Reklama

Projektują rondo na Zarzeczu

Niebawem garwolińskie Zarzecze zmieni swój wygląd. Wiadomo, że powstanie tam budynek usługowo-handlowy. Przypuszcza się, że będzie to sklep sieci Biedronka. Wielu mieszkańcom nie podoba się pomysł pojawienia się wśród zieleni terenów rekreacyjnych żółtego pawilonu sieciówki. Kierowców zastanawia wizja utworzenia przy „Kwadracie” ronda.

 

Będzie market, będzie większy ruch

- Po co to rondo? Przecież jest dobrze jak jest – stwierdza mieszkaniec Garwolina. Okazuje się, że rondo ma być najlepszym rozwiązaniem przebudowy ulicy Alei Legionów, przy której ma powstać budynek usługowo-handlowy wraz z niezbędną infrastrukturą techniczną i zjazdem publicznym. – Zjazd z Alei Legionów istnieje, ale do momentu powstania pawilonu musi zmienić się jego charakter. Funkcjonujący obecnie zjazd nie będzie wówczas spełniał wymogów związanych z bezpieczeństwem i przepustowością. Ze względu na powstający w tym miejscu market, ruch na zjeździe zwiększy się – wyjaśnia potrzebę zmian Marek Jonczak, dyrektor Powiatowego Zarządu Dróg w Garwolinie. W interesie przyszłego garwolińskiego inwestora, który planuje budowę w mieście budynku usługowo-handlowego, leży rozwiązanie problemu zjazdu do dzierżawionej przez siebie działki.

 

Inwestor dołoży się do ronda

– W Urzędzie Miasta odbyło się spotkanie z potencjalnym inwestorem (dzierżawcą działki na Zarzeczu, będącej własnością Spółki dla Zagospodarowania Wspólnoty Gruntowej w Garwolinie – przyp. red.), podczas którego rozważano możliwość zaprojektowania ronda. Pracownia architektoniczna opracowuje wstępną koncepcję – informuje Maria Perek, wiceburmistrz Garwolina. Szacunkowo koszt wybudowania ronda może sięgnąć 400 tys. zł. – Miasto wstępnie ma przeznaczyć na ten cel ze swojego budżetu 100 tys zł. Pozostała część to zobowiązanie inwestora – dodaje Maria Perek. Wiceburmistrz zaznacza, że realizację przebudowy musi poprzedzić dopełnienie wielu procedur oraz wyrażenie zgody przez miejskich radnych między innymi na zmiany w budżecie. Ponadto komisje powołane zarówno przez garwoliński magistrat, jak i organ zarządzający ruchem przeprowadziły wizje lokalne oraz analizują wątpliwości związane z projektem wymaganych zmian.

 

 

Kompleksowo – ruch okrężny

Dyrektor PZD podkreśla, że problem zjazdu do marketu musi być rozwiązany kompleksowo. – Niedopuszczalna jest likwidacja możliwości zawracania na przewiązce za mostem. Nie może być sytuacji blokowania ruchu od centrum miasta – argumentuje Marek Jonczak. Przedstawiciele organu zarządzającego ruchem i policji zgłaszali również wątpliwości dotyczące możliwości zjazdu na parking po stronie wschodniej, którego budowa ze względów finansowych jest na razie odsuwana w czasie. Tematem ich analiz była również dostępność do drogi wewnętrznej na „Kwadrat” i natężenia ruchu na tej drodze, która stanowi dojazd do placu zabaw, miejsc do wędkowania i ogólnej rekreacji. Kompleksowym rozwiązaniem problemu może być zmiana geometrii całego skrzyżowania w sposób zapewniający bezpieczeństwo ruchu drogowego oraz niepogorszenie jego przepustowości. Może na to pozwolić wprowadzenie ruchu okrężnego, nad którego koncepcją pracują architekci nowego garwolińskiego inwestora.

