
Konferencje szkoleniowe dla klientów zagościły już na stałe w kalendarzu wydarzeń firmy Lechpol, będącej wiodącym dystrybutorem urządzeń elektronicznych w Polsce. W tym roku w dniach 27-28.09.2014 do Hotelu Warszawianka Congress&SPA w Jachrance, gdzie odbywało się to doroczne spotkanie, przybyło ponad 500 partnerów biznesowych z całej Polski. Jednym z najważniejszych elementów spotkania było ogłoszenie zmian w systemie serwisowym firmy.
Zasady współpracy z firmą, obsługa klienta w obliczu zmian, które niesie nowa ustawa o prawach konsumentów, logistyka magazynowa oraz promocja produktów – to kluczowe tematy, które zostały poruszone w czasie tegorocznej konferencji szkoleniowej zorganizowanej przez firmę Lechpol. Niezmiennie jednak gwoździem programu była prezentacja oferty produktowej, w czasie której stali klienci mogli poznać nowości, a nowi całą ofertę wszystkich dystrybuowanych przez firmę marek.
Lechpol liczącym się partnerem biznesowym
– To jest kolejne tak duże spotkanie z naszymi kontrahentami. Doświadczeni poprzednimi edycjami, wiemy, że taka forma niesie ze sobą same korzyści. Organizujemy ją po to, aby lepiej się poznać z naszymi partnerami handlowymi, przedstawić im naszą ofertę i pokazać co robimy na rynku elektroniki zarówno w Polsce, jak też w Europie. Z roku na rok gościmy na naszej konferencji coraz liczniejsze grono firm, od małych sklepów elektronicznych, po największych dystrybutorów i to jest dla nas najlepszym potwierdzeniem tego, że idziemy w dobrym kierunku i jesteśmy liczącym się partnerem biznesowym – mówi Zbigniew Leszek, prezes firmy Lechpol.
Zmiany w systemie serwisowym firmy
Podnoszenie standardów współpracy, przejawiających się troską o klienta i jego poczucie bezpieczeństwa to bardzo ważna kwestia, jaką poruszyli na konferencji przedstawiciele firmy Lechpol. Dowodem tego było ogłoszenie zmian w systemie serwisowym firmy, które nastąpią z początkiem 2015 roku. Do użytku klientów oddany został nowy moduł zgłaszania awarii zakupionego sprzętu. Od nowego roku procedura ta odbywać się będzie drogą elektroniczną, co zdecydowanie usprawni pracę serwisantom – wyeliminuje przypadki, w których rozwiązanie problemu może nastąpić zdalnie, np. poprzez samodzielną aktualizację oprogramowania i docelowo skróci czas naprawy.
Tradycyjnie już w czasie konferencji firma Lechpol na specjalnych stoiskach zaprezentowała setki produktów wybranych z bogatej oferty katalogowej. Bezpośredni kontakt z urządzeniami umożliwił klientom poznanie ich działania, funkcji oraz obsługi. Klienci, którzy mieli jakiekolwiek pytania lub wątpliwości mogli także skorzystać z porad i wyjaśnień licznego grona konsultantów firmy.
{jb_greenbox}Firma LECHPOL powstała w 1990 roku. Od początku istnienia specjalizuje się ona w kompleksowej dostawie i dystrybucji części oraz urządzeń elektronicznych. Lechpol jest dystrybutorem produktów takich marek jak: Peiying, Cabletech, Sunker, Kemot, Vipow, Unit, M-LIFE, Dibeisi, Azusa, Quer, Kruger&Matz, Intex. Oferowane przez firmę produkty charakteryzują się wysoką jakością oraz niepowtarzalnością rozwiązań technicznych. Dzięki temu spełniają oczekiwania nawet najbardziej wymagających klientów. Od roku 2006 Lechpol przeżywa najbardziej dynamiczny okres w historii swojego rozwoju. Został on zauważony przez niezależnych ekspertów gospodarczych i ekonomicznych w Polsce, a firma otrzymuje wiele nagród i wyróżnień, które potwierdzają najwyższy standard i wysoki poziom świadczonych usług. Firma Lechpol od wielu lat jest jednym z ambasadorów powiatu garwolińskiego w Polsce i Europie. www.lechpol.eu{/jb_greenbox}
(Inf. pras., oprac. ur) 2014-10-01 08:06:05
Jeśli jeszcze tego nie zrobiłeś koniecznie zainstaluj naszą aplikację, która dostępna jest na telefony z systemem Android i iOS.
Chcesz być na bieżąco z wieściami z naszego portalu? Obserwuj nas na Google News!
Twoje zdanie jest ważne jednak nie może ranić innych osób lub grup.
Komentarze mogą dodawać tylko zalogowani użytkownicy.
[quote name="zadowolony"]super towar tel za 300 a panel dotyk 220 super promocja :-x gratuluje sukcesu na naiwnych[/quote]Ja nie wiem gdzie Ty brałeś panel dotykowy za 220zł. Sam orientowałem się w cenach, bo zglebiłem swój model Live i nowy ekran z dotykiem i wymianą kosztował 300zł. A tel jak kupowałem płaciłem 600zł. Czyli połowa ceny, czyli standard! Szwagier za ekran do Galaxy S3 płacił ponad 700zł z wymianą w autoryzowanym serwisie, więc nie rozumiem w czym problem. Ekran w smartfonie jest najdroższą częścią, a zarazem najbardziej delikatną. Trzeba uważać na przyszłość :)
super towar tel za 300 a panel dotyk 220 super promocja :-x gratuluje sukcesu na naiwnych
a pokrzywdzony to żyje...., bo nic się nie mówi....
[quote name="guwny menarzer"]To jakaś poraszka anie kąferęcja. Piencet osup nohyba razę s opsugom chotelu[/quote]Aleś gupi.
To jakaś poraszka anie kąferęcja. Piencet osup nohyba razę s opsugom chotelu
Gratulacje dla firmy!!!!!!!!