Reklama

Rezonans jest już w Garwolinie

Urządzenie przyjechało do szpitala powiatowego w sobotę. Najprawdopodobniej jeszcze w tym roku pierwsi pacjenci, którzy mają w zaleceniach badanie z użyciem rezonansu, skorzystają z niego na miejscu, bez konieczności wyjazdu do Warszawy czy Siedlec.

Urządzenie trafiło go garwolińskiego szpitala dzięki umowie podpisanej z firmą zewnętrzną, która będzie w Garwolinie realizowała badania z użyciem rezonansu. Dyrektor SP ZOZ Krzysztof Żochowski podkreśla, że pojawienie się rezonansu wiąże się z wieloma ułatwieniami dla pacjentów szpitala. Prawdopodobnie sprzęt zostanie uruchomiony jeszcze w tym roku.

 

Bez wyjazdów do innych szpitali

– Pacjent z naszego powiatu, który będzie musiał wykonać takie badanie, będzie miał je u nas. Jest to ogromne ułatwienie, ponieważ do tej pory pacjenci musieli jeździć do Warszawy lub Siedlec. Teraz po badaniu będą mogli iść do domu – mówi Krzysztof Żochowski. Dyrektor szpitala dodaje, że zapotrzebowanie na badanie z użyciem rezonansu jest duże. – Korzystają z niego głównie pacjenci z problemami neurologicznymi i ortopedycznymi. W przypadku uszkodzeń stawów wykonywane są prześwietlenia i tomografia komputerowa. Gdy pojawia się uszkodzenie na przykład więzadeł, rentgen jest bezradny – wyjaśnia lekarz.

 

Oszczędność, bezpieczeństwo, szybkość diagnozy

Rezonans w Garwolinie będzie także źródłem oszczędności. Dyrektor Żochowski informuje, że koszt badania pacjentów szpitala na miejscu będzie mniejszy niż dotychczas robione badania w innych placówkach. Do zaoszczędzonej kwoty należy także dołożyć pieniądze, które były wydawane na transport pacjentów do Warszawy lub Siedlec. – Do tego dochodzi bezpieczeństwo oraz szybkość diagnozy, a to dla wielu kwestia żyć lub nie żyć – dodaje dyrektor SP ZOZ w Garwolinie.

 

Krzysztof Żochowski podkreśla, że pojawienie się rezonansu w garwolińskim szpitalu bezsprzecznie podnosi jego rangę. Dzięki urządzeniu szpital powiatowy znajduje się w trójce placówek podobnego typu, które posiadają taki sprzęt na Mazowszu.

 

(ur) 2012-11-19 11:53:39


Aplikacja egarwolin.pl

Jeśli jeszcze tego nie zrobiłeś koniecznie zainstaluj naszą aplikację, która dostępna jest na telefony z systemem Android i iOS.


Aplikacja na Androida Aplikacja na IOS

Obserwuj nas na Obserwuje nas na Google NewsGoogle News

Chcesz być na bieżąco z wieściami z naszego portalu? Obserwuj nas na Google News!

Reklama

Komentarze opinie

  • Awatar użytkownika
    viki miki - niezalogowany 2012-11-25 16:16:02

    żochowski to frustrat i w dodatku lubie lansowac się, ale nie za swoją kasę tylko szpitalna

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    egon - niezalogowany 2012-11-21 20:35:35

    Rozdzielnia - duszę od ciała umieją perfekcyjnie rozdzielic.Jakmaja czuc sie pacjenci oddając zdrowie lub życie w ręce ludzi wiecznie warczących.Panie dyrektorze niech każdy pracownik zajmie się swoimi obowiązkami . Dotyczy to np pielegniarek na sor . ZAMIAST ZAJĄĆ SIĘ CHORYMI CZEPIAJA SIĘ KTO GDZIE KURTKE POWIESIŁ.Jakby to ich problem byl.Co do lekarzy to przyjdą nowi może lepsi .Warunek wypier.... stare towarzystwo a przynajmniej uniemożliwic im jakikolwiek wplyw na swieżych , zwlaszcza decyzyjny.Za mocno niektorzy sie czują .Pytanie ; co się stanie gdy na sor przywieziony zostanie ktoś wymagający naglej pomocy chirurga a chirurg z soru wlaśnie operuje? Co z tego że ludzie czekają po 3 godziny widocznie mogą .Mogą bo co im pozostaje .Chyba że napier.... jak popadnie.