 

(ur) 2012-05-11 08:34:59

Aplikacja egarwolin.pl

Jeśli jeszcze tego nie zrobiłeś koniecznie zainstaluj naszą aplikację, która dostępna jest na telefony z systemem Android i iOS.


Aplikacja na Androida Aplikacja na IOS

Obserwuj nas na Obserwuje nas na Google NewsGoogle News

Chcesz być na bieżąco z wieściami z naszego portalu? Obserwuj nas na Google News!

Reklama

Komentarze opinie

  • Awatar użytkownika
    face palm... - niezalogowany 2012-05-14 10:19:40

    Po co tam biedronka ja się pytam?! Przecież mamy tyle marketów w mieście! :eek: W tamtej częsci jest juz Tesco i Topaz, dalej jest Lux i Lux bis, jest już jedna Biedronka, Duże Tesco, Stokrotka. Do tego jeszcze budują Lidl.Betonując całe miasto nic dobrego nie zrobicie! Przeciez zieleń i miejsca rekreacyjne sa bardzo potrzebne! Nie róbcie nam z Garwolina Warszawy! Zróbcie sobie rondo na parkingu przed urzędem gminy! Ludzie zróbmy protest przeciwko temu głupstwu! Nie pozwólmy by zniszczyli do końca tereny odpoczynku. Zróbmy cos dla miasta, cos dla nas. Proponuję którąs sobotę, albo jeszcze lepiej którąś środę kiedy jest problem z przejazdem przez miasto, albo w piątek kiedy ludzie wyjeżdzaJa na weekend ! Kto jest za protestem ? Nie bójmy sie wyrazic tebgo co myslimy!!! ;-)

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    głupota - niezalogowany 2012-05-14 06:41:05

    [quote name="Lolek"]Niech zrobia rondo między Stacyjna a Jana Pawła II.[/quote]Właśnie, tam rondo jest bardziej potrzebne niż na głównej ulicy, która i tak już się korkuje!!! Gratuluję bezmyślności naszym władzom!!! Będzie kolejna nieudana inwestycja, która pochłonie kupę kasy (patrz Ścieżka rowerowa). No i kto wymyślił aby budować market w centrum miasta gdzie niby są tereny rekreacyjne!!!

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    mieszkanka - niezalogowany 2012-05-13 11:07:51

    Nie pozwolimy!!!!!!!!!!!!

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    co - niezalogowany 2012-05-13 10:05:32

    [quote name="Lolek"]Niech zrobia rondo między Stacyjna a Jana Pawła II.[/quote]niestety tam nie będzie biedronki

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    Orbis - niezalogowany 2012-05-12 20:42:19

    Ciekawe którędy pójdzie ścieżka rowerowa? Może puszczą górą jakiś wiadukt dla jednośladów:)

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    p. - niezalogowany 2012-05-12 19:28:04

    jeśli to będzie takie rondo jak przy Targowej, to szkoda wydawać pieniążków.

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    Lolek - niezalogowany 2012-05-12 16:53:11

    Niech zrobia rondo między Stacyjna a Jana Pawła II.

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    ig - niezalogowany 2012-05-12 08:31:54

    Przy dworcu powinno być rondo w związku z planowaną przebudową ulicy olimpijskiej, tam dopiero będzie mega korek jak zlikwidują możliwość ,,zawrotki"" i tak już są korki z powodu likwidacji pasa dla pks i zjazdu na olimpijską przy dworcu. PS. Proponuję poszerzenie olimpijskiej bo to jedyny objazd miasta i głupotą było właśnie likidacja pasa od targowej a zastąpienie go ścieżką rowerową, można było poszerzyć chodnik i zrobić ścieżkę, ale to nie ja wybierała(e)m wam radnych. Miejcie żal do siebie, sklonujcie antka x 10. to będzie więcej idiotyzmu w mieście.

