Reklama

Wybory burmistrza Garwolina 2018 – wyniki oficjalne

Kurowska, Świeczak czy Zadrożna – która z kandydatek na burmistrza Garwolina prowadzi według oficjalnych wyników PKW? Wiemy już, że w Garwolinie odbędzie się druga tura wyborów!

Miasto Garwolin zamieszkuje 17 233 osób, z których prawo do głosowania w tegorocznych wyborach samorządowych miało 13 476 mieszkańców. Z danych Państwowej Komisji Wyborczej, z godziny 17.00, wynikało, że w głosowaniu wzięło udział 43,70% osób uprawnionych do głosowania. Wydano 5891 wydanych kart (brak danych z jednego obwodu). Frekwencja końcowa z godziny 21.00 w mieście Garwolin wyniosła 60,26 %. Wydano 8131 kart do głosowania. Większość oddanych głosów była ważna (97,43% - 100%).

 

O fotel burmistrza w Garwolinie walczą trzy kandydatki – Iwona Kurowska, Marzena Świeczak i Urszula Zadrożna. Według oficjalnych wyników Państwowej Komisji Wyborczej prowadzi Marzena Świeczak, która zdobyła 3 673 głosów wyborców ( 45,70% ). To ona zmierzy się w drugiej turze wyborów z Iwoną Kurowską, na którą głos oddało 3 033 (37,74%) mieszkańców Garwolina. Różnica wyniosła 640 głosów.

Z gry o fotel burmistrza miasta odpadła Urszula Zadrożna, na którą głosowało zaledwie 16,56% mieszkańców (1331 głosów).

ur

Fot. materiały wyborcze kandydatek

Aplikacja egarwolin.pl

Jeśli jeszcze tego nie zrobiłeś koniecznie zainstaluj naszą aplikację, która dostępna jest na telefony z systemem Android i iOS.


Aplikacja na Androida Aplikacja na IOS

Obserwuj nas na Obserwuje nas na Google NewsGoogle News

Chcesz być na bieżąco z wieściami z naszego portalu? Obserwuj nas na Google News!

Reklama

Komentarze opinie

  • Awatar użytkownika
    Gość - niezalogowany 2018-10-22 09:55:32

    Ludzie! Nie dajcie wygrać Pani Świeczak! Jeszcze w Maju nikt nie wiedział ze ona istnieje a nagle Tadek wyłożył pare tauzenów i przypisał jej każde pierdniecie w mieście. Jak wygra Marzena, to wice zostanie Syn Tadka... a na kolejne inwestycje będziemy czekać 4,5 roku do kolejnych wyborów. Tadek rządził 22 lata, czas rozbić ten mur koneksji, układów i koleżkostwa! Głosujcie na Kurowską, jak nie da rady to za 5 lat kopniemy ja w tyłek, ale błagam dajmy jej szanse. Kto głosował na Świeczak? Urzędnicy i rodziny urzędników, beneficjenci systemu. Obalamy to!!! Razem możemy Garwolin

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    zadowolony - niezalogowany 2018-10-22 10:09:27

    hahaha, Zadrożna goodye, Bąk goodbye - nic już od was nie zależy, jesteście już niepotrzebne. Koniec waszej władzy w garwo, hahaha

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    gość 2018-10-22 10:37:39

    czyli oszołomstwo w garwolinie ma się dobrze , dalej ciemnogród .

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    garwolak - niezalogowany 2018-10-22 10:44:30

    Prawdziwi Garwolacy (Garwolinianie, bedocy) wiedzą kim jest Marzena Świeczak i wiedzą też kim jest Iwona Kurowska. Wiedzą też jak jedna i druga angażuje się w pracę i jakie ma do niej podejście. Wiedzą też czyje te Panie mają poparcie. Garwolakom, bedokom nie trzeba sugerować i tłumaczyć, że to na 5 lat. My wiemy kogo Tadeusz popiera i wiemy kto stoi za Paniom Iwonom. Zdecydujemy 4 listopada. Nie zmarnujmy głosu. Pełen uznania dla Pani Marzeny mieszkaniec grajdołka.

