:-( Wygląda na to że masz Adblocka. Utrzymujemy się z reklam żeby móc dostarczyć Ci wiadomości z Twojego regionu za które nie musisz płacić, czy mógłbyś rozważyć jego wyłączenie?
  8°C bezchmurnie

Zawody wędkarskie dla dzieci i młodzieży w Garwolinie – jest rekord łowiska!

Dziś, na zalewie na terenie Zarzecza w Garwolinie, odbyły się Zawody Wędkarskie dla dzieci i młodzieży do lat 16. W wędkarskiej rywalizacji wzięło udział 39 osób. To dwukrotnie więcej, niż w roku ubiegłym. Podczas II edycji zawodów padł rekord łowiska!

Już od 8.00 rano, przy zalewie na garwolińskim Zarzeczu, zaczęli gromadzić się młodzi pasjonaci wędkarstwa z opiekunami. Po zapisach, wyjaśnieniu zasad regulaminu i losowaniu numerów stanowisk rozpoczęły się II Zawody Wędkarskie z okazji Dnia Dziecka, zorganizowane przez Koło Wędkarskie PZW nr 19 w Garwolinie. Sędzią głównym zawodów był wiceprezes ds. młodzieży Marcin Makaruk. W gronie organizatorów wydarzenia znaleźli się również: członek zarządu, społeczny strażnik i gospodarz Koła nr 19 Jerzy Winek, sekretarz Emil Rzechołka i członek Koła Piotr Wrzesiński. Zawody wpisały się w tegoroczne obchody Dni Garwolina i Powiatu Garwolińskiego.

 

Odciągnięci od komputerów uczyli się cierpliwości i nie tylko

W tegorocznej, drugiej edycji zawodów, wzięło udział 39 osób w wieku od 4 do 16 lat. Jak podkreślają organizatorzy, to dwukrotnie więcej, niż w roku ubiegłym. Duże zainteresowanie wydarzeniem cieszy prezesa Koła Krzysztofa Głowienko, który przyznaje, że organizowanie zawodów dla dzieci i młodzieży ma na celu nie tylko odciągnięcie młodego pokolenia od komputerów i wyciągnięcie ich na świeże powietrze, ale także nauczenie ich nowego postrzegania wędkarstwa. – Wędkarstwo przez wielu wędkarzy starszego pokolenia było traktowane jako substytut zapełnienia lodówki, a wiąże się to z dawnymi czasami, mięsem na kartki itd. Wszyscy chcieli wspomóc się złowioną rybą. W tej chwili, wychowanie starszych ludzi i zmiana ich mentalności jest bardzo ciężka. Tego już praktycznie nie da się zrobić. W tej kadencji postawiliśmy sobie wspólnie za cel, że będziemy próbować wychowywać to młode pokolenie w duchu poszanowania środowiska i szacunku do przyrody, a to można tylko zrobić z młodymi ludźmi. Ponadto, wędkarstwo uczy też cierpliwości – podkreśla Krzysztof Głowienko, który zapewnia, że dopóki będzie prezesem Koła nr 19 tradycja zawodów dla dzieci i młodzieży będzie kontynuowana.

W gronie uczestników wydarzenia nie zabrakło dziewczynek, ale przeważała płeć męska. – To jest jednak wędkarstwo – sport wybitnie uprawiany przez mężczyzn. W psychice mężczyzny od dawna było łowiectwo i to on raczej zajmował się tą sferą zaopatrywania rodziny w żywność i gdzieś tam to chyba tak zostało – dodaje Krzysztof Głowienko.

 

Dlaczego wędkują?

– W wędkarstwie lubię rywalizację z tatą i wyciąganie ryb. Łowię już 6 lat i mi się to nie nudzi – powiedział nam chwilę po złowieniu małego leszcza 11-letni Oliwier Zięcina, któremu dziś towarzyszył tata Zbyszek.

– Lubię wędkarstwo bo to jest fajna pasja. Fajne jest zarzucanie i wyjmowanie ryby – zaznaczył 12-letni Kuba Paziewski, który ryby łowi od 7 lat. Dziś, z pomocą taty Krzysztofa, wyciągnął z zalewu rekordowego amura o wadze 5,37 kg.

– Pierwszy raz na ryby zabrał mnie tata Kamil. Było to rok temu. Najfajniejsze w wędkowaniu są emocje, gdy się holuje rybę na spinning albo na spławik. To jest po prostu świetna zabawa, chociaż czasami mi się nudzi, gdy ryba nie bierze – wyznał 10-letni Oskar Ruta.

– Najfajniejsze jest wyciąganie ryby. To jest taka satysfakcja jak coś się złapie, że nie ważne jest to, że trzeba czasem długo czekać. Ryby łowiłem już jak miałem 7 lat – przyznał 14-letni Kacper Krupniewski, któremu dziś towarzyszył tata Marcin. Kacper dodał, że największą rybą, jaką złowił był szczupak o długości 45 cm.

– Ryby łowię od roku. Pierwszy raz na ryby zabrał mnie tata Rafał. Czasem łowię też z siostrą. Mama rzadziej, bo boi się robaków. Ja też ich nie lubię i się strasznie boję. Robaki zakłada mi dziadek albo tata – wyznała szczerze 11-letnia Karolina Zackiewicz, która dziś przy zalewie wędkowała z babcią Anną i dziadkiem Alojzym.

Stanowisko dalej spotkaliśmy siostrę Karoliny – 9-letnią Alicję. – W ubiegłym roku zajęła w zawodach 4. miejsce. To weteran – śmieje się Karol Luśnia, wujek Alicji. Dziewczynka przyznała, że bardzo lubi wędkować i zawsze ma nadzieję, że uda się coś złowić.

 

Zwycięzcy i rekord łowiska!

I miejsce w zawodach zdobył Jakub Rękawek, którzy wywalczył także Puchar Prezesa Koła Wędkarskiego nr 19 w Garwolinie. Miejsce II zdobył Łukasz Guszkowski, a miejsce III Oliwier Zięcina.

Najmłodszym uczestnikiem zawodów był Kacper Rzechołka, a najmłodszą uczestniczką Weronika Stoń. Statuetki dla najmłodszych ufundował i wręczył redaktor naczelny gazety Twój Głos Łukasz Szymański. Największą rybę – amura o wadze 5,37 kg złowił Jakub Paziewski, który tym samym ustanowił rekord łowiska. – Nikt w zawodach w historii tego łowiska, ani w seniorach, ani w juniorach, nie złowił jeszcze tak dużej ryby – podkreślił prezes Głowienko.

Wśród wszystkich uczestników zawodów rozlosowano także nagrodę specjalną – rower ufundowany przez MS Moto Garwolin.

 

Żaden z uczestników zawodów nie odszedł z pustymi rękami. Na szyjach młodych wędkarzy zawisły medale. Organizatorzy, wspierani przez hojnych sponsorów, wręczyli także wszystkim młodym pasjonatom zestawy upominków oraz pamiątkowe dyplomy. Na wszystkich czekały kiełbaski z ogniska i napoje. 

Nagrody ufundowały firmy: Traper, Lamex, Lechpol, NeoReklamy, Net-Arn, Pepek Sport, Fabio Drukarnia Opakowań, Janpol oraz sklepy wędkarskie Marek Winiarek, Jaź, Szuwarek i sklep na ul Wyszyńskiego 32 („Ober”). Organizatorów oraz uczestników wydarzenia wspierali wychowankowie Ośrodka Socjoterapeutycznego „Wspólny Dom” w Wildze.

 

Partnerem wydarzenia było Centrum Sportu i Kultury w Garwolinie. Patronat medialny nad zawodami objął m.in. portal eGarwolin.

 

ur


Zawody wędkarskie dla dzieci i młodzieży w Garwolinie – jest rekord łowiska! komentarze opinie

  • gość 2018-06-18 09:54:05

    Witam i tu sie Pan prezes myli kilkanscie lat temu na tak zwane tyczki na zawodch były łowione okazy karpi ponad 8 kg Marek

  • gość 2018-06-18 12:54:16

    Super zabawa dla dzieci i rodziców:-)))) brawo PZW Garwolin dzieciaki bardzo zadowolone brawo,brawo dla organizatorów:-))))

  • gość 2018-06-18 17:29:19

    oby wyników nie liczyli jak na spiningowych mistrzostwach koła .....

