[Error : Błąd]

[403] Forbidden : Dostęp zabroniony


English You don't have permission to access /Rozbudowa%20drogi%20krajowej%20nr%2017%20do%20drogi%20ekspresowej%20dwujezdniowej%20S17%20na%20odcinku%20od%20w%C4%99z%C5%82a%20%E2%80%9ELubelska%E2%80%9D%20do%20granicy%20woj.%20lubelskiego%20jest%20w%20tej%20chwili%20na%20etapie%20opracowania%20decyzji%20%C5%9Brodowiskowej,%20a%20do%20tej%20pory%20opracowano%20Studium%20Techniczno%20%E2%80%93%20Ekonomiczno-%20%C5%9Arodowiskowe%20%28tzw.%20decyzja%20%C5%9Brodowiskowa%29%20oraz%20zaprojektowano%20w%20sumie%206%20wariant%C3%B3w%20drogi.%20%20Jest%20oczywi%C5%9Bcie%20wariant%20%E2%80%9E0%E2%80%9D%20kt%C3%B3ry%20nas%20by%20nie%20usatysfakcjonowa%C5%82%20gdy%C5%BC%20przewiduje%20nie%20robienie%20nic%20i%20pozostawienie%20drogi%20w%20takim%20stanie%20jaki%20jest.%20%20Wariant%20%E2%80%9E1a%E2%80%9D%20polega%20na%20dobudowaniu%20dodatkowego%20pasa%20jezdni%20do%20istniej%C4%85cej%20z%20niewielkimi%20zmianami%20poprawiaj%C4%85cymi%20widoczno%C5%9B%C4%87%20na%20%C5%82ukach.%20%20Wariant%20%E2%80%9E2a%E2%80%9D%20polegaj%C4%85cy%20na%20dobudowaniu%20drugiej%20jezdni%20oraz%20oraz%20poprowadzeniu%20jej%20w%20kilku%20miejscach%20po%20nowym%20%C5%9Bladzie%20%28%20odsuni%C4%99cie%20drogi%20od%20Wi%C4%85zowny,%20Radi%C3%B3wka,%20oraz%20wybudowanie%20trzech%20obwodnic:%20Woli%20Duckiej,%20Ostrowa,%20Go%C5%84czyc%20i%20%C5%BBabianki%20%29.%20Ten%20wariant%20uzyska%C5%82%20najwi%C4%99ksze%20poparcie%20w%C5%9Br%C3%B3d%20spo%C5%82eczno%C5%9Bci%20lokalnej.%20%20Wariant%20%E2%80%9E1b%E2%80%9D%20nawi%C4%85zuje%20do%20w%C4%99z%C5%82a%20%E2%80%9EW%C3%B3lka%20Ml%C4%85dzka%E2%80%9D%20do%20wariantu%201a,%20a%20dalej%20zgodnie%20z%20wariantem%202a.%20%20Wariant%20%E2%80%9E2b%E2%80%9D%20nawi%C4%85zuje%20generalnie%20do%20wariantu%202a%20z%20t%C4%85%20r%C3%B3%C5%BCnic%C4%85,%20ze%20na%20odcinku%20przej%C5%9Bcia%20drogi%20przez%20Mazowiecki%20Park%20Krajobrazowy%20przewidziano%20wykonanie%20estakady.%20%20I%20jeszcze%20dwa%20%20%E2%80%9E1c%E2%80%9D%20wyznaczono%20%20na%20bazie%20propozycji%20mieszka%C5%84c%C3%B3w%20W%C3%B3lki%20Ml%C4%85dzkiej%20i%20poprowadzeniu%20obwodnicy%20tego%20miasta%20%20po%20wschodniej%20stronie%20miejscowo%C5%9Bci,%20%20a%20wariant%20%E2%80%9E1d%E2%80%9D%20omijaj%C4%85cy%20W%C3%B3lk%C4%99%20Ml%C4%85dzk%C4%85%20%20po%20strony%20zachodniej,%20wariant%20ten%20powsta%C5%82%20na%20skutek%20postulat%C3%B3w%20cz%C4%99%C5%9Bci%20mieszka%C5%84c%C3%B3w%20W%C3%B3lki%20Ml%C4%85dzkiej%20skupionych%20w%20organizacji%20%E2%80%9ENad%20%C5%9Awidrem%E2%80%9D.%20%20Najbardziej%20prawdopodobnym%20wariantem%20jest%20wariant%20%E2%80%9E1b%E2%80%9D,%20jest%20on%20najkorzystniejszym%20pod%20wzgl%C4%99dem%20funkcjonalno%C5%9Bci,%20oraz%20ma%C5%82o%20konfliktowym%20dla%20%C5%9Brodowiska%20przyrodniczego.%20Prezentujemy%20Pa%C5%84stwu%20cz%C4%99%C5%9B%C4%87%20tego%20wariantu%20na%20zdj%C4%99ciu%20pod%20artyku%C5%82em,%20a%20ca%C5%82o%C5%9B%C4%87%20mo%C5%BCna%20ZOBACZY%C4%86%20TU%20%28%20plik%20pdf.%20%20Ok%203,8%20mb.%29%20%20Wi%C4%99c%20jest%20du%C5%BCe%20prawdopodobie%C5%84stwo%20i%C5%BC%20pojedziemy%20do%20Warszawy%20i%20w%20drug%C4%85%20stron%C4%99%20do%20Lublina%20drog%C4%85%20ekspresow%C4%85%20w%20IV%20kwartale%202012%20roku,%20ale%20jak%20ju%C5%BC%20si%C4%99%20przyzwyczaili%C5%9Bmy%20bardzo%20du%C5%BCe%20prawdopodobie%C5%84stwo%20jest%20%C5%BCe%20nie%20pojedziemy.%20Miejmy%20nadzieje%20%C5%BCe%20tak%20si%C4%99%20nie%20stanie%20i%20wszystko%20%E2%80%9Epojedzie%E2%80%9D%20zgodnie%20z%20planami.%20B%C4%99dziemy%20pa%C5%84stwa%20na%20bie%C5%BC%C4%85co%20informowa%C4%87%20o%20post%C4%99pie%20prac%20na%20tras%C4%85%20S17.%20%20XAV on this server.