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    gość 2018-10-22 10:55:57

    brawo Pani Swieczak- brawo Garwolacy. Nie dać wygrać swołoczy i szarańczy. Idźcie za przykładem Warszawy

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    SirC - niezalogowany 2018-10-22 10:56:08

    Zadrożna przegrała ponieważ jest za młoda (przynajmniej tak wygląda na plakatach) ale nie spisywałbym jej na straty. Dogada się ze Świeczak i w zamian za poparcie dostanie intratne stanowisko. Szkoda kandydatów takich jak Szczegot czy Sławek Leśniewki ponieważ poszli na dno razem z łajbą. Kurowska raczej nie ma szans dogadanie się z Zadrożną a gdyby się dogadała to byłoby to zaprzeczeniem ideałów PIS i część jej elektoratu wycofała by swoje poparcie. No to chyba pozamiatane. Świeczak burmistrzem, zastępcą Zadrożna lub być może Mikulski.

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    Gość - niezalogowany 2018-10-22 11:00:16

    Ja głosowałem na Świeczak i co mi zrobisz

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    gość 2018-10-22 11:02:54

    Ludzie nie dajcie się nabrać pięknym fotografią .Szkoda Pani Zdrożnej . Jeśli chcesz mieć ładny modny, nowoczesny i kolorowy samochód z marnym silnikiem , to wiesz, ze długo nie pojedziesz . Jeśli chcesz kupić auto na lata , to zawsze wybieraj ze sprawdzonym jasnym i rzetelnym przebiegiem . Polecam mniejsze zło :);););)

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    mieszkanic - niezalogowany 2018-10-22 11:10:48

    Ludzie... Mieszkańcy tak ze zdrowego rozsądku i bardzo krótko.. Dajmy Szanse Pani Iwonie. Naprawdę obudźmy się i wyjdźmy zza tej mgły starego kierownictwa naszego Miasta. Pozdrawiam.

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    Gość anty pis - niezalogowany 2018-10-22 11:22:58

    Niech wygra Garwolin czyli. Świeczak nie pisówa Kurowska. W Garwolinie nigdy nie bedzie rządzić pis

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    Gość - niezalogowany 2018-10-22 11:25:35

    Skoro niema żadnych porządnych kandydatów oddanych mieszkańcom tylko dwa obozy walczące o władzę i wpływy, swoje kolesiowskie i partyjne układy obecnej lub byłej komunistycznej władzy poddał bym następny punkt do głosowania czy nie lepiej to miasto zaorac wysiedlajac mieszkańców i posadzić zwykły las wtedy nikt nie będzie już tu walczył o władzę.

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    Gość - niezalogowany 2018-10-22 11:29:54

    Bałem się o naszą bedocję, ale widzę, że większość nie straciła jednak rozumu. Brawo Pani Marzeno! Jeśli ktoś o tej Pani nie słyszał, musi po prostu nie interesować się Garwolinem. Od bardzo dawna bardzo udziela się w życiu Garwolina i wniosła do niego już bardzo wiele, nie będąc nawet radnym.

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    gość 2018-10-22 11:40:43

    Jakby tu powiedzieć... Panie obie są do ...., ale jedna jest PiS-owska, a to wystarczy, by ją skreślić. Dalej jakoś to będzie. Przeżyliśmy Tadka, Józia, Tadzia - przeżyjemy i Marzenkę. Iwonki moglibyśmy nie przeżyć.

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    gość 2018-10-22 13:03:45

    Zgadzam się z przedmówcą. Pytacie co zrobiła dla Garwolina Świeczak będąc w radzie i przed urzędowaniem. Otóż robiła dużo będąc członkiem stowarzyszeń teatralnych i naukowych i działając społecznie. Miała 4 lata na naukę w tym Grajdolskim bałaganie urzędniczym. Z pewnością wie co zmienić by było lepiej. Ma kobieta siłę do działania. Nie kojarzę z kolei jakichś działań prospołecznych pani Kurowskiej. Co ta pani zrobiła dla miasta? Czym się wykazała w przeszłości. I wyobraźcie sobie teraz że pani Kurowska wchodzi ze swoją świtą do urzędu. Ile minie czasu zanim połapią się w czymkolwiek. Ile pieniędzy przeleci koło nosa. Nie mam nic przeciwko Kurowskiej jako osobie, ale po prostu jej rządy mogą wywołać totalny chaos i straty dla miasta.

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    gość 2018-10-22 13:04:32

    Był PZPR a teraz jest PIS Chcesz mieć stanowisko albo poparcie musisz być z nami .Niech partie polityczne rządzą sobie na górze a od Garwolina niech się trzymają jak najdalej. Pani Kurowska będzie tylko marionetką PISU za sznurki będzie pociągał prezes i spółka .

