Reklama

Wybory – zapraszamy na debatę!

W sobotę 13 listopada redakcja eGarwolin.pl organizuje debatę przedwyborczą dla kandydatów na stanowisko burmistrza Garwolina – Tadeusza Mikulskiego i Michała Rękawka. Debatę poprowadzi znany publicysta Jan Pospieszalski.

 

Celem debaty jest umożliwienie mieszkańcom Garwolina lepszego poznania kandydatów na urząd burmistrza, ich programów wyborczych oraz planów na przyszłość i rozwój miasta. Jesteśmy przekonani, że taka forma przedwyborczego spotkania umożliwi kandydatom zaprezentowanie swoich poglądów oraz ich konfrontację z poglądami przeciwnika. Liczymy na to, że debata zachęci mieszkańców Garwolina do większego zaangażowania w sprawy miasta, a przede wszystkim do podjęcia świadomej decyzji w dniu wyborów.

 

Do udziału w debacie zapraszamy wszystkich, którym leży na sercu los naszego miasta. Zapraszamy zarówno zwolenników Tadeusza Mikulskiego, jak i sympatyków Michała Rękawka, a także tych, którzy jeszcze nie zdecydowali, na kogo oddadzą swój głos.

 

W pierwszej części debaty kandydaci odpowiedzą na pytania dotyczące najważniejszych kwestii związanych z zarządzaniem miastem oraz wizją Garwolina na lata 2010-2014. Później przyjdzie czas na pytania z sali i pytania internautów, które możecie nadsyłać na adres redakcja@egarwolin.pl . Na zakończenie debaty każdy z kandydatów będzie mógł odnieść się do słów swojego konkurenta, a także krótko podsumować swoje wystąpienie.

 

Debata odbędzie się w sobotę 13.11.2010 r. o godzinie 13.00 w sali widowiskowej CSiK w Garwolinie przy ul. Nadwodnej 1.

 

Kandydaci na stanowisko burmistrza otrzymali zaproszenia na debatę z prośbą o potwierdzenie udziału do dnia 11.11.2010 r. O ich odpowiedzi będziemy informować w piątek rano.

 

Patronat medialny nad debatą objął tygodnik "Życie Siedleckie".

 

Wybory samorządowe już 21 listopada.

 

 

(ur) 2010-11-0917:35:02

 


Aplikacja egarwolin.pl

Jeśli jeszcze tego nie zrobiłeś koniecznie zainstaluj naszą aplikację, która dostępna jest na telefony z systemem Android i iOS.


Aplikacja na Androida Aplikacja na IOS

Obserwuj nas na Obserwuje nas na Google NewsGoogle News

Chcesz być na bieżąco z wieściami z naszego portalu? Obserwuj nas na Google News!

Reklama

Komentarze opinie

  • Awatar użytkownika
    - niezalogowany 2010-11-16 11:13:32

    x-manie, dla ciebie pewnie lepsze byłoby science-fiction, a to film pana Michała to spokojna i rzeczowa prezentacja programu dla miasta, więc rozumiem że się zawiodłeś.Dla mnie film jest w porządku, a kandydat jeszcze bardziej. Tym razem Mikulski ma dużo silniejszego kontrkandydata niż 4 lata temu. Ja głosuję na Rękawka, moja rodzina też, i spore grono znajomych :)

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    - niezalogowany 2010-11-16 02:08:37

    Słaby ten "film". I merytorycznie i technicznie pozostawia wiele do życzenia... Nie przekonał mnie Rekawek. Mój głos ma Mikulski. [quote name="ha!"]A Rękawek ma film :Phttp://czasgarwolina.pl/[quote name="Jurek"]Przynajmniej Tadeusz Mikulski ma swoja stronę internetową, a pan Rękawek się nie przygotował. 1:0 dla Tadeusza[/quote][/quote]

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    - niezalogowany 2010-11-12 22:44:33

    A Rękawek ma film :Phttp://czasgarwolina.pl/[quote name="Jurek"]Przynajmniej Tadeusz Mikulski ma swoja stronę internetową, a pan Rękawek się nie przygotował. 1:0 dla Tadeusza[/quote]

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    - niezalogowany 2010-11-12 10:55:17

    A nie mówiłem, że oleje mieszkańców. Podług Rękawka jest cieniasem i boi się z nim zmierzyć. OLAŁ NAS TO MY OLEJMY JEGO! Idźmy w sobotę na spotkanie z Rękawkiem i Pospieszalskim. Mikulski sobie przygrabił.

