Reklama

Gmina Maciejowice z dotacją na usuwanie azbestu. Umowa z WFOŚiGW podpisana

Gmina Maciejowice pozyskała 50 000 złotych dofinansowania na usuwanie i unieszkodliwianie wyrobów zawierających azbest.

Umowa w tej sprawie została podpisana 7 sierpnia w Garwolinie z przedstawicielami Wojewódzkiego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w Warszawie.

To kolejne wsparcie finansowe, które pozwoli samorządowi kontynuować program proekologiczny. Umowę podpisali prezes WFOŚiGW Zbigniew Deptuła oraz przedstawiciele gminy Maciejowice: burmistrz Tomasz Kwiatkowski i skarbnik Jolanta Jedynak.

Otrzymana dotacja w wysokości 50 tys. zł zostanie przeznaczona na dofinansowanie usuwania szkodliwych płyt azbestowo-cementowych z terenu posesji mieszkańców, którzy będą mogli w sposób bezpieczny i zgodny z przepisami pozbyć się niebezpiecznych materiałów budowlanych ze swoich nieruchomości.

fot. Urząd Miasta i Gminy Maciejowice

Aplikacja egarwolin.pl

Jeśli jeszcze tego nie zrobiłeś koniecznie zainstaluj naszą aplikację, która dostępna jest na telefony z systemem Android i iOS.


Aplikacja na Androida Aplikacja na IOS

Obserwuj nas na Obserwuje nas na Google NewsGoogle News

Chcesz być na bieżąco z wieściami z naszego portalu? Obserwuj nas na Google News!

Źródło: Urząd Miasta i Gminy Maciejowice Aktualizacja: 10/08/2025 10:52
Reklama

Komentarze opinie

Podziel się swoją opinią

Twoje zdanie jest ważne jednak nie może ranić innych osób lub grup.

Komentarze mogą dodawać tylko zalogowani użytkownicy.

Zaloguj się

Reklama

Wideo eGarwolin.pl




Reklama
Wróć do