Reklama

Pół tysiąca klientów na konferencji firmy Lechpol

Konferencje szkoleniowe dla klientów zagościły już na stałe w kalendarzu wydarzeń firmy Lechpol, będącej wiodącym dystrybutorem urządzeń elektronicznych w Polsce. W tym roku w dniach 27-28.09.2014 do Hotelu Warszawianka Congress&SPA w Jachrance, gdzie odbywało się to doroczne spotkanie, przybyło ponad 500 partnerów biznesowych z całej Polski. Jednym z najważniejszych elementów spotkania było ogłoszenie zmian w systemie serwisowym firmy.

 

Zasady współpracy z firmą, obsługa klienta w obliczu zmian, które niesie nowa ustawa o prawach konsumentów, logistyka magazynowa oraz promocja produktów – to kluczowe tematy, które zostały poruszone w czasie tegorocznej konferencji szkoleniowej zorganizowanej przez firmę Lechpol. Niezmiennie jednak gwoździem programu była prezentacja oferty produktowej, w czasie której stali klienci mogli poznać nowości, a nowi całą ofertę wszystkich dystrybuowanych przez firmę marek.

 

Lechpol liczącym się partnerem biznesowym

– To jest kolejne tak duże spotkanie z naszymi kontrahentami. Doświadczeni poprzednimi edycjami, wiemy, że taka forma niesie ze sobą same korzyści. Organizujemy ją po to, aby lepiej się poznać z naszymi partnerami handlowymi, przedstawić im naszą ofertę i pokazać co robimy na rynku elektroniki zarówno w Polsce, jak też w Europie. Z roku na rok gościmy na naszej konferencji coraz liczniejsze grono firm, od małych sklepów elektronicznych, po największych dystrybutorów i to jest dla nas najlepszym potwierdzeniem tego, że idziemy w dobrym kierunku i jesteśmy liczącym się partnerem biznesowym – mówi Zbigniew Leszek, prezes firmy Lechpol.

 

Zmiany w systemie serwisowym firmy

Podnoszenie standardów współpracy, przejawiających się troską o klienta i jego poczucie bezpieczeństwa to bardzo ważna kwestia, jaką poruszyli na konferencji przedstawiciele firmy Lechpol. Dowodem tego było ogłoszenie zmian w systemie serwisowym firmy, które nastąpią z początkiem 2015 roku. Do użytku klientów oddany został nowy moduł zgłaszania awarii zakupionego sprzętu. Od nowego roku procedura ta odbywać się będzie drogą elektroniczną, co zdecydowanie usprawni pracę serwisantom – wyeliminuje przypadki, w których rozwiązanie problemu może nastąpić zdalnie, np. poprzez samodzielną aktualizację oprogramowania i docelowo skróci czas naprawy.

Tradycyjnie już w czasie konferencji firma Lechpol na specjalnych stoiskach zaprezentowała setki produktów wybranych z bogatej oferty katalogowej. Bezpośredni kontakt z urządzeniami umożliwił klientom poznanie ich działania, funkcji oraz obsługi. Klienci, którzy mieli jakiekolwiek pytania lub wątpliwości mogli także skorzystać z porad i wyjaśnień licznego grona konsultantów firmy.

{jb_greenbox}Firma LECHPOL powstała w 1990 roku. Od początku istnienia specjalizuje się ona w kompleksowej dostawie i dystrybucji części oraz urządzeń elektronicznych. Lechpol jest dystrybutorem produktów takich marek jak: Peiying, Cabletech, Sunker, Kemot, Vipow, Unit, M-LIFE, Dibeisi, Azusa, Quer, Kruger&Matz, Intex. Oferowane przez firmę produkty charakteryzują się wysoką jakością oraz niepowtarzalnością rozwiązań technicznych. Dzięki temu spełniają oczekiwania nawet najbardziej wymagających klientów. Od roku 2006 Lechpol przeżywa najbardziej dynamiczny okres w historii swojego rozwoju. Został on zauważony przez niezależnych ekspertów gospodarczych i ekonomicznych w Polsce, a firma otrzymuje wiele nagród i wyróżnień, które potwierdzają najwyższy standard i wysoki poziom świadczonych usług. Firma Lechpol od wielu lat jest jednym z ambasadorów powiatu garwolińskiego w Polsce i Europie. www.lechpol.eu{/jb_greenbox}

 

(Inf. pras., oprac. ur) 2014-10-01 08:06:05

Aplikacja egarwolin.pl

Jeśli jeszcze tego nie zrobiłeś koniecznie zainstaluj naszą aplikację, która dostępna jest na telefony z systemem Android i iOS.


Aplikacja na Androida Aplikacja na IOS

Obserwuj nas na Obserwuje nas na Google NewsGoogle News

Chcesz być na bieżąco z wieściami z naszego portalu? Obserwuj nas na Google News!

Reklama

Komentarze opinie

  • Awatar użytkownika
    tomtom - niezalogowany 2014-10-03 16:20:20

    [quote name="zadowolony"]super towar tel za 300 a panel dotyk 220 super promocja :-x gratuluje sukcesu na naiwnych[/quote]Ja nie wiem gdzie Ty brałeś panel dotykowy za 220zł. Sam orientowałem się w cenach, bo zglebiłem swój model Live i nowy ekran z dotykiem i wymianą kosztował 300zł. A tel jak kupowałem płaciłem 600zł. Czyli połowa ceny, czyli standard! Szwagier za ekran do Galaxy S3 płacił ponad 700zł z wymianą w autoryzowanym serwisie, więc nie rozumiem w czym problem. Ekran w smartfonie jest najdroższą częścią, a zarazem najbardziej delikatną. Trzeba uważać na przyszłość :)

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    zadowolony - niezalogowany 2014-10-02 18:37:19

    super towar tel za 300 a panel dotyk 220 super promocja :-x gratuluje sukcesu na naiwnych

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    ciekawski - niezalogowany 2014-10-01 20:22:24

    a pokrzywdzony to żyje...., bo nic się nie mówi....

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    a - niezalogowany 2014-10-01 10:04:11

    [quote name="guwny menarzer"]To jakaś poraszka anie kąferęcja. Piencet osup nohyba razę s opsugom chotelu[/quote]Aleś gupi.

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    guwny menarzer - niezalogowany 2014-10-01 09:19:32

    To jakaś poraszka anie kąferęcja. Piencet osup nohyba razę s opsugom chotelu

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    Garwolak - niezalogowany 2014-10-01 09:09:21

    Gratulacje dla firmy!!!!!!!!

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis

Podziel się swoją opinią

Twoje zdanie jest ważne jednak nie może ranić innych osób lub grup.

Komentarze mogą dodawać tylko zalogowani użytkownicy.

Zaloguj się

Reklama

Wideo eGarwolin.pl




Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Wróć do