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    - niezalogowany 2010-11-12 09:24:28

    burmistrz jest chamem i prostakiem. tak olać wyborców? i to debatę zorganizowaną przez garwoliński portal??jakie ma inne plany na tydzień przed wyborami? na wakacje jedzie? normalnie ma czas na każde bzdurne wydarzenie, idzie wszędzie tam gdzie go zaproszą, a tydzień przed wyborami ma inne plany niż spotkanie s wyborcami?? WSTYD!

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    - niezalogowany 2010-11-12 00:34:40

    [quote name="Andrzej"][quote name="IZYDOR"][quote name="kto kogo"][quote name="mieszkaniec"]No i co ponownie was olali. Nie pomogło nawet zaproszenie Pospieszalskiego / przeżytek/. Jakby prowadzącym była znana gwiazda salonów Elżbieta żona Kazimierza parysowskiego toby dopiero tłumy waliły do domu kultury. Jeszcze jest czas i przemyślcie moją propozycje. Naprawdę warto.[/quote]kto kogo olał?? :-?[/quote]OCZYWIŚCIE BURMISTRZ GARWOLINA, BO NIE WEŹMIE UDZIAŁU W WASZEJ DEBACIE. PO CO TYLE ZACHODU. POPIERAM PRZEDMÓWCĘ, KTÓRY TWIERDZI, ŻEBY PANI MARZENA Z DZWONA ROBIŁA SOBIE DEBATĘ W MIŃSKU. ZRESZTĄ JEST TO PIŚMIDŁO REKLAMOWE I MAŁO WIARYGODNE.[/quote]Pani Elżbieta to niech się popisuje w Parysewie albo ipeenie. Ona to prawdziwy przeżytek.[/quote]A na debatę GITLEROWEJ burmistrz przyjdzie, a na waszą nie. Ładnie to tak. Gdzie lokalny patriotyzm i wspieranie oddolnych inicjatyw. Burmistrz kuma się z takimi pismakami aż wstyd na starego i doświadczonego chłopa jak sam pisze w ulotkach. Gitlerowa owinęła go sobie. ha, ha, ha.......

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    - niezalogowany 2010-11-11 20:30:50

    [quote name="EJ LUDKI"]Marciniukowi też się kiedyś wydawało, że jest nie do pobicia i co? Idźmy na wybory, zagłosujmy na Rękawka i pokażmy, że w Garwolinie może być lepiej.[/quote]w tym mieście nigdy nie będzie już lepiej a na pewno ten ciućmok Rękawek tego nie zmieni

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    - niezalogowany 2010-11-11 15:19:01

    na stronie burmistrza jest list że nie będzie go na debacie! więc jak będzie wyglądała debata??Może jeśli pan Michał się pojawi to niech odpowiada na pytania mieszkańców!

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    - niezalogowany 2010-11-11 14:20:22

    w porządku inicjatywa

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    - niezalogowany 2010-11-10 17:03:37

    [quote name="IZYDOR"][quote name="kto kogo"][quote name="mieszkaniec"]No i co ponownie was olali. Nie pomogło nawet zaproszenie Pospieszalskiego / przeżytek/. Jakby prowadzącym była znana gwiazda salonów Elżbieta żona Kazimierza parysowskiego toby dopiero tłumy waliły do domu kultury. Jeszcze jest czas i przemyślcie moją propozycje. Naprawdę warto.[/quote]kto kogo olał?? :-?[/quote]OCZYWIŚCIE BURMISTRZ GARWOLINA, BO NIE WEŹMIE UDZIAŁU W WASZEJ DEBACIE. PO CO TYLE ZACHODU. POPIERAM PRZEDMÓWCĘ, KTÓRY TWIERDZI, ŻEBY PANI MARZENA Z DZWONA ROBIŁA SOBIE DEBATĘ W MIŃSKU. ZRESZTĄ JEST TO PIŚMIDŁO REKLAMOWE I MAŁO WIARYGODNE.[/quote]Pani Elżbieta to niech się popisuje w Parysewie albo ipeenie. Ona to prawdziwy przeżytek.

