Reklama

Pozycjonowanie sklepów - czy warto inwestować?

Zastanawiasz się, czy warto zainwestować w pozycjonowanie sklepu internetowego? Nie wiesz, czego można się spodziewać po tergo rodzaju usłudze? Rozwiejmy wątpliwości – to jedna z najlepszych form promocji długofalowej. Co prawda wymaga pewnej cierpliwości, jednak uzyskiwane efekty są tego warte. Poniżej piszemy, co warto wiedzieć na ten temat.

Pozycjonowanie e-commerce – informacje podstawowe

Zacznijmy od tego, że pozycjonowanie ecommerce nie jest działaniem, które przynosi efekty w sposób magiczny. Owszem, zdarza się, że wdrożenie optymalizacji technicznej pomaga podnieść pozycje, jednak na naprawdę istotne efekty zazwyczaj trzeba poczekać od kilku miesięcy do roku. Z drugiej jednak strony pozycjonowanie sklepów internetowych ma to do siebie, że im dłużej prowadzone są konsekwentne i przemyślane działania, tym bardziej wzrastają osiągane korzyści. To po prostu coś, co z definicji sprawdza się w dłuższym czasie.

Dlaczego warto inwestować w pozycjonowanie e-commerce?

Odpowiedź jest dość prosta – chociażby ze względu na to, że choć początkowe wydatki mogą wydawać się spore, to w perspektywie co najmniej rocznej sytuacja zaczyna się odwracać i działania SEO zaczynają się nie tylko zwracać, ale też okazują jedną z najtańszych form pozyskania ruchu na stronie.

W praktyce pozycjonowanie sklepów internetowych pozwala w ten sposób docierać do osób, które szukają produktów odpowiadających bardzo mocno doprecyzowanym potrzebom. Niejednokrotnie zresztą takich, które trudno przewidzieć, układając kampanie Google Ads.

Warto też zauważyć, że właśnie poprzez pozycjonowanie ecommerce jesteśmy w stanie dotrzeć do tych użytkowników, którzy korzystają ze skryptów w rodzaju AdBlocka, a więc tych, do których nie jesteśmy w stanie dotrzeć za pośrednictwem standardowych reklam.

Pozycjonowanie sklepu internetowego – samodzielnie czy z agencją SEO?

Warto zauważyć, że choć w internecie jest mnóstwo poradników dotyczących tego, w jaki sposób samodzielnie przeprowadzać działania z zakresu SEO, to w praktyce często opierają się one na dość ogólnych informacjach i nigdy nie zastąpią działania doświadczonych pozycjonerów. Owszem, można samodzielnie przyjrzeć się stronie, jednak agencja SEO (np. Widoczni), zrobi to nie tylko szybciej, lecz również dokładniej.

Wynika to nie tylko ze wspomnianego już doświadczenia, ale też z zakresu posiadanych narzędzi, za pomocą których dużo łatwiej wyłapać krytyczne błędy na stronie.

Co więcej, agencja SEO może też znacznie łatwiej wdrażać działania związane z link buildingiem. Nie tylko posiada już wypracowane kontakty, a także własne zaplecze linkujące, ale też ma wypracowane techniki, w ramach których orientuje się, w jaki sposób najlepiej działać w różnych branżach.

Co więcej – agencje, w tym właśnie wspomniani Widoczni, dzięki swojemu doświadczeniu są tez w stanie ocenić, o które frazy warto walczyć, a w przypadku których działania byłyby nieefektywne. To z kolei przekłada się na koncentrowaniu się na tych obszarach, które szybciej przyniosą właścicielowi strony internetowej realne korzyści.

 

Aplikacja egarwolin.pl

Jeśli jeszcze tego nie zrobiłeś koniecznie zainstaluj naszą aplikację, która dostępna jest na telefony z systemem Android i iOS.


Aplikacja na Androida Aplikacja na IOS

Obserwuj nas na Obserwuje nas na Google NewsGoogle News

Chcesz być na bieżąco z wieściami z naszego portalu? Obserwuj nas na Google News!

Reklama

Komentarze opinie

Podziel się swoją opinią

Twoje zdanie jest ważne jednak nie może ranić innych osób lub grup.

Komentarze mogą dodawać tylko zalogowani użytkownicy.

Zaloguj się

Reklama

Wideo eGarwolin.pl




Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Wróć do