
Do 18 maja można wysyłać wirtualne przytulenia, które udowodnią całej Polsce, że Garwolin jest jednym z najmilszych miast w Polsce. W akcji „Milka. Moje miasto się przytula” gra toczy się o niebagatelną stawkę! Nagrodą jest promocja zwycięskiego miasta w mediach ogólnopolskich o wartości pół miliona złotych. Gród nad Wilgą znajduje się na 29. miejscu w rankingu, wyprzedzając tym samym wiele dużych miast.
Z dnia na dzień Garwolin przeskoczył w rankingu Milki z miejsca 39. na miejsce 29. – Każdego dnia każdy może wysłać przytulenia z Facebooka. Jeśli wszyscy się w to włączą, to mamy jeszcze szanse, choć zostało tylko 5 dni głosowania. Ja w ciągu dwóch dni wysłałem aż 1500 przytuleń – zachęca do udziału w rywalizacji jeden z mieszkańców Garwolina.
Wszystkie miasta mają równe szanse
Milka wierzy, że świat wokół nas może być bardziej przyjaznym miejscem, jeśli tylko obudzimy w sobie delikatną naturę. Jak to zrobić? To całkiem proste! Wystarczy częściej okazywać sobie pozytywne emocje – uśmiechać się i przytulać. – Dlatego postanowiliśmy zorganizować niezwykłą akcję "Milka. Moje miasto się przytula". Chcemy razem wybrać najmilsze miasto w Polsce. Miejsce, w którym spotkamy życzliwych, przyjaznych i otwartych na siebie ludzi. Dołącz do akcji i pomóż swojemu miastu zdobyć tytuł "najmilszego miasta w Polsce". Nieważne czy mieszkasz w wielkiej aglomeracji czy małym miasteczku. W naszej akcji wszystkie miasta mają równe szanse – zapewniają organizatorzy akcji.
{jb_quote}Pomyśl, czy nie fajnie byłoby 1 lipca obudzić się z taką myślą: "Mieszkam w najmilszym mieście w Polsce i to również moja zasługa ;)"? Dodatkowo w czasie akcji możesz wziąć udział w konkursach organizowanych przez nas wspólnie z radiem RMF FM i walczyć o indywidualne nagrody. Śmiało!!! Milka{/jb_quote}
DOŁĄCZ DO AKCJI I PRZYTULAJ
Materiały filmowe, rozmowy na antenie, strony reklamowe poświęcone najmilszemu miastu w Polsce, a także relacje z eventu finałowego znajdą się w ogólnopolskiej telewizji, radiu, prasie oraz w Internecie i na reklamie zewnętrznej. Promocja obejmie takie media jak między innymi, Gazeta Wyborcza, TVN, TVN24, TVN Meteo, TVN Player, RMF
FM, RMF Maxxx, Forbes, gazetę lokalną zwycięskiego miasta. Materiały pojawią się także na stronie akcji www.fioletowastrona.pl oraz na oficjalnym profilu Milki na Facebooku oraz YouTube.
(fioletowastrona.pl, oprac. ur) 2013-05-13 10:11:39
Jeśli jeszcze tego nie zrobiłeś koniecznie zainstaluj naszą aplikację, która dostępna jest na telefony z systemem Android i iOS.
Chcesz być na bieżąco z wieściami z naszego portalu? Obserwuj nas na Google News!
Twoje zdanie jest ważne jednak nie może ranić innych osób lub grup.
Komentarze mogą dodawać tylko zalogowani użytkownicy.
Komentarze opinie