Reklama

Kino Wilga dołącza do akcji #ChodźDoKina

W piątek 4 września ruszyła ogólnopolska kampania społeczna z udziałem gwiazd „Kino to Emocje”, w ramach której duże sieci oraz kina studyjne i lokalne wspierane przez Polski Instytut Sztuki Filmowej, po raz pierwszy w historii będą wspólnie zachęcać do powrotu przed duży ekran. Kino „Wilga” również włącza się w akcję i zaprasza: #ChodźDoKina!

– Kino to emocje. Wiedzą o tym doskonale nasi widzowie, których w ubiegłym roku ponad 90 tysięcy zasiadło przed ekranem naszego kina. Pandemia pokrzyżowała plany również branży kinowej. Dziś nasze kino jest bezpieczne, dzięki stosowaniu reżimu sanitarnego: dezynfekcja dłoni przy wejściu do kina, zakrywanie nosa i ust, zachowanie dystansu – co drugi fotel wolny – mówi Jacek Pasternak, kierownik garwolińskiego Kina „Wilga”.

W obliczu pandemii i trudnej sytuacji, w której znalazły się kina, polska branża kinowa zwarła szyki, by wyjść naprzeciw rodzimym kinomanom. Kampania „Kino to emocje” startuje 4 września. Głównym elementem kampanii będą pełne emocji spoty z udziałem Joanny Kulig i Marcina Dorocińskiego, za pośrednictwem których aktorzy przypomną widzom o wyjątkowej roli kina.

Oprócz emisji spotów, przewidziano także szereg działań w mediach społecznościowych, m.in. aktywności z aktorkami i aktorami za pośrednictwem ich kanałów. Wszystkie elementy łączyć będzie wspólny hasztag: #ChodźDoKina.

"Kino to emocje” to wyjątkowa inicjatywa: pierwszy raz w historii wszystkie polskie kina jednoczą się we wspólnej akcji. W kampanię zaangażowały się sieci: Cinema City, Helios, Multikino oraz kina zrzeszone w Sieci Kin Studyjnych i Lokalnych w całej Polsce. Projekt współfinansowany jest przez Polski Instytut Sztuki Filmowej oraz Ministerstwo Kultury i Dziedzictwa Narodowego. Wsparcia udzielili także: Krajowa Izba Producentów Audiowizualnych oraz Polska Gildia Producentów. Patronami medialnymi kampanii są: Telewizja Polska, Radio Zet, Telewizja Polsat, Canal+, TVN, Wirtualna Polska, Filmweb, Onet, Gazeta.pl i Interia.pl.

– Wyjątkowe w tej kampanii jest to, że cała branża mówi jednym, wspólnym głosem: Chodź do kina! Wspierają nas w tym Polski Instytut Sztuki Filmowej, Ministerstwo Kultury i Dziedzictwa Narodowego, producenci, twórcy i wykonawcy. Okres pandemii pokazał, jak ważne są kina dla naszej tożsamości. To w kinach najlepiej brzmią emocje filmu, to tutaj buduje on swoją historię na kolejne lata. To także dla widowni w kinie i wrażeń, wiążących się z kinowymi seansami, producenci, twórcy i aktorzy tworzą dzieła, które wchodzą do panteonu kultury. A widzowie nie muszą już za nimi tęsknić. Zapraszamy do wszystkich kin w Polsce – podkreśla Joanna Kotłowska, prezes Polskiego Stowarzyszenia Nowe Kina.

Kino „Wilga” czeka zarówno na młodszych widzów, jak i dorosłą publiczność. Jesień zapowiada się naprawdę dobrze.

– Jesień to okres najlepszych hitów filmowych. Mamy nadzieję, że podobnie jak w ubiegłych latach nasza sala kinowa będzie wypełniona do ostatniego miejsca. Dla naszych widzów przygotowaliśmy bardzo atrakcyjne premiery filmowe, które można zobaczyć tylko w kinie. „Pętla” Patryka Vegi, „Mulan”, „25 lat niewinności. Sprawa Tomka Komendy”. Październik to kolejne premiery: „Trole 2″, Jak zostać gwiazdą” – komedia z plejadą gwiazd, „Banksterzy”, „Skandal. Ewenement Molesty”. W listopadzie „Listy do M 4” i najnowszy Bond – „Nie czas umierać” – zachęca Jacek Pasternak.

Więcej o akcji „Kino to Emocje” na www.chodzdokina.pl

Aktualny repertuar Kina „Wilga” i zakup biletów online – www.csik.garwolin.pl

(Inf. prasowa, oprac. red)

Aplikacja egarwolin.pl

Jeśli jeszcze tego nie zrobiłeś koniecznie zainstaluj naszą aplikację, która dostępna jest na telefony z systemem Android i iOS.


Aplikacja na Androida Aplikacja na IOS

Obserwuj nas na Obserwuje nas na Google NewsGoogle News

Chcesz być na bieżąco z wieściami z naszego portalu? Obserwuj nas na Google News!

Reklama

Komentarze opinie

Podziel się swoją opinią

Twoje zdanie jest ważne jednak nie może ranić innych osób lub grup.

Komentarze mogą dodawać tylko zalogowani użytkownicy.

Zaloguj się

Reklama

Wideo eGarwolin.pl




Reklama
Wróć do