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    ssn - niezalogowany 2012-05-11 21:08:43

    Mam nadzieję, że nie popsują naszych praktycznie ostatnich terenów zielonych w centrum miasta. Te kilkanaście drzew otaczających były plac manewrowy powinno tam zostać. Wsadzenie tam Biedry w samym środku tylko popsuje to miejsce. Nie mam nic przeciwko kolejnej biedronce w mieście, ale na pewno nie tam.

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    bez sensu - niezalogowany 2012-05-11 18:12:54

    To jet bez sensu nic to nie zmienioprucz tego ze korki sie zwieksza

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    ss - niezalogowany 2012-05-11 16:57:48

    Po co tam bierona to jest miejsce na imprezy a nie na hadlo -usługi nie zgadzam się !!!!!

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    lol2 - niezalogowany 2012-05-11 16:08:58

    TAK DLA BIEDRONKI :)

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    kopytko - niezalogowany 2012-05-11 16:01:12

    A co o rondzie myślą Panowie Kierowcy z PKS? Czy są tak samo zachwyceni jak reszta zainteresowanych?

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    lol2 - niezalogowany 2012-05-11 15:56:33

    [quote name="marian"][quote name="lol2"]bardzo dobrze niech powstanie biedronka będzie blisko po piwa chodzić na festynach bo w barach drogę :-) i nie podniecajcie się tak tą zielenią :-?[/quote]Przecież masz blisko sklep u obera na bulwarze i topaz. Przestań więc trollować i weź się za coś pożytecznego.[/quote]nie płacz w biedronce mam trixy za 2 zł :P i cipsy tanie ;p

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    a - niezalogowany 2012-05-11 15:15:48

    Myślę sobie tak; Panie burmistrzu tyle zdrowia kosztowało pana przeforsowanie i budowa terenów rekreacyjnych i co??, tak bez niczego chce pan tam zrobić trochę betonu?, a z zielenią co?. Pójdzie wszystko w nicość? Mam nadzieję, że nie dopuści pan do tego.

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    Wąsi - niezalogowany 2012-05-11 15:01:01

    [quote name="Kasia"][quote name="basstionjohn"]gdzie tam supermarket!! wytnijcie jeszcze więcej drzew,wszędzie na garwo wycinają drzewa teraz nie podoba mi się to...[/quote]Co za d...il powycinał drzewa w całym Garwolinie,nawet na PKSach,zdrowe drzewa,kierowcy teraz nie mogą postawić autobusów w cieniu tylko jak na patelni,droga dla rowerów spieprzyli mogła byc za krawężnikiem przy chodniku,kto za ten bałagan odpowiada?[/quote]Co do ścieżki rowerowej. Przez nią i tak G-lin stoi bo np. ktoś skręca do AS-a, ścieżką jadą powiedzmy 3 rowery za sb i za autem skręcającym jedzie z 10 i jest w tedy sytuacja taka że nie ma jak ominąć bo pod prąd nie, ścieżką nie bo rowery, a do przodu nie bo auta. Na koniec ogona dojadą ze 3 auta(mójwiłem o str. lewej. Od Lublina na Wwa) . Z naprzeciwka też jedzie ileś tam aut i nie ma jak jechać.

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    Wąsi - niezalogowany 2012-05-11 14:53:48

    A co do korków. Może jeszcze na obwodnicy pier.olną rondo, a co? Skora wszędzie ronda. Mój ojciec ma mega pompę z tyn rond u nas. Cytuję ,,Też już nie mają na pieniędzy wydawać""

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    Wąsi - niezalogowany 2012-05-11 14:50:28

    Ci idioci nie rozumieją że rondo to tylko strata $? Mogli by drogi wyrównać za kasę która poszła na ronda

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    marian - niezalogowany 2012-05-11 14:37:58

    [quote name="lol2"]bardzo dobrze niech powstanie biedronka będzie blisko po piwa chodzić na festynach bo w barach drogę :-) i nie podniecajcie się tak tą zielenią :-?[/quote]Przecież masz blisko sklep u obera na bulwarze i topaz. Przestań więc trollować i weź się za coś pożytecznego.