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    gość 2018-10-22 13:10:14

    Obraz Garwolińskiej polityki to takie krzywe zwierciadło Cyrku z Wiejskiej i Nowogrodzkiej. Świeczak robi za "Szydło" Mikulskiego, czyli takiego naszego lokalnego Jarosława. Mikulski wymyślił sobie iście napoleoński plan, według którego będzie zarządzał miastem z tylnego siedzenia. Tron włodarza Garwolina musi troszkę ostygnąć pod zimnym tyłkiem marionetki, o oczach tęskniących za rozumem, tak by mógł na nim bezpiecznie zasiąść syn pierworodny i objąć panowanie na kolejne wieki, a Garwolin będzie strojny w coraz więcej pomników autorstwa drugiego z synów.... Kurowska jest podobno kosa, więc może przetrzebi te lokalne układy i wyeliminuje (przynajmniej na jakiś czas) wałki kliki Mikulskiego. Jeśli będzie słaba to poleci po pierwszej Kadencji.... ale chociaż już będzie po czystkach ;)

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    gość 2018-10-22 13:10:56

    Brawo Garwolin, Brawo Pani Iwono. Dość ciemnogrodu peowskiego w Garwolinie. Miasto zasługuje żeby lepiej się rozwijać.

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    gość 2018-10-22 13:15:29

    Brawo Garwolin, Brawo Pani Iwono. Dość ciemnogrodu peowskiego w Garwolinie. Miasto zasługuje na porządnego burmistrza.

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    gość 2018-10-22 13:17:56

    Głosowałem na Zadrożną, a teraz wybieram Świeczak, stop Kurowskiej, stop PIS, czy ona ma jakieś pojęcie o tym co sie dzieje w magistracie jak nawet radną nie była? Ciekawe ile jeszcze bilboardów na mieście oblepi swoją podobizną do II tury? Już nie mogę na nią patrzeć na każdym rgu czyha!

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    Gość - niezalogowany 2018-10-22 13:29:18

    Dla mnie morze tu rządzić fucyfer lub belzebub lub inny demon z ludzką twarzą jeśli będzie słuchał ludzi i mieszkańców i robił dla miasta to co potrzebne a nie kultywowal stare kolesiowskie układy i nie sprawowal władzy despotycznej jak Tadek że jeśli ktoś ma rację to i tak go niewyslucha i na siłę forsuje nietrafne inwestycje dając zarobić swoim kolesiom i zaprzyjaźnionym firmom nie zważając na skutki swoich debilnych decyzji, przykład naszej rzeki, basenu i zbiornika ktury jest kaczym sraczem i dołem na gnojowice nie wspominając o innych chodnikach z kostki czy salach gimnastycznych kture robiły lub stawiamy te same firmy.

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    gość 2018-10-22 14:05:45

    Pani Marzenko - całym sercem za Panią....Nie oddamy Garwolina Pisowi

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    garwolak - niezalogowany 2018-10-22 14:29:32

    Prawdziwi Garwolacy (Garwolinianie, bedocy) wiedzą kim jest Marzena Świeczak i wiedzą też kim jest Iwona Kurowska. Wiedzą też jak jedna i druga angażuje się w pracę i jakie ma do niej podejście. Wiedzą też czyje te Panie mają poparcie. Garwolakom, bedokom nie trzeba sugerować i tłumaczyć, że to na 5 lat. My wiemy kogo Tadeusz popiera i wiemy kto stoi za Paniom Iwonom. Zdecydujemy 4 listopada. Nie zmarnujmy głosu. Pełen uznania dla Pani Marzeny mieszkaniec grajdołka.

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    Gość - niezalogowany 2018-10-22 15:02:35

    Jeśli niechcecie pisu i pisioruw pozamykajcie wszystkie kościoły i czarna agitacje niechcecie pisu oddajcie 500 + ilu s was popierajac platformę nowoczesna czy innych zdrajców i złodziei brało te pieniądze lub wasze dzieci macie honor rzuccie prosto w twarz ta kasa jarusiowi ilu z was zrezygnowalo z tych pieniędzy napewno nikt więc o czym wy muwicie hipokryci popieracie jednych biorąc kasę od drugich to samo bedockie urzedasy i ich całe rodziny biorą kasę od pisioruw a popierają innych.