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    wicia - niezalogowany 2012-11-21 18:30:42

    [quote name="ups cd."]- my chcemy! żądamy! - żeby było jak dawniej bo było fajnie i miło. Jeden kibel na cały oddział, nocne wędrówki po aptekach bo szpital nie miał podstawowych leków, złamania składali w Otwocku, było tylko kilku lekarzy i wszyscy ich doskonale znaliśmy i kochaliśmy.Dość rządów Żochowskiego! - przez niego ten szpital upada coraz niżej, bo musimy "gubić" się na korytarzach, pozbawił nas radości stania w kolejkach do wc,przez niego nie zwiedzamy Warszawy w poszukiwaniu specjalistów, protestujemy przeciwko zatrudnianiu i ściąganiu "obcych" lekarzy, jakiś "głupich" tomografów, rezonansów bo przecież to tylko strata kasy i nikomu jest niepotrzebne. I na koniec nie życzymy sobie żeby wozić nas złomowatymi helikopterami i karetkami! Dość tego, chcemy "normalności[/quote]Miało chyba być ironicznie? Wyszło... tak jak wyszło. Technika idzie naprzód! Równie szybko, jak bezczelność i chamstwo personelu szpitala. To jest cały problem!

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    wicia - niezalogowany 2012-11-21 18:16:25

    [quote name="eee"][quote name="wicia"][quote name="qqq"][quote name="wicia"]Niestety, sprzęt -nawet najdroższy, czy najnowocześniejszy- nie zapewni dobrej opinii garwolińskiemu szpitalowi, dopóki ktoś nie rozgoni na cztery wiatry tego całego towarzystwa wzajemnej adoracji. Poziom usług jest żenujący i nic i nikt -z obecnym personelem- tego nie zmieni. Pacjent to natręt...[/quote]Popieram wszystko co tu jest napisane, proszę tylko wskazać następców i skąd ich wziąć, tylko konkretne propozycje a nie jakieś tam dyrdymały.[/quote]Gdybym znał sposoby, ludzi i wierzył, że można coś zmienić na lepsze nie tylko tu, ale w tym kraju, zostałbym Don Kichotem i poszedłbym "w posły"[/quote]czyli lepiej pieprzyć głupoty a jak przyjdzie co do czego to powiedzieć ja nic nie wiem, nie znam się[/quote]Bez komentarza... Szkoda czasu.

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    gerard - niezalogowany 2012-11-21 17:38:28

    dokladnie tak.. zgadzam sie..:)po co im ten sprzęt, skoro i tak nie potrafią go obsługiwać ? niech ten szpital upadnie, bedzie wiecej kasy dla innych NORMALNYCH szpitali.. [quote name="ups cd."]- my chcemy! żądamy! - żeby było jak dawniej bo było fajnie i miło. Jeden kibel na cały oddział, nocne wędrówki po aptekach bo szpital nie miał podstawowych leków, złamania składali w Otwocku, było tylko kilku lekarzy i wszyscy ich doskonale znaliśmy i kochaliśmy.Dość rządów Żochowskiego! - przez niego ten szpital upada coraz niżej, bo musimy "gubić" się na korytarzach, pozbawił nas radości stania w kolejkach do wc,przez niego nie zwiedzamy Warszawy w poszukiwaniu specjalistów, protestujemy przeciwko zatrudnianiu i ściąganiu "obcych" lekarzy, jakiś "głupich" tomografów, rezonansów bo przecież to tylko strata kasy i nikomu jest niepotrzebne. I na koniec nie życzymy sobie żeby wozić nas złomowatymi helikopterami i karetkami! Dość tego, chcemy "normalności[/quote]

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    ups cd. - niezalogowany 2012-11-21 14:10:52

