Reklama

Szokująca wystawa o aborcji w Garwolinie

Dziś na skwerku w Garwolinie przechodnie mogli natknąć się na szokujące zdjęcia, które pokazywały zarodki dzieci po aborcji.

"Ludzie Ludziom...” taki napis widniał przy jednym ze zdjęć na skwerku. Postanowiliśmy zapytać przechodniów, co sądzą na temat wystawy. Głosy były podzielone. Jedni uważali, że takie zdjęcia nie powinny być pokazywane publicznie. „Na to patrzą dzieci” - powiedziała jedna z pań przechodząca obok. Inni mówili, że to bardzo dobry pomysł i że do nas Polaków tylko w taki sposób można dotrzeć.

Jeśli ktoś nie widział wystawy, może ją zobaczyć w internecie na stronie www.stopaborcji.pl.

Ostrzegamy, że zdjęcia są naprawdę drastyczne.

 

(KK) 2009-10-10 14:21:11

  


Aplikacja egarwolin.pl

Jeśli jeszcze tego nie zrobiłeś koniecznie zainstaluj naszą aplikację, która dostępna jest na telefony z systemem Android i iOS.


Aplikacja na Androida Aplikacja na IOS

Obserwuj nas na Obserwuje nas na Google NewsGoogle News

Chcesz być na bieżąco z wieściami z naszego portalu? Obserwuj nas na Google News!

Reklama

Komentarze opinie

  • Awatar użytkownika
    - niezalogowany 2009-10-14 15:16:30

    mam pięcioro Dzieci i, co prawda najmłodsze nie widziały, ale starsze(8-10 lat)- owszem. Nie sadzę aby zdjęcia w wiadomościach były mniej drastyczne. Nie wspomnę o komputerze i jego możliwosciach. O tym w jakie gry mogą grać Dzieci. Nie przesadzajmy z ich wrażliwoscią. Taka wystawa to uwrażliwianie. Przynajmniej będą wiedziały o czym się mówi gdy pada słowo "aborcja".

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    - niezalogowany 2009-10-14 11:32:10

    aborcja to bardzo kontrowersyjny temat. sama w sobie jest złem. wyrządza wiele krzywd kobiecie, zarówno fizycznych jak i psychicznych. może gdyby w naszym kraju miała miejsce rzetelna edukacja i informacja w tym temacie oraz bardziej dostępna antykoncepcja(często zaporowe ceny), to ten problem częściowo przynajmniej dałoby się rozwiązać.

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    - niezalogowany 2009-10-13 20:32:40

    Jak na razie wielkość podziemia aborcyjnego wskazuje na to, że same tego nie muszą robić (co jest możliwe). Dlatego legalizacja i odpowiednie sankcje prawne rozwiązałyby nie jeden kłopot czy dyskusję na ten temat.

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    - niezalogowany 2009-10-13 20:28:55

    Wiem jak wygląda 8 tygodniowy zarodek, miałam usg w tym okresie, rączek i nóżek jeszcze nie ma :sad:

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    - niezalogowany 2009-10-13 19:41:17

    Jakkolwiek byś tego nie nazwała: aborcja, spędzenie płodu, skrobanka itd. nie zmienia to faktu, że jest to zabicie dziecka we wczesnej fazie jego rozwoju. Przecież z zygoty nie urodzi się kot tylko człowiek co zostało zdeterminowane w momencie połączenia plemnika z komórką jajową. Aby to wiedzieć również nie potrzebny jest tytuł mgr.Co do twojego końcowego pytania to niestety znam kogoś, kto poddał się zabiegowi zabicia własnego dziecka. I doskonale wiem co czuje teraz, bo niestety nie jest jej dane drugi raz zostać matką...

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    - niezalogowany 2009-10-13 16:07:10

    BIOLOG NIE SCHODŹ DO MEGO NISKIEGO POZIOMU TYLKO ODPOWIEDZ!ALBO ŁATWIEJ.KIEDY TY PRZESTAŁEŚ BYĆ ZARODKIEM A STAŁES SIĘ CZŁOWIEKIEM?

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    - niezalogowany 2009-10-13 13:55:32

    Niestety, ale nie wiesz jak wygląda 8. tygodniowe dziecko w macicy. Postudiuj jeszcze trochę ten temat. A mogę Ci tylko nadmienić, że ma wykształcony m.in.układ nerwowy, głowę, kończyny, uszy i nos. Oczywiście, jeśli kobieta jest ateistką, racjonalistką lub kimś w tym rodzaju i chce się wyskrobać, to niech zrobi to sama. Samodzielne przerwanie ciąży nie jest karalne.