  • Płotka - niezalogowany 2018-06-18 18:24:39

    Miejmy nadzieje ze wkrótce pan Prezes się zmieni .Natomiast tradycja "wielkiego"łowienia przez dzieciaków pozostanie ,bo wpisana jest w działalność sportowego wędkowania. On tej działalności nie zakładał i nie będzie zapewne kończył. Natomiast jest wielkim szkodnikiem koła wędkarskiego nr 19 w Garwolinie.

  • gość 2018-06-18 18:38:39

    Pani Preziu na takie zawody to trzeba sie jakos ubrac przyzwoicie bo wygladał pan jak MENEL Z POD BUDKI Z PIWEM ZA CZASÓW prl

  • Gość - niezalogowany 2018-06-18 19:49:47

    Dzieci bardziej by się garnely do wędkarstwa gdyby było warto przyjść na zalew ale poco skoro raz na kilka lat się zarybia i niema co łowić a pewna patologiczna grupa od lat korzysta z pieniędzy przeznaczonych ze zwrotu za opłacone karty wyłącznie we własnym interesie organizując sobie i swoim kolesiom zawody i darmowe wczasy wędkarskie a wedkazom wciska się bajki o zbieraniu pieniędzy na zarybienie nowego zalewu jeszcze ponad dziesięć lat przed rozpoczęciem budowy owego zbiornika, nawet niebylo wiadomo czy dany zbiornik powstanie a pieniądze się rozplywaly ci kturzy to przeczytają będą wiedzieli o co chodzi i do kogo wędkarze mają za to pretensje ludzie kturzy są w zarządzie koła niemaja czystych intencji ani czystych rąk.

  • gość 2018-06-18 22:06:18

    była kieydys tak firma "dromos" chyba w łukowie tam sie obecny prezio PZW w Garwolinie szczególnie zasłużył, do dzis niektóre pracownice splacaja dlugi za poczynana pana prezesa koła nr 19który niegdys tam pracował. tak głosi wiadomosc z łukowa

  • gość 2018-06-18 23:30:28

    Taka mentalność... Nie dość, że część komentarzy pisana jest z błędami ortograficznymi czy stylistycznymi to kompletnie nie koresponduje z tematem artykułu. Smutne a nawet żałosne są personalne wycieczki przy okazji takiego święta jak Dzień Dziecka czy Dni Garwolina i Powiatu Garwolińskiego. Część komentujących była na tych zawodach, część nawet nie wie co tam się działo i nie widziało miny większości dzieciaków. Dzieci, które otrzymały w pakiecie startowym chrupki, soczek, batonik, cukierki i żelki. Dla części z tych dzieci już to było super wydarzeniem a nie samo łowienie ryb. Był chłopiec, który łowił na spławik żywcowy i kotwicę uwiązaną do żyłki, a to organizatorzy i postronni ludzie zmienili mu zestaw na bardziej dostosowany do ewentualnego złowienia ryby. Jedna z dziewczynek z płaczem odeszła od wędki bo nic jej nie brało ale przy asyście mamy i organizatorów oraz pomocy wujka walczyła do końca. Byli tacy, którzy przyszli z marszu, byli tacy, którzy po wielu treningach przystąpili do zawodów. A i tak 10 letni chłopiec dokonał czegoś niemożliwego. Na zestaw, który przed zawodami każdy spisał by na straty złowił największą rybę zawodów. I może faktycznie to nie rekord łowiska na zawodach ale czyż nie jest to rewelacyjne osiągnięcie? Każdy z uczestników dostał nagrodę, zwycięzcy pamiątkowe puchary i dyplomy oraz super nagrody. Ci, którym się nie powiodło też nie odeszli z pustymi rękami. Nawet jeśli ktoś nic nie złowił mógł odjechać super rowerem. Sponsorzy w tym roku wykazali się ogromną hojnością i zaangażowaniem. Nie piszecie o 39 pakietach startowych, 39 nagrodach, 39 stanowiskach, 39 medalach, pucharach, 39 ważeniach w obu turach, kiełbaskach, ognisku, przygotowaniach, plakatach itd. Zapraszam do merytorycznej dyskusji na temat mankamentów zorganizowanej imprezy a prymitywne komentarze i personalne animozje zachęcam do wyjaśnienia w należyty, odważny i konstruktywny sposób. Z wyrazami szacunku Marcin Makaruk

  • gość 2018-06-19 00:53:34

    Cel zawodów w wędkarstwie był bardzo zaszczytny, odciągnięto dzieciaków od klawiatury kompa i bzdurnych gier.To chyba jedyna organizacja która promuje zdrowy styl zycia z przyrodą dotkniętą poprzez wędkę oraz konkrecje w zawodach sportowych w tak młodym wieku.BRAWO DLA ORGANIZATORÓW!!!!!!!!

  • Gość - niezalogowany 2018-06-19 06:43:53

    Bardzo popieram wypowiedź pana Marcina, była super zabawa dzieci były wniebowzięte uśmiechnięte i zachwycone z upominków każdy coś dostał bez względu na miejsce które zajoł.Potraficie krytykowac obecny zarząd a co zrobił poprzedni przez 16 lat zbierał kasę na zarybienie zalewu.Gdzie kasa gdzie ryby?na łowisku komercyjnym MAMUT.Przez 16 lat zawody dziecinne były wpisywane na walnym jako punkt do ,realizowania i co kicha tak jak i szkółka wędkarska dla najmlodszych.a tu zarząd drugi rok i takie wyniki godne podziwu i naśladowania więc nie utrudniające pogódźcie się wasz czas minął

  • Gość - niezalogowany 2018-06-19 09:57:52

    Cel szczytny ale to niezmieni faktu że ci kturzy organizują te zawody dla dzieci i dorosłych żerują ich kosztem szukają tylko nowych i przyszłych członków s kturych będą mogli korzystać w przyszłości niech wspaniały prezes koła wędkarskiego nr.19 pochwali się co zrobił gdy został wybrany przez pewna popierajaca go grupę kupił za pieniądze koła i przywlaszczyl sobie komputer

  • Gość - niezalogowany 2018-06-19 10:08:36

    Niektórych prawda w oczy kole niestety uczciwy będzie uczciwym a złodziej zawsze będzie kradł i podłe bajki wciskal mamy 1000 wędkarzy w kole z rodzinami to ponad kilka tysięcy ludzi kturzy są ciągle robieni w bambuko przez kilku życiowych nieudaczników nikomu oczu niezamydla zawodami dla dzieci czy tym że pogrzebali kasę na mamucie zarybiajac go bo to niezła bajka wszyscy znają sytuację jaka się rozgrywa w tym kole kto tu kluci wędkarzy ze sobą od lat i perfidnie rządzi każdym prezesem to ludzie bez chonoru kturzy się niedaja usunąć.

  • Gość - niezalogowany 2018-06-19 10:11:05

    Chłopaki piszcie więcej niech więcej kłamstw i kretuw wyjdzie jak ta bajka o największej rybie podłe typki siedzą dla odznak i darmowych kart na starość działacze szkodniki wędkarskie.

  • Gość - niezalogowany 2018-06-19 10:34:32

    Polską mentalnoscia są przekręty i złodziejstwo a nie pisanie o tych szkodliwych czynach i ujawnianie ludzi zamieszanych w te działalność kturzy udając spolecznikuw kroja do siebie

  • gość 2018-06-19 12:04:28

    W komentarzach padają jakieś zarzuty o malwersacje zarządu . Zarząd liczy 9 osób wiec którzy z nich cos tam "przewalają" miejcie odwagę napisać, a nie "wyc" i pomawiać ludzi którzy charytatywnie chcą coś zrobić . Przecież wystarczy przyjść na zebranie zarządu i domagać się wyjaśnień (każdy wędkarz może uczestniczyć w zebraniu zarządu).NIE TYLKO WYĆ JAK WŚCIEKŁE WILKI

  • Gość - niezalogowany 2018-06-19 12:43:22

    Wyje to zarząd i prezes którego wszyscy chcą usunąć nie wszyscy w zarządzie są złodziejami tu chodzi o sprawy odkąd podzielilo się nasze koło na dwa okręgi od tamtego czasu pewna grupa osób ciągle maci i kluci wędkarzy ze sobą to sprawy od jakiś 15 lat kture są skrzętnie przez niektórych tuszowane niektórzy mogą być urazeni bo to ich niedotyczy a tylko poprzedniego prezesa koła i kapitana sportowego ale obecny prezes terz święty niejest.