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    Gość - niezalogowany 2018-10-22 15:20:18

    Nigdy Pani Marzena! Chyba się zamelduje w Garwolinie aby dac głos Pani Kurowskiej. A swoją drogą to najpierw niech zrobią porządek w urzędzie (chyba że to celowa robota zeby odebrać głos mieszkanca aby wygrala Pani Swieczak) i pozwolą ludzia głosować. Podatki wiedzą jak ściągać a prawo głosu zabierają. Bylo taka sytuacja w szkole nr 2, gdzie przyszła Pani na wybory (mieszkanka Garwolina) nie bylo jej na liście uprawnionych do glosowania, choć ma meldunek w dowodzie ze mieszka w Garwolinie. Komisja oswiadczyla ze skoro jej nie ma to nie moga wydac jej kart do glosowania i prosze do domu.Nawet przewodnicząca komisji nie pofatygował się i nie zadzwoniła do urzędu ze by to sprawdzić tylko jak nie ma to do domu. Brawo Komisja ze Szkoły nr 2 :)

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    gość 2018-10-22 15:28:40

    Gościu z godz. 15.02 - naucz się pisać po polsku i bez błędów. Z ciemnogrodu jesteś..??????

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    gość 2018-10-22 15:29:56

    ""gość 2018-10-22 13:10:14 ...... Tron włodarza Garwolina musi troszkę ostygnąć pod zimnym tyłkiem marionetki, o oczach tęskniących za rozumem, ...." życzę Ci chociaż 1/3 rozumu p. Świeczak ...

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    Jacus - niezalogowany 2018-10-22 15:48:45

    Mam nadzieje ze PiS przejedzie sie jak w Warszawie. Nie glosowalem ale teraz mam zamiar na pania Swieczak.

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    Kto? - niezalogowany 2018-10-22 15:59:16

    To co mówili przedmówcy, co zrobiła dla Garwolina Kurowska? Nie mówiąc o tym że przed wyborami dopiero pierwszy raz jej nazwisko słyszałem. Dla Pani Marzenki brawo, młoda energiczna kobieta, będzie miała siłę do działania. I

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    gość 2018-10-22 16:26:41

    Zgadzam się z g11,02 Dodam, że auto słabe, jest ciągle pchane, następnie staje się niechciane . I nawet gdy jest dobrze wypolerowane , niestety dalej będzie pchane . Takie auto chociaż ładnie wygląda jakoś jedzie , jednak z pewnością będzie wielkim utrapieniem kolejnych użytkowników !!!! Uważam, że to auto trzeba odstawić obok jakiegoś dużego kamienia.

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    gość 2018-10-22 16:39:44

    "Kto głosował na Świeczak? Urzędnicy i rodziny urzędników, beneficjenci systemu" Tak, jakieś 46% mieszkańców, całkiem sporo Ci wyszło :D Zważywszy na wyniki ogólnopolskie należy sądzić że rząd po przyszłych wyborach parlamentarnych nie będzie już tworzony przez PiS. Kto z nimi ma wejść w koalicję? Kukiz już się raczej nie załapie powyżej progu, SLD by straciło nieomal wszystkich swoich wyborców a po PSL tak pojechali że mowy nie ma. Większości nie zdobędą, choćby już następne "plusy" rozdawali. Został im rok. A wielu kandydatów z PiS do samorządu swój program opierało właśnie na funduszach z "rządowych programów", "planów Morawieckiego" etc. Co miały znaczyć te wizyty rządowych oficjeli w naszym mieście? To już nie zadziała... Nie zniechęcam do oddania głosu na panią Kurowską, ale weźcie to pod rozwagę... Z drugiej strony przy większości radnych z PiS piastowanie funkcji burmistrza przez Panią Świeczak może być niezłą gehenną...

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    Mariano - niezalogowany 2018-10-22 16:50:57

    PIS ma większość w radzie, wiec liczę na wygraną Kurowskiej. Prawda jest też taka, żeby coś zmienić w tym mieście i pozbyć się obecnego, wieloletniego układu, po wygranej trzeba usunąć wszystkich, włącznie ze sprzątaczkami...

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    gość 2018-10-22 17:19:14

    To teraz Tadek szybko do Urszuli z propozycjami.