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    - niezalogowany 2009-10-13 12:59:57

    Nie wiedziałam, że mój sąsiad jest moją ciążą :sad: Faktycznie, muszę jeszcze się douczyć.Problem jakiejkolwiek dyskusji na ten temat polega na jej emocjonalnym podejściu i kierowaniu się religia, w tym regionie judeo-chrześcijańską, "nie zabijaj" pozostawia decyzję Bogu jako twórcy życia i jego jedynego władcy. Co dla każdego ateisty, racjonalisty jest bezsensem. Warto takie decyzje pozostawić tym, których temat dotyczy, oni na pewno wiedzą że nie usuwają jajeczka czy zbitka komórek, choć te 8 tygodni to własnie tak wyglada.Schodząc do poziomu kiedy powstaje człowiek? Może zapytam czym jest zapłodnione jajo: kurą czy jajkiem?

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    - niezalogowany 2009-10-13 11:42:11

    Zabijanie jest zawsze zabijaniem. I nie dorabiaj do tego ideologii. Jakby zarodka nie klasyfikować zawiera on w sobie wszystkie geny determinujące osobę ludzką. Wystawa jest dobra bo wielu osobom wydaje się że aborcja to wyskrobanie jakiegoś jajeczka. W wieku 8 -10 tygodni aborcja polega na wyrywaniu często po kawałku ciała dziecka z macicy. W tym wieku dziecko w łonie matki ma już postać człowieka.

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    - niezalogowany 2009-10-13 10:28:43

    IDĄC TWOIM TROPEM TO JAK CI SIĘ SĄSIAD NIE BĘDZIE PODOBAĆ TO TEŻ GO TRZEBA ZAABORCJONOWAĆ?POWIEDZ MI MĄDRY CZŁOWIEKU KIEDY ZATEM POWSTAJE CZŁOWIEK? OD CZEGO TO ZALEŻY?

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    - niezalogowany 2009-10-13 10:11:56

    W zupełności popieram! Każdy powinien sam zadecydować czy ma ochotę obejrzeć takie makabryczne fotografie. Szczególnie, że te porównane są z dzieckiem urodzonym w 24 tygodniu, z dziećmi głodującymi na świecie. Jestem kobietą w ciąży i nic nie przeraziło mnie jak ten wcześniak, nie tyle żyjący, co wegetujący. Makabra. Ciekawe, kto wydał na to zgodę? Jeśli chodzi o "gazety dla dorosłych" to mają być zafoliowane i ukryte, a tu, jak na talerzu pokazana śmierć, krew, małe zwłoki. Dlaczego nie podpisano ich imieniem i nazwiskiem jeszcze? Nikt nie pomyślał o kobietach, które właśnie poroniły... Bezlitosne! Ktoś powinien za to odpowiedzieć! To jest żadna kampania przeciwko aborcji tylko zwyczajna nagonka, tabloidowe szokowanie. Tylko do takiego poziomu dorósł Garwolin?

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    - niezalogowany 2009-10-12 22:10:45

    Pora spać bo jutro znowu do szkoły. :whistle:

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    - niezalogowany 2009-10-12 21:50:17

    Dziękuję Matematyk, ale czy bardzo się pomyliłam? Wystarczy odwiedzić Centrum Zdrowia Dziecka i iść na oddział intensywnej terapii czy patologii noworodka. Czemu zdjęć z tych oddziałów nie pokazali, tylko dziecka ratowanego (bez wad rozwojowych) w 24 tygodniu? Bo musieliby pokazać, jak wyglądają silne wady rozwojowe, deformacje dzieci, które rodzą się w 8-9 miesiącu i które się ratuje po to, by żyły kilka miesięcy, może lat, jak warzywa. Ale czy one mają wybór? Kara się je życiem... tylko dlatego, że matka bała się piętna społecznego i leżała większość ciąży by ją donosić. Czemu o tym nie mówimy? Dla mnie to właśnie jest gorsze od ZABIJANIA we wczesnym okresie embrionalnym.

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    - niezalogowany 2009-10-12 21:43:52

    mam nadzieję, że państwo którzy tak bardzo popieracie tą wystawę, zabraliście już na nią swoje dzieci i że one bardzo dokładnie jej się przypatrzyły, dzięki temu wasze dzieci będą się bały mieć swoje dzieci bo jakieś oszołomy mogą chcieć waszym wnukom pokazywać takie rzeczy na przykład w naturze.GRATULUJĘ POMYSŁU NA ZMNIEJSZENIE ILOŚCI URODZEŃ W POLSCE!!!!TO JEST SPRAWA DLA PROKURATURY!!!! OBRZYDLIWOŚĆ W MIEJSCU PUBLICZNYM NA OGLĄDANIE KTÓREJ NARAŻONE SĄ DZIECI , KOBIETY PO PORONIENIACH, W CIĄŻY!!!! MAKABRA,

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    - niezalogowany 2009-10-12 21:42:47

    Jeśli moja wiedza pozostawia wiele do życzenia, to popisz się swoja i mnie sprostuj. Nie brakuje mi odwagi, nie musisz się tym martwić - poza tym to ma już swoją nazwę - aborcja. Definicje zapewne znasz, nie wiem czy akurat poznaną na UW. By mieć własne zdanie, popierać coś czy negować aborcję, eutanazję, nie trzeba mieć skończonych studiów biologicznych, a już na pewno nie teologicznych. Tak - popieram aborcję, uważam że powinna być ona rozpatrywana w sposób bardzo indywidualny, a kobieta, która chce poddać się zabiegowi powinna mieć wszelką pomoc, szczególnie psychologiczną. To jest ważne, a nie napiętnowanie ich. Ale jak już napisałam, minie wiele czasu nim do tego dorośniemy. Ciekawi mnie czy kiedykolwiek miałaś do czynienia z kobietą, która zdecydowała się usunąć ciążę? Czy zapytałaś dlaczego to zrobiła? Czy wiesz, co czuła?