Polish Zapytanie odrzucone przez serwer. Nie masz dostępu do /Rozbudowa%20drogi%20krajowej%20nr%2017%20do%20drogi%20ekspresowej%20dwujezdniowej%20S17%20na%20odcinku%20od%20w%C4%99z%C5%82a%20%E2%80%9ELubelska%E2%80%9D%20do%20granicy%20woj.%20lubelskiego%20jest%20w%20tej%20chwili%20na%20etapie%20opracowania%20decyzji%20%C5%9Brodowiskowej,%20a%20do%20tej%20pory%20opracowano%20Studium%20Techniczno%20%E2%80%93%20Ekonomiczno-%20%C5%9Arodowiskowe%20%28tzw.%20decyzja%20%C5%9Brodowiskowa%29%20oraz%20zaprojektowano%20w%20sumie%206%20wariant%C3%B3w%20drogi.%20%20Jest%20oczywi%C5%9Bcie%20wariant%20%E2%80%9E0%E2%80%9D%20kt%C3%B3ry%20nas%20by%20nie%20usatysfakcjonowa%C5%82%20gdy%C5%BC%20przewiduje%20nie%20robienie%20nic%20i%20pozostawienie%20drogi%20w%20takim%20stanie%20jaki%20jest.%20%20Wariant%20%E2%80%9E1a%E2%80%9D%20polega%20na%20dobudowaniu%20dodatkowego%20pasa%20jezdni%20do%20istniej%C4%85cej%20z%20niewielkimi%20zmianami%20poprawiaj%C4%85cymi%20widoczno%C5%9B%C4%87%20na%20%C5%82ukach.%20%20Wariant%20%E2%80%9E2a%E2%80%9D%20polegaj%C4%85cy%20na%20dobudowaniu%20drugiej%20jezdni%20oraz%20oraz%20poprowadzeniu%20jej%20w%20kilku%20miejscach%20po%20nowym%20%C5%9Bladzie%20%28%20odsuni%C4%99cie%20drogi%20od%20Wi%C4%85zowny,%20Radi%C3%B3wka,%20oraz%20wybudowanie%20trzech%20obwodnic:%20Woli%20Duckiej,%20Ostrowa,%20Go%C5%84czyc%20i%20%C5%BBabianki%20%29.%20Ten%20wariant%20uzyska%C5%82%20najwi%C4%99ksze%20poparcie%20w%C5%9Br%C3%B3d%20spo%C5%82eczno%C5%9Bci%20lokalnej.%20%20Wariant%20%E2%80%9E1b%E2%80%9D%20nawi%C4%85zuje%20do%20w%C4%99z%C5%82a%20%E2%80%9EW%C3%B3lka%20Ml%C4%85dzka%E2%80%9D%20do%20wariantu%201a,%20a%20dalej%20zgodnie%20z%20wariantem%202a.%20%20Wariant%20%E2%80%9E2b%E2%80%9D%20nawi%C4%85zuje%20generalnie%20do%20wariantu%202a%20z%20t%C4%85%20r%C3%B3%C5%BCnic%C4%85,%20ze%20na%20odcinku%20przej%C5%9Bcia%20drogi%20przez%20Mazowiecki%20Park%20Krajobrazowy%20przewidziano%20wykonanie%20estakady.