
Służby drogowe Oddziału w Warszawie wraz z Policją dokonały weryfikacji oznakowania na mazowieckich drogach krajowych. Pod lupę wzięto 116 miejsc. Celem w tym roku była kontrola obowiązywania znaku B-33, czyli ograniczenia prędkości. Gdzie na obwodnicy Garwolina kierowcy pojadą szybciej, a gdzie wolniej?
Podstawą decyzji do zmiany oznakowania było między innymi natężenie ruchu samochodowego i pieszego, statystyka wypadków, geometria drogi czy też jej otoczenie. W 16 przypadkach prędkość dopuszczalną w stosunku do obowiązujących limitów podwyższono, natomiast w 42 obniżono. Ponadto zmiany zostały także dokonane w 11 miejscach pod kątem znaku D-42/43, czyli obszaru zabudowanego. W powiecie garwolińskim zmiany dotyczą tylko obwodnicy Garwolina.
Wolniej, szybciej
Wolniej będą przemieszczali się kierowcy jadący odcinkiem drogi krajowej nr 17, który w klasyfikacji dróg jest drogą ekspresową (klasa S). Szybszy będzie natomiast zjazd z obwodnicy w kierunku Warszawy. Ten odcinek „siedemnastki” jest drogą główną ruchu przyspieszonego (klasa GP).
{jb_info}Proces wprowadzania zmian w oznakowaniu na drogach został rozpoczęty i potrwa do połowy czerwca br.{/jb_info}
{jb_greenbox}GDDKiA zarządzając ruchem zgodnie z obowiązującymi przepisami dwa razy do roku dokonuje przeglądu istniejącego oznakowania na sieci dróg krajowych, co roku zwracając szczególną uwagę na inny aspekt oznakowania drogowego. W tym roku szczególną uwagę poświęcono ograniczeniom prędkości wyrażonym znakami B-33. Pracownicy Generalnej Dyrekcji Dróg Krajowych i Autostrad przeprowadzając ten proces weryfikowali także uwagi wysyłane przez użytkowników dróg poprzez formularz kontaktowy – aplikację dostępną od końca lutego br w serwisie internetowym GDDKiA.{/jb_greenbox}
(http://www.gddkia.gov.pl, oprac. ur) 2013-05-16 14:34:57
Jeśli jeszcze tego nie zrobiłeś koniecznie zainstaluj naszą aplikację, która dostępna jest na telefony z systemem Android i iOS.
Chcesz być na bieżąco z wieściami z naszego portalu? Obserwuj nas na Google News!
Twoje zdanie jest ważne jednak nie może ranić innych osób lub grup.
Komentarze mogą dodawać tylko zalogowani użytkownicy.
niebezpieczeństwo jest, alfa policyjna która rozbija innych użytkowników drogi :D heh
Ciekaw jestem, jakiego niebezpieczeństwa dopatrzono się na obwodnicy, że postanowiono obniżyć tam dopuszczalną prędkość. Czy będzie gdzieś dostępne uzasadnienie zmiany limitów prędkości na tej drodze?
basen sam się nie splaci
to ja proponuje trochę inaczej.na obwodnicy powinno być do 220km/hbo w końcu to trasa szybkiego ruchu.2 km przed zjazdem powinno być 150 km1 km przed zjazdem 120 km/h300m przed zjazdem 90km/h bo koniecI tak z obydwu stron
Zupełnie nie rozumiem dlaczego się tak denerwujecie szanowni Forumowicze. Przecież to nie bezpieczeństwo jest priorytetem na drogach ale kasa z mandatów .....
zaraz garwolinskie dostana alfę i pewnie jakiś nieoznakowany do pary i będa jechac z kasą dla vincuśa który chciał 1,5 mld a ma dopiero 15 mln od początku roku. :cry: :cry: :cry:
O ile dobrze rozumiem tabelkę nie chodzi o cały odcinek -tylko stopniowanie zjazdu z obwodnicy. Chyba, że się mylę?
[quote name="oooOOOOOOOooo"]poje**ło psa i łańcuch...[/quote]Zgadzam sie całkowicie z Tobą. Brawo za trafny i dosadny komentarz. Takie teksty powstają tylko w mieście stołecznym Garwolinie. Brawo i dzięki, że mogłem się uśmiać :lol:
Jakiego natężenia samochodowego i PIESZEGO.Komuś się w d poprzewracało
Ciekawe kto będzie się ograniczał do tych 70/100. :D Chyba Fiaty 126p :) Nawet i one rozwiną większą prędkość.
To jakiś absurd.Po dwupasmowej trasie ekspresowej można jechać 100 km/h, a po dziurach miedzy dwoma wsiami w niezabudowanym 90 km/h.
To są chyba jakieś kpiny... jedyna droga gdzie są możliwości bez stwarzania niebezpieczeństwa pojechać szybciej to na dodatek robią ograniczenia
poje**ło psa i łańcuch...
To znaczy, że na całej obwodnicy będziemy musieli jeździć do 100 km/h????!!!