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    - niezalogowany 2010-11-10 15:31:11

    [quote name="kto kogo"][quote name="mieszkaniec"]No i co ponownie was olali. Nie pomogło nawet zaproszenie Pospieszalskiego / przeżytek/. Jakby prowadzącym była znana gwiazda salonów Elżbieta żona Kazimierza parysowskiego toby dopiero tłumy waliły do domu kultury. Jeszcze jest czas i przemyślcie moją propozycje. Naprawdę warto.[/quote]kto kogo olał?? :-?[/quote]OCZYWIŚCIE BURMISTRZ GARWOLINA, BO NIE WEŹMIE UDZIAŁU W WASZEJ DEBACIE. PO CO TYLE ZACHODU. POPIERAM PRZEDMÓWCĘ, KTÓRY TWIERDZI, ŻEBY PANI MARZENA Z DZWONA ROBIŁA SOBIE DEBATĘ W MIŃSKU. ZRESZTĄ JEST TO PIŚMIDŁO REKLAMOWE I MAŁO WIARYGODNE.

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    - niezalogowany 2010-11-10 15:08:21

    [quote name="TOMI"] A co do debaty z 14.11 to kogo obchodzi jakaś mińska debata? W sobotę mamy swoją garwolińską.[/quote]Marzenka zajmij się Mińskiem bo tam też macie niezłe jaja a nie do Garwolina przyjeżdżasz, a może po porostu już się tam na tobie poznali i cie nie chcą?

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    - niezalogowany 2010-11-10 14:54:43

    Andrzej, popieram w 100 procentach. Dla mnie nie wzięcie udziału w debacie oznacza zlekceważenie i olanie wyborców.

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    - niezalogowany 2010-11-10 14:33:21

    nie codziennie, a tylko dwa razy w ciągu całej kampanii.ile było dotąd debat? ZEROile było dotąd spotkań kandydatów z mieszkańcami? ZEROLudzie, w końcu jest kampania. Mieszkańcy chcą się spotkać z kandydatami, chcą ich posłuchać. Jak się chce być burmistrzem, trzeba znaleźć czas dla ludzi.

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    - niezalogowany 2010-11-10 14:32:14

    A ja wam mówię, że Mikulski spanikuje i nie weźmie udziału w debacie. A co do debaty z 14.11 to kogo obchodzi jakaś mińska debata? W sobotę mamy swoją garwolińską.

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    - niezalogowany 2010-11-10 14:12:16

    Ludzie, czy uważacie, że kandydaci na burmistrza mają codziennie uczestniczyć w debatach? Przecież 14.11. też jest zaplanowana debata. Uważam, że środki masowego przekazu na wyborach (debatach) chcą nabić sobie kasę. A pan Pospieszalski niech prowadzi swój program w TVP i to wystarczy!!

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    - niezalogowany 2010-11-10 14:09:26

    [quote name="mieszkaniec"]No i co ponownie was olali. Nie pomogło nawet zaproszenie Pospieszalskiego / przeżytek/. Jakby prowadzącym była znana gwiazda salonów Elżbieta żona Kazimierza parysowskiego toby dopiero tłumy waliły do domu kultury. Jeszcze jest czas i przemyślcie moją propozycje. Naprawdę warto.[/quote]kto kogo olał?? :-?

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    - niezalogowany 2010-11-10 14:00:43

    Głupi byłby ten kandydat który olałby tę debatę.[quote name="mieszkaniec"]No i co ponownie was olali. Nie pomogło nawet zaproszenie Pospieszalskiego / przeżytek/. Jakby prowadzącym była znana gwiazda salonów Elżbieta żona Kazimierza parysowskiego toby dopiero tłumy waliły do domu kultury. Jeszcze jest czas i przemyślcie moją propozycje. Naprawdę warto.[/quote]

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    - niezalogowany 2010-11-10 13:42:41

    No i co ponownie was olali. Nie pomogło nawet zaproszenie Pospieszalskiego / przeżytek/. Jakby prowadzącym była znana gwiazda salonów Elżbieta żona Kazimierza parysowskiego toby dopiero tłumy waliły do domu kultury. Jeszcze jest czas i przemyślcie moją propozycje. Naprawdę warto.

