniny. Ochrona i policja powinna cały czas patrolować górkę i okolicę może mniej by było poobijanych . Organizatorzy tak się napompowali oprawą i bajerami, że zapomnieli o bezpieczeństwie. Pijane chłopy spały na trawie albo słaniali się między ludźmi. Darcie japy na policję i kopanie 20 na 1 .

Komentarze mogą dodawać tylko zalogowani użytkownicy.




Reklama

Ogłoszenia PREMIUM

Praca magisterska licencjat

Pracami tego typu zajmuję się od lat. Właściwie zawodowo. Zawsze staram się aby były jak najlepsze. Podchodzę do tego w sposób profesjonalny..


Kupię pamiątki, książki , mapy

Kupię rzeczy związane z powiatem garwolińskim - książki, opracowania, wspomnienia, - pamiątki, medale, - mapy, - zdjęcia, - itp.


Sprzedam dom

Sprzedam dom piętrowy (1/2 bliżniaka) w Garwolinie ul II Armii Pojska Polskiego 75. Działka 350m2, powierzchnia użytkowa 110 m2 (kuchnia, 2..


praca kierowca - magazynier

Zatrudnimy na stanowisko kierowca - magazynier wymagane prawo jazdy Kat. B lub C więcej informacji na miejscu lub pod numerem telefonu 25/6820417..


OKNA DRZWI BRAMY PLISY ROLETY

Zapraszamy do punktu sprzedaży Garwolin ul. Kościuszki 48B W ofercie : - okna PCV - drzwi wew, i zew. - bramy garażowe - drzwi stalowe - rolety (..


MAGAZYNIER

Piekarnia Oskroba S.A. - jeden z liderów branży piekarniczej w Polsce poszukuje pracowników na stanowisko: Magazynier Miejsce pracy: Człekówka,..


Reklama


 Reklama


25 maja 2018 roku weszło w życie Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27 kwietnia 2016 roku tzw. RODO. Nowe prawo nakłada na nas obowiązek uzyskania Twojej zgody na przetwarzanie przez nas danych osobowych w plikach cookies

Oświadczam, iż zapoznałem sie z Polityką prywatności i zgadzam się na zapisywanie i przechowywanie w mojej przeglądarce internetowej tzw. plików cookies oraz na przetwarzanie zaszyfrowanych w nich danych osobowych pozostawianych w czasie korzystania z innych stron internetowych, serwisów oraz parametrów zapisywanych w plikach cookies w celach marketingowych, w tym na profilowanie i w celach analitycznych przez egarwolin.pl, oraz ZAUFANYCH PARTNERÓW.

Administratorzy danych / Podmioty którym powierzenie przetwarzania powierzono

E-NET Kot Krzysztof z siedzibą w Garwolin 08-400, II Armii Wojska Polskiego 47

Cele przetwarzania danych

1.marketing, w tym profilowanie i cele analityczne
2.świadczenie usług drogą elektroniczną
3.dopasowanie treści stron internetowych do preferencji i zainteresowań
4.wykrywanie botów i nadużyć w usługach
5.pomiary statystyczne i udoskonalenie usług (cele analityczne)


Podstawy prawne przetwarzania danych


1.marketing, w tym profilowanie oraz cele analityczne – zgoda
2.świadczenie usług drogą elektroniczną - niezbędność danych do świadczenia usługi
3.pozostałe cele - uzasadniony interes administratora danych


Odbiorcy danych

Podmioty przetwarzające dane na zlecenie administratora danych, w tym podmioty ZAUFANI PARTNERZY, agencje marketingowe oraz podmioty uprawnione do uzyskania danych na podstawie obowiązującego prawa.

Prawa osoby, której dane dotyczą

Prawo żądania sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania danych; prawo wycofania zgody na przetwarzanie danych osobowych. Inne prawa osoby, której dane dotyczą.

Informacje dodatkowe

Więcej o zasadach przetwarzania danych w "Polityce prywatności"