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    lol2 - niezalogowany 2012-05-11 14:19:52

    bardzo dobrze niech powstanie biedronka będzie blisko po piwa chodzić na festynach bo w barach drogę :-) i nie podniecajcie się tak tą zielenią :-?

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    marian - niezalogowany 2012-05-11 13:52:34

    I to jest ..... skandal!!! Tereny rekreacyjne to tereny rekreacyjne a nie paskudny, żółty supermarket biedronka. Przyznam szczerze, że bardzo bulwersuje mnie ta sprawa. Mam nadzieję, że miasto zrezygnuje z tej "inwestycji" albo przeniesie ją w inne miejsce. Mamy śliczny zakątek miasta w postaci zarzecza, terenów rekreacyjnych, miałem nadzieję, że zostanie w stronę Leszczyn pociągnięty bulwar, ewentualnie otworzą gdzieś jakieś sympatyczne knajpki, ale biedrona przy kwadracie i "rondo" to jakiś ponury żart.

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    ela - niezalogowany 2012-05-11 12:53:22

    Porąbało naszych "włodarzy" za dyche dokumentnie. Komu ten sklep potrzeby i to na terenach rekreacyjnych. Czy wy tylko o własnej kieszeni myślicie.LUDZIE!!! przecież tak nie można. Teraz już rozumiem dlaczego to miała być taka wielka tajemnica. Bali się protestów.

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    Antek - niezalogowany 2012-05-11 12:22:42

    Brawo, włodarze, tak trzymać! Zabetonować całe miasto, stawiać kolejne supermarkety, wycinać drzewa, od razu będzie się milej mieszkało! Co za poroniony pomysł. Zarzecze to jeden z niewielu punktów, z którego mieszkańcy są dumni, ostoja zieleni, świetne miejsce na park rekreacyjny, jedyne miejsce gdzie można pójść na spacer z dzieckiem. Teraz zabetonujecie tą zieleń, postawicie blaszak biedronki i wprowadzicie jeszcze większy ruch samochodowy - super!. Pomyślcie o przyszłych pokoleniach. Tereny zielone w mieście to ogromna zaleta, przyszłe pokolenia już nie będą miały możliwości ich przywrócić jeśli teraz je zalejecie betonem i zabudujecie. Kolejny supermarket to chory pomysł i to jeszcze w takim miejscu. Niech ktoś tam wreszcie pójdzie po rozum do głowy, bo jedna idiotyczna "inwestycja" goni koleją, miasto traci kasę a żaden mieszkaniec z tych cudownych ścieżek rowerowych i supermarketów nie jest zadowolony. Biedronka musiała nieźle komuś posmarować, żeby dostać pozwolenie na budowę blaszaka w takim miejscu :sad:

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    Julek - niezalogowany 2012-05-11 12:03:29

    [quote name="protest"]manifest! zgadza się wyjdzmy na ulice w tej sprawie![/quote]i nie tylko w tej sprawie. Dlaczego nic się nie mówi o zbiorowych zwolnieniach z pracy. Zwłaszcza w sektorach publicznych. Wszędzie włodarze miasta szukają oszczędności. Na nic nie mają pieniędzy.

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    protest - niezalogowany 2012-05-11 11:53:02

    manifest! zgadza się wyjdzmy na ulice w tej sprawie!

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    Pablos - niezalogowany 2012-05-11 11:51:43