%20%20I%20jeszcze%20dwa%20%20%E2%80%9E1c%E2%80%9D%20wyznaczono%20%20na%20bazie%20propozycji%20mieszka%C5%84c%C3%B3w%20W%C3%B3lki%20Ml%C4%85dzkiej%20i%20poprowadzeniu%20obwodnicy%20tego%20miasta%20%20po%20wschodniej%20stronie%20miejscowo%C5%9Bci,%20%20a%20wariant%20%E2%80%9E1d%E2%80%9D%20omijaj%C4%85cy%20W%C3%B3lk%C4%99%20Ml%C4%85dzk%C4%85%20%20po%20strony%20zachodniej,%20wariant%20ten%20powsta%C5%82%20na%20skutek%20postulat%C3%B3w%20cz%C4%99%C5%9Bci%20mieszka%C5%84c%C3%B3w%20W%C3%B3lki%20Ml%C4%85dzkiej%20skupionych%20w%20organizacji%20%E2%80%9ENad%20%C5%9Awidrem%E2%80%9D.%20%20Najbardziej%20prawdopodobnym%20wariantem%20jest%20wariant%20%E2%80%9E1b%E2%80%9D,%20jest%20on%20najkorzystniejszym%20pod%20wzgl%C4%99dem%20funkcjonalno%C5%9Bci,%20oraz%20ma%C5%82o%20konfliktowym%20dla%20%C5%9Brodowiska%20przyrodniczego.%20Prezentujemy%20Pa%C5%84stwu%20cz%C4%99%C5%9B%C4%87%20tego%20wariantu%20na%20zdj%C4%99ciu%20pod%20artyku%C5%82em,%20a%20ca%C5%82o%C5%9B%C4%87%20mo%C5%BCna%20ZOBACZY%C4%86%20TU%20%28%20plik%20pdf.%20%20Ok%203,8%20mb.%29%20%20Wi%C4%99c%20jest%20du%C5%BCe%20prawdopodobie%C5%84stwo%20i%C5%BC%20pojedziemy%20do%20Warszawy%20i%20w%20drug%C4%85%20stron%C4%99%20do%20Lublina%20drog%C4%85%20ekspresow%C4%85%20w%20IV%20kwartale%202012%20roku,%20ale%20jak%20ju%C5%BC%20si%C4%99%20przyzwyczaili%C5%9Bmy%20bardzo%20du%C5%BCe%20prawdopodobie%C5%84stwo%20jest%20%C5%BCe%20nie%20pojedziemy.%20Miejmy%20nadzieje%20%C5%BCe%20tak%20si%C4%99%20nie%20stanie%20i%20wszystko%20%E2%80%9Epojedzie%E2%80%9D%20zgodnie%20z%20planami.%20B%C4%99dziemy%20pa%C5%84stwa%20na%20bie%C5%BC%C4%85co%20informowa%C4%87%20o%20post%C4%99pie%20prac%20na%20tras%C4%85%20S17.%20%20XAV na tym serwerze.


Mail to:
webmaster@egarwolin.pl

Powered by Apache Powered by Linux

data:Thursday, 19-Oct-2017 18:33:23 CEST, ostatnia modyfikacja: Monday, 22-Dec-2014 07:06:20 CET