  • Gość - niezalogowany 2018-06-19 12:53:57

    Zawody dla dzieci to jest swietny pomysl , szkolka wedkarska dla dzieci jeszcze lepszym pomyslem jest.Uczy dzieci cierpliwosci i jak piszecie odciaga od komputera. Po co sie klucic i wyciagac wszystkie zale,lepiej wziac przyklad z Pilawy tam szkolka dziala cos kolo10lat i regularnie robia zawody dzieciakom

  • Gość - niezalogowany 2018-06-19 13:00:48

    Pamiętajcie że my pamiętamy i pamięć o tym marnotrastwie i przekretach nigdy niezaginie.

  • Gość - niezalogowany 2018-06-19 13:36:02

    Odnośnie tych utopionych pieniędzy jest tu taki jeden właściciel kiepsko prosperujacego sklepu wędkarskiego ktury latami karmil brać wędkarska bajkami że zbierają na zarybienie nowego zbiornika potem wciskal bajkę że zarybili oblin, podzamcze doły maciejowickie i bodajże stara wilge na wiciu, zarybiali wszystko oprucz zalewu w Garwolinie gdzie łowi sporo tutejszych i przyjezdnych wędkarzy,potem zmienił jednak zdanie i wszystko poszło na zarybienie mamuta ktoś tu kręci ale bardzo kiepsko. Były czasy że miejsca wolnego niebylo żeby stanąć gdy były ryby ale to już historia.

  • gość 2018-06-19 16:05:47

    Obecny prezes został wybrany jednym głosem, choc to moze był tez przekręt bo głosy liczył jego koleś ten ze sklepu wędkarskiego, wiec mógł byc przekręt.w nagrode po roku prezes bez zgody walnego zgromadzenia powołał go do zarzadu co jest nie zgodne z przepisami teraz rządzą jak własnym folwarkiem

  • Gość - niezalogowany 2018-06-19 17:43:06

    Właśnie ten prymitywny właściciel sklepu od lat psuje tu wszystko,całą atmosferę wędkarska i jest umoczony we wszystkie przekręty szkoda ze były prezes r......k niemorze sam się oczyścić z zarzutów kture przypisują mu wędkarze a są dziełem i pomysłem tego prymitywnego typa. Powinien przynajmniej na odczepnego coś napisać o wycieczkach wędkarskich na dorsze zawodach na podzamczu i innych.

  • Gość - niezalogowany 2018-06-19 17:46:00

    W pilawie nie kradną jeszcze się starają żeby pozyskać inne środki na zarybienie i krzewienie wędkarstwa teraz boli że wśród nas są tacy co dawno powinni wissiec.

  • Gość - niezalogowany 2018-06-19 18:18:48

    Zenada artykul o zawodach dla dzieci i o dzieciach. A tu panowie swoja prywatna wojenke wytoczyli. Panowie wstyd poprostu,zamiast psioczyc jeden na drugiego wezcie sie zbierzcie i zrobcie porzadek a nie ola boga bo ten zrobil to a tamten to. Jak dzieci w piaskownicy

  • gość 2018-06-19 18:36:38

    prezes wydalił członków zarzadu wybranych przez walne zebranie by sobie dobrać kolesi zapewniając sobie poparcie,czy ten człowiek nie ma wstydu ? Liczy ZE MU PRZEJDZIE TO. Juz chciał budować stanice wodna nad nowym zalewem RETENCYJNYM. Chyba TEMU CHŁOPCZYKOWI COS SIE POMIESZAŁO W TEJ Rebkowskiej GŁÓWCE RAZEM Z TYM ZE SKLEPU WĘDKARSKIEGO.Wyzucono Go JAKO RZECZNIKA Z Okregu Siedleckiego Odmówiono MU odznaki która uprawnia do połowy opłaty za wedkowanie TAK GO KOCHAJA WĘDKARZE. MIE.JMY NADZIEJE ZE MA CHOC TROCHĘ HONORU I PODA SIE DO DYMISJI" OSZCZEĆ CHŁOPIE" CHYBA ZE WSTYDU NIE MASZ"

  • gość 2018-06-19 20:36:13

    czytam te pomyje wylewane na prezesa i obecny zarząd i myślę że tylko kretyn może nie docenić poświęcenia tych ludzi dla dobra wędkarzy takich zarybień nie było nigdy powiadomień o zarybianiu,zawodach,zebraniach itp.esmesami nigdy tak nie było.ps.brudasy i nieroby mięsiarze zalewowi piszcie paszkwile może ktoś w to uwierzy .pozdrawiam wszystkich normalnych wędkarzy nie debili .

  • Gość - niezalogowany 2018-06-19 20:37:03

    Jak dzieci w piaskownicy. Wstyd panowie. Artykul o dzieciach i zawodach dla nich a tu pranie brudow . Tak kolo w Pilawie dziala i umie zadbac o swoje interesy. Moze czas na zmiane kola

  • gość 2018-06-19 20:43:33

    Ten typ ze sklepu który cały dzień moczył w rzece narescie dostał troche po łapach, wiec prezes ("koleś) Go wciagnoł nielegalnie do zarzadu by miec poparcie przy niejasnych zakupach miedzy innymi ryb za najwyzsza cene. o tym sie mów wsród wedkarzy w kole nr19. Prezes nazywa wedkarzy "miesiazami" bo siedza nad woda i odpoczywaja z wędką w reku , natomiast ochrania kolesia poprzez pisanie donosów na innych aby tylko robili zakupy w sklepie kolegi. nawet SSR mu nie potrzebna bo patrzy im na rece.. najwyższy czas odwołac tych kolesiów, ponieważ marnotrawi pieniążki członków koła nie zarybiajac zbiornika . Przykładem mozeą byc zawody pod lodowe gdzie mistrzostwo osiągnięto łowiac tylko rybke wielkości małego palca natomiast przydzielono nagrody 300zł 200 zł i stówka do wydania w tym zaprzyjaźnionym z prezesem sklepie.

  • Gość - niezalogowany 2018-06-19 22:20:35

    Jak kilka lat wstecz grupka kolegów próbowała coś zmienić to ich wysmialiscie na walnym podnosiliscie dwie ręce głosując na pana Re..... A teraz macie pretensjensje było minęło mamy nowe rządy i miejmy nadzieję będą lepsze, przysłowie mówi szanuj prezesa swego bo zawsze możesz mieć gorszego. Więc bądźmy dobrej myśli i dajmy szansę obecnie rządzącym się wykazać. Wielki szacun za zorganizowanie super imprezy dla dzieciaków widząc ich uśmiechy było wspaniale, panowie z zarządu nie zmarnujcie tego.Przy takiej ilości członków na pewno są środki na kilka takich imprez no może nie z takimi nagrodami ale nie nagrody są najważniejsze ale dobra zabawa jak ktoś napisał wcześniej w Piławie gdzie członków jest z dziesięć razy mniej potrafią przyciągnąć i zorganizować imprezy dla dzieciaków to one są przyszłością

  • gość 2018-06-19 22:45:22

    Prezes powołał osobę do zarządu za co zje...li go w okręgu jak burą su..e odnośnie powołania andrzeja hm nie wiem czy mógł czy nie .Jednak na zebraniu zachowanie było karygodne .Nie dopuszczał do głosowania argumentując że to nie podlega głosowaniu a jest w gestii zarządu . To po co walne zgromadzenie ? Już przy wyborze działy się cyrki , opóżniano jak tylko możliwe rozpoczęcie głosowania i telefony się grzały aby brakująca część zwolenników mogła dojechać . W końcu jak policzyli głosy że osiągną co chcą nagle przestało im przeszkadzać . Szkoda prądu Marcin , naprawdę . Sitwa która powstała od początku była planowana i bardzo na rękę był fakt że zrezygnował i sąd koleżenski i kapitan sportowy i kilku członków zarządu . Nie ma sensu angażowanie się w ten chory twór zwany zarządem . Prawdą jest że jest jedna osoba która prezesem być nie chce ale pierwsza do sterowania z tylnego fotela . Po to związek i koło istnieje aby organizować zawody, a zarybienia ? Po co? aby było co zeżreć .Aby sprzedawano ryby po blokach i sprzedający będzie mógł samogonu nabyć ? Pozniej leżą zaszczani nad wodą . Niestety ale prezes w opinii wielu wędkarzy to człowiek który dobrowolnie nie zrezygnuje NAWET W SYTUACJI GDY NIKT GO NIE CHCE .