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    Gość - niezalogowany 2018-10-22 17:27:45

    Pisiory aut z Garwolina. Głosuje na M

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    gość 2018-10-22 17:46:07

    Tylko nie PIS i pani Iwona....proszę wracac do Wilkowyi !!!! a Garwolinie niech zostanie... pani Marzena !!!

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    gość 2018-10-22 18:21:13

    Czy Wy ludzie nie wiecie co się dzieje pod skrzydłami Mikulskiego??? Teraz będzie kontynuacja przez Panią Świeczak:( same przekręty. W urzędzie pracownicy prowadzą prywatne biznesy i nikt Z tym nic nie robi. Ciekawe dlaczego??? Dlaczego jest takie przyzwolenie Burmistrza na takie procedery?? Tylko telewizję nasłać, mam nadzieję, że w końcu ktoś naślę i może Garwolinianie przejrzą na oczy!!!

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    Gość - niezalogowany 2018-10-22 18:23:08

    Pamiętajcie o jednym każda partia upadnie i przeminie a pamięć o ludziach ich czynach i wystepkach pozostanie na wieki na ustach i w kronikach i nie jeden zrobi z siebie idiote i debila pchając się do koryta.

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    gość 2018-10-22 18:47:09

    Świeczak to stary układ zamknięty Mikulskich. Kurowska nie miała jeszcze szansy się wykazać. To trzeba jej pozwolić, a za 4 lata rozliczyć. Tak jak ktoś wyżej napisał, Świerczakowa nic nie zrobi bo PIS jej nie pozwoli. Będzie tylko pilnowała, aby nic nie wyszło na jaw i dlatego trzeba głosować na Kurowską.

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    Gość - niezalogowany 2018-10-22 18:55:41

    Zabrakło tak nie wiele, by wygrać w pierwszej turze :( Mój głos 4.11 oddam ponownie na Panią Marzenę Świeczak. Garwolin musi iść z duchem czasu i nadal prężnie się rozwijać. Nie pozwólmy, by średniowieczne podejście do życia zagościło w naszym mieście!

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    gość 2018-10-22 19:07:43

    Ja nie zgłosuję na swieczakową bo ; układ mikulskiego , nie przerwała się od pracy , wystarczy popatrzeć kogo ma w komitecie , albo naucyciel albo policjant albo wieczny radny , jakoś nie widać człowieka który co dzień rankiem idzie do pracy a wraca z niej wieczorem . Bardziej tacy co to myślą ;co tu zrobić by nic nie robić a zarobić

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    gość 2018-10-22 19:11:04

    sama masz średniowieczne myślenie . Do czego to doszlo żeby oszołomstwo prawo głosu miało .

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    Doprawdy, 20 lat wystarczy. - niezalogowany 2018-10-22 19:31:53

    Czy ktoś widział jak rozwijaly się inne miasta. W 20 lat zrobili basen na kredyt! Dajcie szanse innym!! Bo patrzę, że to prawie dziedziczne stanowisko było!

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    Gość - niezalogowany 2018-10-22 20:10:22

    Prawda jest taka, że rządy burmistrza bez większości w radzie są bezsensowne i przyniosą stagnację i wieczne, wzajemne pretensje, a więc coś co już przerabialiśmy w Garwolinie. Rozsądek nakazuje zatem aby dać szansę Kurowskiej i ewentualnie rozliczyć po 5-letniej kadencji. Okręgi, które zawierzyły w obietnice komitetu wspieranego przez obecnego burmistrza, strzeliły sobie w kolano bo nie dostaną nic z programów rządowych niestety tj. Zawady, Leszczyny, Stacyjna, część Romanówki, Starówki, czy Żwirki i Wigury. Szkoda zwłaszcza pierwszych dwóch, wiecznie pomijanych...

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    Gość - niezalogowany 2018-10-22 20:45:01

    Dajcie szansę Kurowskiej! Dużo podróżowala po Ameryce Południowej, więc zrobi z Garwolina drugą Boliwię albo inne Peru.

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    Gość - niezalogowany 2018-10-22 23:09:06

    Nie dajcie się oszukać układowi w Garwolinie .Ile będzie rządzić klan Mikulskich.Zaczyna mnie mdlić.Jak będzie za rządów p.Kurowskiej chciałbym się przekonać.Jak nie dadzą radę ok.aut ale przy p.Swieczak nic się nie zmieni.Garwolinscy patrioci dajcie szansę na zmianę.

