Reklama

Wydział Komunikacji niemal bez kolejek. Interesanci są załatwiani na bieżąco

Do godziny 13.30-15.00 załatwiamy na bieżąco wszystkich interesantów. Także nie ma problemu. Nikt nie pozostaje na następny dzień – zapewniał dziś starosta garwoliński Marek Chciałowski. Tydzień po wprowadzeniu zmian w Wydziale Komunikacji urzędnicy zapewniają, że interesanci są załatwiani na bieżąco, a liczba rejestracji pojazdów jest niemal taka sama jak przed rezygnacją z prowadzenia zapisów.

 

Podczas dzisiejszej sesji rady powiatu radny Maciej Kurowski poprosił o informację o tym, jak przebiega obsługa petentów w Wydziale Komunikacji po wprowadzonych zmianach. Przypomnijmy, że od 4 maja Wydział Komunikacji nie prowadzi zapisów do rejestracji pojazdów. ( Zmiany w Wydziale Komunikacji w Garwolinie: koniec zapisów! )

 

Od wprowadzenia nowego systemu minął tydzień. Jak teraz wygląda obsługa w Wydziale Komunikacji? Czy interesanci czekają w kolejkach?

 

Liczba wydawanych dowodów niemal taka sama

– Często jestem w wydziale. Do godziny 13.30-15.00 załatwiamy na bieżąco wszystkich interesantów. Także nie ma problemu. Nikt nie pozostaje na następny dzień – zapewniał dziś starosta garwoliński Marek Chciałowski. – Zapraszamy do Wydziału Komunikacji. Rejestrujemy taką samą ilość pojazdów, jak rejestrowaliśmy – informował Mirosław Kajak z Wydziału Komunikacji. Urzędnik dodał, że porównał liczby wydawanych dowodów rejestracyjnych sprzed zmiany i już po niej. Okazało się, ze jest niemal taka sama. Kiedyś było to niemal 40 dowodów dziennie. Teraz, po 5 dniach bez zapisów, średnia przekracza 41 dowodów na dzień. Jego zdaniem system się sprawdzi.

 

Obserwują i analizują sytuację

Mirosław Kajak przyznał, że czytał to, co jest napisane w internecie i zalecił, żeby nie czytać portali. Pracownik Wydziału Komunikacji przekonywał, że system się sprawdza, a od daty wprowadzenia zmian, czyli od 4 maja, były może dwa dni (środa i czwartek), kiedy było trochę więcej czekających osób. Starosta Marek Chciałowski dodał, że pracownicy, którzy wykonywali inne czynności zostali przesunięci do wydawania dowodów i obsługi petentów. Włodarz powiatu poinformował również, że Mirosław Kajak na bieżąco obserwuje i analizuje sytuację w wydziale i w razie potrzeby, gdy powstają za duże kolejki, przesuwa pracowników, tak żeby opanować sytuację. – Staramy się reagować na bieżąco – zapewnił starosta.

 

(ur) 2016-05-11 17:34:41

Fot. Google Street View, Internet

Fot. Mirosława Kajaka: eGarwolin

Aplikacja egarwolin.pl

Jeśli jeszcze tego nie zrobiłeś koniecznie zainstaluj naszą aplikację, która dostępna jest na telefony z systemem Android i iOS.


Aplikacja na Androida Aplikacja na IOS

Obserwuj nas na Obserwuje nas na Google NewsGoogle News

Chcesz być na bieżąco z wieściami z naszego portalu? Obserwuj nas na Google News!

Reklama

Komentarze opinie

  • Awatar użytkownika
    samogon - niezalogowany 2016-05-11 21:10:17

    O coś mi się wydaje, że to nie tak jest...A może ktos napisze jak to jest w środy do godziny 12? :lol: Trzeba będzie to w najbliższym czasie sprawdzić.P.S ten pan na zdjęciu to Mirosław Kajka

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    Toldi - niezalogowany 2016-05-11 17:30:03

    A może interesantów się spytać co o tym sądzą i ile czasu trzeba czekać. System się sprawdza? Ciekawe dla kogo.

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis

Podziel się swoją opinią

Twoje zdanie jest ważne jednak nie może ranić innych osób lub grup.

Komentarze mogą dodawać tylko zalogowani użytkownicy.

Zaloguj się

Reklama

Wideo eGarwolin.pl




Reklama
Wróć do