Reklama

Miasteczko medyczne w Garwolinie to iluzja

To jest totalne wprowadzanie opinii publicznej w błąd. Totalny. To jest niemożliwe, żeby taki inwestor chciał tak szybko podjąć taką decyzję. Jest to składanie obietnic bez pokrycia. Skończy się projekt, skończy się budowa, jak skończą się wybory – tak burmistrz Garwolina Tadeusz Mikulski komentuje informacje przewodniczącego rady miasta i kandydata na burmistrza Marka Jańca, który przedstawił ostatnio plany wybudowania w Garwolinie Europejskiego Uniwersum Medycznego.

 

Miliony euro na inwestycję, setki miejsc pracy, technologia medyczna na najwyższym europejskim i światowym poziomie, a to wszystko w miasteczku medycznym, które ma powstać w Garwolinie i odmienić to miasto. O planach ogromnej inwestycji, negocjacjach z inwestorem i lokalizacji Europejskiego Uniwersum Medycznego w Garwolinie opowiadał w minionym tygodniu przewodniczący rady miasta Garwolin Marek Janiec (Stowarzyszenie dla Garwolina) wraz z reprezentantami funduszu inwestycyjnego. Chcą wybudować w Garwolinie miasteczko medyczne Czytaj dalej>>>

 

Wprowadzanie w błąd i nierealne obietnice

– To jest totalne wprowadzanie opinii publicznej w błąd. Totalny. To jest niemożliwe, żeby taki inwestor chciał tak szybko podjąć taką decyzję, żeby budować bez dogłębnej analizy w oparciu o jakiekolwiek przesłanki zainteresowania tym terenem. Bo jeżeli ma powstać obiekt tak potężny, tak duży, to przede wszystkim inwestor interesuje się, czy jest to zagwarantowane w planie przestrzennego zagospodarowania – mówił wczoraj podczas konferencji w Urzędzie Miasta w Garwolinie burmistrz Tadeusz Mikulski. W ubiegłym tygodniu kandydat na burmistrza Garwolina Marek Janiec wspominał wstępnie o dwóch możliwych lokalizacjach nowoczesnego obiektu. Przewodniczący rady informował, że medyczne miasteczko nie będzie zlokalizowane w GSAG, ze względu na produkcyjny charakter terenu, ale może powstać na terenach po drugiej stronie obwodnicy Garwolina (około 100 ha), po ustaleniu ze starostwem miejscowego planu zagospodarowania lub na terenach miejskich (ok. 20 ha), które znajdują się przy trasie na Parysów. Wczoraj starosta Marek Chciałowski zaznaczył, że usługi zdrowotne są wpisane w planie Garwolińskiej Strefy Aktywności Gospodarczej. Wiceburmistrz Garwolina Maria Perek dodała, że tereny miejskie przy trasie na Parysów nie posiadają planu zagospodarowania przestrzennego. Maria Perek informowała, że o bietnica wybudowania obiektu w ciągu 3-4 lat jest nierealna do spełnienia ze względu na czas potrzebny nie tylko na uchwalenie planu zagospodarowania, ale także uzyskanie pozwoleń, decyzji środowiskowej lub o warunkach zabudowy. – Przed ogłaszaniem jakichkolwiek propozycji należy dokonać szczegółowej analizy przepisów. Samo obiecywanie i rozmowa z inwestorem w tym zakresie to jest tak naprawdę kropla w morzu, ponieważ w tym czasie jakiś medialny charakter to może mieć, ale na pewno nie ma podłoża prawnego i formalno-prawnego – podkreślała Maria Perek.

 

Co wiadomo o reprezentantach funduszu?

– Zadajmy sobie pytanie czy jest zorientowane Ministerstwo Zdrowia w tej sprawie? Nie. Jaki jest stosunek ministerstwa do tej inwestycji? Z jakimi krajowymi specjalistami było to konsultowane? Na jakim etapie jest projekt? Poza tym, jak się nazywa firma, która ma być tym inwestorem? – zastanawiał się wczoraj burmistrz Garwolina Tadeusz Mikulski. Włodarz miasta pytał także, co wiadomo tak naprawdę o osobach, reprezentujących fundusz inwestycyjny, który ma zamiar w Garwolinie wybudować Europejskie Uniwersum Medyczne. – Pani Le Thu Ha to jest Wietnamka. Pani generał porucznik Ludowej Armii. Czym ona się zajmuje? Jeżeli sobie odpowiemy, czym ona się zajmuje, a prowadzi jakąś hurtownię, no to jak to się ma do służby zdrowia? Bardziej do służby zdrowia się ma pan Byczyński, który kiedyś pracował w Ministerstwie Zdrowia. Ale kim jest i czym się zajmuje? Skupowaniem długów szpitali. Jak to się ma do planowanej inwestycji w Garwolinie? Kto to będzie finansował? Czy Narodowy Fundusz Zdrowia będzie podpisywał kontrakty? Służba zdrowia w Polsce jest w dużym stopniu dotowana. I tutaj raptem pan przewodniczący sprowadził inwestora strategicznego. Ten inwestor strategiczny tuż przed wyborami mówi, że wybuduje europejskie centrum medyczne? Nie chciałbym tego aż tak dobitnie skomentować, ale powiem, to jest iluzja. Jak to ma się do rzeczywistości? Jest to składanie obietnic bez pokrycia, totalnie bez pokrycia – stwierdził Tadeusz Mikulski.

 

Manipulowanie opinią publiczną

– To jest taki chwyt wyborczy w kampanii. Europejskie Centrum Medyczne.. Bardzo ładnie to brzmi, bardzo wymowne, bardzo sugestywne, tylko na tydzień przed wyborami.. – mówił burmistrz Garwolina, który przytoczył historię garwolińskiej fabryki urządzeń zaplecza motoryzacyjnego, w której pojawił się pomocnik, przedstawiający wizję szklanych domów i plany postawienia na nogi fabryki, która funkcjonowała dobrze. – Ten pan podburzył załogę, tak jak tutaj przewodniczący podburza opinię publiczną. Nakręca odpowiednią koniunkturę, tak jak ten pan w zakładzie. Rada zakładowa, pracownicy dali wotum nieufności w stosunku do dyrektora i z racji tego, że ten był pełnomocnikiem wojewody przejął zakład w zarządzanie. Półtora miesiąca nie minęło, jak zwinął zakład i było pozamiatane i było po herbacie. Pracownicy mówią „gdybyśmy wiedzieli...”. Teraz, gdy roztacza się taką wizję przed mieszkańcami miasta i mówi się, że takie europejskie centrum medycznie się wybuduje w Garwolinie, to kto by nie był za? Każdy. Tylko pytanie kto będzie to finansował? Skończy się projekt, skończy się budowa, jak skończą się wybory – kwitował Mikulski.

Radny klubu Teraz Garwolin Marek Łagowski zastanawiał się, czy ktokolwiek poważny, dysponujący kapitałem na setki milionów euro przyszedłby do kandydata w wyborach do samorządu, a nie do urzędującej władzy, która, jego zdaniem, powinna być informowana o planach takiej inwestycji jako pierwsza. – Gdyby to chodziło o wybudowanie zakładu produkującego śrubki, zawiasy, gwoździe i zatrudnienie 20 osób, to bym powiedział, że jest to możliwe. Natomiast jeżeli ktoś mówi, że tu u nas w Garwolinie ma powstać europejskie centrum medyczne to jest poważny dylemat. Ja krótko to kwituję: jest to manipulowanie opinią publiczną – dodał Tadeusz Mikulski.

 

Starosta Chciałowski zaznaczył, że realizacja tego typu inwestycji byłaby możliwa, ale przy innym poziomie rozmów i przede wszystkim przy rozmowach przy udziale ministerstwa czy innych agend rządowych. Radny Marek Jonczak (TG) zastanawiał się, czy o planach inwestycji z tak dużym zagranicznym kapitałem wie Polska Agencja Informacji i Inwestycji Zagranicznych. Radny dodał, że klub Teraz Garwolin opublikował swoje stanowisko w sprawie realnej oceny obietnic wyborczych SdG. Wicestarosta Stefan Gora oraz burmistrz Mikulski wspominali także swoje doświadczenia w kontaktach z przedsiębiorcami zainteresowanymi inwestowaniem oraz o trudnościach z realizacją tych inwestycji.

 

Jak udało nam się dowiedzieć, PAIiIZ nie zajmuje się inwestycjami, związanymi z usługami medycznymi.

 

(ur) 2014-11-13 10:57:25

Aplikacja egarwolin.pl

Jeśli jeszcze tego nie zrobiłeś koniecznie zainstaluj naszą aplikację, która dostępna jest na telefony z systemem Android i iOS.


Aplikacja na Androida Aplikacja na IOS

Obserwuj nas na Obserwuje nas na Google NewsGoogle News

Chcesz być na bieżąco z wieściami z naszego portalu? Obserwuj nas na Google News!

Reklama

Komentarze opinie

  • Awatar użytkownika
    egon - niezalogowany 2014-11-20 08:06:17

    Ja mam mdłości na jego widok jak i tego w bordowej koszuli .W każdym razie publicznie podajac rękę przy powitaniu ich należy pomijać.