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    gość 2018-10-22 23:13:09

    "Dużo podróżowala po Ameryce Południowej, więc zrobi z Garwolina drugą Boliwię" znajomosci z boliwii wyjatkowo sie przydadza bo bialego proszku w garwolinie coraz czesciej brakuje :)

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    Gość - niezalogowany 2018-10-23 08:27:38

    W Garwolinie jest cała masa socjalnych pasożytów, które idą w ciemno za PISem - przykre.

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    gość 2018-10-23 09:44:28

    Doktor matematyki Marzena Świeczak kontra polonistka? Kto lepiej będzie liczył pieniądze budżetu miasta? Wybór jest jasny.

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    gość 2018-10-23 09:45:46

    Doktor nauk ścisłych Pani Marzena Świeczak kontra polonistka? Kto lepiej będzie liczył pieniądze budżetu miasta? Wybór jest jasny.

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    SirC - niezalogowany 2018-10-23 10:25:55

    Nie jestem fanem p. Zadrożnej i głosowałem na PIS, ale muszę przyznać iż porażkę przyjęła z klasą dziękując w kulturalny sposób swojemu elektoratowi w przeciwieństwie do Żochowskiego, który w chamski sposób skomentował jej wpis na FB. Nie spodziewałem się po nim, że jest politykiem o tak niskiej kulturze.

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    Gość - niezalogowany 2018-10-23 16:57:12

    Teraz juz tylko Swieczak. Bo Kurowska wygra i wyjedzie do Peru cxy innej Boliwii

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    gość 2018-10-23 20:37:53

    jeszcze więcej jest kapitalistów którzy liczą że na pracy ludzi się dorobią i to jest właśnie kasta pasożytów

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    gość 2018-10-23 21:16:17

    glosujcie na swieczke ale 500+ oddajcie pisowi ,korzystac ze wszyskiego a glosowac na zlodziei garwolin zwariowal pogubil sie

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    Gość - niezalogowany 2018-10-23 22:49:52

    Slysze nagonke na pis,a ciekawe czy ktos bierze 500+.Glosujci na pelo to wam dadza "Zielona Wyspe".

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    gość 2018-10-24 12:57:35

    Jedyna słuszna władza już była i wiadomo jak to się skończyło Dla niektórych to były złote lata i dziś ich dzieci i wnuki nie umieją inaczej żyć ,ktoś musi im stać nad głową i mówić co mają robić i dlatego zapisują się do PIS bo sami nie wiedzą jak mają żyć sieroty . O losie naszego miasta mają decydować partyjniacy,jakby się nie nazywali ? .

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    Gość - niezalogowany 2018-10-24 17:26:32

    A Swieczakowa 5 lat temu nie obiecała takiej spektakularnej obniżki za śmieci?? Chyba już tamta obietnica jej nie wyszła. Teraz w 3 miesiące zrobili więcej niż w 5 lat bojąc się, ze odciągnąć i od stołków. Mikulski tez już 2 razy obiecał „ze to ostatnia kadencja’ Wszyscy siebie warci. Zbudowali basen na kredyt bez dotacji unijnych. Spektakularne zwycięstwo. Ludzie poważnie. 20 lat ich władzy już wystarczy. 20 lat w których każdy ma zobowiązanie względem każdego. Uwierzcie, ze na100% gorzej nie będzie. A może być tylko lepiej.

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    Gość - niezalogowany 2018-10-24 17:30:14

    Swieczakowa. Poklepywanie się z obecna władza po plecach. Dajcie szanse innym gorzej nie będzie. A może być tylko lepiej. Wiem, ze Kurowska zrobi coś dla tego miasta a nie tylko dla siebie.

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    gość 2018-10-24 17:58:40

    Bierzesz 500+, bierzesz 300 wyprawki szkolnej to głosuj na pisowska burmistrz, bo możesz stracić 500+ i wyprawkę szkolna 300 zł.Dlatego tylko PIS. PIS ma budowac na trerenie garwolina tanie mieszkania jak to robi wiele miast tylko nie Garwolin Dotychczasowi włodarze i radni sprzedawali place budowlane by tylko sie nachapac kasy DLATEGO TYLKO PIS DAJE GWARANCJE DOBREJ ZMIANY W GRAJDOLE = i9 wyprawke szkolna

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    gość 2018-10-24 20:03:12

