
W szkołach, dla których organem prowadzącym jest samorząd gminy Łaskarzew, realizowany jest projekt unijny, który ma za zadanie wyrównanie szans dzieci ze szkół podstawowych poprzez m. in. dodatkowe zajęcia z wybranych przedmiotów.
Projekt unijny nosi nazwę „Indywidualizacja to krok ku rozwojowi” i jest realizowany w ramach „Indywidualizacji procesu nauczania i wychowania uczniów klas I – III szkół podstawowych”. Przedsięwzięcie współfinansowane jest ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego i potrwa do 30 czerwca 2014 roku. Całkowita wartość projektu wynosi 119.969,33 zł.
Projekt wyrówna szanse i potrzeby edukacyjne uczniów
Projekt dotyczy uczniów klas I – III ze Szkoły Podstawowej w Starym Pilczynie, Dąbrowie z/s w Woli Łaskarzewskiej, Krzywdzie i Izdebnie. Głównym celem jest zaspokojenie specjalnych potrzeb edukacyjnych i wyrównanie szans poprzez indywidualizację procesu kształcenia dzieci z klas I – III w 100% publicznych szkołach podstawowych na terenie gminy Łaskarzew w roku szkolnym 2013/2014.
Pomoce dydaktyczne i dodatkowe zajęcia
W ramach projektu zostały już zakupione pomoce dydaktyczne. Oprócz tego zostaną przeprowadzone zajęcia dla dzieci ze specjalnymi trudnościami w pisaniu i czytaniu, w tym także zagrożonych ryzykiem dysleksji, zajęcia dla dzieci z trudnościami w zdobywaniu umiejętności matematycznych, zajęcia rozwijające zainteresowania uczniów szczególnie uzdolnionych artystycznie, zajęcia logopedyczne dla dzieci z zaburzeniami rozwoju mowy, zajęcia rozwijające zainteresowania uczniów szczególnie uzdolnionych w zakresie języków obcych oraz gimnastyka korekcyjna dla dzieci z wadami postawy.
(www.laskarzew.pl, oprac. EB) 2013-09-30 08:26:04
Jeśli jeszcze tego nie zrobiłeś koniecznie zainstaluj naszą aplikację, która dostępna jest na telefony z systemem Android i iOS.
Chcesz być na bieżąco z wieściami z naszego portalu? Obserwuj nas na Google News!
Twoje zdanie jest ważne jednak nie może ranić innych osób lub grup.
Komentarze mogą dodawać tylko zalogowani użytkownicy.
Komentarze opinie