
Wszelkie produkty z logo firmy to świetne narzędzia promocji. Smycze reklamowe idealnie sprawdzą się jako prezenty dla klientów, ale będą też nieocenione w miejscu pracy, służąc do noszenia identyfikatora lub karty dostępowej. Mają więc szerokie zastosowanie. Dowiedz się, dlaczego to jedne z najskuteczniejszych gadżetów i w jaki sposób wykorzystać ich potencjał.
Przydatne smycze z nadrukiem
Aby gadżet reklamowy spełniał swoją funkcję, musi być czymś znacznie więcej niż produktem z logo. Jeśli będzie użyteczny, na pewno nie wyląduje w koszu na śmieci. Codziennie użytkowany zapewni zaś ogromną ekspozycję Twojej firmie. To dlatego smycze reklamowe są tak popularne. W zasadzie każdy jest w stanie znaleźć użytek dla co najmniej jednego przedmiotu tego typu. Smycze z nadrukiem pozwalają utrzymać w ryzach różne zestawy kluczy czy nawet telefony komórkowe. Są też nieodłączną częścią identyfikatorów używanych w korporacjach i większych firmach. To właśnie dzięki swojej funkcjonalności są tak lubiane. Ciekawy design, kolor czy forma wyróżni zaś Twoje smycze z logo od innych i sprawi, że staną się jeszcze bardziej pożądanym gadżetem.
Smycz do kluczy z własnym nadrukiem – czy to się opłaca?
Produkcja tego rodzaju gadżetów może być bardzo opłacalna. Pojedyncza smycz do kluczy z własnym nadrukiem to w sklepie takim jak opengift.pl koszt od zaledwie kilkudziesięciu groszy do kilku złotych – cena zależy od typu gadżetu i zamawianej ilości. Można ją zaś wykorzystać na wiele sposobów:
rozdawać na targach, konferencjach, wystawach,
wręczać nowym pracownikom wraz z identyfikatorem lub w ramach pakietu powitalnego,
dodawać jako gratis do zamówień – np. dla stałych klientów lub powyżej określonej kwoty transakcji,
zastosować jako upominek świąteczny od firmy.
Każda taka smycz będzie używana w wielu sytuacjach, przez co logo czy nazwę Twojej firmy dostrzeże bardzo wiele osób. To promocja, która nie zna ram czasowych – smycze reklamowe często są bowiem wykorzystywane przez lata – i znacznie tańsza oraz skuteczniejsza od tradycyjnej reklamy. Dzięki takim gadżetom Twoja firma nie będzie się kojarzyć odbiorcom z nachalną promocją, a z przydatnym gadżetem. Oznacza to, że jej wizerunek będzie znacznie korzystniejszy. Przedsiębiorstwa, które już korzystają z takiej formy reklamy, potwierdzają, że jest ona bardzo skuteczna. To dlatego popularność gadżetów takich jak smycze z logo lub innym nadrukiem nie słabnie.
Smycze sublimacyjne, czyli jakość i atrakcyjny wygląd
Decydując się na smycze reklamowe, warto zadbać o ich możliwie najwyższą jakość oraz atrakcyjny wygląd, który przyciągnie odbiorców. Wyrazista kolorystyka i ciekawy design to klucz do sukcesu. Największe możliwości w tym zakresie stwarzają smycze sublimacyjne. Sublimacja to technika polegająca na „wgrzewaniu” nadruku w nośnik. Dzięki temu jest on bardzo trwały. Jednocześnie możliwe jest wykorzystanie całej palety kolorów CMYK oraz bardzo szczegółowych projektów graficznych – również fotografii. Smycze można tym sposobem zadrukować dwustronnie, co tworzy jeszcze szersze możliwości projektowe.
Jak sprawić, by Twoje smycze reklamowe zachwycały i co jeszcze ważniejsze skutecznie promowały firmę? Wysokiej jakości produkt i projekt oraz rzetelny wykonawca to gwarancja sukcesu. Zwróć uwagę na materiał, z którego wykonany jest gadżet oraz jego wykończenie, stawiając na maksymalną funkcjonalność. Smycze z logo możesz również uzupełnić o dodatkowe elementy – plakietkę na identyfikator, pendrive lub kabel do transferu danych, zawieszkę do bagażu i wiele innych. Zwiększy to dodatkowo ich atrakcyjność oraz unikatowość, a więc również skuteczność!
Materiał płatny od partnera
Jeśli jeszcze tego nie zrobiłeś koniecznie zainstaluj naszą aplikację, która dostępna jest na telefony z systemem Android i iOS.
Chcesz być na bieżąco z wieściami z naszego portalu? Obserwuj nas na Google News!