    Swieczak to krytykantka dobrej zmiany, pod jej Burmistrzowaniem będziemy znów stawiać pomniki, robić nie potrzebne zbiorniki dla żab i komarów ORAZ POMPOWAĆ WODĘ DO NICH POD GÓRKE jak obecnie. Nie licząc sie z kosztami ,w końcu to tylko pieniążki Garwolaków.Niech ta pani powie publicznie jak daleko jest zadłużony Garwolin pod dotychczasowymi rządami oraz jej w końcu to v-c burmistrza i bierze za to zadłużenie odpowiedzialność tak jak Mikulski. BYŁA JUZ RADA MIASTA

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    gość 2018-10-24 21:24:57

    Rada Miasta PISOWSKA, SWIECZAK LEPIEJ ZREZYGNUJ BO NA PEWNO NIE PODOŁASZ A SMRÓD ZOSTANIE!

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    gość 2018-10-24 21:57:12

    uważam, że powinna odbyć się debata między kandydatkami, szkoda, że nie było jej przez I turą wyborów, ale podobno p. Świeczak nie chciała przystąpić do prawdziwej debaty. Mieszkańcy Garwolina, powinny usłyszeć obie kandydatki na żywo i usłyszeć ich program wyborczy.

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    Lary - niezalogowany 2018-10-24 22:02:06

    Dalej Bedoki do boju! NIE DLA PIS! "W Starostwie czekają na przyjście namiestnika wyznaczonego przez Księcia Garwolińskiego Grzegorza, Pana na powiecie, Pana na 2 a może 3 miastach i 9 a może nawet 10 Gminach. Ci, którzy są pewni kary od Księcia Grzegorza, już uciekają ze Starostwa i będą szukać schronienia w niepodbitej Pilawie i Parysowie. Jak los się do skazańców uśmiechnie to może będę się mogli schronić w mieście powiatowym albo Wildze. Czy te dwie ziemie dadzą odpór najazdowi Księcia Grzegorza, okaże się 4 listopada."

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    gość 2018-10-24 22:42:01

    na portalach pojawiają się hasła Głosuj na M..... mam pytanie tzn. na kogo głosować : na Marka M, czy Marka J, czy Marka Ł. czy na Mikulskiego , bo się zgubiłem. Pomocy!!!!!!

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    Gość - niezalogowany 2018-10-25 07:34:03

    Tylko Świeczak-Pisu dość!

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    Gość - niezalogowany 2018-10-25 08:35:27

    Tylko Kurowska ma pojęcie i tak zagłosuje pora skończyć z układami, stara władza śmieje się wprost z Bedoków koniec obecnej władzy.

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    Jan bez ziemi - niezalogowany 2018-10-25 11:58:35

    Ale się suweren "podnieca". Zachowujecie się jak "dzieci we mgle". Przecież o rozwoju, strategii itp decyduje nie kto inny tylko Rada. Burmistrz jest tylko "władzą wykonawczą". Co mu zleci rada ma wykonać. Krytykujecie p. Mikulskiego, że "obstawił się" swoimi a przecież pis robi dokładnie to samo /zasada Kalego?/. Czy nie lepiej dla ludzi, aby obie strony patrzyły sobie na "ręce"?. Wtedy będziemy mieli ogląd na tą samą sprawę z różnych stron. Czy jednak wolicie aby "stanowisko" zostało uzgodnione w zaciszu "rodzinnym" i ogłoszone suwerenowi jak jest pięknie i wspaniale. Pis ma zdecydowaną większość w radzie miasta i on będzie ustalał co ma być robione i w jakiej kolejności, niezależnie kto będzie burmistrzem. Polecam suwerenowi zapoznanie się z kompetencjami poszczególnych organów władzy i wtedy "produkować" się na internecie.

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    gość 2018-10-25 13:12:43

    Czy to się komuś podoba, czy nie - ale bycie w orbicie PiS oznacza prowincję i zacofanie. Przez lata Garwolin walczył, by nie być pod wpływami Siedlec i wschodu, a teraz na własne życzenie pchacie się na ciemną stronę mocy. Bierzcie przykład z Warszawy. Wiem, że trudno równać do zachodnich standardów, ale nie cofajcie się! Bolszewika goń, goń, goń!

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    gość 2018-10-25 16:42:02

    No i do przewidzenia PiS prze do władzy za każdą cenę. Już się dogadali z Zadrożną. Nie dajmy szans cwaniakom

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    Gość - niezalogowany 2018-10-25 17:14:46

    Pamietajmy w wyborach że najważniejsze jest doświadczenie. Nie chciałbym być operowany przez niedoświadczonego chirurga..

