
Bez stania w kolejce i bez obawy, że w ostatniej chwili zabraknie biletów. W garwolińskim Kinie „Wilga” działa już system internetowej sprzedaży biletów. Zakupiony bilet trzeba wydrukować albo przyjść do kina z telefonem komórkowym.
Od kilku lat Kino „Wilga” w Garwolinie jest stale modernizowane. System dźwięku z monofonicznego zmieniono na Dolby digital 7.1. Wymienione zostały fotele, drzwi ewakuacyjne i podłoga. Zainstalowany nowy ekran oraz system wentylacji i klimatyzacji. Dwa lata temu zakupiony został projektor cyfrowy z możliwością projekcji 3D o rozdzielczości obrazu 2k. – Ostatnią inwestycją kina jest komputerowy system sprzedaży i rezerwacji biletów on-line zintegrowany z systemem sprzedaży w kasie.Warto podkreślić, że na wszystkie inwestycje kino pozyskało dofinansowanie z Polskiego Instytutu Sztuki Filmowej i Ministerstwa Kultury i Dziedzictwa Narodowego w wysokości 50 proc. – mówi Jacek Pasternak, kierownik kina.
Bilet do wydruku lub na smsa
Aby kupić bilet do kina trzeba mieć: bankowe konto internetowe, dostęp do Internetu, drukarkę z czarnym tuszem i białym papierem do wydrukowania biletu w domu lub telefon komórkowy z dostępem do internetu – jeśli chcesz otrzymać bilet za pomocą smsa. Bilet kupujemy, klikając w okienko „Kup bilet” przy wybranym seansie w repertuarze kina dostępnym na naszej stronie internetowej. Można kupić bilet normalny lub ulgowy. Inne zniżki tylko w kasie kina. – Kupując bilet przez internet koniecznie trzeba zapoznać się z regulaminem sprzedaży internetowej i zaakceptować go podczas zakupu oraz regulaminem płatności internetowych Przelewy 24 – dodaje Jacek Pasternak.
W jednym zamówieniu można kupić maksymalnie 10 biletów.
(CsiK, oprac. ur) 2013-07-05 14:53:44
Jeśli jeszcze tego nie zrobiłeś koniecznie zainstaluj naszą aplikację, która dostępna jest na telefony z systemem Android i iOS.
Chcesz być na bieżąco z wieściami z naszego portalu? Obserwuj nas na Google News!
Twoje zdanie jest ważne jednak nie może ranić innych osób lub grup.
Komentarze mogą dodawać tylko zalogowani użytkownicy.
Komentarze opinie