
OCHNIK S.A. przekazał dyrekcji Szpitala Powiatowego w Garwolinie 80 fartuchów barierowych oraz 80 masek ochronnych. Firma chce w ten sposób pomóc personelowi medycznemu, który ratując życie innych, naraża własne bezpieczeństwo.
OCHNIK od wielu lat aktywnie współpracuje z instytucjami i organizacjami pożytku publicznego prowadzącymi działalność na terenie powiatu garwolińskiego. – W miarę naszych możliwości, jako firma zaangażowana społecznie, staramy się wspierać lokalne inicjatywy. Tym razem, w związku ze szczególną sytuacją spowodowaną epidemią nowego koronawirusa, której skutki odczuwa także garwolińska służba zdrowia, postanowiliśmy wesprzeć nasz miejscowy szpital – mówi Marcin Ochnik, prezes zarządu OCHNIK S.A.
"Każdy z nas chce pomagać tak, jak potrafi"
Z materiału, którym dysponowała firma, udało się uszyć 80 fartuchów i masek ochronnych. – Przygotowaliśmy formy i wykroje, a po akceptacji pierwszego egzemplarza przystąpiliśmy do produkcji kolejnych. Przy projekcie zaangażowanych było 19 osób, które pracowały z dużym zapałem. W tym trudnym czasie każdy z nas chce pomagać tak, jak potrafi – opowiada Barbara Dziubak, manager ds. produkcji w OCHNIK S.A. Jest to pierwszy etap pomocy firmy dla garwolińskiego szpitala. Wkrótce krawcowe OCHNIKA uszyją kolejną partię masek ochronnych.
Kolejnym pomysłem marki, który ma wesprzeć służbę zdrowia, jest inicjatywa #sercedlaszpitali. – Od 7 lat pod hasłem Wspólnie możemy więcej organizowaliśmy w naszych salonach wiosenną akcję charytatywną na rzecz stowarzyszeń niosących pomoc dzieciom. W tym roku, ze względu na zagrożenie, z którym mierzy się cały świat, postawiliśmy przed sobą inny cel. Szanując i doceniając ciężką pracę i wielkie zaangażowanie lekarzy, pielęgniarek, ratowników oraz przedstawicieli innych zawodów medycznych, postanowiliśmy przyłączyć się do ogólnopolskiej zbiórki na walkę z COVID-19 prowadzonej przez Fundację Siepomaga – mówi prezes Marcin Ochnik.
Całkowity dochód ze sprzedaży portfeli w kształcie serca z kolekcji wiosna-lato 2020 zasili zbiórkę „Wspieramy polską służbę zdrowia w czasie walki z epidemią COVID-19”, z której środki przeznaczone zostaną na doposażenie szpitali w niezbędny sprzęt. Portfele-serduszka można kupić w sklepie internetowym marki (www.ochnik.com) w cenie 79,90 zł.
OCHNIK to polska firma z 30-letnią tradycją posiadająca sieć 101 Salonów Firmowych zlokalizowanych w najbardziej prestiżowych Centrach Handlowych w Polsce, prowadzi sprzedaż za pośrednictwem Internetu (www.ochnik.com) oraz Działu Sprzedaży B2B, oferującego produkty klientom korporacyjnym oraz instytucjonalnym.
OCHNIK to również ceniony pracodawca. W 2015 roku został liderem rankingu „Najlepsze Miejsca Pracy” przygotowywanego w oparciu o badanie prowadzone przez Instytut Great Place to Work®.
Inf. pras., oprac. ur
Jeśli jeszcze tego nie zrobiłeś koniecznie zainstaluj naszą aplikację, która dostępna jest na telefony z systemem Android i iOS.
Chcesz być na bieżąco z wieściami z naszego portalu? Obserwuj nas na Google News!
Twoje zdanie jest ważne jednak nie może ranić innych osób lub grup.
Komentarze mogą dodawać tylko zalogowani użytkownicy.
Komentarze opinie