  • Gość - niezalogowany 2018-06-20 07:16:49

    Najlepsze czasy dla wędkarzy były na nowym zalewie za Marka Janca i nikt mu dotąd nie doruwnal od tamtej pory jest tylko gnuj i przewaly ten ze sklepu to Judasz i swinia syn ubeka ktury sam tam kiedyś nieźle narozrabial teraz udają że działają pod plaszczykiem pzw. Że to robią społecznie tylko dlaczego przez tyle lat niebylo zarybien i nie zostało kasy a ciągle bajeczki morze niech bajki zacznie pisać sam obszczymur się załatwił i swuj sklep za te przekręty wszyscy wędkarze go omijają i nikt tam niekupuje temu podlemu dwulicowemu Panu już dziękujemy zero chonoru zero totalne.

  • Gość - niezalogowany 2018-06-20 07:25:41

    Impreza dla dzieci godna pozazdroszczenia ale organizatorzy i kołowe imbecyle to inna bajka im się wydaje że tak jak w prlu mogą robić co chcą bo to jest ich prywatna kasa są ludziska kturzy nie mogą do dziś pojąć co to jest kasa związkowa i najwięcej krzyczą ci co kradną że ktoś chce ich usunąć albo że zarzuty są bezpodstawne podobna sytuacja jest w naszym rządzie tym czy byłym tam nie ma winnych pieniądze się same rozeszły bo nug dostały jest takie przysłowie gdzie kucharek sześć tam nie ma co jeść i tu jest ten problem wszyscy kroja do siebie nawet nagrody morzna było odbierać tylko w jednym czy dwuch sklepach po wiadomości na zawodach nie ma co łowić bo ryb nie ma.

  • Gość - niezalogowany 2018-06-20 07:25:55

    Miejcie odwagę podpisywać się pod swoimi komentarzami. Ananimowo bardzo łatwo szkaluje się innych

  • Gość - niezalogowany 2018-06-20 07:34:34

    Prezes wyrwany z obory do obory powinien wrócić chyba tam sobie zainstalował sprzęt komputerowy z pieniędzy kture są własnością wszystkich wędkarzy a nie tylko pojedynczych pasożytów.

  • Gość - niezalogowany 2018-06-20 07:53:17

    Najwyższy czas założyć drugie koło wędkarskie w tym samym okręgu problem sam się rozwiąże każdy wędkarz będzie miał wybór gorsze koło i to kture niezarybia samo upadnie z braku członków to jedyne rozwiązanie i niech sobie robią co chcą.

  • Gość - niezalogowany 2018-06-20 08:41:58

    Jak sie nie myle to byl na zawodach dzieciak w czapeczce kola z Pilawy

  • Stary Okoń - niezalogowany 2018-06-20 09:36:08

    Czas najwyższy skończyć tą patologię koła 19 i tych śmiesznych 9 członków zarządu , Teraz pokazują zawody dzieci szkoda że nie opiszą Mistrzostw Koła nr 19 , jak one wygladały , jaka była organizacja taki zarząd , Nic nie przygotowane miejsca nie wyznaczone , nawet trawy nie było komu wczesniej skosić , rzadnej flagi koła !!!! kazdy mógł sobie wejść na zalew podczas zawodów , jedzenie spóznione 40 minut przywiezione w 2 garkach jak dla psa i jedzenie z ziemi . Czy tak powinny wyglądać Mistrzostwa Koła ??? Zapytajcie kolegów w Sobolewie,Maciejowicach ,Mińsku,Siedlce,Łochów,Węgrów . A nie tu chcecię pokazać jakie to dobre koło hehe ciekawe ile zostawiliście z tych zawodów "JAŻ" bedzie móg cały rok z pół-prezesem łowić ryby . A ty Marcin M. masz czelność bronić tej patologii ,chyba że Ciebie teżw nią wkręcili .....!!! Niedługo wybory wkoncu młodzież pogna tą starą nierówną walkę , ani JAZIE I WINIARY NIE ZABIORĄ TAM TEJ WIARY!!! NORMALNE PZW !!!

  • Gość - niezalogowany 2018-06-20 09:41:12

    Skoro jaziu jesteś taki chonorowy dlaczego weszles bezprawnie do zarządu pokarz chonor którego nigdy niemiales pamiętasz jak latami obrzucales guwnem Marka Janca ale on sam się obronił bo prawda sama się z czasem obroni a wasze i twoje krety do dziś wychodzą. Niestety twoi kumple cie sprzedają tak jak ty ich sprzedales.

  • Gość - niezalogowany 2018-06-20 10:00:25

    Koło z pilawy niedoscignionym wzorem do naśladowania tylko brać z nich przykład szkoda ze tu w Garwolinie nie ma takich ludzi morze w pilawie będziemy opłacać karty.

  • Gość - niezalogowany 2018-06-20 10:20:27

    Jaziu jeśli to nie są słowa z twojej gęby te o zbieraniu pieniędzy na zarybienie nowego zbiornika i kilka innych to oficjalnie zaprzecz na tym portalu napisz ze nigdy tego nikomu nie wcisnoles i wyjdzie szybko kto muwi prawdę i ile ma honoru.

  • gość 2018-06-20 10:32:10

    tego prezesa i tego ze sklepu wedkarskiego trzeba młotem i kilkofem oderwac, te narzedzia do nich pasuja Sami nie zrezygnuja dobrowolnie sa to ludzie bez honoru. OD NOEWGO ROKU PEWNIE POWSTANIE NOWE KOŁO W GARWOLINIE.

  • Gość - niezalogowany 2018-06-20 11:05:41

    Podziękowania dla portalu od wszystkich wędkarzy kturzy mają wzgląd na dobro naszej wedkarskiej pasji za zamieszczenie przynajmniej części tych wpisów nikt tu żadnych bzdur nie wpisał jak zwykle prawda przeszkadza oszustom i tym kturzy są nie godni miana ludzi, wędkarzy nie mówiąc już o zajmowanych stanowiskach.

  • Gość - niezalogowany 2018-06-20 11:40:13

    Super zawody dla dzieciaków popieram działania Zarządu w szczególności Marcina i prezesa Za organizację tylko Przypuszczam że te niemiłe artykuły piszą byli ormowcy

  • gość 2018-06-20 12:31:23

    Odnośnie zarybiania zalewu w mieście to owszem bywał bardziej zarybiany ale powstaje pytanie po co ? Wyścigi do miejscówki i już punkt godz 0.00 gdy zakaz się kończył wędki do wody . Są tacy którzy codziennie łowią i codziennie biorą ile się da . Dla takich nie warto choćby jazgarza wpuszczać . Była grupa np spiningistów którzy prezesowi byli solą w oku . Po co rozgrywać grand prix jak to 4 zawody w roku . Więcej kasy do dyspozycji zostanie . Budżet przeznaczony na zawody spiningowe za starego prezesa był skromny ale wystarczający a u nowego prezesa ta sama kwota na wszystkie dyscypliny . Zrobił już wodę i kanalizację w domku ? Bo tak się napinał . Może być gorsza organizacja , może być bez powiadomień sms ale niech będzie spokój a ten prezes ma tylu wrogów że go nie będzie .Co do drugiego koła w okręgu to niech będzie ale może nie w siedleckim . Dużo na wiśle ludzi łowi więc może w radomskim powinno się opłacać składki .

  • Marcin - niezalogowany 2018-06-20 12:50:23

    Odpowiedź do "Stary Okoń" Na Mistrzostwach Koła nr 19 nie byłem. Nie widziałem i nie wypowiadam się na ten temat. Nikogo też nie bronię bo o treści wielu komentarzy nie mam pojęcia. Widzę i czytam dużo zarzutów, które moim zdaniem można wyjaśnić na walnym, można odwołać zarząd, jeśli ktoś popełnił przestępstwo - można skierować sprawę do odpowiednich organów. Nie biorę ich personalnie ponieważ nie mam sobie w tej kwestii nic do zarzucenia. Nikt mnie nie wkręcił w żadną patologię. Co do zawodów dla dzieci to poświęciłem dużo swojego wolnego czasu na pozyskanie nagród od sponsorów, zrobienie i rozwiezienie plakatów, pakowanie nagród, organizację itd. Zresztą nie tylko ja. Nie prosiłem ani o zwrot pieniędzy za benzynę ani o jakąkolwiek rekompensatę poświęconego czasu. Pracuję z młodzieżą i uznałem to za dobry sposób na zagospodarowanie im czasu, a być może w przyszłości zaszczepienie pasji jaką może być wędkarstwo. Tak jak ja kiedyś, kiedy miałem kilka lat "zaraziłem się" wędkarstwem. Portal eGarwolin napisał piękny artykuł, w moim odczuciu o fajnej imprezie. Ale jak to wszystko czytam to się zastanawiam czy w przyszłości angażować się w podobne przedsięwzięcie. Miałem pomysł na konkurs plastyczny i warsztaty wędkarskie dla dzieci po wakacjach - odpowiedz mi "Stary okoniu" - warto? Czy jak ktoś wczoraj w komentarzach napisał "Szkoda prądu Marcin , naprawdę."

