
Rejon Energetyczny w Garwolinie nie istnieje od początku października. Połączony został z Rejonem Energetycznym Mińsk Mazowiecki. W Garwolinie działa obecnie Posterunek Energetyczny. Co ta zmiana oznacza dla mieszkańców powiatu?
– Rejon Garwolin został skonsolidowany z Rejonem Energetycznym Mińsk Mazowiecki z dniem 1 października 2012 roku. W Garwolinie działa obecnie Posterunek Energetyczny oraz powołane zostały komórki zamiejscowe wydziałów Rejonu Energetycznego Mińsk Mazowiecki – informuje Katarzyna Burda-Mazurek, główny specjalista ds. komunikacji PGE Dystrybucja SA Oddział Warszawa.
Osoby próbujące wyszukać na przykład informacje o wyłączeniach energii elektrycznej na terenie powiatu garwolińskiego mogły być zaskoczone, gdy na stronie internetowej PGE Dystrybucji nie znalazły Rejonu Energetycznego Garwolin. Garwolin, który do końca września był samodzielnym rejonem, teraz został połączony z rejonem Mińsk Mazowiecki. I to w zakładce Rejonu Energetycznego Mińsk Mazowiecki osoby zainteresowane znajdą podległy mu Posterunek Energetyczny Garwolin.
Bez konieczności odwiedzania Mińska
– Mieszkańcy z tego terenu w żaden sposób nie powinni odczuć wprowadzonych zmian organizacyjnych. Odbiorców z terenu dawnego RE Garwolin obsłużą pracownicy przyporządkowani do Rejonu Mińsk Mazowiecki. Dotyczy to zarówno mieszkańców powiatu garwolińskiego, jak również osób mieszkających w miejscowościach z województwa lubelskiego (Kłoczew, Wola Mysłowska), które leżą na obecnym terenie Posterunku Energetycznego Garwolin – zapewnia Katarzyna Burda-Mazurek. Główna specjalistka ds. komunikacji PGE Dystrybucja SA Oddział Warszawa dodaje, że Rejon Energetyczny Mińsk i działający w jego ramach Posterunek w Garwolinie nadal odpowiadają za prawidłową eksploatację sieci energetycznej, usuwanie awarii, działanie liczników energii elektrycznej, prace eksploatacyjne i inwestycyjne związane z siecią oraz przyłączaniem nowych obiektów. – Nowe struktury naszych jednostek organizacyjnych są tak kształtowane, aby Odbiorcy mogli załatwić jak najwięcej spraw bez konieczności odwiedzania Rejonu – informuje Katarzyna Burda-Mazurek.
{jb_greenbox}Klienci z terenu Posterunku Energetycznego Garwolin, tak jak wcześniej mogą załatwiać sprawy związane z:
– zgłaszaniem awarii pod numerem alarmowym 991,
– zgłaszaniem reklamacji, dotyczących przerw w dostawie energii elektrycznej (nr tel.: 991 lub 22 763 57 00 i 22 763 57 22
– przyłączaniem nowych obiektów do sieci energetycznej (nr tel.: 22 763 58 82 i 22 763 58 83
– działaniem układów pomiarowych i wskazań licznika (nr tel.: 22 763 58 22 i 22 763 58 23
– prowadzeniem prac eksploatacyjnych i inwestycyjnych w przypisanym dotychczas zakresie (nr tel.: 22 765 58 85; 22 763 57 49; 22 763 57 27;22 763 57 00 i 22 763 57 22)
– wykonaniem usług dodatkowych (nr tel.: 22 763 58 22).{/jb_greenbox}
Bezpośrednia obsługa klienta nadal funkcjonuje w Garwolinie, a zatem jedynie w przypadku interwencji i potrzeby kontaktu z dyrektorem Rejonu trzeba się wybrać do Mińska Mazowieckiego, chociaż można za pośrednictwem sekretariatu uzgodnić termin spotkania z dyrektorem także w Garwolinie.
{jb_greenbox}PGE Dystrybucja SA od początku roku wdraża projekt optymalizacji pracy Rejonów i Posterunków Energetycznych. Z analiz i doświadczeń spółki wynika, że większe Rejony i Posterunki Energetyczne, kumulujące większe zasoby kadrowe i sprzętowe, działają bardziej efektywnie i jednocześnie zachowują dotychczasowe standardy obsługi odbiorców. Z tego względu PGE Dystrybucja SA Oddział Warszawa skonsolidował już 5 Rejonów Energetycznych, w miejsce których powstały silne Posterunki. I tak dawny Rejon Wołomin włączony został w struktury RE Legionowo, Przasnysz połączono z RE Ostrołęka, Sokołów Podlaski z RE Wyszków, Łuków z RE Siedlce i Garwolin z RE Mińsk Maz. W najbliższym czasie skonsolidowany będzie Otwock z RE Jeziorna.
– Rejony i Posterunki ukształtowały się ponad 40 lat temu. Od tego czasu, szczególnie intensywnie w ostatnich latach, bardzo dynamicznie zmieniał się potencjał techniczny, jakim dysponujemy. Przede wszystkim z tego powodu wprowadzane zmiany organizacyjne są konieczne i mają szansę być niezauważalne dla odbiorców energii elektrycznej – dodaje Katarzyna Burda-Mazurek.{/jb_greenbox}
(ur, fot. KK) 2012-10-20 07:55:57
Jeśli jeszcze tego nie zrobiłeś koniecznie zainstaluj naszą aplikację, która dostępna jest na telefony z systemem Android i iOS.
Chcesz być na bieżąco z wieściami z naszego portalu? Obserwuj nas na Google News!
Twoje zdanie jest ważne jednak nie może ranić innych osób lub grup.
Komentarze mogą dodawać tylko zalogowani użytkownicy.
Komentarze opinie