Reklama

Strona internetowa to nie wszystko – jak ją reklamować?

Posiadanie strony internetowej powoli staje się standardem w biznesie. Jednak sama strona to nie wszystko, aby poprawić wizerunek firmy i podnieść jej wyniki finansowe. Odpowiednio zaprojektowane strony internetowe to połowa sukcesu, druga to ich właściwa promocja.

 

E-marketing daje szerokie możliwości reklamy firm, usług, marek czy produktów przez Internet. Duży wybór oznacza także większe problemy z precyzyjnym dopasowaniem czegoś skutecznego. Tak naprawdę sprawdza się tutaj stara zasada – każda firma będzie wymagała nieco innej metody reklamy, by osiągnąć zamierzone cele. Jednak są także takie strategie marketingowe, które działają praktycznie we wszystkich przypadkach. Co zatem warto wybrać?

 

Wyszukiwarka jako miejsce na reklamę

Większość specjalistów w zakresie e-marketingu bez wahania wskazałaby na reklamę w wyszukiwarkach internetowych. Pozycjonowanie stron oraz kampanie AdWords stale cieszą się dużym powodzeniem i mogą niepostrzeżenie, ale jednocześnie bardzo efektywnie wspomagać stronę przez cały okres jej działania. To dodatkowo tania metoda reklamy, dlatego wtedy, gdy zakłada się strony internetowe , polecane jest jednoczesne ich zoptymalizowanie i pozycjonowanie.


Interakcja z klientami to klucz do sukcesu

Coraz większym powodzeniem cieszą się teraz media społecznościowe. Sam Facebook ma w Polsce kilkanaście milionów użytkowników. Profil na portalu tego pokroju będzie doskonałym dopełnieniem strony internetowej. Posłuży do szybkiej i wygodnej wymiany informacji z klientami stałymi i potencjalnymi, będzie dodatkowym kanałem przekazu marketingowego i skutecznym narzędziem kreowania pozytywnego wizerunku.


E-mail nie musi być spamem

Niezamówiona poczta elektroniczna to spam, natomiast ta pożądana staje się wartościowym narzędziem w ręku każdego internetowego reklamodawcy. Stworzenie bazy danych klientów i przystosowanie do ich potrzeb przekazu marketingowego to wysoka szansa na sukces. Właśnie dlatego e-mail marketing także jest skutecznym sposobem reklamy stron internetowych.

 

Zatem sama strona WWW, chociaż najbardziej dopracowana i efektowna, nie będzie wystarczająca, by przyciągnąć użytkowników, w tym potencjalnych klientów. Już na etapie zlecania jej wykonania warto dobrać perspektywiczne metody marketingowe, by na sukces nie trzeba było długo czekać.

 

(NC) 2014-02-21 07:59:24

Fot. sxc.hu

{jcomments off}

Aplikacja egarwolin.pl

Jeśli jeszcze tego nie zrobiłeś koniecznie zainstaluj naszą aplikację, która dostępna jest na telefony z systemem Android i iOS.


Aplikacja na Androida Aplikacja na IOS

Obserwuj nas na Obserwuje nas na Google NewsGoogle News

Chcesz być na bieżąco z wieściami z naszego portalu? Obserwuj nas na Google News!

Reklama

Komentarze opinie

Podziel się swoją opinią

Twoje zdanie jest ważne jednak nie może ranić innych osób lub grup.

Komentarze mogą dodawać tylko zalogowani użytkownicy.

Zaloguj się

Reklama

Wideo eGarwolin.pl




Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Wróć do