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    roland - niezalogowany 2014-11-20 00:26:56

    PRZECZYTALEM WSZYSTKIE KOMENTARZE OD A DO Z ZAJELO MI TO OKOLO 2 GODZINY (MOWIE O CZYTANIU ZE ZROZUMIENIEM ORAZ PRZEMYSLENIEM WYPOWIEDZI INNYCH I O CZYTANIU TYCH CO DOBRZE MOWIA I NIE UMIEJA TEGO POPRAWNIE NAPISAC CO JEST TRUDNA SZTUKA) I POWIEM WAM 2 RZECZY : 99% Z WAS JEST IDIOTAMI TYLKO ZE JA SIE Z TYM DAWNO POGODZILEM I WIEM ZE NIE MAM NA TO WPLYWU BO Z NATURA NIE WYGRASZ JEST TAKIE PRZYSLOWIE : "gdy debili kupa i herkules dupa MADE BY ROLAND KRUSZELNICKI A.D 2014.11.19 01:24" pozdrowienia dla myslacych samodzielnie :))))))

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    rysio - niezalogowany 2014-11-14 14:15:37

    mam uczulenie na tego mędrca w niebieskim pulowerku,co za pustak :-*

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    mieszkaniec - niezalogowany 2014-11-14 10:39:51

    [quote name="a"][quote name="przezorna"][quote name="a"][quote name="miętne"]proszę wszystkich o przemyślane głosowanie ci ludzie powinni coś sobą reprezentować przecież a ja nie widzę tu żadnych społeczników którzy choćby w swoim otoczeniu na swojej ulicy , w swojej miejscowości zrobili cokolwiek. Czas już też chyba państwa Gorów i Mikulskich od władzy odsunąć dość zrobili sobie dobrze . A Panu Mikulskiemu, Chciałowskiemu i Łysiakowi serdeczni dziękujemy za sytuację w szkole w Michałówce za cało kształ za piękne boisko, plac zabaw i poziom edukacji naszych dzieci[/quote]No popatrzcie tylko, Pan Mikulski tak jak Tusk, odpowiedzialny za wszystko. Również za sytuację w szkole w Michałówce.[/quote]a pod kogo podlegają szkoły w gminie?[/quote]A gdzie ty żyjesz? Za szkoły w gminie odpowiada wójt gminy Garwolin.[/quote]czyli jedna chwała GMINA jedna klikaodbiegacie od tematu - też jestem za odsunięciem od władzy obecnych czas na świeższy powiew władzy dajmy spróbować innym

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    jerzy - niezalogowany 2014-11-14 08:59:14

    bzdura

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    a - niezalogowany 2014-11-14 08:54:02

    [quote name="przezorna"][quote name="a"][quote name="miętne"]proszę wszystkich o przemyślane głosowanie ci ludzie powinni coś sobą reprezentować przecież a ja nie widzę tu żadnych społeczników którzy choćby w swoim otoczeniu na swojej ulicy , w swojej miejscowości zrobili cokolwiek. Czas już też chyba państwa Gorów i Mikulskich od władzy odsunąć dość zrobili sobie dobrze . A Panu Mikulskiemu, Chciałowskiemu i Łysiakowi serdeczni dziękujemy za sytuację w szkole w Michałówce za cało kształ za piękne boisko, plac zabaw i poziom edukacji naszych dzieci[/quote]No popatrzcie tylko, Pan Mikulski tak jak Tusk, odpowiedzialny za wszystko. Również za sytuację w szkole w Michałówce.[/quote]a pod kogo podlegają szkoły w gminie?[/quote]A gdzie ty żyjesz? Za szkoły w gminie odpowiada wójt gminy Garwolin.

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    przezorna - niezalogowany 2014-11-14 08:37:22

    Cytuję miętne: czemu Miętne podzielono aż na tyle okręgów, czyżby pan Gora się obawiał że Wieś na niego nie zagłosuje?Podzielono poniewąż zgodnie z przepisami okręgi do samorządu gminy są jednomandatowe a w Miętnem z wyliczeń wychodzi więcej mandatów.no po prostu bogatemu to wiatr dzieci huśta farciarz

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    doktorek - niezalogowany 2014-11-14 08:34:05

    [quote name="Ewa"]Otrzymałam ostatnio od kandydata Marciniuka jego książkę ?Garwolin w latach 1918-1939? wydaną w 2014 dzięki wsparciu Urzędu Miasta Garwolin i Wspólnoty. Niestety jest to ?odgrzewany kotlet?. [/quote]Też miałem wątpliwą przyjemność obejrzenia tego "dzieła". Podzielam opinię i dziwię się recenzentom tej pracy, że ocenili ją pozytywnie. Why, recenzenci? Why?

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    cyrk - niezalogowany 2014-11-14 08:25:01

    Pan Mikulskim oznajmia że w strefie gospodarczej nie ma usług zdrowotnych a Pan Starosta że są .Cały ten cyrk i tłumaczenia Mikulskiego tylko go pogrążają . cyrk

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    mmm - niezalogowany 2014-11-14 08:12:15

    [quote name="miętne"]czemu Miętne podzielono aż na tyle okręgów, czyżby pan Gora się obawiał że Wieś na niego nie zagłosuje?[/quote] Podzielono poniewąż zgodnie z przepisami okręgi do samorządu gminy są jednomandatowe a w Miętnem z wyliczeń wychodzi więcej mandatów.

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    przezorna - niezalogowany 2014-11-14 08:09:21

    [quote name="a"][quote name="miętne"]proszę wszystkich o przemyślane głosowanie ci ludzie powinni coś sobą reprezentować przecież a ja nie widzę tu żadnych społeczników którzy choćby w swoim otoczeniu na swojej ulicy , w swojej miejscowości zrobili cokolwiek. Czas już też chyba państwa Gorów i Mikulskich od władzy odsunąć dość zrobili sobie dobrze . A Panu Mikulskiemu, Chciałowskiemu i Łysiakowi serdeczni dziękujemy za sytuację w szkole w Michałówce za cało kształ za piękne boisko, plac zabaw i poziom edukacji naszych dzieci[/quote]No popatrzcie tylko, Pan Mikulski tak jak Tusk, odpowiedzialny za wszystko. Również za sytuację w szkole w Michałówce.[/quote]a pod kogo podlegają szkoły w gminie?

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    a - niezalogowany 2014-11-14 07:56:55

    [quote name="miętne"]proszę wszystkich o przemyślane głosowanie ci ludzie powinni coś sobą reprezentować przecież a ja nie widzę tu żadnych społeczników którzy choćby w swoim otoczeniu na swojej ulicy , w swojej miejscowości zrobili cokolwiek. Czas już też chyba państwa Gorów i Mikulskich od władzy odsunąć dość zrobili sobie dobrze . A Panu Mikulskiemu, Chciałowskiemu i Łysiakowi serdeczni dziękujemy za sytuację w szkole w Michałówce za cało kształ za piękne boisko, plac zabaw i poziom edukacji naszych dzieci[/quote]No popatrzcie tylko, Pan Mikulski tak jak Tusk, odpowiedzialny za wszystko. Również za sytuację w szkole w Michałówce.

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    przezorna - niezalogowany 2014-11-14 07:55:17

    [quote name="miętne"]proszę wszystkich o przemyślane głosowanie ci ludzie powinni coś sobą reprezentować przecież a ja nie widzę tu żadnych społeczników którzy choćby w swoim otoczeniu na swojej ulicy , w swojej miejscowości zrobili cokolwiek. Czas już też chyba państwa Gorów i Mikulskich od władzy odsunąć dość zrobili sobie dobrze . A Panu Mikulskiemu, Chciałowskiemu i Łysiakowi serdeczni dziękujemy za sytuację w szkole w Michałówce za cało kształ za piękne boisko, plac zabaw i poziom edukacji naszych dzieci[/quote]łatwo krytykować , może ktoś się odważy zając stanowisko

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    Michałówka - niezalogowany 2014-11-14 07:08:29

    chcemy dymisji dyrektora w Michałówce- rodzice byłych i obecnych uczniów zbierzcie się zróbmy porządek w tej szkole chodzi o przyszłość naszych dzieci to też są wybory od dawna się mówi że jak się władza w gminie nie zmieni to i dyrektor się nie zmieni - możemy to zmienić . Nie wierzcie w takie rzeczy że pan Tomaszek nic nie wiedział i kilka dni po radzie rodziców sam złożył doniesienie na żonę co ta szkoła robi dla naszych dzieci , co mądrzejsi rodzice zabierają dzieci do innych szkół zróbmy coś z tym on zarządza tą szkoła jak mógł nie wiedzieć jak osoba pod którą podlegają nauczyciele naszych dzieci może nie wiedzieć co się dzieje w jego placówce tym samym nie wie co się dzieje z naszymi dziećmi ?

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    miętne - niezalogowany 2014-11-14 07:02:17

    czemu Miętne podzielono aż na tyle okręgów, czyżby pan Gora się obawiał że Wieś na niego nie zagłosuje?