  • Gość - niezalogowany 2018-06-20 13:35:38

    Te słowa że zarząd morzna odwołać od lat padają jak groch o ścianę wszystko morzna tylko trudniej zrobić zawsze ta sama grupa startuje w wyborach na prezesa ze swoim kandydatem jest tak jak ktoś wcześniej napisał tylko ściągają swoich przez telefon aby zaglosowali te same gęby od lat nikogo tam nowego nie dopuszcza i zawsze to samo te same osoby i nazwiska wypływają przy każdej przykrej sprawie dla wędkarzy a papier wszystko przyjmnie faktury za ryby zawyrzone żeby wszystko się zgadzało i tak idzie dalej.

  • Gość - niezalogowany 2018-06-20 13:41:18

    Odpowiedz do Marcin.Dla dzieci zawsze warto. Nie wszystkie dzieciaki maja tatusiow ,dziadkow czy wujkow wedkarzy a bardzo by chcieli sprobowac powedkowac. I dla nich warto. A reszta moze ze w koncu przestanie marudzic i pomoze w organizacji zajec dla dzieci

  • Gość - niezalogowany 2018-06-20 13:43:27

    Solą tej bandy byłych ubekuw i ormowcuw pełniących funkcje prezesów i ich marionetek są wszyscy wędkarze oni im najbardziej przeszkadzają bo domagają się tego co oni powinni robić zgodnie ze statutem pzw.czyli ryb, zarybien a morze ta banda nie potrafi czytać i nie wie co to jest status i zawarte w nim punkty. To patologia ktura występuje we wszystkich okręgach i kołach wędkarskich.

  • gość 2018-06-20 14:26:19

    A ten prezes koła to nie czasem nie ten sam co rozwalił Garwoliński WOPR ? Oczywiście przy pomocy innych zainteresowanych takim stanem rzeczy. Może ktoś się zainteresuje co stało się z tą organizacją, gdzie podział się cały sprzęt ( nie tani) i inne trwałe środki.

  • Gość - niezalogowany 2018-06-20 16:02:32

    A propo ostatnich zawoduw koła nr19 to były zawody w lowieniu ryb czy zawody w okopywaniu się na stojąco lub w przekopywaniu się przez wal do rzeki takich jam i nor nie widziałem jeszcze po żadnych zawodach kto do tego dopuścił i kto za to powinien odpowiedzieć.

  • Obserwator - niezalogowany 2018-06-20 16:30:57

    Marcin Ty napewno włożyłeś dużo bezinteresownej pracy bo miałeś z tego satysfakcję Tobie nie mozna tego zarzucić !! , tu z tego co widać to oni chcą sobie wybielić twarze tymi zawodami , ale miarka się przebrała , ciekawe co by było , gdyby to nie Ty a oni mieli by organizować zawody jazie, głowienki,winiary , sami by musieli to wszystko to zobaczyłbyś jak by wyglądały te zawody aby tylko więcej zostało żeby Jażiki mogły sobie jeżdzić z koleszkami na dorsze .Albo jak na każdych zawodach nagrody i tylko u nich w sklepie można odebrać a tam w porównaniu do narmalnego sklepu wszystko razy 3 .. Andzejku zabierz wszystkich na te dorsze jak masz w kole 1000 osób

  • olserka - niezalogowany 2018-06-20 16:41:00

    Pan Marcin spisał sie znakomicie jak i reszta organizatorów,dzięki wam za to w imieniu rodziców dzieciaków Tylko gdzie byli inni z zarzadu A JEST ICH 9 CIU sklepikarz samozwaniec z zarzadu tylko mąci w tym kole bo mu SSR zaczęła do d...y dobierać, pojechał na rybki bo prymitywy nie potrafią nic zorganizować tak jak pan Marcin K. Natomiast pan prezes to pewnie wybiegł z obory bo tak wyglądał. Wystawiając na pośmiewisko całe koło . Niech ktoś z zarządu okręgu Siedleckiego przeczyta te komentarze i wyciągnie odpowiednie wnioski kto reprezentuje tą organizacje w całym okręgu, która jest B duża ponad 1000 członków.CZAS ZWOŁAĆ WALNE NADZWYCZAJNE POSIEDZENIE KOŁA W CELU ODWOŁANIA PREZESA I ZARZADU INACZEJ BEDZIE TAK JAK JEST.Prymityw sklepowy będzie rządził kołem pieniazki członków koła będą marnowane na wymysły "prymitywa i jego zwolenników a sponsorzy pokażą wędkarstwu zwykłego "wała"

  • gość 2018-06-20 17:13:17

    Panie Marcinie szkoda czasu by promowac tego prezesa i czesc zarzadu z tymi ludzmi to tylko upadek bo to nieudacznicy odrzuceni przez społecznosc wedkarska

  • Marcin - niezalogowany 2018-06-20 19:01:21

    Bez względu na to czy to się komuś spodoba co napisałem czy nie muszę to napisać. Zarówno Prezes jak i wielu innych członków Zarządu włożyli w te zawody dużo pracy. Nie wnikam w różne inne sytuacje o których piszecie. Nie byłem ich świadkiem, nie uczestniczyłem w żadnych sytuacjach, które jak piszecie zaistniały. Dużo z tych komentarzy dotyczy zamierzchłych czasów. Sporo jak czytam jest żalu, złości i niewyjaśnianych kwestii. Ale trzeba im oddać, że również bardzo się zaangażowali w przygotowanie i prowadzenie imprezy. Być może jestem naiwnym optymistą ale wierzę, że można wiele spraw wyjaśnić i przy tak licznym kole doprowadzić do tego, że taka i podobne imprezy i dla dzieci i dla dorosłych cieszyć się będą dużym zainteresowaniem i uznaniem. Pozdrawiam wszystkich komentujących za i przeciw.

  • gość 2018-06-20 20:50:58

    Panie Marcinie okazał sie pan własciwym człowiekiem na tym stanowisku, wielu członków koła nr 19 pana wychwala oraz popiera, wielu widzi pana na funkcji prezesa tego wielkiego koła, tak ze trzeba nie spuszczac "pradu" tylko działac do naprawy tej patologi która ma miejsce w tym kole napewno znajda sie ludzie co pomogą Obecnego prezesa trzeba wysłac do pasienia krów lub pracy w firmie "dromos" a jego kolesia ze sklepu do szkoły by nie powtarzał klas w podstawówce.Wielu wędkarzy liczy na pana, by koło nr 19 w Garwolinie osiagneło normalność jak jest w Pilawie czy Żelechowie a odznaczenia beda przydzielane przez walne zebranie członków a nie po kolesiach jak to ma miejsce obecnie.by tylko mniej płacic składke tak samo rzecznik zostaje wybrany przez walne zebranie a nie ustalany w upadającym sklepie nad rzeka Wilgą.przez kolesiow obecnego prezesa

  • gość 2018-06-20 22:08:39

    Kol .Marcinie . Nikt nie zarzuca złej czy niepotrzebnej imprezy jaką były zawody dla dzieci . Bardzo dobrze że się odbyły i młodzi ludzie mogli posmakować wędkarstwa . Może nie tylko na rywalizacji polega wędkowanie ale ok . Chodzi o pozostałe działania . To że poprzedni prezes został przegłosowany w wyborach nie było dziełem przypadku . Było to umówione i z premedytacją zamierzone . Powstaje pytanie dlaczego ? A no dlatego że pokłócił się z andrzejem . Obydwie strony mają po części rację . Piszą tu głównie stali bywalcy zalewu którym wcale nie chodzi o pobyt z wędką nad wodą tylko o pełne siaty ryb które zabiorą i następnego dnia przyjdą po kolejne . Tu zarząd obecny ma rację że nie zarybia tyle ile by chcieli stali bywalcy . Trzeba by ok tonę tygodniowo wówczas może by byli zadowoleni . Natomiast fakt jest faktem że pieniądze są gromadzone ile tylko się da . Nie wnikam gdzie i na co są przeznaczane ale cięcia są ogromne . Podstawowym błędem prezesa o ile chce być prezesem jest fakt apodyktycznych rządów charakterystycznych dla europejskiego despotyzmu oświeconego z tym że coraz mniej ten despotyzm europejski i na pewno coraz mniej oświecony aby nie powiedzieć śmieszny . W ekspresowym tempie prezes produkuje sobie nowych wrogów . Zarząd koła ma reprezentować oczekiwania członków koła a nie swoje własne , od tego zostali wybrani . Przypadkowo tyle osób odeszło z zarządu nie chcąc współpracować z prezesem ? Dlatego szkoda prądu . Powiedział prezes publicznie kto organizował głównie te zawody ? Czy chodził jak paw ? Daremne jest oczekiwanie na rezygnację prezesa .Po to pchał się na ten stołek , i doskonale wie po co to robił .