    [quote name="Przeciwnik"]Ludzie czy to jest normalne rondo w tym miejscu?? I tak coraz to częściej stoimy w korkach w Garwolinie to jeszcze to rondo w tym miejscu to BREDNIE, wystarczy niech będzie taka akcja jak w środy, że zjadą się wszystkie okoliczne wioski na targ i dopiero sobie pojedziemy przez miasto.I po co kolejna biedronka w Garwolinie, nie starcza ta co jest to można pojechać do Pilawy przecież wszyscy są tak zmotoryzowani dziś, w to miejsce tzn inwestycje w to rondo lepiej zrobić coś rekreacyjnego na Zarzeczu albo porobić drogi w Garwolinie bo skandal doły koleiny itd. W Woli Rębkowskiej jadę na stacje pkp i nowy asfalt a jadę ulicą Długą w Garwolinie i co koleiny i doły w drodze, Jana Pawła kolejna ulica w super stanie, porobione są teraz zakazy na JP ale niech pójdzie duży deszcz to wtedy urzędnicy sobie niech przejadą tą ulicą, płynie wszystko, to samo się dzieje na skrzyżowaniu na JP, zróbcie lepiej rondo na tym skrzyżowaniu JP/Stacyjna/Sienkiewicza/cmentarna bo jak się jedzie tą ulicą to strach wyjeżdżać z Jana Pawła bo debile nie patrzą na znak zakazu jazdy z cmentarnej i oczywiście skręcają na Sienkiewicza z cmentarnej... LUDZIE W RADZIE MIASTA ZACZNIJCIE ROBIĆ COŚ DLA GARWOLINA A NIE TYLKO IDZIE SIĘ PO TO ŻEBY ZEBRAĆ KASĘ MIESIĘCZNIE I ZAŁATWIAĆ SOBIE SPRAWY, A SPRAWY MIASTA NA DRUGIM ALBO JESZCZE DALSZYM MIEJSCU[/quote]W 100% zgadzam się co do pomysłu przedmówcy co do miejsca gdzie powinno być rondo !!! A nie na zarzeczu !!!

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    Pablos - niezalogowany 2012-05-11 11:46:37

    Ciekawe jak "wkomponują" w to rondo naszą pseudo ścieżkę rowerową...A swoją drogą - 400 tys za wybudowanie 1 ronda ??? Ze złota ono będzie ? co z tego że większość ma niby dołożyć tzw inwestor, skoro realny koszt będzie 100 tys, a 300 tys to chyba na łapówki i budowę parkingu przed sklepem...Szkoda że nasi "mądrzy" rządzący spie... możliwość powstania fantastycznego terenu rekreacyjnego od budowanego basenu do młyny, po obydwu stronach rzeki.

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    robert przeciwnik - niezalogowany 2012-05-11 11:41:48

    widze znieczulica wiec ok bedziemy tu zyli dalej... - Mężu pójdz z naszym małym na spacerek...- Gdzie na zarzecze?- Nie! Tylko nie tam! Spacer mężu Ci zajmie godzinę a dojazd i wyjazd jakieś dodatkowe dwie może pójdzcie na cmentarz tam jeszcze nie ma biedronki...

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    konio - niezalogowany 2012-05-11 11:07:48

    NIE MA NIKOGO KTO MOŻE POWSTRZYMAĆ WSPÓLNOTĘ GRUNTOWĄ? Chyba ktoś wydaje pozwolenia na sklepy wielkopowierzchniowe ?. Rondo w tym miejscu to "poroniony " pomysł ,ale nawet gdyby już doszło do budowy tego "chrząszcza" a co za tym idzie zmiany ruchu poprzez budowę ronda to nie życzę sobie aby JAKAKOLWIEK ZŁOTÓWKA była przeznaczona z kasy miasta na ten cel ,całą kwotę powinna wyasygnować Biedronka ,bo to w jej interesie zbudują ten spowalniacz ku "uciesze" w k......ch mieszkańców.Równie w k......y kierowca i mieszkaniec konio.Pozdrawiam!!!!konio ps.Co za głąby w tej Biedronce uznały ,że wyjdą na swoje budując piąty supermarket w 17-tysiecznym mieście,chyba żeście się planiści z Biedronki szaleju najedli tym bardziej ,że powstaje LIDL sklep jeśli chodzi o markety z naprawdę solidnym asortymentem.