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    miętne - niezalogowany 2014-11-14 06:58:43

    proszę wszystkich o przemyślane głosowanie ci ludzie powinni coś sobą reprezentować przecież a ja nie widzę tu żadnych społeczników którzy choćby w swoim otoczeniu na swojej ulicy , w swojej miejscowości zrobili cokolwiek. Czas już też chyba państwa Gorów i Mikulskich od władzy odsunąć dość zrobili sobie dobrze . A Panu Mikulskiemu, Chciałowskiemu i Łysiakowi serdeczni dziękujemy za sytuację w szkole w Michałówce za cało kształ za piękne boisko, plac zabaw i poziom edukacji naszych dzieci

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    Ewa - niezalogowany 2014-11-14 00:54:05

    Otrzymałam ostatnio od kandydata Marciniuka jego książkę ?Garwolin w latach 1918-1939? wydaną w 2014 dzięki wsparciu Urzędu Miasta Garwolin i Wspólnoty. Niestety jest to ?odgrzewany kotlet?. Ta pozycja powstała prawdopodobnie jako jego praca magisterska przed 30-laty okraszona teraz dodatkowo zdjęciami. Świadczy o tym wykorzystana w tej pracy bibliografia, najnowsza pozycja jest z 1981 roku !! Dla pana Marciniuka przez te 30lat nic nowego w badaniach historycznych się nie pojawiło. Nie było choćby opracowań prof. Gnata ?Wieteski w tym o historii 1 PSK, o ruchu ludowym w powiecie T. Piesio(wie o nich w recenzji dr Kalbarczyk, ale Marciniuk milczy). Nic dziura. Ponadto język tej pozycji świadczy o powstaniu w czasach stanu wojennego. Szczególnie widać to w rozdziale III o partiach. Marciniuk zgodnie z duchem tamtego czasu stara się na siłę opisać wpierw działalność komunistów, którzy byli promilem, zaś dużą partię Stronnictwo Narodowe umieszcza na końcu z takimi epitetami ?partia polskich klas posiadających?, ?judziła?, ?klerykalno-nacjonalistyczna?. To język minionej epoki. Ale co się dziwić, pracę Z. Marciniuka zachwala U. Zdrożna były pracownik Komitetu Miejskiego PZPR oraz burmistrz T. Mikulski były członek PZPR. Pan Marciniuk może sobie wydawać swoje dawne opracowania za swoje pieniążki lub Wspólnoty, ale promowanie takich pozycji z miejskich środków publicznych jest czymś dziwnym i daje dużo do myślenia o włodarzu miasta.

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    Krys - niezalogowany 2014-11-13 21:46:15

    Panie Tadku ta dezinformacja to był strzał w stopę sobie samemu!!!!

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    La Du Chla - niezalogowany 2014-11-13 21:13:59

    [quote name="mieszkaniec"]niezrównoważony psychicznie konio to jedno, ale kandydaci na rdnych od burmistrza Mikulskiego to drugie, ci to dopiero oczerniają i szkalują SDG.Szacun dla SDG, ze tworzy program i ma wizję dla miasta. Radmi burmistrza jedyne co potrafią to krytykować SDG. Na własny program ich nie stać[/quote]W światowym centrum medycznym w Garwolnie uleczymy mieszkańca z niezrównoważenia psychicznego ,potrzebujemy mieszkańcu jednak więcej danych -czy konio straszy cię w nocy ,czy ,może te lęki powodują moczenie i jakiej konsystencji jest stolec a może znasz jego smak nie zdarzyło ci sie spróbować

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    jerzy - niezalogowany 2014-11-13 20:58:31

    jestem z poza Garwolina ale czytam często komentarze dotyczące wyborów w Garwolinie Ta nienawiść powoduje Ci kandydaci nigdy już razem nie powinni pracować bo to jest ze szkodą dla miasta A w sprawie nowego inwestora i obietnic z tym z wiązanych to jest to wielka bzdura TAK Wielkie przedsięwzięcia nie rodzą się na spotkaniu z kandydatami na stanowisko Trochę chłodnej oceny

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    La Du Chla - niezalogowany 2014-11-13 20:42:41

    [quote name="lalala"][quote name="La Du Chla"][quote name="popieram"][quote name="Zonia"]"konio" zawsze tak wszystkim wmawiał, ze to SDG atakuje i krytykuje burmistrza Mikulskiego. Wyraźnie kłamał. Jak widać na załączonym obrazku to Mikulski krytykuje Jańca i to Mikulski podstawia mu nogę, mimo, ze Janiec chce coś zrobić dla miasta.[/quote] Burmistrz wyraźnie nie chce rozwoju Garwolina i podstawia nogę panu Jańcowi[/quote]My wyleczyć noga pana Jańca w światowym centrum medycznym w Garwolinie[/quote]uuuuu jaka zawiść zawiść u burmistrza radnych i niego samego. Na emeryturę burmistrzu![/quote]Wyleczymy z zawiści i ciebie u nas w światowym centrum medycznym w Garwolinie takim zawistnikom wkładamy jądra do szuflady tak jak każe generał porucznik La Du Chla

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    La Du Chla - niezalogowany 2014-11-13 20:38:19

    [quote name="Simba"][quote name="La Du Chla"]:lol: W naszym JANIEC CENTER MEDICINE będziemy leczyć prezes Kaczyński ,bo on mieć kota ...nie .nie w głowa ale w domu.I on z tym kota robić dziwne rzeczy ,dlatego my w światowe centrum w Garwolinie nauczyć go robić tak jak trzeba od ogona a nie od pyska.My też leczyć poseł Niesiołowski bo jemu geba ślinić sie i on głośno krzyczeć na posły w telewizji.My wyleczyć radnych z SdG, jeden taki nieduży łysy chłop ,jemu urosną włosy takie ,że nie będzie go widać i jak będzie mówić na sesja to on będzie cały zasłonięty, my w Wietnam mieć takie leki ,że z chłopa zrobić baba i odwrotnie.Każdy mieszkaniec dostać zniżkę na lewatywa on przyjść pokazać kartę i mieć lewatywa za darmo ,pod warunkiem ,że wyniesie zawartość a jak zostawi to płaci 10 euro.Będziemy też leczyć głowa .jak przyjdzie i powie oj boli głowa ..oj boli my wziąść taki mały wietnamski młoteczek ,puknąć w h... ot przepraszam w głowa i on być zdrowy jak byk.Głosujcie moi drodzy na Janiec wtedy wy być zdrowi ,goli i weseli ,bo o to w tym wszystkim chodzi człowiek goły i wesoły być po prostu SZCZĘŚLIWY.[/quote]O jak się rozkręciłeś sam się z tego śmiejesz chyba prymitywie widać że o inwestycjach to zatrzymałeś się na etapie kamienia łupanego La Du Chu czy jakoś tak się nazwałeś[/quote]W światowym centrum medycznym w garwolinie zrobimy tak ,że Simba będzie sie smiać jak głupi do syra ,takie rzeczy to codzienność dla naszych specjalistów

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    La Du Chla - niezalogowany 2014-11-13 20:35:39

    [quote name="mieszkaniec"]niezrównoważony psychicznie konio to jedno, ale kandydaci na rdnych od burmistrza Mikulskiego to drugie, ci to dopiero oczerniają i szkalują SDG.Szacun dla SDG, ze tworzy program i ma wizję dla miasta. Radmi burmistrza jedyne co potrafią to krytykować SDG. Na własny program ich nie stać[/quote]W światowym centrum medycznym w Garwolinie wyleczymy lewatywą konio i radnych burmistrza tak ,że nie będą krytykować już więcej SdG

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    La Du Chla - niezalogowany 2014-11-13 20:23:26

    [quote name="gt"]redakcjo godzinę sobie przestawcie, bo już z 16.30 są komentarze[/quote]Przestawimy redakcji godzinę w światowym centrum medycznym w Garwolinie takie zabiegi to dla nas codzienność.

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    lalala - niezalogowany 2014-11-13 20:22:29

    [quote name="La Du Chla"][quote name="popieram"][quote name="Zonia"]"konio" zawsze tak wszystkim wmawiał, ze to SDG atakuje i krytykuje burmistrza Mikulskiego. Wyraźnie kłamał. Jak widać na załączonym obrazku to Mikulski krytykuje Jańca i to Mikulski podstawia mu nogę, mimo, ze Janiec chce coś zrobić dla miasta.[/quote] Burmistrz wyraźnie nie chce rozwoju Garwolina i podstawia nogę panu Jańcowi[/quote]My wyleczyć noga pana Jańca w światowym centrum medycznym w Garwolinie[/quote]uuuuu jaka zawiść zawiść u burmistrza radnych i niego samego. Na emeryturę burmistrzu!

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    Simba - niezalogowany 2014-11-13 20:20:58

    [quote name="La Du Chla"]:lol: W naszym JANIEC CENTER MEDICINE będziemy leczyć prezes Kaczyński ,bo on mieć kota ...nie .nie w głowa ale w domu.I on z tym kota robić dziwne rzeczy ,dlatego my w światowe centrum w Garwolinie nauczyć go robić tak jak trzeba od ogona a nie od pyska.My też leczyć poseł Niesiołowski bo jemu geba ślinić sie i on głośno krzyczeć na posły w telewizji.My wyleczyć radnych z SdG, jeden taki nieduży łysy chłop ,jemu urosną włosy takie ,że nie będzie go widać i jak będzie mówić na sesja to on będzie cały zasłonięty, my w Wietnam mieć takie leki ,że z chłopa zrobić baba i odwrotnie.Każdy mieszkaniec dostać zniżkę na lewatywa on przyjść pokazać kartę i mieć lewatywa za darmo ,pod warunkiem ,że wyniesie zawartość a jak zostawi to płaci 10 euro.Będziemy też leczyć głowa .jak przyjdzie i powie oj boli głowa ..oj boli my wziąść taki mały wietnamski młoteczek ,puknąć w h... ot przepraszam w głowa i on być zdrowy jak byk.Głosujcie moi drodzy na Janiec wtedy wy być zdrowi ,goli i weseli ,bo o to w tym wszystkim chodzi człowiek goły i wesoły być po prostu SZCZĘŚLIWY.[/quote]O jak się rozkręciłeś sam się z tego śmiejesz chyba prymitywie widać że o inwestycjach to zatrzymałeś się na etapie kamienia łupanego La Du Chu czy jakoś tak się nazwałeś

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    mieszkaniec - niezalogowany 2014-11-13 20:20:33

    niezrównoważony psychicznie konio to jedno, ale kandydaci na rdnych od burmistrza Mikulskiego to drugie, ci to dopiero oczerniają i szkalują SDG.Szacun dla SDG, ze tworzy program i ma wizję dla miasta. Radmi burmistrza jedyne co potrafią to krytykować SDG. Na własny program ich nie stać

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    La Du Chla - niezalogowany 2014-11-13 20:18:18

    [quote name="gałato lamus"]panie łAGOWSKI mam nadzieje że juz pan oderwie sie od koryta,jest pan beznadziejny[/quote]Oderwiemy Łagowskiego od koryta wświatowym centrum medycznym w Garwolinie ,tak skomplikowane zabiegi również przprowadzamy.