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    - niezalogowany 2010-11-10 13:19:48

    Dlatego nie sądzę aby Mikulski pozwolił sobie na nieobecność w sobotniej debacie. każda okazja jest dobra, żeby się promować. jeśli sam tego nie rozumie, to na pewno jego sztab, ten który wymyślił stronę www, wie że warto się promować

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    - niezalogowany 2010-11-10 13:19:14

    SDG ma stronę czasgarwolina.pla strona burmistrza nic nie wnosi ciekawego.4 lata temu Janiec miał stronę internetową i co to dało? ludzie w garwolinie nie głosują na podstawie strony wwwpatrząc z innego kąta - rzeczywiście w tym roku burmistrz prowadzi kampanię jak nigdy, musi czuć,że Rękawek depcze mu po piętach.

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    - niezalogowany 2010-11-10 13:06:47

    Przynajmniej Tadeusz Mikulski ma swoja stronę internetową, a pan Rękawek się nie przygotował. 1:0 dla Tadeusza

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    - niezalogowany 2010-11-10 09:18:33

    Marciniukowi też się kiedyś wydawało, że jest nie do pobicia i co? Idźmy na wybory, zagłosujmy na Rękawka i pokażmy, że w Garwolinie może być lepiej.

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    - niezalogowany 2010-11-10 09:03:48

    Uważam że p. Mikulski już wystarczająco "dużo" zrobił dla Garwolina a raczej to czego nie zrobił. Oczywiście jego wierni wyborcy znowu go wybiorą i tak będziemy mieli zastój rozwoju Garwolina przez następne kilka lat a tu naprawdę przydałaby się świeża krew.Odnośnie ścieżki rowerowej- pieniądze wywalone w błoto, wszyscy kierowcy PKS przejeżdżających przez Garwolin śmieją się z tej inwestycji!!!!

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    - niezalogowany 2010-11-10 09:02:44

    Nawet moja babcia zakochana od lat w panu Tadeuszu stwierdziła ostatnio, że już mu wystarczy i trzeba iść za młodymi.

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    - niezalogowany 2010-11-10 08:49:15

    Jak już tak porównujemy miasteczka, to zajrzyj do Mińska i zobacz jaki tam jest dynamiczny rozwój. Garwolin to przy nim taka większa wioska. Moim zdaniem jedyną szansą dla rozwoju Garwolina jest przełamanie skostniałej ery Mikulskiego. Ten pan się już wypalił. Tu trzeba młodego, energicznego człowieka, który i kasę zdobędzie z zewnątrz i dopilnuje wszystkiego.

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    - niezalogowany 2010-11-10 08:07:14

    jak burmistrz się nie zgłosi, zaproście Jonczaka. on też będzie kandydatem na burmistrza, tyle że za 4 lata. on tylko czeka na takie kroki burmistrza jak odmowa udziału w spotkaniu z mieszkańcami, czyli powolne wycofywanie się mikulskiego z obiegu. on czeka aby zająć jego miejsce i przejąc jego wyborców..panie Tadeuszu liczę że weźmie pan udział w debacie, bo tak naprawdę jeśli chce pan być poważnym kandydatem a potem poważnym burmistrzem nie powinien pan takiego spotkania odmawiać.ludzie mają prawo posłuchać co ich burmistrz ma do powiedzenia.

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    - niezalogowany 2010-11-10 07:37:29

    Gratuluję redakcji pomysłu!Może być ciekawie...

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    - niezalogowany 2010-11-10 06:37:56

    Nie jestem z Garwolina i mam porównanie rozwoju miasta Garwolin a np. takiego Otwocka. Garwolin pnie się w górę, a tam?? Smród, brud i ubóstwo. Taka piękna duża mieścina a rozwój znikomy. Panie burmistrzu - pełen szacunek. Tylko głupi nie doceni - nikogo nie urażając.

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    - niezalogowany 2010-11-09 22:09:19

    A zapomniałem dodać. Tadziu stchórzy przed debatą.