    - my chcemy! żądamy! - żeby było jak dawniej bo było fajnie i miło. Jeden kibel na cały oddział, nocne wędrówki po aptekach bo szpital nie miał podstawowych leków, złamania składali w Otwocku, było tylko kilku lekarzy i wszyscy ich doskonale znaliśmy i kochaliśmy.Dość rządów Żochowskiego! - przez niego ten szpital upada coraz niżej, bo musimy "gubić" się na korytarzach, pozbawił nas radości stania w kolejkach do wc,przez niego nie zwiedzamy Warszawy w poszukiwaniu specjalistów, protestujemy przeciwko zatrudnianiu i ściąganiu "obcych" lekarzy, jakiś "głupich" tomografów, rezonansów bo przecież to tylko strata kasy i nikomu jest niepotrzebne. I na koniec nie życzymy sobie żeby wozić nas złomowatymi helikopterami i karetkami! Dość tego, chcemy "normalności

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    ups - niezalogowany 2012-11-21 14:09:56

    Mam propozycję:- rozgonić darmozjadów i towarzystwo wzajemnej adoracji: lekarzy, pielęgniarki, urzędasów,- pozamykać szpital, gabinety, laboratoria i wszystko bo to siedziba zła - nie leczą, zabijają, wydłużają sztucznie kolejki do lekarzy, krzyczą, źle karmią, śpią, biją itp.,- zamienić lekarzy i pielęgniarki na urzędników starostwa, działaczy lokalnej grupy działania WP, pryszczatych internatowych komentatorów, członków PSL,I wtedy wszyscy osiągniemy szczęście niesamowite:- będziemy jeździć pełni nadziei do Warszawy, Otwocka bo tam i lepsi lekarze i lepsze warunki i kolejek wogóle nie ma. Bo media kłamią, że w Warszawie średnia czekania do specjalistów to znacznie powyżej kilku miesięcy a nawet lat,- dokopiemy darmozjadom i zamienimy ich na ciągle uśmiechniętych i życzliwych pracowników i członków instytucji wymienionych powyżej,podnosząc jakość świadczonych usług

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    anonin - niezalogowany 2012-11-21 09:50:40

    ten szpital to jedna wielka porazka, co by nowego nie kupili, jakby go nie ozłocili i wyremntowali, to i tak bedzie jak bylo i jest. trzeba zastanowic sie nad wymiana personelu, ktory delikatnie mowiąc nie dba o pacjentow... sam bylem swiadkiem gdzie to lekarz ordynator wchodzi na sale i pyta "czy jeszcze zyją ? dozyją do jutra ?

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    eee - niezalogowany 2012-11-20 21:18:30

    [quote name="wicia"][quote name="qqq"][quote name="wicia"]Niestety, sprzęt -nawet najdroższy, czy najnowocześniejszy- nie zapewni dobrej opinii garwolińskiemu szpitalowi, dopóki ktoś nie rozgoni na cztery wiatry tego całego towarzystwa wzajemnej adoracji. Poziom usług jest żenujący i nic i nikt -z obecnym personelem- tego nie zmieni. Pacjent to natręt...[/quote]Popieram wszystko co tu jest napisane, proszę tylko wskazać następców i skąd ich wziąć, tylko konkretne propozycje a nie jakieś tam dyrdymały.[/quote]Gdybym znał sposoby, ludzi i wierzył, że można coś zmienić na lepsze nie tylko tu, ale w tym kraju, zostałbym Don Kichotem i poszedłbym "w posły"[/quote]czyli lepiej pieprzyć głupoty a jak przyjdzie co do czego to powiedzieć ja nic nie wiem, nie znam się

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    Łuki - niezalogowany 2012-11-20 19:31:23

    i się zacznie 500 zł za badanie prywatne na drugi dzień, a na kasę termin za 4 miesiące...