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    - niezalogowany 2009-10-12 20:38:17

    ja też byłem w UW

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    - niezalogowany 2009-10-12 20:34:17

    Szkoda,że (...) jeszcze do tego nie dorośliśmy, a selekcja naturalna zostałazastąpiona ta mechaniczną - na drogach...

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    - niezalogowany 2009-10-12 15:57:36

    Żałosne jest, że masz odwagę popierać aborcję we wczesnej fazie rozwojowej dziecka a brakuje ci odwagi, żeby nazwać ją ZABIJANIEM...Wegług mnie to jakby owijać g.wno w papierek:-)Tak na marginesie, to twoja wiedza biologiczna w tym temacie pozostawia wiele do czynienia:-)Absolwentka Wydziału Biologii UW

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    - niezalogowany 2009-10-12 12:12:18

    Wystawa o aborcji jest jak najbardziej potrzebna ale nie powinni jej oglądać młodzi ludzie poniżej 15 wieku życia (niestety zdjęcia są drastyczna jak i sama aborcja), w Warszawie można było zorganizować taką wystawę w zamkniętej sali a nie na środku miasta... Moje sześcioletnie dziecko po zobaczeniu tych zdjęć (oczywiście przypadkowe) nie bardzo mogło dojść do siebie. Widok krwi i poobcinanych części ciała dzieciaczków budziło lęk w tak małym człowieku jak mój syn. Jako ja, jestem przeciwko aborcji (sama bym tego nie zrobiła) ale każdy jest kowalem swojego losu i za grzechy będzie karany Tam w NIEBIE a raczej w PIEKLE. WYSTAWA TAK ALE W ZAMKNIĘTYM POMIESZCZENIU, NA PEWNO ODWIEDZIŁABYM JĄ, ALE BEZ DZIECI, ONE I TAK MAJĄ WYSTARCZAJĄCO DUŻO STRESU.

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    - niezalogowany 2009-10-11 18:20:45

    Nie wiem kto tu pisze większe brednie, ale autor komentarza na pewno na biologię już w szkole podstawowej nie chodził. Pomogę Ci uświadomić się: najpierw jest zapłodniona komórka jajowa, po 14 dniach jest zygota, kolejne 8 tygodni to okres embrionalny i mamy tutaj do czynienia właśnie z ZARODKIEM. Dopiero potem mamy płód i tak do 38 tygodnia ciąży. Kto zatem popełnił błąd? Aborcja zatem, to nie jest zabijanie dzieci o ile kobieta ma szansę z niej szybko skorzystać. Szkoda, że w tym kraju jeszcze do tego nie dorośliśmy, a selekcja naturalna została zastąpiona ta mechaniczną - na drogach...

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    - niezalogowany 2009-10-11 18:10:31

    Panie Andrzeju, co nazywa Pan "dowolnością aborcji"? Fakt, że kobieta, która wie że urodzi chore dziecko, byc może poczęte w akcie gwałtu - bez jej zgody chce usunąć ciąże? Proszę o wyjaśnienie. Ciekawi mnie, że zazwyczaj mężczyźni w tej kwestii mają najwięcej do powiedzenia. Nawet przypadku Alicji Tysiąc nie przeoczył Pan komentarza, zapominając że wytaczane sądy dotyczą nie tylko jej, ale i jej dziecko, które podobno "chciał" Pan chronić...

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    - niezalogowany 2009-10-11 17:06:13

    Jestem przeciw aborcji, ale ta wystawa to ska skandal. Sam słyszałem jak mama mówiła do swojej córeczki, aby nie patrzyła na te zdjęcia.

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    - niezalogowany 2009-10-11 10:25:08

    HEJ AUTOR, TO NIE ZARODKI DZIECI A DZIECI!!! SAM JESTEŚ JAK ZARODEK... GŁUPOTY

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    - niezalogowany 2009-10-10 17:43:26

    Takie wystawy przeciwstawiają się logicznie i merytorycznie argumentom zwolenników dowolności aborcji. Andrzej Dobrowolski

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis

Podziel się swoją opinią

Twoje zdanie jest ważne jednak nie może ranić innych osób lub grup.

Komentarze mogą dodawać tylko zalogowani użytkownicy.

Zaloguj się

Reklama

Wideo eGarwolin.pl




Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Wróć do