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    La Du Chla - niezalogowany 2014-11-13 20:16:39

    [quote name="Zielnik"][quote name="Banderas"]W Borowiu rządzi wójt z PO a nie popraniec z sekty smoleńskich podróżników za cudze pieniądze która popiera Jańca[/quote] Tu nie chodzi o partię i o Smoleńsk tu chodzi o NASZ Garwolin który jest w jakimś letargu ,zmian trzeba i świeżego spojrzenia na sprawy Nasze Naszego Miasta .A Pan Mikulski niech odpocznie gdyż się już zmęczył tym rządzeniem bez owocnych plonów.[/quote]Mikulski odpocznie w światowym centrum medycznym w Garwolinie

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    La Du Chla - niezalogowany 2014-11-13 20:15:36

    [quote name="traczo1"]żałosne jest mieszanie się do kapani wyborczej synka p .burmistrza ,od razu widac jak ważny to stołek dla całej rodziny i z tego powodu zagłosuje na Jańca[/quote]Wyleczymy pana w światowym centrum medycznym w Garwolinie z głosowania na Jańca

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    La Du Chla - niezalogowany 2014-11-13 20:14:00

    [quote name="popieram"][quote name="Zonia"]"konio" zawsze tak wszystkim wmawiał, ze to SDG atakuje i krytykuje burmistrza Mikulskiego. Wyraźnie kłamał. Jak widać na załączonym obrazku to Mikulski krytykuje Jańca i to Mikulski podstawia mu nogę, mimo, ze Janiec chce coś zrobić dla miasta.[/quote] Burmistrz wyraźnie nie chce rozwoju Garwolina i podstawia nogę panu Jańcowi[/quote]My wyleczyć noga pana Jańca w światowym centrum medycznym w Garwolinie

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    La Du Chla - niezalogowany 2014-11-13 20:09:44

    :lol: W naszym JANIEC CENTER MEDICINE będziemy leczyć prezes Kaczyński ,bo on mieć kota ...nie .nie w głowa ale w domu.I on z tym kota robić dziwne rzeczy ,dlatego my w światowe centrum w Garwolinie nauczyć go robić tak jak trzeba od ogona a nie od pyska.My też leczyć poseł Niesiołowski bo jemu geba ślinić sie i on głośno krzyczeć na posły w telewizji.My wyleczyć radnych z SdG, jeden taki nieduży łysy chłop ,jemu urosną włosy takie ,że nie będzie go widać i jak będzie mówić na sesja to on będzie cały zasłonięty, my w Wietnam mieć takie leki ,że z chłopa zrobić baba i odwrotnie.Każdy mieszkaniec dostać zniżkę na lewatywa on przyjść pokazać kartę i mieć lewatywa za darmo ,pod warunkiem ,że wyniesie zawartość a jak zostawi to płaci 10 euro.Będziemy też leczyć głowa .jak przyjdzie i powie oj boli głowa ..oj boli my wziąść taki mały wietnamski młoteczek ,puknąć w h... ot przepraszam w głowa i on być zdrowy jak byk.Głosujcie moi drodzy na Janiec wtedy wy być zdrowi ,goli i weseli ,bo o to w tym wszystkim chodzi człowiek goły i wesoły być po prostu SZCZĘŚLIWY.

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    popieram - niezalogowany 2014-11-13 20:01:59

    [quote name="Zonia"]"konio" zawsze tak wszystkim wmawiał, ze to SDG atakuje i krytykuje burmistrza Mikulskiego. Wyraźnie kłamał. Jak widać na załączonym obrazku to Mikulski krytykuje Jańca i to Mikulski podstawia mu nogę, mimo, ze Janiec chce coś zrobić dla miasta.[/quote] Burmistrz wyraźnie nie chce rozwoju Garwolina i podstawia nogę panu Jańcowi

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    La Du Chla - niezalogowany 2014-11-13 19:51:06

    Jestem z azjatyckiego funduszu inwestycyjnego JA NIE CI DA FI GA i jak wam mówię marcyś ,że będzie centrum medyczne.Będzie takie centrum za miliard euro ,że wam piłeczka golfowa w gardle stanie.Bedziemy leczyć z prostaty stary burmistrz Mikulski i SdG bedziemy leczyć, z otyłości a na koniec wyleczymy was bedoki z głupoty ..ha,ha,ha

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    La Du Chla - niezalogowany 2014-11-13 19:40:30

    :lol: Ja wam zrobić Centrum Medicyna Janiec Center i dać 1000 miejsc pracy.Wy tylko wybrać Janiec ,bo on dobry gospodarz i znany specjalista medycyna on was wyleczyć z wszystka choroba.

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    Lipa - niezalogowany 2014-11-13 19:38:00

    dlaczego nie ma zdjec z tej psełdo konferencj ,gdze publiczność, Wiec kogo obchodzi takie spotkanie frustratów tracacych grunt pod stopami :lol: :lol: :lol: :lol:

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    Lipna - niezalogowany 2014-11-13 19:32:14

    [quote name="Lima"][quote name="Renia"]fundusze unijne -kto odpowiada za pozyskiwanie ? pozyskiwanie środków Unijnych lezy w gestii organu wykonawczego, a nie uchwałodawczego , podjęcie uchwały samo przez się nie ma mocy sprawczej. We wszystkich gminach kwestiami tymi zajmują się urzędnicy, bo absorpcja środków wymaga przygotowania całego katalogu dokumetów, wniosków, itp. Za to biorą pieniądze Burmistrz i jego urzędnicy. Radny procuje społecznie, i nie mają ani możłiwości organizacyjnych , anie prawnych do tego typu działań, np wniosek może złożyć osoba uprawniona do reprezetowania gminy, czyli burmistrz, zlecenie przygotowania dokumentacji także.[/quote] Właśnie dla czego na basen nie zostały pozyskane środki z Unii ? No odpowiedzcie mi lizusy Mikulskiego ?[/quote]Nie Lizus Srotki Unijne trzeba dokładnie ROZLICZYC. Tu"LODÓW " BARDZO NIE OKRĘCI :lol:

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    Simba - niezalogowany 2014-11-13 19:25:41

    [quote name="Florek"][quote name="Zonia"]"konio" zawsze tak wszystkim wmawiał, ze to SDG atakuje i krytykuje burmistrza Mikulskiego. Wyraźnie kłamał. Jak widać na załączonym obrazku to Mikulski krytykuje Jańca i to Mikulski podstawia mu nogę, mimo, ze Janiec chce coś zrobić dla miasta.[/quote]Co takiego chce zrobić dla miasta ,jeżeli własne podwórko jest reklamą to nie daj Boże takiego "gospodarza"[A CO chcesz od podwórka Jańca?ja nie mam zastrzeżeń?

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    Simba - niezalogowany 2014-11-13 19:05:51

    [quote name="Lima"][quote name="Renia"]fundusze unijne -kto odpowiada za pozyskiwanie ? pozyskiwanie środków Unijnych lezy w gestii organu wykonawczego, a nie uchwałodawczego , podjęcie uchwały samo przez się nie ma mocy sprawczej. We wszystkich gminach kwestiami tymi zajmują się urzędnicy, bo absorpcja środków wymaga przygotowania całego katalogu dokumetów, wniosków, itp. Za to biorą pieniądze Burmistrz i jego urzędnicy. Radny procuje społecznie, i nie mają ani możłiwości organizacyjnych , anie prawnych do tego typu działań, np wniosek może złożyć osoba uprawniona do reprezetowania gminy, czyli burmistrz, zlecenie przygotowania dokumentacji także.[/quote] Właśnie dla czego na basen nie zostały pozyskane środki z Unii ? No odpowiedzcie mi lizusy Mikulskiego ?[/quote]Nie zostały pozyskane bo byli zajęci wchodzeniem w D..E Swojemu szefowi niż pozyskiwaniem jakiś tam funduszy przecież Oni nawet nie wiedzą że można je pozyskać ;)

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    Simba - niezalogowany 2014-11-13 18:44:52