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    wicia - niezalogowany 2012-11-20 19:19:47

    [quote name="qqq"][quote name="wicia"]Niestety, sprzęt -nawet najdroższy, czy najnowocześniejszy- nie zapewni dobrej opinii garwolińskiemu szpitalowi, dopóki ktoś nie rozgoni na cztery wiatry tego całego towarzystwa wzajemnej adoracji. Poziom usług jest żenujący i nic i nikt -z obecnym personelem- tego nie zmieni. Pacjent to natręt...[/quote]Popieram wszystko co tu jest napisane, proszę tylko wskazać następców i skąd ich wziąć, tylko konkretne propozycje a nie jakieś tam dyrdymały.[/quote]Gdybym znał sposoby, ludzi i wierzył, że można coś zmienić na lepsze nie tylko tu, ale w tym kraju, zostałbym Don Kichotem i poszedłbym "w posły"

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    zen - niezalogowany 2012-11-20 12:46:28

    [quote name="Adam"][quote name="Miki"]Panie Żochowski czy ten rezonans skonczy tak samo jak panele sloneczne na sp.zoz na ul.Staszica ? za dziesiatki tysiecy zlotych niby sa a wode i tak ogrzewa sie drogim gazem i placimy slone rachunki !!![/quote]Jak zwykle typowy polaczek co by nie zrobić to i tak zawsze źle :([/quote]jest zawsze źle jeśli chodzi o szpital w garwolinie bi jeśli chodzi o pijaństwo, złodziejstwo i syf na ulicach to wszystko jest wporzo

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    qqq - niezalogowany 2012-11-20 12:44:46

    [quote name="wicia"]Niestety, sprzęt -nawet najdroższy, czy najnowocześniejszy- nie zapewni dobrej opinii garwolińskiemu szpitalowi, dopóki ktoś nie rozgoni na cztery wiatry tego całego towarzystwa wzajemnej adoracji. Poziom usług jest żenujący i nic i nikt -z obecnym personelem- tego nie zmieni. Pacjent to natręt...[/quote]Popieram wszystko co tu jest napisane, proszę tylko wskazać następców i skąd ich wziąć, tylko konkretne propozycje a nie jakieś tam dyrdymały.

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    wicia - niezalogowany 2012-11-19 18:02:09

    Niestety, sprzęt -nawet najdroższy, czy najnowocześniejszy- nie zapewni dobrej opinii garwolińskiemu szpitalowi, dopóki ktoś nie rozgoni na cztery wiatry tego całego towarzystwa wzajemnej adoracji. Poziom usług jest żenujący i nic i nikt -z obecnym personelem- tego nie zmieni. Pacjent to natręt...

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    M. - niezalogowany 2012-11-19 14:26:49

    To ważne! Co to znaczy "badania będzie realizowała firma zewnętrzna"? Sprzęt to nie wszystko a jacy specjaliści będą interpretować wyniki? Czy "specjaliści" miejscowego szpitala czy specjalisci firmy zewnętrznej?

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    Adam - niezalogowany 2012-11-19 13:01:26

    [quote name="Miki"]Panie Żochowski czy ten rezonans skonczy tak samo jak panele sloneczne na sp.zoz na ul.Staszica ? za dziesiatki tysiecy zlotych niby sa a wode i tak ogrzewa sie drogim gazem i placimy slone rachunki !!![/quote]Jak zwykle typowy polaczek co by nie zrobić to i tak zawsze źle :(

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    Grafi - niezalogowany 2012-11-19 12:09:19

    I co z tego że bedzie rezonans jak pacjeci którzy już choruja od jakiegos czasu nie skorzystaja z niego bo moze byc rózny odczyt róznych rezonansów ja choruje od ponad 7lat i ucieszyłem sie ze ma byc unas rezonans ale lekarz prowadzacy mnie uswiadomił ze nie moge tu robic ze musze i tak jechac do Warszawy :(

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    Miki - niezalogowany 2012-11-19 12:01:25

    Panie Żochowski czy ten rezonans skonczy tak samo jak panele sloneczne na sp.zoz na ul.Staszica ? za dziesiatki tysiecy zlotych niby sa a wode i tak ogrzewa sie drogim gazem i placimy slone rachunki !!!

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    Żuberek - niezalogowany 2012-11-19 11:24:57

    no coś się dzieje w końcu na lepsze!Przynajmniej mam taką nadziejem...

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis

Podziel się swoją opinią

Twoje zdanie jest ważne jednak nie może ranić innych osób lub grup.

Komentarze mogą dodawać tylko zalogowani użytkownicy.

Zaloguj się

Reklama

Wideo eGarwolin.pl




Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Wróć do