
– Do godziny 13.30-15.00 załatwiamy na bieżąco wszystkich interesantów. Także nie ma problemu. Nikt nie pozostaje na następny dzień – zapewniał dziś starosta garwoliński Marek Chciałowski. Tydzień po wprowadzeniu zmian w Wydziale Komunikacji urzędnicy zapewniają, że interesanci są załatwiani na bieżąco, a liczba rejestracji pojazdów jest niemal taka sama jak przed rezygnacją z prowadzenia zapisów.
Podczas dzisiejszej sesji rady powiatu radny Maciej Kurowski poprosił o informację o tym, jak przebiega obsługa petentów w Wydziale Komunikacji po wprowadzonych zmianach. Przypomnijmy, że od 4 maja Wydział Komunikacji nie prowadzi zapisów do rejestracji pojazdów. ( Zmiany w Wydziale Komunikacji w Garwolinie: koniec zapisów! )
Od wprowadzenia nowego systemu minął tydzień. Jak teraz wygląda obsługa w Wydziale Komunikacji? Czy interesanci czekają w kolejkach?
Liczba wydawanych dowodów niemal taka sama
– Często jestem w wydziale. Do godziny 13.30-15.00 załatwiamy na bieżąco wszystkich interesantów. Także nie ma problemu. Nikt nie pozostaje na następny dzień – zapewniał dziś starosta garwoliński Marek Chciałowski. – Zapraszamy do Wydziału Komunikacji. Rejestrujemy taką samą ilość pojazdów, jak rejestrowaliśmy – informował Mirosław Kajak z Wydziału Komunikacji. Urzędnik dodał, że porównał liczby wydawanych dowodów rejestracyjnych sprzed zmiany i już po niej. Okazało się, ze jest niemal taka sama. Kiedyś było to niemal 40 dowodów dziennie. Teraz, po 5 dniach bez zapisów, średnia przekracza 41 dowodów na dzień. Jego zdaniem system się sprawdzi.
Obserwują i analizują sytuację
Mirosław Kajak przyznał, że czytał to, co jest napisane w internecie i zalecił, żeby nie czytać portali. Pracownik Wydziału Komunikacji przekonywał, że system się sprawdza, a od daty wprowadzenia zmian, czyli od 4 maja, były może dwa dni (środa i czwartek), kiedy było trochę więcej czekających osób. Starosta Marek Chciałowski dodał, że pracownicy, którzy wykonywali inne czynności zostali przesunięci do wydawania dowodów i obsługi petentów. Włodarz powiatu poinformował również, że Mirosław Kajak na bieżąco obserwuje i analizuje sytuację w wydziale i w razie potrzeby, gdy powstają za duże kolejki, przesuwa pracowników, tak żeby opanować sytuację. – Staramy się reagować na bieżąco – zapewnił starosta.
(ur) 2016-05-11 17:34:41
Fot. Google Street View, Internet
Fot. Mirosława Kajaka: eGarwolin
Jeśli jeszcze tego nie zrobiłeś koniecznie zainstaluj naszą aplikację, która dostępna jest na telefony z systemem Android i iOS.
Chcesz być na bieżąco z wieściami z naszego portalu? Obserwuj nas na Google News!
Twoje zdanie jest ważne jednak nie może ranić innych osób lub grup.
Komentarze mogą dodawać tylko zalogowani użytkownicy.
O coś mi się wydaje, że to nie tak jest...A może ktos napisze jak to jest w środy do godziny 12? :lol: Trzeba będzie to w najbliższym czasie sprawdzić.P.S ten pan na zdjęciu to Mirosław Kajka
A może interesantów się spytać co o tym sądzą i ile czasu trzeba czekać. System się sprawdza? Ciekawe dla kogo.