    [quote name="fafik fan"][quote name="menio"][quote name="janusz"]Jestem osobą dość biedną i pobieram zasiłek z MOPSU w Garwolinie .Dzisiaj dostałem telefon z urzędu miasta ażebym nie głosował na Jańca i SDG bo nie będzie zasiłków . Oceńcie państwo sami takie metody. Janusz[/quote]Proponuję MOPSowi podjąc działania sprawdzające ponieważ jest to oczernianie instytucji[/quote]mój MOPS tez powiedział, żebym nie głosował na Jońca. Ale mój MOPS nazywa się Fafik[/quote][quote name="Lima"][quote name="Renia"]fundusze unijne -kto odpowiada za pozyskiwanie ? pozyskiwanie środków Unijnych lezy w gestii organu wykonawczego, a nie uchwałodawczego , podjęcie uchwały samo przez się nie ma mocy sprawczej. We wszystkich gminach kwestiami tymi zajmują się urzędnicy, bo absorpcja środków wymaga przygotowania całego katalogu dokumetów, wniosków, itp. Za to biorą pieniądze Burmistrz i jego urzędnicy. Radny procuje społecznie, i nie mają ani możłiwości organizacyjnych , anie prawnych do tego typu działań, np wniosek może złożyć osoba uprawniona do reprezetowania gminy, czyli burmistrz, zlecenie przygotowania dokumentacji także.[/quote] Właśnie dla czego na basen nie zostały pozyskane środki z Unii ? No odpowiedzcie mi lizusy Mikulskiego ?[/qu bo zajęli się wymyślaniem pochwał dla swojego Guru i zapomnieli o takiej możliwości

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    fafik fan - niezalogowany 2014-11-13 18:33:41

    [quote name="menio"][quote name="janusz"]Jestem osobą dość biedną i pobieram zasiłek z MOPSU w Garwolinie .Dzisiaj dostałem telefon z urzędu miasta ażebym nie głosował na Jańca i SDG bo nie będzie zasiłków . Oceńcie państwo sami takie metody. Janusz[/quote]Proponuję MOPSowi podjąc działania sprawdzające ponieważ jest to oczernianie instytucji[/quote]mój MOPS tez powiedział, żebym nie głosował na Jońca. Ale mój MOPS nazywa się Fafik

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    Lima - niezalogowany 2014-11-13 18:32:32

    [quote name="Renia"]fundusze unijne -kto odpowiada za pozyskiwanie ? pozyskiwanie środków Unijnych lezy w gestii organu wykonawczego, a nie uchwałodawczego , podjęcie uchwały samo przez się nie ma mocy sprawczej. We wszystkich gminach kwestiami tymi zajmują się urzędnicy, bo absorpcja środków wymaga przygotowania całego katalogu dokumetów, wniosków, itp. Za to biorą pieniądze Burmistrz i jego urzędnicy. Radny procuje społecznie, i nie mają ani możłiwości organizacyjnych , anie prawnych do tego typu działań, np wniosek może złożyć osoba uprawniona do reprezetowania gminy, czyli burmistrz, zlecenie przygotowania dokumentacji także.[/quote] Właśnie dla czego na basen nie zostały pozyskane środki z Unii ? No odpowiedzcie mi lizusy Mikulskiego ?

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    Marcyś - niezalogowany 2014-11-13 18:27:05

    Obudźcie się ludzie, nie będzie żadnego centrum, to ostrzeżenie że z jakiegoś powodu Jańca interesuje tylko zwycięstwo i jedna kadencja, bo skoro nie spełni żadnej z obietnic to o drugiej nie ma co marzyć. Dlaczego to robi, jaki ma w tym interes, nachapać się przez 4 lata i załatwić wszystkie swoje interesy? Tu nie ma żadnego długofalowego myślenia, teraz wygrać a później się zobaczy.

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    Florek - niezalogowany 2014-11-13 18:17:27

    [quote name="Zonia"]"konio" zawsze tak wszystkim wmawiał, ze to SDG atakuje i krytykuje burmistrza Mikulskiego. Wyraźnie kłamał. Jak widać na załączonym obrazku to Mikulski krytykuje Jańca i to Mikulski podstawia mu nogę, mimo, ze Janiec chce coś zrobić dla miasta.[/quote]Co takiego chce zrobić dla miasta ,jeżeli własne podwórko jest reklamą to nie daj Boże takiego "gospodarza"

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    Zonia - niezalogowany 2014-11-13 16:47:13

    "konio" zawsze tak wszystkim wmawiał, ze to SDG atakuje i krytykuje burmistrza Mikulskiego. Wyraźnie kłamał. Jak widać na załączonym obrazku to Mikulski krytykuje Jańca i to Mikulski podstawia mu nogę, mimo, ze Janiec chce coś zrobić dla miasta.

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    spójrzcie na posępną - niezalogowany 2014-11-13 16:44:39

    spójrzcie na posępną minę włodarza. Dostrzegam ogromną wściekłość, że inwestorzy to nie jego sukces :eek: Ciekawe dlaczego tak bardzo nie chce puścić fotela burmistrza, to pewnie jakaś kraina mlekiem i miodem płynąca. Szkoda, że nie chce się nią podzielić z mieszkańcami.

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    LOLO - niezalogowany 2014-11-13 16:42:43

    Prowadzę działalność gospodarczą i kieruję się w niej pewnymi zasadami.Pierwsza zasada jest taka że na konkurencję mówi się albo dobrze albo w cale. Dlatego powyższy artykuł jest dla mnie nie na miejscu. Drugą zasadą jest to że dobrej firmy nie trzeba reklamować. Więc uważam za żałosną postawę naszych obecnych władz które biją się o stołki i obklejają miasto plakatami. Myślę że 20 lat urzędowania burmistrza wystarczyło zupełnie żeby go poznać. Z całym szacunkiem dla Pana burmistrza ale osobiście myślę że 65 lat to już raczej emerytura niż władza. Za 4 lata będzie to 69 lat proponuję poświęcić ten czas wnukom. pozdrawiam LOLO

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    Piotr - niezalogowany 2014-11-13 16:37:42

    POLITYKU (Panie Janiec i Mikulski)co zrobisz jeżeli nie dotrzymasz obietnic wyborczych?Napisz jeżeli jesteś odważny.

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    K.W. - niezalogowany 2014-11-13 16:35:17

    Teraz jestem już pewien, że właśnie nadszedł Mesjasz z Jana Pawła II.SDG przez dwie kadencje ze swoja większością w Radzie siedziało w ukryciu jak rak, którego będzie zwalczał Pan Janiec w Nowym centrum medycznym, aż tu nagle -jest, urodziło się. Tysiące pomysłów , cuda, uzdrowienia budżetu, środki unijne. Z ulotki Pana Jańca dowiedziałem się, ze oni byli za budową basenu, za zbiornikiem retencyjnym dosłownie za wszystkim co służy społeczeństwu, a to Burmistrz nie chciał. Co za aktywność! Ale na szczęście są protokoły z sesji, naoczni świadkowie i bardzo dużo normalnych ludzi, którzy zweryfikują to w Wyborach. I jeszcze jedno- pamiętajcie dobrego gospodarza poznajemy patrząc na jego obejście i nie ma tłumaczenia tupu brak czasu i pieniędzy, bo na golfa potrzebne jest i jedno i drugie

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    bedok - niezalogowany 2014-11-13 16:08:46

    [quote name="Gregor"]Konferencja Mikulskiego przednia oparta na krytyce Marka Jańca.Konferencja Jańca oparta na pozyskiwaniu inwestorów i dotacji z unii.16 listopada idźmy do urn wyborczych i zagłosujmy :-) Kto myśli o przyszłości miasta?[/quote]Też to zauważyłem. Pan Marek Janiec szuka inwestorów, dowiaduje się jak pozyskiwać pieniądze w Unii a burmistrz Tadeusz Mikulski zajmuje się tworzeniem spotów reklamujących samego siebie. TAK DLA JAŃCA!

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    Kaczka dziwaczka - niezalogowany 2014-11-13 16:04:24

    Ludzie z Wizja dla miasta z wizja dla swoich pociech głosuja na Janca! Ciemnogród rodem ze starowki choc nie mozna uogólniać nadal chce Mikulskiego jako włodarza miasta ciemnogrodu im tak zapewne dobrze zyc w zaścianku Polski i Europy A fundusze unijne przechodzą bokiem poza Garwolinem.

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    Gregor - niezalogowany 2014-11-13 15:52:17

    Konferencja Mikulskiego przednia oparta na krytyce Marka Jańca.Konferencja Jańca oparta na pozyskiwaniu inwestorów i dotacji z unii.16 listopada idźmy do urn wyborczych i zagłosujmy :-) Kto myśli o przyszłości miasta?

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    gałato lamus - niezalogowany 2014-11-13 15:42:42

    panie łAGOWSKI mam nadzieje że juz pan oderwie sie od koryta,jest pan beznadziejny

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    traczo1 - niezalogowany 2014-11-13 15:39:20

    żałosne jest mieszanie się do kapani wyborczej synka p .burmistrza ,od razu widac jak ważny to stołek dla całej rodziny i z tego powodu zagłosuje na Jańca

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    Renia - niezalogowany 2014-11-13 15:38:45

    fundusze unijne -kto odpowiada za pozyskiwanie ? pozyskiwanie środków Unijnych lezy w gestii organu wykonawczego, a nie uchwałodawczego , podjęcie uchwały samo przez się nie ma mocy sprawczej. We wszystkich gminach kwestiami tymi zajmują się urzędnicy, bo absorpcja środków wymaga przygotowania całego katalogu dokumetów, wniosków, itp. Za to biorą pieniądze Burmistrz i jego urzędnicy. Radny procuje społecznie, i nie mają ani możłiwości organizacyjnych , anie prawnych do tego typu działań, np wniosek może złożyć osoba uprawniona do reprezetowania gminy, czyli burmistrz, zlecenie przygotowania dokumentacji także.