  • gość 2018-06-20 22:19:15

    Marcinie , odpowiedz sobie na pytanie po co potrzebowali Cię w zarządzie ? po to abyś robił to co robisz . Powiedz że pomysły prezesa są absurdalne albo coś podobnego . Natychmiast będziesz be . Będziesz wykonywał pracę dla wędkarzy a oni będą się tym afiszować . Tacy ludzie . Mają trochę racji ale odpowiedz czemu gdy ludzie chcą organizować np zawody to ważniejsze są komputery dla prezesa ? To sprzęt koła a miałeś w ręku ten laptop ?

  • gość 2018-06-20 23:29:37

    ZŁODZIEJ ZAWSZE BEDZIE ZŁODZIEJEM, BYŁ ZŁODZIEJEM W ŁUKOWIE GDY PRACOWAŁ TAM, TO MOZE TEZ BEDZIE ZŁODZIEJEM W GAROLINIE, TAK MÓWIĄ W REBKOWIE, BO TEN CZŁOWIEK NIE MA HONORU JUZ SIE OKREG POZNAŁ NA NIM NIE DAJAC MU ODZNACZENIA BY PŁACIŁ PÓŁ SKŁADKI CZŁONKOWSKEJ. ZAWODY ORGANIZOWAŁ PAN MARCIN KORNELUK A NIE PREZES WIEC WIELKIE POCHWAŁY PANIE MARCINIE.SKLEPOWY WEDKARZ TO NAWET NIE BYŁ WOLAŁ RYBKI NAD WISŁA

  • Gość - niezalogowany 2018-06-21 09:41:32

    Odnośnie wszystkich wędkarzy tych lowiacych w Garwolinie na wisle i jeszcze dalej napiszcie prawdę gdzie morzna tu u nas połowic tylko zalew przy młynie nie wszyscy to miesiaze kturzy tu siedzą każdego dnia rzeka Wilga została zniszczona albo jest zarosnieta albo płytka nie ma gdzie połowic to samo Wisła pamiętacie dawna wisle to co teraz z niej zostało to dno latem same lachy i piachy. Sporo wędkarzy jeździ tam na weekend rzeby się porostu na...ac i grila zrobić na świeżym powietrzu bo nie ma ryb albo nie biorą to nasz dzień powszedni sporo wędkarzy tu w Garwolinie nigdzie nie jeździ a przychodzą tylko przez parę dni po zarybieniu bo szkoda na zanete szkoda siedzieć bo nie bierze owszem to jest patologia nawet nikt nie wie czy mają opłacone karty

  • Gość - niezalogowany 2018-06-21 09:52:31

    Za Marka Janca było dużo zarybiane nawet każdy wędkarz doplacal specjalna kwotę na zarybienie, ryb było było mnóstwo wędkarzy więcej było przyjezdnych niż naszych bywalców ryb do ostatniej sztuki nikt nie wylowil, ryba jak to ryba raz biorą raz nie, rybę trzeba umieć złowić są cwane, cwansze niż zarząd i wędkarze spróbujcie złowić ryby kture często były po dwa razy na chaku i były wypuszczone, dlatego po każdym zarybieniu powinny być zawody ryba trochę będzie podkarmiona i przelowione i nikt jej w tydzień niewylowi to samo ci kretyni zarybiają tylko jedna wielkością ryby jeśli wpuszcza same większe sztuki to zaraz jest po rybie nie pamiętam kiedy były wpuszczane dwie wielkości ryb małe i durze albo same małe albo same durze lub kilkadziesiąt tysięcy sztuk bolenia lub innego drapierznika na taki mały dołek, gdzie mają te tepaki głowy czy tam ktoś wogule myśli.

  • Gość - niezalogowany 2018-06-21 10:48:57

    Panowie wędkarze koledzy po kiju prawda jest taka że nie ma gdzie łowić nie poto oplacamy karty by z wędka siedzieć nad sraczem sporo wędkarzy lowiacych na zalewie to osoby starsze emeryci pamiętajcie że my terz morze dorzyjemy starości i co wtedy taki człowiek morze robić odpoczywać i oddawać się swojej pasji sporo z tych dziadków już się zabrało do tego lepszego świata nas terz to czeka terz będziemy starzy i terz odejdziemy z tego łez padolu zwanego matka ziemia a te słowa sklepowego przychlasta ktury cały czas siedzi nad rzeka i obserwuje lowiacych bo oni lowia a nikt z nich nie kupuje w jego sklepie i glatego nazywa tych wędkarzy zalewowa patologia słowa te są nie godne ani człowieka a tym bardziej że to są słowa najgorszego oszusta jakiego znają wędkarze siedzi i liczy ilu jest co dzień na zalewie a zysku w sklepie nie ma.

  • gość 2018-06-21 12:46:33

    Wieść wedkarska niesie ze w dniu 20. 06 2018r około godz. 21 miał byc wpuszczony do Garwolińskiego Zalewu PRZY KWADRACIE "POKARM "W ILOŚCI 3000SZT MALUTKIEGO SANDACZA 10 CM,TO ŚWIETNY POKARM DLA WIĘKSZEGO DRAPIEŻNIKA (SZCZUPAKA,OKONIA, SUM CZY DUZY SANDACZ ITP) TYLKO ZA OKOŁO 1500ZŁ.MOZE KTOS MA DOKŁADNE INFORMACJE NA TEN TEMAT?????????

  • gość 2018-06-21 17:16:16

    Przecież woda jest , zarybić można więc w czym problem ? Zarząd niech na rzece czy zalewie wprowadzi całkowity zakaz zabierania ryb . Zupełny zakaz bez wyjątku . Zarybienia nie bedą potrzebne , ryb będzie dużo , będą brać jak nigdy , pojawią się okazy , mięsiarzy nie będzie bo nie będzie po co przychodzić . Prosta recepta .

  • gość 2018-06-21 17:19:07

    Jeszcze powstaje pytanie czy prezes wie kto na podolu stawiał siatkę ? w którą wpłynął wędkarz i jakiś osobnik na brzegu się gardłował ...

  • gość 2018-06-21 17:47:12

    KIEDYS MÓWIŁO SIE "PEDZENIE NOCA TERAZ U WEDKARZY ZACZYNA SIE MÓWIC ZARYBIANIE NOCA,BY NIE BYŁO WIADOMO ILE KUPIONO ZA ILE I CO ORAZ GDZIE SIE WPUSZCZA RYBY BO NIE KONIECZNIE NA WODY PZW

  • gość 2018-06-21 21:09:40

    Marcin M , mógłby być dobrym prezesem , ale z tego co mi wiadomo to jest mocno jaźem skażony , więc pewnie tak jak i ten obecny grałby jak jaźik kazał .

  • gość 2018-06-21 21:30:58

    ZA ZAWODACH DZIECINNYCH TO PREZES PEWNIE PRZYBYŁ Z OBORY PO DOJENIU KRÓW LUB WYZUCANIU OBORNIKA Z CHEWA BO TAK WYGLADAŁ. TEN CZŁOWIEK NIE MA AMBICJI ANI HONORU, WIEC NIE ZREZYGNUJE TRZEBA GO ODRABAC TOPOREM ZE STANOWISKA

  • gość 2018-06-21 23:32:35

    KTO Z "JAZIEM" TRZYMA TO GO W ZARZĄDZIE ZWIĄZKU PZW KOŁO 19 NIE MA. TO SZKODNIK KOŁOWY, DOBRZE ZE MU TROCHE NIEKTÓRZY NOSA UKRECILI.A NASTEPNE WALNE PEWNIE TEN PROBLEM ROZWIAZE BO MY W KOLKE SZKODNIKÓW NIE CHCEMY. JEST ZNIENAWIDZONY PRZEZ 90 % WEDKARZY WIEC MOZE BY SIE PRZENIÓSL DO INNEGO KOŁA . TYLKO NIKT GO PEWNIE BY NIE ZECHCMI TANIEJO ZANĘTĘ CZY PRZYNĘTĘ ROZSYPUJE BO W INNYM SKLEPIE ZA TAKA CENE MOZNA DOSTAC DWA RAZY TYLE. I CZASAMI TANIEJ.