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    gość 2018-10-25 17:18:39

    Pewnie Mikulski sie zabezpiecza poprzez wystawienie na burmistrza Swieczakowa bo Kurowska moze zrobic audyt w urzedzie i moze byc mokro w gaciach u niektórych. Swieczak młoda nie doswiadczona to nia mozna kierowac z tylnego siedzenia oraz wiele ukryc.

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    Stop PiSlamizacji - niezalogowany 2018-10-26 01:33:58

    Możecie mieć połatane drogi albo jeszcze większy kościół (budynek). Decydujcie.

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    Zorientowany Garwolak - niezalogowany 2018-10-26 10:25:25

    Zgadzam się z komentarzami wskazującymi, że zapewne będzie audyt jak wygra Pani Kurowska i dlatego obecni się boją (świadczy o tym fakt, że Pani vice burmistrz Świeczak obecnie melduje w Garwolinie nowych mieszkańców "wyborców" - czyżby tonący brzytwy się chwytał?), a także z faktem iż Pani "Świeczak" to tylko "pacynka" w rękach Panów Mikulskich, oceniam, że Pan Marek Mikulski zostanie vice burmistrzem po wyborach, a w następnej kadencji (albo i wcześniej) burmistrzem i koło obecnego "dobrobytu" będzie się kręciło nadal. Jeżeli garwolinianie chcą tego, to niech głosują za Panią Ś., ale jeżeli są mądrzy i chcą zmian to bez względu na opcję powinni sie zjednoczyć i głosować przeciw. Vive la Garwolin.

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    Gość - niezalogowany 2018-10-26 10:57:58

    Świeczka=Mikukscy. W pierwszej turze głosowałem na Panią Urszulę. W drugiej zagłosuje na Iwonę Kurowską. To miasta potrzebuje zmian nie kontynuacji.

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    Marco - niezalogowany 2018-10-26 11:26:28

    Ci co tak krytykuja obecną władzę prośba do Was. NIE BIERZCIE 500plus

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    gość 2018-10-26 12:47:38

    Układ PO-PiS trwa. Po wyborach okaże się Co Urszula dostała w zamian za pogrom rady Miasta Tadeusza Mikulskiego.? Opcja 1. - Stanowisko w-c burmistrza Miasta w opcji Iwona Opcja 2 - Stanowisko w powiecie w opcji Iwona Opcja 3 - dzieci w powiecie i na stanowiskach Opcja 4 - samobój polityczny Urszuli. Przy każdym z nich widzę porażkę kobiety która jest Tytanem Pracy i zaangażowania. Szkoda Urszulo że logika nie poszła z praktyką w parze. Popieraliśmy Cię w opcji PO ale nie mamy wyjścia oraz nasze stowarzyszenie, grzebać się w wspólnej trumnie nie damy. Nie damy się PiS . Przepraszamy i idziemy na wybory ratować samorządność którą pogrzebałaś.

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    gość 2018-10-27 19:02:44

    NIE MA BURMISTRZA Z PIS NIE MA KASY OD RZADU I ZASIANEK Z GARWOLINA !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    gość 2018-10-28 12:00:04

    Temat debaty jest tylko tematem zastępczym. Tak naprawdę sztab Pani IK uprawia demagogię. Miasto będzie sobie świetnie radziło z Panią MS jako burmistrzem, bo ma większe kompetencje, umie liczyć, jest osobą pracowitą i ma żelazne nerwy. Ataki na Panią MS., poparcie udzielone Pani IK przez Panią UZ nic nie zmienią, a tylko utwierdzą w przekonaniu wyborców, że oddając głos na MŚ dokonują słusznego wyboru. Pani UZ po stronie IK??? hahahahahahah, ale żart! i do tego Pani PZ przewodnicząca Miejskiej Komisji Wyborczej- mama IK tak sie wypowiada pod swoim imieniem i nazwiskiem obrażając innych? Ludzie co się z Wami dzieje! Myślicie że ciemny lud to kupi?????

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis

Podziel się swoją opinią

Twoje zdanie jest ważne jednak nie może ranić innych osób lub grup.

Komentarze mogą dodawać tylko zalogowani użytkownicy.

Zaloguj się

Reklama

Wideo eGarwolin.pl




Reklama
Wróć do