Reklama

ZUS ogłasza zmiany dotyczące obsługi klientów w poniedziałki

Od 2 listopada obsługa klientów we wszystkich placówkach ZUS w poniedziałki będzie odbywać się tak, jak w pozostałe dni tygodnia tj.: w godz. 8.00 – 15.00. Zawieszone zostają tym samym dotychczasowe wydłużone godziny obsługi klientów w ten dzień tygodnia. Decyzja o zmianie została podjęta w związku z sytuacją epidemiczną.

- Urząd przypomina, że jest dostępny także przez Internet za pośrednictwem Platformy Usług Elektronicznych (PUE) ZUS oraz w kontakcie telefonicznym. Do dyspozycji jest ogólnopolska infolinia pod numerem telefonu 22 560 16 00 dostępna w dni robocze (pn.–pt.) w godzinach 7:00–18:00 - informuje Piotr Olewiński, regionalny rzecznik prasowy ZUS województwa mazowieckiego. 

Jednocześnie ZUS zachęca do załatwiania spraw bez wychodzenia z domu i skorzystania z e-wizyt. Od 4 listopada będą już dostępne we wszystkich oddziałach ZUS w Polsce. Wystarczy posiadać komputer z kamerą i mikrofonem lub smatphone’a. Więcej informacji na www.zus.pl/e-wizyta.

Inf. pras., oprac.ur
Zdj. poglądowe: Pixabay

Aplikacja egarwolin.pl

Jeśli jeszcze tego nie zrobiłeś koniecznie zainstaluj naszą aplikację, która dostępna jest na telefony z systemem Android i iOS.


Aplikacja na Androida Aplikacja na IOS

Obserwuj nas na Obserwuje nas na Google NewsGoogle News

Chcesz być na bieżąco z wieściami z naszego portalu? Obserwuj nas na Google News!

Reklama

Komentarze opinie

Podziel się swoją opinią

Twoje zdanie jest ważne jednak nie może ranić innych osób lub grup.

Komentarze mogą dodawać tylko zalogowani użytkownicy.

Zaloguj się

Reklama

Wideo eGarwolin.pl




Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Wróć do