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    meduza - niezalogowany 2014-11-13 15:34:51

    Trzeba mieć problemy z czytaniem ze zrozumieniem by wydedukować że Janiec rzuca populistyczne obietnice na wiatr. Wiadomo, że część z jego obietnic pewnie nie uda się zrealizować, ale nie można mu odmówić że facet ma wizję na to miasto. Tia, lepiej machnąć ręką, jest jak jest, swój to swój, znany, co tam pal licho z jakością. E-administracja u Jańca???! Panie toż to gruszki na wierzbie. Porównajcie sobie programy obu kandydatów - ja widzę różnicę kolosalną

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    nie zagłosuję na jań - niezalogowany 2014-11-13 15:09:02

    [quote name="MIESZKAŃCY"]Dokładne wyjaśnienie całej sprawy. Nie znamy nazwy funduszu inwestora, którego nie chce ujawnić albo sam nie zna kandydat na burmistrza pan Marek janiec. Nikt zupełnie nikt poza tym panem nic nie wie o takiej inwestycji na skalę europejską. Realnie myśląc już media by o tym w głownych wiadomośćiach trąbiły a tu cisza tylko Pan janiec wie z pania jak jej tam Lu Twu coś. Młodych latwo złapać na takie sztuczki i zabiegi i o to chyba chodziło!!!!!!![/quote]Szkoda że za takie obietnice wyborcze co są wysasne z palca nie ma żadnego paragrafu, może wtedy nikt nie obiecywał by głupot.Ja w takim razie w kolejnych wyborach równiez startuję i już obiecują lotnisko, hotele i partk rozrywki takie drugie tropikal islan - no i praca dla wszystkich minimum 3000 na rękę

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    gt - niezalogowany 2014-11-13 14:57:35

    redakcjo godzinę sobie przestawcie, bo już z 16.30 są komentarze

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    Zielnik - niezalogowany 2014-11-13 14:30:19

    [quote name="Banderas"]W Borowiu rządzi wójt z PO a nie popraniec z sekty smoleńskich podróżników za cudze pieniądze która popiera Jańca[/quote] Tu nie chodzi o partię i o Smoleńsk tu chodzi o NASZ Garwolin który jest w jakimś letargu ,zmian trzeba i świeżego spojrzenia na sprawy Nasze Naszego Miasta .A Pan Mikulski niech odpocznie gdyż się już zmęczył tym rządzeniem bez owocnych plonów.

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    Francois Villon - niezalogowany 2014-11-13 14:28:53

    [quote name="meduza"]Manipuluje to Mikulski. Pan Janiec NIC NIKOMU NIE OBIECAŁ. To że z kimś się spotkał to jest manipulacja?[/quote]No proszę co ja słyszę to cały ten cyrk z konferencją prasową to bylo tylko z "kimś się spotkał" to teraz odwracacie kota ogonem niczym prezes podróżniczej partii

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    Jola - niezalogowany 2014-11-13 14:27:35

    Ojj pogrąża się pan panie Mikulski

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    Banderas - niezalogowany 2014-11-13 14:10:49

    W Borowiu rządzi wójt z PO a nie popraniec z sekty smoleńskich podróżników za cudze pieniądze która popiera Jańca

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    meduza - niezalogowany 2014-11-13 14:07:03

    Manipuluje to Mikulski. Pan Janiec NIC NIKOMU NIE OBIECAŁ. To że z kimś się spotkał to jest manipulacja?

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    Garwolanka - niezalogowany 2014-11-13 13:51:08

    [quote name="menio"][quote name="krysia"][quote name="menio"][quote name="janusz"]Jestem osobą dość biedną i pobieram zasiłek z MOPSU w Garwolinie .Dzisiaj dostałem telefon z urzędu miasta ażebym nie głosował na Jańca i SDG bo nie będzie zasiłków . Oceńcie państwo sami takie metody. Janusz[/quote]Proponuję MOPSowi podjąc działania sprawdzające ponieważ jest to oczernianie instytucji[/quote] Wy od Mikulskiego byście tylko odpowiednie instytucje powiadamiali zajmijcie się lepiej pozyskiwaniem środków Unijnych gdyż patrząc na przykład na takie Borowie gdzie Oni prowadzą we wszystkich rankingach .A Wy co tylko pozwy do sądu byście wysyłali szkoda że na KONIA nie wysyłaliście hahaha[/quote]Najpierw jeżeli jesteś tak dobrze poinformowany powiedz jakie zadłużenie ma Borowie? Dziecinne te wasze komentarza bez pokrycia!!!![/quote] Bez pokrycia idźcie do Borowia do Urzędu to tam się pracy nauczycie.Poczytaj trochę to zobaczysz ile jest tam zrobione nawet kręgielnie mają wyremontowany zabytkowy kościół jak Urząd wygląda.

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    bedok - niezalogowany 2014-11-13 13:46:57

    [quote name="Garwolanka"][quote name="Janina"][quote name="a"][quote name="jaś"]oczywiscie:" To jest niemożliwe, żeby taki inwestor chciał tak szybko podjąć taką decyzję. Jest to składanie obietnic bez pokrycia. Skończy się projekt, skończy się budowa, jak skończą się wybory "....bo jak burmistrzem zostanie Mikulski to nie będzie nic..[/quote]Patrząc obiektywnie: podejmowanie decyzji strategicznej kierując się TYLKO tym kto obejmie urząd burmistrza nasuwa jedno pytanie KTO, KOMU, i CO obiecał?[/quote]Janiec myśli, że ludzie łykną tą kiełbasę a sama mu stanie w gardle! Dobre pytania zadajesz, czekamy na odpowiedź garwolińskiego wizjonera.[/quote]Janiec przynajmniej coś chce robić a Mikulski co takiego zrobił supermarketów nastawiał ? DAJMY SZANSĘ NOWEMU BURMISTRZOWI Panie Marku trzymam kciuki !![/quote]Czy to burmistrz stawiał markety a z tego co pamiętam to pan janiec chcial dofinansowania ronda do marketu czemu obecny burmistrz był przeciwny!!

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    urzędnik - niezalogowany 2014-11-13 13:44:57

    [quote name="krysia"]Wy od Mikulskiego byście tylko odpowiednie instytucje powiadamiali zajmijcie się lepiej pozyskiwaniem środków Unijnych gdyż patrząc na przykład na takie Borowie gdzie Oni prowadzą we wszystkich rankingach... .[/quote]Odsyłam do zapoznania się z priorytetami UE a w szczególności do tego jakie możliwości mają gminy wiejskie a jakie miasta.

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    menio - niezalogowany 2014-11-13 13:43:55

    [quote name="krysia"][quote name="menio"][quote name="janusz"]Jestem osobą dość biedną i pobieram zasiłek z MOPSU w Garwolinie .Dzisiaj dostałem telefon z urzędu miasta ażebym nie głosował na Jańca i SDG bo nie będzie zasiłków . Oceńcie państwo sami takie metody. Janusz[/quote]Proponuję MOPSowi podjąc działania sprawdzające ponieważ jest to oczernianie instytucji[/quote] Wy od Mikulskiego byście tylko odpowiednie instytucje powiadamiali zajmijcie się lepiej pozyskiwaniem środków Unijnych gdyż patrząc na przykład na takie Borowie gdzie Oni prowadzą we wszystkich rankingach .A Wy co tylko pozwy do sądu byście wysyłali szkoda że na KONIA nie wysyłaliście hahaha[/quote]Najpierw jeżeli jesteś tak dobrze poinformowany powiedz jakie zadłużenie ma Borowie? Dziecinne te wasze komentarza bez pokrycia!!!!

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    Garwolanka - niezalogowany 2014-11-13 13:40:07

    [quote name="Janina"][quote name="a"][quote name="jaś"]oczywiscie:" To jest niemożliwe, żeby taki inwestor chciał tak szybko podjąć taką decyzję. Jest to składanie obietnic bez pokrycia. Skończy się projekt, skończy się budowa, jak skończą się wybory "....bo jak burmistrzem zostanie Mikulski to nie będzie nic..[/quote]Patrząc obiektywnie: podejmowanie decyzji strategicznej kierując się TYLKO tym kto obejmie urząd burmistrza nasuwa jedno pytanie KTO, KOMU, i CO obiecał?[/quote]Janiec myśli, że ludzie łykną tą kiełbasę a sama mu stanie w gardle! Dobre pytania zadajesz, czekamy na odpowiedź garwolińskiego wizjonera.[/quote]Janiec przynajmniej coś chce robić a Mikulski co takiego zrobił supermarketów nastawiał ? DAJMY SZANSĘ NOWEMU BURMISTRZOWI Panie Marku trzymam kciuki !!

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    Stopa - niezalogowany 2014-11-13 13:35:28

    Panie Janiec to co mówi burmistrz, starosta i p. Łagowski oraz Jonczak tylko bardziej utwierdza mnie w przekonaniu że ma pan rację!

