System pracy: dwuzmianowy (6:00–14:00, 14:00–22:00)
Dodatkowo: możliwość zdalnych dyżurów w soboty (raz w miesiącu)
Główne zadania:
- Odbieranie zgłoszeń od pracowników (telefon, Slack, Jira).
- Wsparcie pracowników centrali i ponad 40 sklepów Rebel Electro z całej Polski.
- Diagnoza i rozwiązywanie problemów z: komputerami, telefonami, drukarkami, terminalami płatniczymi, monitoringiem, systemami wewnętrznymi (ERP Comarch XL, WMS, Baselinker), siecią m.in opartą o urządzenia microtik i protokół VLAN ,centralą telefoniczną.
- Przekazywanie trudniejszych tematów do drugiej linii wsparcia.
Wymagania:
- Podstawowa znajomość działania sprzętu i systemów IT.
- Umiejętność prowadzenia rozmów z użytkownikami.
- Umiejętność pracy zmianowej (pełna dyspozycyjność w zakresie godzin).
- Komunikatywność i zaangażowanie.
- Znajomość podstawowych pojęć technicznych w języku angielskim.
- Praca stacjonarna - brak możliwości pracy zdalnej.
Oferujemy:
- Stabilne zatrudnienie na umowę o pracę.
- Praca w zgranym, technicznym zespole.
- Możliwość intensywnego przeszkolenia – nie musisz mieć wieloletniego doświadczenia.
- Wynagrodzenie adekwatne do umiejętności i zaangażowania.
- Możliwość skorzystania z pakietu prywatnej opieki medycznej, karty sportowej i ubezpieczenia na życie.
Na oferty zawierające CV czekamy pod adresem: praca@lechpol.pl
Przesłanie niniejszej aplikacji jest równoznaczne z wyrażeniem zgodny na przetwarzanie danych osobowych, dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji. Administratorem danych osobowych jest Lechpol Electronics LESZEK Sp.k. z siedzibą w Miętnem, ul. Garwolińska 1, 08-400 Garwolin. Przysługuje Państwu prawo dostępu do treści swoich danych oraz prawo ich poprawiania lub usunięcia poprzez wiadomość mailową na adres praca@lechpol.pl.