
„ Prawdziwy mężczyzna troszczy się o swoich najbliższych” - to hasło Kampanii AVON Kontra Przemoc.
800 000 kobiet doświadcza przemocy
To już kolejna odsłona kampanii, której celem jest głośny i wyraźny sprzeciw wobec przemocy i wszelkich jej przejawów. Przemoc to zjawisko, które dotyka wiele osób, głównie kobiety. W Polsce około 800 tysięcy kobiet rocznie doświadcza przemocy. Ta liczba bitych i poniżanych kobiet jest zawstydzająca. Nie możemy pozwolić, by ten problem był wciąż tematem tabu, a zatrważające statystyki rosły. Skalę zjawiska dostrzegły też gwiazdy, które zaangażowały się w kampanię.
Każdego dnia wiele kobiet na całym świecie doświadcza przemocy. Dlatego Avon Cosmetics Polska ponownie przekonuje do stanowczego mówienia: „Stop Przemocy”. Celem kampanii jest pokazanie, że walka z tym zjawiskiem jest konieczna. Wszelkie formy zachowania, które poniżają, naruszają godność i powodują cierpienie powinny być społecznie potępiane. Przemoc nie może być tematem tabu.
Poparcie znanych i lubianych
Chcąc wyrazić swój zdecydowany sprzeciw wobec przemocy, do akcji włączyli się znani i lubiani panowie. Mężczyźni, którzy użyczyli swojego wizerunku, aby przekonać, że Prawdziwy Mężczyzna troszczy się o bliskich, to: Krzysztof Diablo Włodarczyk, Przemysław Saleta, Marek Włodarczyk oraz Robert Kudelski.
- Nie lubię przemocy i nigdy nie wykorzystuję swoich umiejętności wobec nikogo. Dla mnie boks to zawód. Warto angażować się w kampanie takie jak ta, aby pokazać ludziom, że każda przemoc jest złem – powiedział Krzysztof Diablo Włodarczyk, jeden z ambasadorów kampanii.
Przemysław Saleta uważa, że w życiu jest za dużo przemocy. - Ludzie mają tendencję do wykorzystywania własnej, mocniejszej pozycji, często wcale nie zdając sobie z tego sprawy. Kampania ma pokazać ten problem i uświadomić ludziom, że ich postępowanie jest złe – dodaje Saleta.
Pobiegnij z bransoletką w Garwolinie
Fundusze na realizację Kampanii AVON Kontra Przemoc pochodzą ze sprzedaży produktów z symbolem nieskończoności: bransoletki, naszyjnika i pierścionka „Powiedz STOP przemocy“. Produkty są do nabycia u każdej Konsultantki Avon.
Swój sprzeciw wobec przemocy można także pokazać 19 czerwca biorąc udział w biegu w Garwolinie, organizowanym pod hasłem „Powiedz STOP Przemocy”. Trasa wynosi 10 km. Każdy z uczestników na starcie będzie mógł kupić za 10 zł bransoletkę z symbolem nieskończoności. Całkowity dochód ze sprzedaży produktów zostanie przekazany na kampanię, która ma na celu przełamanie zmowy milczenia wokół problemu przemocy w rodzinie, rozwijanie dialogu publicznego na ten temat oraz wspieranie kobiet w ich dążeniu do powrotu do normalnego życia.
Feminoteka i Niebieska Linia
Partnerami akcji są Fundacja Feminoteka oraz Ogólnopolskie Pogotowie dla Ofiar Przemocy w Rodzinie "Niebieska Linia". Celem wspólnych działań jest nie tylko uświadomienie skali problemu, ale również realna pomoc ofiarom przemocy. - Dzięki współpracy z AVON w 2011 roku zwiększymy dostępność i zakres pomocy dla kobiet doznających przemocy i znajdujących się w sytuacjach kryzysowych. Mogą ją uzyskać zarówno w kontakcie bezpośrednim, telefonicznym i mailowym – powiedziała Renata Durda, kierownik Ogólnopolskiego Pogotowia dla Ofiar Przemocy w Rodzinie "Niebieska Linia".
Info: Avon Cosmetics Polska 2011-06-16 16:35:54
Jeśli jeszcze tego nie zrobiłeś koniecznie zainstaluj naszą aplikację, która dostępna jest na telefony z systemem Android i iOS.
Chcesz być na bieżąco z wieściami z naszego portalu? Obserwuj nas na Google News!
Twoje zdanie jest ważne jednak nie może ranić innych osób lub grup.
Komentarze mogą dodawać tylko zalogowani użytkownicy.
Komentarze opinie