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    Przeciwnik - niezalogowany 2012-05-11 10:24:23

    Ludzie czy to jest normalne rondo w tym miejscu?? I tak coraz to częściej stoimy w korkach w Garwolinie to jeszcze to rondo w tym miejscu to BREDNIE, wystarczy niech będzie taka akcja jak w środy, że zjadą się wszystkie okoliczne wioski na targ i dopiero sobie pojedziemy przez miasto.I po co kolejna biedronka w Garwolinie, nie starcza ta co jest to można pojechać do Pilawy przecież wszyscy są tak zmotoryzowani dziś, w to miejsce tzn inwestycje w to rondo lepiej zrobić coś rekreacyjnego na Zarzeczu albo porobić drogi w Garwolinie bo skandal doły koleiny itd. W Woli Rębkowskiej jadę na stacje pkp i nowy asfalt a jadę ulicą Długą w Garwolinie i co koleiny i doły w drodze, Jana Pawła kolejna ulica w super stanie, porobione są teraz zakazy na JP ale niech pójdzie duży deszcz to wtedy urzędnicy sobie niech przejadą tą ulicą, płynie wszystko, to samo się dzieje na skrzyżowaniu na JP, zróbcie lepiej rondo na tym skrzyżowaniu JP/Stacyjna/Sienkiewicza/cmentarna bo jak się jedzie tą ulicą to strach wyjeżdżać z Jana Pawła bo debile nie patrzą na znak zakazu jazdy z cmentarnej i oczywiście skręcają na Sienkiewicza z cmentarnej i taki baran macha jeszcze rękami jak omal nie spowoduje wypadku, LUDZIE W RADZIE MIASTA ZACZNIJCIE ROBIĆ COŚ DLA GARWOLINA A NIE TYLKO IDZIE SIĘ PO TO ŻEBY ZEBRAĆ KASĘ MIESIĘCZNIE I ZAŁATWIAĆ SOBIE SPRAWY, A SPRAWY MIASTA NA DRUGIM ALBO JESZCZE DALSZYM MIEJSCU

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    robert przeciwnik - niezalogowany 2012-05-11 10:19:59

    Protest!!! Czy jestescie za strajkiem w jakas sobote i chodzeniem po pasach w okolicy kapliczki przez 1 godzine aby zobaczyli jak bedzie wygladala jazda samochodem w ten czas przez miasto? Tak jak bedzie przez ta godzine to bedzie przez cale dni !!!

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    Kasia - niezalogowany 2012-05-11 10:16:03

    [quote name="basstionjohn"]gdzie tam supermarket!! wytnijcie jeszcze więcej drzew,wszędzie na garwo wycinają drzewa teraz nie podoba mi się to...[/quote]Co za d...il powycinał drzewa w całym Garwolinie,nawet na PKSach,zdrowe drzewa,kierowcy teraz nie mogą postawić autobusów w cieniu tylko jak na patelni,droga dla rowerów spieprzyli mogła byc za krawężnikiem przy chodniku,kto za ten bałagan odpowiada?

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    KrzysztofJ - niezalogowany 2012-05-11 10:14:04

    Trzeba iść z protestem do tej całej spółki Wspólnoty Gruntowej, centrum miasta to nie teren na supermarket!

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    Ździsiek - niezalogowany 2012-05-11 09:03:41

    [quote name="Bolek"]Do Zdziśka,a jak lokalny właściciel małego sklepu kupuje mercedesa lub jedzie na wakacje do Egitu to niby pieniądze zostają w Polsce i powiecie? A pracownicy małego, czy też dużego sklepu i tak dostaną groszowe pensje. Bogacić to się będą lokalne cwaniaki co bidnego człowieka mają za nic.[/quote]To już inna sprawa. W Garwolinie nie produkują żadnych samochodów, więc nie może kupić. Co najwyżej rower, albo jakiś motorek.Pracownicy dostają marne pieniądze, bo jest dużo osób bezrobotnych i jeżeli komuś nie pasuje praca za niską stawkę to przyjdzie nowy i będzie pracował. A jeżeli będziemy kupować w lokalnych sklepach, to jest większa szansa na podwyżkę i więcej będzie miejsc pracy.Tak niestety jest..... :sad:

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    Bolek - niezalogowany 2012-05-11 08:35:26

    Do Zdziśka,a jak lokalny właściciel małego sklepu kupuje mercedesa lub jedzie na wakacje do Egitu to niby pieniądze zostają w Polsce i powiecie? A pracownicy małego, czy też dużego sklepu i tak dostaną groszowe pensje. Bogacić to się będą lokalne cwaniaki co bidnego człowieka mają za nic.