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    bruno stęskniony - niezalogowany 2014-11-13 13:34:31

    A gdzie Grześ-konio syn Pułkownika który za nasze pieniądze pracując w miejskiej instytucji przez cały czas wpisywał posty na portalach chwalące tatę . bruno

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    krysia - niezalogowany 2014-11-13 13:25:14

    [quote name="menio"][quote name="janusz"]Jestem osobą dość biedną i pobieram zasiłek z MOPSU w Garwolinie .Dzisiaj dostałem telefon z urzędu miasta ażebym nie głosował na Jańca i SDG bo nie będzie zasiłków . Oceńcie państwo sami takie metody. Janusz[/quote]Proponuję MOPSowi podjąc działania sprawdzające ponieważ jest to oczernianie instytucji[/quote] Wy od Mikulskiego byście tylko odpowiednie instytucje powiadamiali zajmijcie się lepiej pozyskiwaniem środków Unijnych gdyż patrząc na przykład na takie Borowie gdzie Oni prowadzą we wszystkich rankingach .A Wy co tylko pozwy do sądu byście wysyłali szkoda że na KONIA nie wysyłaliście hahaha

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    waldek - niezalogowany 2014-11-13 13:20:18

    Gdzie się konio podział? Zawsze tak dzielnie bronił burmistrza a teraz zamilkł.

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    Janina - niezalogowany 2014-11-13 13:17:59

    [quote name="a"][quote name="jaś"]oczywiscie:" To jest niemożliwe, żeby taki inwestor chciał tak szybko podjąć taką decyzję. Jest to składanie obietnic bez pokrycia. Skończy się projekt, skończy się budowa, jak skończą się wybory "....bo jak burmistrzem zostanie Mikulski to nie będzie nic..[/quote]Patrząc obiektywnie: podejmowanie decyzji strategicznej kierując się TYLKO tym kto obejmie urząd burmistrza nasuwa jedno pytanie KTO, KOMU, i CO obiecał?[/quote]Janiec myśli, że ludzie łykną tą kiełbasę a sama mu stanie w gardle! Dobre pytania zadajesz, czekamy na odpowiedź garwolińskiego wizjonera.

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    bruno - niezalogowany 2014-11-13 13:08:07

    Panie Mikulski nie kompromituj się pan więcej .Mam ogromną nadzieję że uwolnię się od wizerunku tego człowieka po 20 latach. bruno

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    Zofia Laskoska - niezalogowany 2014-11-13 13:01:26

    a ja wieże panu Jońcowi, jusz hentnie sie zapisze w kolejkie do naj lepszyh śfiatowyh specjalistuw, morze wreśće bendzie doby poziom usuk medycznych anie jak w sulbinah

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    Mieszkanka - niezalogowany 2014-11-13 12:53:00

    Z tego co wiem To właśnie Sdg ucieło wypłaty dla przedszkoli i szkół. Tak więc można się spodziewać ze utną wszystkim! Co racja to racja Janusz!

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    menio - niezalogowany 2014-11-13 12:45:45

    [quote name="janusz"]Jestem osobą dość biedną i pobieram zasiłek z MOPSU w Garwolinie .Dzisiaj dostałem telefon z urzędu miasta ażebym nie głosował na Jańca i SDG bo nie będzie zasiłków . Oceńcie państwo sami takie metody. Janusz[/quote]Proponuję MOPSowi podjąc działania sprawdzające ponieważ jest to oczernianie instytucji

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    fado - niezalogowany 2014-11-13 12:43:55

    [quote name="janusz"]Jestem osobą dość biedną i pobieram zasiłek z MOPSU w Garwolinie .Dzisiaj dostałem telefon z urzędu miasta ażebym nie głosował na Jańca i SDG bo nie będzie zasiłków . Oceńcie państwo sami takie metody. Janusz[/quote]Kolejne kłamstwo do czego się jeszcze są zdolni?

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    MarcinEK - niezalogowany 2014-11-13 12:38:29

    URZAD MIASTA dzwoni do biednych ludzi grożąc ze jesli nie zaglosuja na KOMUCHA MIKULSKIEGO to stracą zasiłek !!! co to ma byc? PANIE BARDZO NIE SZANOWNY MIKULSKI PANA DNI SA POLICZONE!!!

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    a - niezalogowany 2014-11-13 12:33:54

    [quote name="jaś"]oczywiscie:" To jest niemożliwe, żeby taki inwestor chciał tak szybko podjąć taką decyzję. Jest to składanie obietnic bez pokrycia. Skończy się projekt, skończy się budowa, jak skończą się wybory "....bo jak burmistrzem zostanie Mikulski to nie będzie nic..[/quote]Patrząc obiektywnie: podejmowanie decyzji strategicznej kierując się TYLKO tym kto obejmie urząd burmistrza nasuwa jedno pytanie KTO, KOMU, i CO obiecał?

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    Francois Villon - niezalogowany 2014-11-13 12:30:55

    :lol: janusz -uśmiałem się do łez, osoba biedna korzystająca z pomocy MOPS idzie i pisze komentarz z komputera ,posiada też telefon zapewne komórkowy ,a jeśli stacjonarny to przecież musi mieć pieniądze na abonament -lepszych jaj nie można wymyśleć a skąd w urzędzie mają twój telefon ..he,ha,ha

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    Sebcio - niezalogowany 2014-11-13 12:26:29

    Pan Łagowski "ręce które leczą" to niech się nie wypowiada, mundrolu sam coś załatw i zrób dla miasta a nie krytykuj. Żałosny ten artykuł :lol: kompromitujący dla naszych włodarzy :lol:

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    janusz - niezalogowany 2014-11-13 12:21:35

    Jestem osobą dość biedną i pobieram zasiłek z MOPSU w Garwolinie .Dzisiaj dostałem telefon z urzędu miasta ażebym nie głosował na Jańca i SDG bo nie będzie zasiłków . Oceńcie państwo sami takie metody. Janusz

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    fado - niezalogowany 2014-11-13 12:12:50

    [quote name="mieszkaniec"]Mikulski już się nachapałeś władzy i pieniędzy daj dojść komuś innemu ze swieżymi pomysłami :) Kojarzycie szkołe nr. 2 na koszarach? Nie mogła się doprosić o wylanie nawet asfaltem godnego dojazdu do szkoły nie po dołach az jakis czas temu ruszyła budowa domu jednego z czlonków rodziny p.Mikulskiego i nagle jest kosteczka jest chodniczek ale tylko kawałek za domem już się kończy:) brawo :) Pozdrawiam[/quote]To jest pomówienie i zostanie sprawa skierowana do odpowiednich służ!!!!!!

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    Steve - niezalogowany 2014-11-13 12:12:31

    Była czytelniczko z SdG, a na czym traci redakcja?? Szczegółowo opisali inwestycję Jańca, plany i reprezentantów... teraz piszą co powiedziała druga strona... nawet sprawdzili tą całą agencję! więc o co chodzi? Każdy mieszkaniec ma prawo wiedzieć co mówi jeden i drugi kandydat, co obiecuje i co planuje, a w jakie inwestycje nie wierzy. Mi to pasuje bo widzę, że obaj się nie nadają :P [quote name="BYŁA czytelniczka"]Jestem pewna że przez ten artykuł stracicie wielu czytelników eGarwolin. Nie publikuje się niesprawdzonych informacji przez co wasz portal traci wiarygodność.[/quote]

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    miner - niezalogowany 2014-11-13 12:10:48

    Na fotkach wyborowy skład PUŁKOWNIK z PRL ,POLICJANT, UZDROWICIEL I DROGOMISTRZ i wszyscy tacy słodcy i niewinni.miner

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    do burmistrza i jegy - niezalogowany 2014-11-13 12:08:25

    Ale wam głupio że Janiec tak działa! :-)

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    BYŁA czytelniczka - niezalogowany 2014-11-13 12:02:21

    Jestem pewna że przez ten artykuł stracicie wielu czytelników eGarwolin. Nie publikuje się niesprawdzonych informacji przez co wasz portal traci wiarygodność.

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    Antoni - niezalogowany 2014-11-13 11:57:30

    A co Panie Mikulski? Boli, że to nie z Panem inwestorzy rozmawiali na tak poważny temat? Boli do tego stopnia, że musiał Pan puścić to w media dyskredytując konkurenta?Nie ładnie! Bardzo nie ładnie? na szczęście dni Pana kadencji są policzone :)

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    młody - niezalogowany 2014-11-13 11:54:44

    Panie burmistrzu wystarczy tej propagandy! PRL juz się skończył proszę się z tym pogodzić. W niedziele to my decydujemy a nie jesteśmy głupi.

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    Marcine - niezalogowany 2014-11-13 11:48:35

    DAJMY SZANSE KOMUS NOWEMU, MIKULSKI I CALA JEGO ZSZESZONA EKIPA KOMUCHOW WYJAZD Z TEGO MIASTA !!! JESTEM MLODY MAM 20 LAT I WIDZE GOLYM OKIEM KTO JEST TUTAJ PRAWILNYM KANDYDATEM NA STANOWISKO BURMISTRZA A KTO WYMYSLA KOLEJNE FALSZYWKI ZEBY JESZCZE WIECEJ PIENIEDZY PRZEKRECIC !!! MIKULSKI CZAS DO WORA NIE POZDRAWIAM :lol: :lol:

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    janek - niezalogowany 2014-11-13 11:48:27

    No i oczywiście najmundrzejszy na świecie radny Jończak.