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    - niezalogowany 2010-11-09 22:08:33

    O tak najlepszy byłby Wilbik z jego członkostwem w POpaprańcach:-)))

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    - niezalogowany 2010-11-09 21:50:04

    Dziwię się młodym, którzy są tak bezkrytyczni wobec Mikulskiego, który przez długie lata blokował rozwój miasta, bo - pomimo może i szczerych chęci - człowiek przez lata chodzący w wojskowym drylu, nie może zrozumieć normalnego życia i to w zmienionej rzeczywistości gospodarczej, politycznej i społecznej.Tanie chwyty TM jak ten z basenem obliczone są na ludzi biednych i niewykształconych, jacy ciągle dominują w Garwolinie.Ale czy Rękawek jest lepszym rozwiązaniem? Może bym i dał mu się uwieść, ale to jego członkostwo w SDG i PiS-ie (Boże!) - żle rokują.

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    - niezalogowany 2010-11-09 20:47:41

    Pospieszalski może jest znanym publicystą ale również wiadome jest, że nie jest on bezstronny szczególnie przy takim zestawie kandydatów na burmistrza, więc wcale bym się nie ździwił jakby obecny burmistrz nie zgodził się na tą debate.

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    - niezalogowany 2010-11-09 20:25:35

    I co z tego, że burmistrz, czy niektórzy radni pełnią swoją funkcję od kilku kadencji jak kompletnie nie mają pojęcia o budżecie czy innych sprawach miasta? Co do pana Rękawka, to słusznie zauważyłaś, że został Przewodniczącym już w pierwszej kadencji. Powiem ci więcej. Byli za tym nawet radni z przeciwnego ugrupowania. A skoro za Rękawkiem głosowała nawet konkurencja, to facet jest "kimś" i musi być dobry w tym co robi.

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    - niezalogowany 2010-11-09 20:15:48

    Julia niby baba a napisała " jestem przekonany" A może to Tadzio we własnej osobie ???:lol: Ale do rzeczy. Najbliższa kadencja to przede wszystkim budowa basenu. Budowa jakiej jeszcze nie było w mieście. Bzdurą jest więc twierdzenie, że Mikulski ma doswiadczenie. Niby jakie??? Z resztą wystarczy, że rok temu zbudował ścieżkę rowerową, która szpeci nasze miasto. Wolę, żeby basen budował jednak człowiek kompetentny taki jak pan Rękawek.

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    - niezalogowany 2010-11-09 20:08:16

    a widzisz Pan Rękawek jest od niespełna roku przewodniczącym RM i pozyskał z zewnątrz 2 mln zł na basen a pan Mikulski rządzi od 16 lat i nie zdobył ani grosza.

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    - niezalogowany 2010-11-09 20:04:56

    O widzę, że Wspólnota zaczęła atakować pana Rękawka. Panie Rękawek to działa tylko na pańską korzyść. Trzymam kciuki za pana! A kampania Mikulskiego jeszcze nigdy nie była tak natarczywa, widać boi się pana jak ognia :-)

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    - niezalogowany 2010-11-09 18:52:23

    z małego miasta chcemy zrobić wielką metropolię. Co do Pana Rękawka to nie jestem przekonany o jego kompetencjach. Łatwo było to zauważyć przy tegorocznym budżecie z czym nie bardzo mogli sobie poradzić radni SDG. Za mało doświadczenia. Pan Michał jest radnym pierwszą kadencję i niespełna rok na stanowisku Przewodniczącego RM. To za mało żeby kierować miastem. Może za cztery lata.

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    - niezalogowany 2010-11-09 18:22:41

    [quote name="Karol"]Gratuluję pomysłu redakcji, ale obawiam się, że pan Mikulski wykręci się od debaty, bo Rękawek znacznie lepiej od niego orientuje się w sprawach miasta.[/quote]pan Rękawek to nie ma zielonego pojęcia o tym mieście a pan Mikulski to doświadczenie jestem za Tadziem on jest the beściak

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    - niezalogowany 2010-11-09 16:58:20

    Moglibyście nagrać debatę, no chociaż sam głos. Poszedłbym ale akurat nie będę w mieście.

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    - niezalogowany 2010-11-09 16:43:36

    Gratuluję pomysłu redakcji, ale obawiam się, że pan Mikulski wykręci się od debaty, bo Rękawek znacznie lepiej od niego orientuje się w sprawach miasta.

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis

Podziel się swoją opinią

Twoje zdanie jest ważne jednak nie może ranić innych osób lub grup.

Komentarze mogą dodawać tylko zalogowani użytkownicy.

Zaloguj się

Reklama

Wideo eGarwolin.pl




Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Wróć do