Reklama

Śmierć w najbliższej rodzinie kierowcy, choroba innego – PKS Garwolin przeprasza pasażerów

Dzieci, które nie doczekały się na autobus zabrał z przystanku przejeżdżający kierowca. – Pomimo rozkładu, który zamontowali, autobusów po prostu nie ma i to zdarza się nagminnie – podkreśla Czytelnik. PKS Garwolin przeprasza pasażerów i tłumaczy sytuację zdarzeniami losowymi oraz brakiem kierowców.

Czytelnicy zgłosili do redakcji portalu eGarwolin i gazety Twój Głos prośbę o interwencję w sprawie braku kursów, które zgodnie z obowiązującym rozkładem powinny się odbywać. – Chodzi o autobusy PKS Garwolin. Naprawdę chyba sobie robią żarty z dzieci i osób starszych, które chcą się dostać do ośrodka zdrowia w Borowiu. Pomimo rozkładu, który zamontowali, autobusów po prostu nie ma i to zdarza się nagminnie – podkreśla Czytelnik Łukasz. Zaznacza, że chodzi o kursy PKS Garwolin na tarasie Stoczek Łukowski-Garwolin i miejscowości takie jak: Łopacianka, Chromin, Iwowe, Laliny.

"a za bilety miesięczne płacić trzeba"

W minionym tygodniu taka sytuacja miała mieć miejsce kilkukrotnie. Pasażerowie informują, że w poniedziałek, 6 lutego, nie było autobusów o godz. 7:30, 8:06, 9:33. Dzieci miały "przymusowe wolne". W czwartek, 9 lutego, ponownie nie było autobusu o 7.30. Dwójka dzieci czekająca na autobus na przystanku w Chrominie została zabrana do szkoły przez przypadkowego kierowcę. – Mieli szczęście, bo jechałem do Borowia i ich podwiozłem – opowiada pan Łukasz. 

Podobna sytuacja z nieprzyjeżdżającym autobusem miała mieć miejsce w piątek, 10 lutego. Tym razem to rodzice na swoją rękę zawozili dzieci do szkoły. – Praktycznie raz w tygodniu któryś z nich nie jedzie. To już trwa od jakiegoś czasu, mimo dużej ilości prób dodzwonienia się na infolinię nikt nie reaguje, a za bilety miesięczne płacić trzeba – podkreślają poirytowani tą sytuacją pasażerowie. 
 

Pogrzeb, choroba – zabrakło kierowców

Jaka była przyczyna nieodbycia się kursów? Czy rodzice mogą wnioskować o jakąś formę rekompensaty w związku z nagminnym, jak zaznaczają, brakiem autobusów i jednoczesnym opłacaniem biletów miesięcznych? O wyjaśnienie sytuacji poprosiliśmy PKS Garwolin. Spółka przeprasza pasażerów i tłumaczy sytuację zdarzeniami losowymi oraz brakiem kierowców. 

Członek Zarządu PKS w Garwolinie S.A. Włodzimierz Pirszel wyjaśnia, że do nie pojawienia się autobusu na trasie Iwowe – Garwolin o konkretnej godzinie i opóźnień, a co za tym idzie - komplikacji dla pasażerów i ich słusznych pretensji, doszło z powodu nagłych problemów kadrowych. – Kierowca, który stale obsługuje tą trasę musiał skorzystać z urlopu (śmierć w najbliższej rodzinie). Kolega, który miał go zastąpić zgłosił chorobę i niedyspozycję tuż przed rozpoczęciem pracy – tłumaczy W. Pirszel.

Telefony są odbierane

– Przepraszam pasażerów za zaistniałe problemy. Pasażerów poszkodowanych, posiadających bilety miesięczne (ewentualnie rodziców) proszę o kontakt na nr 25 682 22 71 lub biuro@pks-garwolin.pl – dodaje. Informuje też, że podany numer telefonu jest czynny codziennie od godz. 7:00 do 15:00. – Jest dostępny i odbierany i wszelkie zgłaszane sprawy (w tym skargi) są na bieżąco załatwiane – zapewnia. 

– Co do nr infolinii to jest czynna całodobowo i jest absolutnie dostępna, jednak jest ona płatna i wiele osób ma blokady na takie połączenia – zaznacza członek Zarządu PKS w Garwolinie S.A.

 

ur
Zdj. Czytelnik Łukasz - Dziękujemy! 

Aplikacja egarwolin.pl

Jeśli jeszcze tego nie zrobiłeś koniecznie zainstaluj naszą aplikację, która dostępna jest na telefony z systemem Android i iOS.


Aplikacja na Androida Aplikacja na IOS

Obserwuj nas na Obserwuje nas na Google NewsGoogle News

Chcesz być na bieżąco z wieściami z naszego portalu? Obserwuj nas na Google News!

Reklama

Komentarze opinie

Podziel się swoją opinią

Twoje zdanie jest ważne jednak nie może ranić innych osób lub grup.

Komentarze mogą dodawać tylko zalogowani użytkownicy.

Zaloguj się

Reklama

Wideo eGarwolin.pl




Reklama
Wróć do