:-( Wygląda na to że masz Adblocka. Utrzymujemy się z reklam żeby móc dostarczyć Ci wiadomości z Twojego regionu za które nie musisz płacić, czy mógłbyś rozważyć jego wyłączenie?
  0°C lekkie zachmurzenie

Zmienia się sposób powiadamiania o planowych wyłączeniach prądu

Do tej pory o przerwach w dostawie prądu PGE starała się powiadamiać odbiorców energii elektrycznej z pięciodniowym wyprzedzeniem, aby informacja dotarła do jak najszerszego grona mieszkańców danego terenu. Od 1 lutego zasady informowania zmieniły się. Z tablic informacyjnych i słupów znikną papierowe ulotki, a o przerwie w dostawie prądu przeczytamy na stronie internetowej albo z zamówionego newslettera.

 

PGE Dystrybucja S. A. Oddział Warszawa Rejon Energetyczny Mińsk Mazowiecki poinformowała, że od 1 lutego 2014 roku firma zaprzestała indywidualnych powiadomień dla klientów przyłączonych do elektroenergetycznej sieci nN 0,4 kV w dotychczasowej formie (wywieszanie ogłoszeń oraz powiadamianie telefoniczne). – Ze względu na wykonywane prace remontowo – eksploatacyjne czasami konieczne jest całkowite wyłączenie pewnych elementów sieci i w związku z tym wstrzymanie na kilka, a nawet kilkanaście godzin dostaw energii. Zdajemy sobie sprawę, że każda przerwa w dostawie prądu jest uciążliwa i bardzo dezorganizuje codzienne życie. W związku z tym staramy się tak zorganizować i przygotować prace w terenie, aby trwały one możliwie jak najkrócej – czytamy w komunikacie Polskiej Grupy Energetycznej.

 

Zamiast ulotek newsletter

Dotychczas w rejonie wyłączeń rozwieszano ulotki oraz systematycznie zamieszczano aktualne informacje o planowanych wyłączeniach na stronie internetowej. Z uwagi na sygnały klientów, którzy apelowali, że papierowe ulotki są niepraktyczne i nie spełniają swojego zadania, PGE podjęła decyzję o odstąpieniu od 1 lutego 2014 roku od plakatowania w terenie. – W zamian zapraszamy na stronę internetową i rekomendujemy korzystanie z funkcji tzw. newslettera, czyli automatycznego e-maila. Uważamy, że jest to obecnie najbardziej skuteczny sposób przekazywania potrzebnych i pilnych informacji – informuje PGE.

 

Odbiorcy prądu z terenu działania PGE Dystrybucja S. A. Oddział Warszawa, korzystając ze strony www.warszawa.pgedystrybucja.pl, mogą zamówić newsletter, czyli automatyczny e-mail, w którym odnajdą informacje o możliwych na danym terenie planowych przerwach w dostawie energii.

 

{jb_greenbox}PGE Dystrybucja S. A. Oddział Warszawa w ramach podstawowej działalności wykonuje przebudowy, rozbudowy i modernizacje stacji i linii, wchodzących w skład sieci elektroenergetycznej, za pomocą której dostarcza prąd do obiektów. Intensywna eksploatacja pozytywnie wpływa na stan techniczny sieci i tym samym na zmniejszenie zagrożenia awariami.{/jb_greenbox}

 

W przypadku wątpliwości co do miejsca planowanych wyłączeń można skontaktować się z Posterunkiem Energetycznym w Garwolinie – nr tel. (25) 684 21 27 lub e-mail: re09@warszawa.pgedystrybucja.pl.

 

www.warszawa.pgedystrybucja.pl

(oprac. EB) 2014-02-10 12:15:55

Fot. sxc.hu, Archiwum eGarwolin.pl


Zmienia się sposób powiadamiania o planowych wyłączeniach prądu komentarze opinie

  • Słup elektryczny - niezalogowany 2014-02-10 21:28:03

    "Z uwagi na sygnały klientów, którzy apelowali, że papierowe ulotki są niepraktyczne i nie spełniają swojego zadania" :D :lol: Srata tata chciałbym zobaczyć choć jeden ten sygnał od tych klientów,idziecie na łatwizne,ludzie zapracowani nie mają nawet czasu by codziennie przeglądać internet,cwaniacy bezczelni. ;-)

  • a co? - niezalogowany 2014-02-10 12:02:40

    A co z tymi co nie maja dostępu do internetu, ze starszymi osobami które nie są za pan brat z internetem? energetyka chce zmusić 70-80 latka żeby czytał internet że nie będzie miał prądu? przecież taka osoba jak idzie sobie powoli do sklepu po bułki lub masło to sobie przeczyta na słupie że może zabraknąć prądu. Ciekawe czy zaczną zmuszać ludzi do korzystania tylko z telefonu komórkowego zamiast stacjonarnego.

Dodajesz jako: Zaloguj się

Ostatnie video - filmy na eGarwolin.pl