
W listopadzie burmistrz miasta oraz Rada Miasta Garwolina ogłosiła konkurs dla uczniów garwolińskich szkół pod nazwą „Inwestycje miejskie”. Wczoraj, komisja konkursowa wyłoniła zwycięzców. Laureatem konkursu został Piotr Urbański, który jako jedyny z biorących udział nagrał film przedstawiający inwestycje jakie zaszły w bieżącym roku.
Zadaniem w konkursie było stworzenie prezentacji lub filmu pokazującego zmiany, jakie zaszły w Garwolinie w 2015 roku. Celem konkursu było zainteresowanie młodzieży działaniami samorządu, budowanie postaw prospołecznych i umiejętności dostrzeżenia zmian w swoim najbliższym otoczeniu.
Organizatorzy otrzymali 6 zgłoszeń: 5 prezentacji i jeden film. Inwestycje miejskie, które pojawiały się w pracach najczęściej to: remont i rozbudowa biblioteki, remont kina, modernizacja dróg i chodników miejskich, remont mostu, zakończenie modernizacji budynku socjalnego, prace realizowane w jednostkach organizacyjnych miasta (np. szkołach, przedszkolach).
Jury przyznało następujące nagrody:
I miejsce – film Piotra Urbańskiego (nagroda: 500 zł)
II miejsce – prezentacja Pauliny Gadoś (nagroda: 250 zł)
II miejsce – prezentacja Alicji Makulec (nagroda: 250 zł)
Jury zrezygnowało z przeprowadzenia głosowania internautów.
Organizatorzy wszystkim laureatom gratulują i zapraszają do udziału w kolejnych konkursach. O terminie wręczenia nagród organizatorzy poinformują w najbliższym czasie.
(garwolin.pl, oprac. dw) 2015-12-18 09:06:52
Jeśli jeszcze tego nie zrobiłeś koniecznie zainstaluj naszą aplikację, która dostępna jest na telefony z systemem Android i iOS.
Chcesz być na bieżąco z wieściami z naszego portalu? Obserwuj nas na Google News!
Twoje zdanie jest ważne jednak nie może ranić innych osób lub grup.
Komentarze mogą dodawać tylko zalogowani użytkownicy.
Dobrej jakości sprzęt filmowy to wydatek rzędu 50.000 PLN (w górę). Komputer i oprogramowanie to kolejne 20.000 PLN. Film powinien być zrealizowany przez ekipę profesjonalistów - od scenarzysty, przez reżysera, oświetleniowca, dźwiękowca, montażystę, grafika, lektora itp. 5 minutowa, komercyjna produkcja na poziomie kosztuje co najmniej 50.000 złotych, a Garwolin chce promować się trzema filmikami za tysiaka? Chytry plan...