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    Francois Villon - niezalogowany 2014-11-13 11:48:04

    Burmistrz podjął rekawicę z pełną swiadomością i obnażył"wiarygodność " tej inwestycji .Panie Janiec teraz krok należy do pana.Jeżeli pan nie podejmnie kroków prawnych a to będzie wiązało się z UJAWNIENIEM kulis NEGOCJACJI jak i miejsca NAQWIAZANIA KONTAKTU z tajemniczymi inwestorami i sprawdzenia przez prokuraturę w ABW kogo tak naprawdę reprezentują ,że Mikulski ma RACJĘ podajmie pan rękawice ? ps. brawo dla tego kto podpowiedział burmistrzowi taką formę ,czuję ,że niedługo dowiemy się wiecej o tajemniczej inwestycji i kulisach jej negocjacji i że nastąpi to jeszcze przed wyborami

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    MATEO - niezalogowany 2014-11-13 11:36:25

    Powiem tylko tyle po co te nasze portale lokalne piszą o takich bredniach??,, żenada i tyle, PS. skończcie z tym wypisywaniem durnych komentarzy ! pozdrawiam lojalny wyborca

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    mieszkaniec - niezalogowany 2014-11-13 11:27:11

    Mikulski już się nachapałeś władzy i pieniędzy daj dojść komuś innemu ze swieżymi pomysłami :) Kojarzycie szkołe nr. 2 na koszarach? Nie mogła się doprosić o wylanie nawet asfaltem godnego dojazdu do szkoły nie po dołach az jakis czas temu ruszyła budowa domu jednego z czlonków rodziny p.Mikulskiego i nagle jest kosteczka jest chodniczek ale tylko kawałek za domem już się kończy:) brawo :) Pozdrawiam

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    Miki - niezalogowany 2014-11-13 11:26:31

    [quote name="Garwol"]Poprosimy dowody czarno na białym, bo ja panu Mikulskiemu i nigdy nie uwierzę na słowo[/quote]Chciałem napisać coś podobnego. Czy są jakieś dowody? Jeżeli by były to by podali ale nie widzę!

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    egon - niezalogowany 2014-11-13 11:25:32

    [quote name="Patrzący obiektywnie"]Ludzie, czy wam ta papka medialna już doszczętnie wyżarła mózgi? Zastanówcie się trochę co mówicie. Przecież to widać jak słońce że są to tylko obiecanki by nałapać więcej głosów. Przecież to jest wielka inwestycja za grube pieniądze. Ja dzisiaj mogę wam powiedzieć że znalazłem inwestora na Lotnisko, magazyny, i wielki aquapark z lodowiskiem, fajnie co? Wybierzcie mnie a a to wszystko zostanie wybudowane. Każdy takie może obietnice gadać. A prawda jest taka że nikt nic o tym nie wiem a to jest trochę dziwne zważywszy że miałby to być obiekt klasy europejskiej. Miejcie swój rozum, i pomyślcie zanim coś napiszecie.[/quote]Jeszcze jest ktoś mądry kto to czyta i rozumie. Brawo gratuluję komentarza. i wszystko w tym temacie

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    Jola - niezalogowany 2014-11-13 11:21:45

    Marku to tylko jeszcze bardziej mnie do ciebie przekonało. Trzymam kciuki.

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    Jolka - niezalogowany 2014-11-13 11:19:07

    [quote name="nudziło mi sie"]A wiec co nastepuje: pani jest przedstawicielem ekzo limited i nigdzie nie ma żadnej informacji na ten temat. Jeśli jednak pogrzebie się głębiej okazuje się ze limited to zwykła ekzo sp. Zoo z siedzibą w warszawie. Zajmuje się exportem swetrów biżuterii i innych pierdół.[/quote]NIE JEDNEMU PSU NA IMIĘ BUREK!

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    Karolka - niezalogowany 2014-11-13 11:16:49

    Panie Mikulski zaproponował pan coś od siebie czy jak zwykle tylko powiedział coś złego na pana Jańca?

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    nudziło mi sie - niezalogowany 2014-11-13 11:16:30

    A wiec co nastepuje: pani jest przedstawicielem ekzo limited i nigdzie nie ma żadnej informacji na ten temat. Jeśli jednak pogrzebie się głębiej okazuje się ze limited to zwykła ekzo sp. Zoo z siedzibą w warszawie. Zajmuje się exportem swetrów biżuterii i innych pierdół.

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    Czesław - niezalogowany 2014-11-13 11:04:45

    :-) Ma kontakty i to jakie ...twarz blednie.Brawo PIS ,brawo ,pierwsi w oszustwach jak zlodziej Hofmann i ostatni do roboty ,ale to jest pożyczone i będzie oddane

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    Patrzący obiektywnie - niezalogowany 2014-11-13 11:01:31

    Ludzie, czy wam ta papka medialna już doszczętnie wyżarła mózgi? Zastanówcie się trochę co mówicie. Przecież to widać jak słońce że są to tylko obiecanki by nałapać więcej głosów. Przecież to jest wielka inwestycja za grube pieniądze. Ja dzisiaj mogę wam powiedzieć że znalazłem inwestora na Lotnisko, magazyny, i wielki aquapark z lodowiskiem, fajnie co? Wybierzcie mnie a a to wszystko zostanie wybudowane. Każdy takie może obietnice gadać. A prawda jest taka że nikt nic o tym nie wiem a to jest trochę dziwne zważywszy że miałby to być obiekt klasy europejskiej. Miejcie swój rozum, i pomyślcie zanim coś napiszecie.

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    Lodek - niezalogowany 2014-11-13 10:51:58

    Panie Mikulski zamiast przyklasnąć Panu Jańcowi to urządza pan nagonkę. Pan Janiec To poważny człowiek i widocznie ma kontakty i chce coś dla miasta i mieszkańców zrobić a Pan powinien tą scenę już dawno opuścić z takim podejściem! wasze wypowiedzi i domysły właśnie wyśmialiśmy.

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    ha ha - niezalogowany 2014-11-13 10:43:18

    Zapomnieliście napisać na końcu ARTYKUŁ SPONSOROWANY

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    pan cogito - niezalogowany 2014-11-13 10:42:32

    Zwroccie Panstwo uwage, ze wszystkie wczesniejsze komentarze zostaly napisane w ciagu 9 minut. Prawdopodobnie pisala je jedna osoba, zapewne z jednego adresu IP.

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    michal - niezalogowany 2014-11-13 10:36:33

    [quote name="Garwol"]Poprosimy dowody czarno na białym, bo ja panu Mikulskiemu i nigdy nie uwierzę na słowo[/quote]Od kogo ty chcesz dowodów? Od Mikulskiego. Zapytaj się janca skąd taka wizje wytrzasnął na polu golfowym go zbajerowali a on łykną przynętę?

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    oburzony - niezalogowany 2014-11-13 10:34:47

    Szanowna redakcjo ile zapłacili wam za ten artykuł?

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    romek - niezalogowany 2014-11-13 10:19:15

    a pani wietnamka pewnie koleżanka Mikulskiego z czasów LWP :PPP bo widac że zna ją dobrze..i wie lepiej..:))

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    jaś - niezalogowany 2014-11-13 10:16:32

    oczywiscie:" To jest niemożliwe, żeby taki inwestor chciał tak szybko podjąć taką decyzję. Jest to składanie obietnic bez pokrycia. Skończy się projekt, skończy się budowa, jak skończą się wybory "....bo jak burmistrzem zostanie Mikulski to nie będzie nic..jak za Kononowicza:PPPPP ja bym na miejscu Jańca oskarżył Mikulskiego o pomówienie....sam obiecywał już kilka kadencji..na razie same buble mamy...

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    Sebcio - niezalogowany 2014-11-13 10:15:42

    Ale Marek Janiec zadał wam ćwieka, chce ściągnąć inwestorów a tu kłody pod nogi. Burmistrzu powinien pan się tym zainteresować i porozmawiać jak stworzyć warunki aby to Europejskie Uniwersum Medyczne powstało wszak blisko Warszawy. Pan jest największym wrogiem Garwolina jak się okazuje.żal :-x

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    MIESZKAŃCY - niezalogowany 2014-11-13 10:14:39

    Dokładne wyjaśnienie całej sprawy. Nie znamy nazwy funduszu inwestora, którego nie chce ujawnić albo sam nie zna kandydat na burmistrza pan Marek janiec. Nikt zupełnie nikt poza tym panem nic nie wie o takiej inwestycji na skalę europejską. Realnie myśląc już media by o tym w głownych wiadomośćiach trąbiły a tu cisza tylko Pan janiec wie z pania jak jej tam Lu Twu coś. Młodych latwo złapać na takie sztuczki i zabiegi i o to chyba chodziło!!!!!!!

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    pff - niezalogowany 2014-11-13 10:11:55

    Panie Tadeuszu Mikulski za takie niesprawdzone informacje Janiec powinien podać pana do sądu od razu!!!!!

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    Garwol - niezalogowany 2014-11-13 10:10:18

    Poprosimy dowody czarno na białym, bo ja panu Mikulskiemu i nigdy nie uwierzę na słowo

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis

Podziel się swoją opinią

Twoje zdanie jest ważne jednak nie może ranić innych osób lub grup.

Komentarze mogą dodawać tylko zalogowani użytkownicy.

Zaloguj się

Reklama

Wideo eGarwolin.pl




Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Wróć do