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    Łapacz snów - niezalogowany 2012-05-11 08:00:14

    A po co nam kolejny market??? Jedna Biedronka na kilkunastotysięczne miasto wystarczy. Lepiej promujcie rodzimych przedsiębiorców, do was mówię włodarze naszego miasta.

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    Ździsiek - niezalogowany 2012-05-11 07:40:04

    URZĘDNICY NAS OKRADAJĄ!!!Budują Lidl"a, chcą zbudować Biedronkę. A kto będzie kupował w małych sklepach? Miasto bierze kasę od takich dużych sklepów, a nie myśli co będzie z takimi małymi sklepami. Mieszkańcy Garwolina na tym stracą, bo kupując w takich supermarketach wyprowadzają pieniądze z miasta i w niektórych przypadkach z Polski!!!! :cry: A gdyby wszyscy kupowali w sklepikach należących do mieszkańców Garwolina, to miasto by się bogaciło, bo pieniądze by zostawały w mieście. Wtedy właściciel takiego sklepu poszedłby do innego sklepu lub firmy usługowej. Koło by się zamknęło i wszyscy by na tym tylko zyskali. A jeżeli część osób pójdzie to supermarketu, to właściciel małego sklepu nie będzie miał pieniędzy i nie pójdzie do innej firmy zostawić pieniądze. Więc następna firma zbankrutuje, później następna i następna, aż w końcu zbankrutuje i supermarket, bo ludzie nie będą mieli pieniędzy żeby kupować gdziekolwiek.Za kilka lat będzie bieda z nędzą! :sad: :cry: NIE KUPUJCIE W SUPER I HIPERMARKETACH. JUŻ JEST CIĘŻKO Z KASĄ, A BĘDZIE CORAZ GORZEJ.

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    bono - niezalogowany 2012-05-11 07:30:35

    A czy nie lepiej postawić ten budynek po przeciwnej stronie drogi? W miejscu które jest kompletnie niezagospodarowane i przy okazji wybudować tam duży parking. A "kwadrat" zostawić w spokoju.Najpierw się stawia przedszkole na stadionie, a potem supermarket przy amfiteatrze. Ciekawa polityka zagospodarowania przestrzennego Panie Burmistrzu. Czemu to ma niby służyć?

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    adam - niezalogowany 2012-05-11 07:21:40

    Powaliło kogoś? Chyba ktoś nie przemyślał sprawy. Zdecydowane nie dla supermarketu i ronda w tym miejscu!

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    robert przeciwnik - niezalogowany 2012-05-11 06:55:36

    Nie dla sieci w centrum miasta. Zglupieli już calkiem. Korki sa a teraz bedziemy stac. Czy jestescie za strajkiem w jakas sobote i chodzeniem po pasach w okolicy kapliczki przez 1 godzine aby zobaczyli jak bedzie wygladala jazda samochodem w ten czas przez miasto? Co że strfefa aktywnosci dlaczego nie lokuja marketow na obrzezach miasta?

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    basstionjohn - niezalogowany 2012-05-11 06:52:24

    gdzie tam supermarket!! wytnijcie jeszcze więcej drzew,wszędzie na garwo wycinają drzewa teraz nie podoba mi się to...

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis

Podziel się swoją opinią

Twoje zdanie jest ważne jednak nie może ranić innych osób lub grup.

Komentarze mogą dodawać tylko zalogowani użytkownicy.

Zaloguj się

Reklama

Wideo eGarwolin.pl




Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Wróć do