
Ile razy się zdarzyło, że zrezygnowaliśmy z zareklamowania wadliwego produktu lub usługi tylko dlatego, że nie wiedzieliśmy, że mamy do tego prawo? Ile razy, nie chcąc sobie psuć nerwów, odpuszczaliśmy na widok karteczki z napisem „Po odejściu od kasy reklamacji nie uznajemy”?
Dziś obchodzony jest Światowy Dzień Praw Konsumenta. Przy tej okazji możemy dowiedzieć się, jakie nam, jako konsumentom, przysługują prawa, i jakie obowiązki mają sprzedawcy. Wojewódzki Inspektorat Inspekcji Handlowej od wczoraj udziela porad z zakresu praw klientów. Pracownicy inspektoratu pełnią dyżury od poniedziałku do środy w siedzibie inspektoratu w Warszawie przy ulicy Sienkiewicza 3, na II piętrze, w pokoju 215 w godzinach 16:15-19:00. Z porady można skorzystać również w delegaturze w Siedlcach dziś od godziny 16:15 do 18:00.
W Garwolinie konsumenci znajdą pomoc w budynku starostwa powiatowego przy ulicy Staszica 15, na I piętrze, w pokoju 32 u Moniki Makarewicz – Powiatowego Rzecznika Konsumentów. Porady są udzielane w poniedziałki i wtorki w godzinach 8:00-16:00.
Dziś od godziny 10:00 na stronie www.uokik.gov.pl można obejrzeć transmisję z debaty dotyczącej polubownego rozwiązywania sporów. Debata „Po co drzeć koty?” zaprezentuje różne formy skutecznych negocjacji oraz pozasądowego dojścia do porozumienia.
(ur) 2011-03-15 09:57:22
Jeśli jeszcze tego nie zrobiłeś koniecznie zainstaluj naszą aplikację, która dostępna jest na telefony z systemem Android i iOS.
Chcesz być na bieżąco z wieściami z naszego portalu? Obserwuj nas na Google News!
Twoje zdanie jest ważne jednak nie może ranić innych osób lub grup.
Komentarze mogą dodawać tylko zalogowani użytkownicy.
Komentarze opinie