Reklama

Mężczyźni mówią stanowcze Stop Przemocy

„ Prawdziwy mężczyzna troszczy się o swoich najbliższych” - to hasło Kampanii AVON Kontra Przemoc.

 

800 000 kobiet doświadcza przemocy

To już kolejna odsłona kampanii, której celem jest głośny i wyraźny sprzeciw wobec przemocy i wszelkich jej przejawów. Przemoc to zjawisko, które dotyka wiele osób, głównie kobiety. W Polsce około 800 tysięcy kobiet rocznie doświadcza przemocy. Ta liczba bitych i poniżanych kobiet jest zawstydzająca. Nie możemy pozwolić, by ten problem był wciąż tematem tabu, a zatrważające statystyki rosły. Skalę zjawiska dostrzegły też gwiazdy, które zaangażowały się w kampanię.

 

Każdego dnia wiele kobiet na całym świecie doświadcza przemocy. Dlatego Avon Cosmetics Polska ponownie przekonuje do stanowczego mówienia: „Stop Przemocy”. Celem kampanii jest pokazanie, że walka z tym zjawiskiem jest konieczna. Wszelkie formy zachowania, które poniżają, naruszają godność i powodują cierpienie powinny być społecznie potępiane. Przemoc nie może być tematem tabu.

 

Poparcie znanych i lubianych

Chcąc wyrazić swój zdecydowany sprzeciw wobec przemocy, do akcji włączyli się znani i lubiani panowie. Mężczyźni, którzy użyczyli swojego wizerunku, aby przekonać, że Prawdziwy Mężczyzna troszczy się o bliskich, to: Krzysztof Diablo Włodarczyk, Przemysław Saleta, Marek Włodarczyk oraz Robert Kudelski.

 

- Nie lubię przemocy i nigdy nie wykorzystuję swoich umiejętności wobec nikogo. Dla mnie boks to zawód. Warto angażować się w kampanie takie jak ta, aby pokazać ludziom, że każda przemoc jest złem – powiedział Krzysztof Diablo Włodarczyk, jeden z ambasadorów kampanii.

 

Przemysław Saleta uważa, że w życiu jest za dużo przemocy. - Ludzie mają tendencję do wykorzystywania własnej, mocniejszej pozycji, często wcale nie zdając sobie z tego sprawy. Kampania ma pokazać ten problem i uświadomić ludziom, że ich postępowanie jest złe – dodaje Saleta.

 

Pobiegnij z bransoletką w Garwolinie

Fundusze na realizację Kampanii AVON Kontra Przemoc pochodzą ze sprzedaży produktów z symbolem nieskończoności: bransoletki, naszyjnika i pierścionka „Powiedz STOP przemocy“. Produkty są do nabycia u każdej Konsultantki Avon.

 

Swój sprzeciw wobec przemocy można także pokazać 19 czerwca biorąc udział w biegu w Garwolinie, organizowanym pod hasłem „Powiedz STOP Przemocy”. Trasa wynosi 10 km. Każdy z uczestników na starcie będzie mógł kupić za 10 zł bransoletkę z symbolem nieskończoności. Całkowity dochód ze sprzedaży produktów zostanie przekazany na kampanię, która ma na celu przełamanie zmowy milczenia wokół problemu przemocy w rodzinie, rozwijanie dialogu publicznego na ten temat oraz wspieranie kobiet w ich dążeniu do powrotu do normalnego życia.

 

Feminoteka i Niebieska Linia

Partnerami akcji są Fundacja Feminoteka oraz Ogólnopolskie Pogotowie dla Ofiar Przemocy w Rodzinie "Niebieska Linia". Celem wspólnych działań jest nie tylko uświadomienie skali problemu, ale również realna pomoc ofiarom przemocy. - Dzięki współpracy z AVON w 2011 roku zwiększymy dostępność i zakres pomocy dla kobiet doznających przemocy i znajdujących się w sytuacjach kryzysowych. Mogą ją uzyskać zarówno w kontakcie bezpośrednim, telefonicznym i mailowym – powiedziała Renata Durda, kierownik Ogólnopolskiego Pogotowia dla Ofiar Przemocy w Rodzinie "Niebieska Linia".

 

Info: Avon Cosmetics Polska 2011-06-16 16:35:54

Aplikacja egarwolin.pl

Jeśli jeszcze tego nie zrobiłeś koniecznie zainstaluj naszą aplikację, która dostępna jest na telefony z systemem Android i iOS.


Aplikacja na Androida Aplikacja na IOS

Obserwuj nas na Obserwuje nas na Google NewsGoogle News

Chcesz być na bieżąco z wieściami z naszego portalu? Obserwuj nas na Google News!

Reklama

Komentarze opinie

Podziel się swoją opinią

Twoje zdanie jest ważne jednak nie może ranić innych osób lub grup.

Komentarze mogą dodawać tylko zalogowani użytkownicy.

Zaloguj się

Reklama

Wideo eGarwolin.pl




Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Wróć do