  • gość 2018-06-22 14:52:32

    NA TEGO SZKODNIKA JEST LEKARSTWO, ROBIC MU ZDJĘCIA JAK ŁOWI RYBY.RESZTE ZROBI ZARZAD OKREGU LUB GŁÓWNY.

  • Gość - niezalogowany 2018-06-22 15:03:00

    Czołem koledzy wędkarze więc uważajcie kto z kim przystaje takim się staje oby czyny jazia i przekręty nie zostały wam przypisane niech pokaże swoją uczciwość jak podkladal świnie swojej konkurencji, jak byłemu prezesowi rekawkowi zabronił interesować się mamutem bo miał własne plany odnośnie tego dołka, niech coś wspomni o wyrwaniu desek z mnicha na zalewie żeby ryby zeszły do rzeki bo nie miał już co łowić a okręg zabronił zarybienia rzeki niech powie komu zlecił te robotę i kto ją wykonał ten typ zaszkodził związkowi i naszemu kołu jak mało kto jego ojciec tam kradł to i synek nie jest lepszy.

  • Gość - niezalogowany 2018-06-22 16:17:07

    Odnośnie tych wyrwanych desek z mnicha jest pewien człowiek ktury nie wypiera się tego czynu i potwierdza że osobiście to zrobił na jazia polecenie czyny godne działacza wędkarskiego którego ten typ udaje tylko go naśladować. Dla niego każdy wędkarz ktury docieka co się dzieje ze związkowa kasa to patologia tak samo jak wszyscy wędkarze kturzy u niego nie robią zakupów.

  • gość 2018-06-22 20:00:42

    W tym sklepie nie robi sie zakupów, bo tam sa buble zachwalane przez o....a ceny wygórowane a towar do du..y. Znalazł paru popleczników i im bajki opowiada. Czas pozbyc sie tego szkodnika z PZW

  • Gość - niezalogowany 2018-06-23 10:11:27

    Nosił wilk

  • gość 2018-06-23 13:18:41

    Wedkarze czas podjac wyzwanie i popędzić prezesa i jego przydupasów na cztery wiatry. Prezes i jego niedouczony wedkarz trzymają sie stołka by mogli robic wałki jak z ostatnim zarybianie które odbyło sie w nocy by nikt nie widział ile ryb wpuszczono i ,jakie. Za takie zarybianie my wedkarze dziękujemy to sa nasze pieniadze a nie prezesa czy sklepikarza. o zarybianiu decyduje walne zebranie a nie grupka przekretaczy a nie wybrany których sobie bezprawnie powołał prezes.Tutaj śmierdzi przewałem!!!!!!!!

  • Gość - niezalogowany 2018-06-23 19:11:09

    Koledzy wędkarze interesujcie się bardziej tym co robi zarząd, prezes koła na co są wydawane i jak nasze wspólne pieniądze dlaczego ma z tego korzystać od lat tylko mała garstka nieudacznikuw udajacych wędkarskich działaczy,zobaczycie wtedy co się dzieje kto muwi prawdę i nie dopuszcza nikogo do głosu. Zapraszamy wszystkich na walne zgromadzenia przychodzcie nie olewajcie tematu to tylko dwie godziny w roku, ja wiem ze się niechce przychodzcie na wybory prezesa zobaczycie wtedy jak ten prymitywny układ trzymający władze w kole nr.19 się zachowuje względem wszystkich obecnych i wędkarzy i jaki serwuje wtedy obecnym tani teatrzyk nazywając tych kturzy przybyli na to zebranie stałymi bywalcami skoro mogą wszyscy przyjść skąd te nazwy i odniesienia, bo ktoś im patrzy na ręce i żąda wyjaśnień opuszczając to zebranie i nie przychodząc na nie sami tworzycie patologie ktura szerzy się w tym kole zapraszamy do brania udziału w walnych zgromadzeniach. Nie bujcie się jazia sporo wogule się tam nie pokazuje aby się nikomu nie narazić to oni mają bać się nas a nie my zarządu.

  • gość 2018-06-23 20:46:15

    burak który tytułuje sie prezesem to nic innego jak burak a jego koles to zwykły niedouk , sklep upada tylko go ratuja zakupy członkłów koła co wygrywaja jakies zawody i nagrody mozna odbierac w tym sklepie za nasze pieniazki. dosc tego przychodzcie na walne zebrani i wyuczcie tych przekrętaczy na pysk

  • gość 2018-06-23 22:34:56

    Racja po obu stronach . Prawdą jest że stali bywalcy zalewu chcieli by aby łowić więcej niż zapłacili . Karpiem by zarybiali i to taki po 2 kg a najlepiej i 3 kg . Oczywiście limity nie potrzebne im bo jak wyłowią to zarząd zarybi . Tak nie ma . W gronie przeciwników zarządu jest wielu mięsiarzy a nie wędkarzy . Niestety od lat jest tak że jest grupa we władzach która zamiast mieć głos jak każdy chce swojej dyktatury . Doradzać ,knuć ,rządzić ale nie ponosić odpowiedzialności , sterować z tyłu . Każdy wie o kim mowa . Prezes też chyba myśli że ma do czynienia z dziecmi . Tylko poprzez to jest śmieszny po prostu . Tam jest jeszcze taki młodszy w zarządzie co na delegata aż podskakiwał że chce . Żreć dadzą , po mądrzy się i tylko śmiech wzbudza . No ale on działacz . Powstała sitwa . Schemat działania będzie przewidywalny . Gdy smród się zrobi i zagrożenie jest to zmieniony zarząd względem tego jaki wybrało walne zgromadzenie i rzecznik dyscyplinarny powołany przez prezesa sam ewentualnie postawi zarządowi zarzuty a sąd koleżenski też zmieniony niczego się nie dopatrzy . Po to były te zmiany i powołania do zarządu . Jedynie na walnym można to ruszyć i im szybciej tym lepiej . Ewentualnie wprost wprowadzić zmiany bo obecny prezes nie rokuje zmian na lepsze o czym większość ludzi wiedziało jeszcze przed wyborem w tym przez wezwanych na walne telefonicznie . Tak więc część zarządu bez żalu pogonić a i za mięsiarzy też się wziąć bo nie po to zarybienia są aby za dwa tygodnie ponownie ryb nie było . Zrobić zakaz całkowity zabierania ryb i po problemie , mięsiarz nie będzie miał po co siedzieć nad wodą a i ryb w wodzie przybędzie .

  • gość 2018-06-23 22:48:49

    Budżet koła w okręgu siedleckim jest z góry przeznaczony na konkretne cele . Jest procentowo określone ile na zawody ile na działalność z młodzieżą itd .Nie ma tak że wszystko na zarybianie można przeznaczyć . Jest to przegięcie ze strony okręgu . Pozostaje przenieść koło do okręgu w którym gospodarka finansowa jest bardziej liberalna i demokratyczna . W okręgu siedleckim dopłacać trzeba do wisły . Będąc w radomskim nie . Nie od wczoraj Siedlce są zadowolone że Garwolin dużo płaci a mało korzysta . Kiedy okręg siedlecki refundował cokolwiek kołu nr 19 ?

  • bedok - niezalogowany 2018-06-24 09:19:00

    Ryba to też żywe stworzenie. Nie rozumiem jak można je tak męczyć . Ciekawe co byście wędkarze powiedzieli jak by was tak za mordę na haczyk złapać na żywca go z mordy wyrwać i wypuścić i potem następny raz. I jeszcze dzieci w to wciągacie. Dzieciom to kupcie akwarium albo oczko wodne z kolorowymi rybkami w ogródku jak im się rybki podobają a nie w takie odrażające rozrywki je wciągacie.

  • Gość - niezalogowany 2018-06-24 13:42:47

    Do jazia - jaziu powiedz jak to jest z internetem i cenami w sklepach internetowych, internet kłamie to fałszywe ceny.

