
Od 2 listopada obsługa klientów we wszystkich placówkach ZUS w poniedziałki będzie odbywać się tak, jak w pozostałe dni tygodnia tj.: w godz. 8.00 – 15.00. Zawieszone zostają tym samym dotychczasowe wydłużone godziny obsługi klientów w ten dzień tygodnia. Decyzja o zmianie została podjęta w związku z sytuacją epidemiczną.
- Urząd przypomina, że jest dostępny także przez Internet za pośrednictwem Platformy Usług Elektronicznych (PUE) ZUS oraz w kontakcie telefonicznym. Do dyspozycji jest ogólnopolska infolinia pod numerem telefonu 22 560 16 00 dostępna w dni robocze (pn.–pt.) w godzinach 7:00–18:00 - informuje Piotr Olewiński, regionalny rzecznik prasowy ZUS województwa mazowieckiego.
Jednocześnie ZUS zachęca do załatwiania spraw bez wychodzenia z domu i skorzystania z e-wizyt. Od 4 listopada będą już dostępne we wszystkich oddziałach ZUS w Polsce. Wystarczy posiadać komputer z kamerą i mikrofonem lub smatphone’a. Więcej informacji na www.zus.pl/e-wizyta.
Inf. pras., oprac.ur
Zdj. poglądowe: Pixabay
Jeśli jeszcze tego nie zrobiłeś koniecznie zainstaluj naszą aplikację, która dostępna jest na telefony z systemem Android i iOS.
Chcesz być na bieżąco z wieściami z naszego portalu? Obserwuj nas na Google News!
Twoje zdanie jest ważne jednak nie może ranić innych osób lub grup.
Komentarze mogą dodawać tylko zalogowani użytkownicy.
Komentarze opinie