  • Gość - niezalogowany 2018-06-24 13:53:26

    Odnośnie tych zalewowych miesiazy są tacy są tu na zalewie na wisle na każdym łowisku nikt tego nie ukryje ale są tacy co terz lowia rekreacyjnie i chcą łowić ryby wszystko jedno jakie gatunki chodzi o kontakt z naturą, przyroda i ryba a nie zwykle siedzenie i prazenie się w słońcu bo nic nie bierze skoro nie ma ryby nawet sporo osób biorących udział w niektórych zawodach zobaczylo że populacja ryb jest słaba, karpiem się zarybia bo tylko karpia i karasia morzna wszędzie dostać, leszcza plotki i kilku innych gatunków nikt nie choduje bo się nie opłaca stąd ciągle zarybia się karpiem. Najlepiej wpuścić pstrąga i w dwa dni go wyłowić do ostatniej sztuki bo komuś pstrąg bardzo odpowiada bo morze parę robaków sprzeda lub kilka paczek ochotki. Wszystko jest robione tylko pod jednego typa ktury sam nie chce się ujawnić a którego wszyscy znają i jego czyny.

  • CENA - niezalogowany 2018-06-24 14:24:05

    kupujesz cos u jazia to przepłacasz taki sam towar w innym sklepie kosztuje 30 %mniej , jednak zakup nalezy sprawdzic w internecie i wychodzi ze zostałes nabity w butelke przynajmniej 80 %WYBÓR NALEZY DO CIEBIE.

  • gośćKARASKA - niezalogowany 2018-06-24 14:56:47

    SPRZEDAWAŁ TEN SKLEPIKARZ RYBKI NA ZYWCA NIE SZŁA MU SPRZEDAZ TO WYMYSLIŁ SUMA 3M W ZALEWIE TERAZ ZNÓW WYMYSLIŁ SZCZUPAKA PONAD METR TYLKO ABY KUPIC U NIEGO "ZYWCE" NA KTÓRE NIE WOLNO ŁOWIC. ALE PAZERNY NA KASE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!MUSI JUZ BYC CIENKO

  • gość 2018-06-24 17:38:58

    zaprzaniec zawsze bedzie zaprzańcem, nie wybrany przez walne zebranie członków koła a chce rzadzic..oszust i kołek.

  • gość 2018-06-24 18:06:47

    WSZYSCY WEDKARZE W KOLE 19 KOCHAJA GŁOWIENKO ALE W KIBLU, JAZIA ALE W WODZIE WIEC CO ONI TAM JESZCZE ROBIA???????????

  • Gość - niezalogowany 2018-06-25 10:11:09

    Obecny pseudo prezes raczył nawet zlikwidować internetowa stronę koła nr.19 żeby nikt niemugl tam zamieszczać żadnych komentarzy odnośnie ich przekretuw ten mafijno patologiczny układ trzeba jak najszybciej obalić w trybie nadzwyczajnym.

  • Gość - niezalogowany 2018-06-25 14:40:07

    Dziwne zjawisko że każdy prezes były i obecny posiada własny staw to daje wiele do myślenia.

  • gość 2018-06-25 17:29:42

    A obecny jest skłócony już nawet nie ze swoją wsią ale i z miastem jak widać .

  • gość 2018-06-26 09:58:41

    Ja przypominam że zarząd nie raczy odsunąć prezesa , sąd koleżeński nie od tego jest , komisja rewizyjna tak samo jak zarząd więc powstała sitwa która nie zrobi sobie krzywdy . Trzeba by zebrać 1/3 członków koła a to nierealne więc prezes dobrze wiedział co robi montując sitwę w zarządzie i trzeba zawiązać nowe koło albo okręg musi pogonić obecny zarząd bo inaczej to zostaje tylko jedno rozwiązanie , siłowe .

  • Gość - niezalogowany 2018-06-26 12:01:47

    Siła się wepchali siła ich obalić zastosować te same chamskie środki jakich oni urzyli nie wiem czy ktoś z władz okręgu mógłby pomóc prezes podobno jest z pilawy to wie jaka sitwa tu panuje, jedyne wyjście zalorzyc nowe koło lub nieoplacac kart na przyszły sezon u aszwena aż się sami podadzą do dymisji.

  • Gość - niezalogowany 2018-06-26 15:48:36

    Ten sklepowy burak kilka lat temu próbował rządzić na podzamczu myślał że będą tam sobie ciągle urządzać zawody za związkowe pieniądze bo zbiornik rybny, ale pogonili go stamtąd na cztery wiatry to samo trzeba tu zrobić przegnac prymitywna ktury tylko się chowa za plecami innych. Adieu jaziu, ariwe derci,pies cie j...na dowodzenia.

  • gość 2018-06-26 18:17:23

    Ja myślę że skarbnik niewiele ma wspólnego z obecnym prezesem .

  • gość 2018-06-29 18:30:20

    dosc BURAKÓW W KOLE NR V19 PZW CZAS NA ZMIANY

  • gość 2018-06-29 19:58:27

    burak i sklepikarz juz po was czas wr,ocic do macierzy do obory

  • gość 2018-06-30 20:32:15

    Koło wędkarskie nr 19 w Garwolinie to chyba jedyne koło w Polsce gdzie 90% wędkarzy nie che tego prezesa i zarządu a oni trzymają stołka nie licząc sie ze swoimi członkami. Tu chyba cos śmierdzi

  • Gość - niezalogowany 2018-07-01 10:07:33

    Tu śmierdzi jaziem na kilometry i wszyscy o tym wiedzą za nikim się nie schowa ani nie ukryje jest znany w całej okolicy jako największy szkodnik wędkarski udajacy działacza i wszystko robi pod siebie i swój upadajacy sklep wędkarze sami mu wystawili ocenę nie kupując nic u niego.

  • Gość - niezalogowany 2018-07-01 10:11:48

    Śmierdzi kasa ktura jak zwykle chcą spożytkować tylko na własne cele nie licząc się z nikim.

  • gość 2018-07-01 15:24:35

    To że nie liczą się z wędkarzami to widać było na zebraniu . Głosować nie potrzeba bo wszystko w gestii zarządu . Oczywiście na następne przyjdą jakby nic się nie stało a nawet będą głosić jak perfekcyjnie pracowali .

  • Gość - niezalogowany 2018-07-06 19:17:42

    Już się znudziło pisanie?

  • gość 2018-07-07 18:31:09

    Teraz jest działanie . Dowiesz się w swoim czasie .

  • Gość - niezalogowany 2018-07-10 12:45:00

    Do sklepikarza żaden sąd ci sumienia nie wyczysci ani niczego niewymarze z ludzkiej pamięci, zapamiętaj to sobie każdy dyktator kiepsko kończy.

  • Gość - niezalogowany 2018-07-13 10:03:15

    Panowie jest bardzo prosty sposób żeby sprawdzić za ile zarybiono zbiornik mamut są tzw.wyciągi z kat bankowych kture są długo przechowywane jeśli sklepikarz muwi prawdę że za pieniądze z ponad dziesięciu lat zarybiono mamuta to byłaby kwota grubo ponad sto tysięcy złotych za kture w jednym czasie zakupiono rybę porównać wyciągi bankowe z fakturami i daty kiedy wpływały pieniądze na konto i kiedy z niego były pobierane nic prostszego i cały przekręt szybko wyjdzie.

  • gość 2018-07-13 13:17:41

    Tu nie jest ważne kto i za ile zarybił czy nie zarybił . Chodzi o fundamentalne sprawy . Wystarczy porównać ilość zawodów za byłego i obecnego prezesa z podziałem na dyscypliny . Spiningowe były 4 razy w roku , zostały jedne . Kwestia zarybień ich konieczność wynika po prostu z faktu zabierania ryb przez wędkarzy . Można zrobić zakaz i nie bedzie problemu zabierania ryb a i zarybienia nie będą potrzebne albo pozwolić zabierać płotki tylko . Fkt ten zarząd a w zasadzie dwie osoby w nim jest nie do przyjęcia ale nie do przyjęcia jest też fakt upominania się miesiarzy o mięso .

  • Gość - niezalogowany 2018-07-14 15:37:41

    Nieźle was dymaja na wszystkim na kasie na rybach czy w tym kole są sami idioci po co karty oplacacie skoro resztę macie głęboko w dupie po co walne zgromadzenie skoro jesteście stałem dojnych krów lub baranów tylko pozazdrościć głupoty członkom tego koła.

Dodajesz jako: Zaloguj się

Ostatnie video - filmy na eGarwolin.pl