
Drugi sklep Netto w Garwolinie przywita klientów już w najbliższy czwartek, 10 marca. Placówka przy ul. Kościuszki 61 zastąpi znajdujący się tu jeszcze do niedawna sklep sieci Tesco. W dniu otwarcia sklep zaprasza już od 8 rano. Na klientów czekać będzie atrakcyjna oferta.
Netto zawarło porozumienie z Tesco o zakupie polskiej części biznesu w czerwcu 2020 r. Od tego czasu oczekiwało na ostateczną zgodę UOKiK i sfinalizowanie transakcji. Proces zatwierdzania został zakończony w marcu 2021 roku i Netto rozpoczęło proces przejmowania 301 sklepów i dwóch centrów dystrybucyjnych objęte umową. Tesco przy ul. Kościuszki 61 zniknęło także z krajobrazu Garwolina.
W tym miejscu powstał drugi w mieście sklep Netto. Otwarcie już w czwartek, 10 marca. Tego dnia sklep będzie otwarty od godziny 8 rano. Przygotowana specjalnie z okazji inauguracji sklepu oferta specjalna obowiązuje od 10 do 12 marca i przewiduje obniżki cen sięgające nawet ponad 50 procent - zachęca biuro pasowe Netto.
Poza ofertą spożywczą w Netto można również nabyć produkty ze zmieniającej się cyklicznie linii non–food, w skład której wchodzi małe AGD, meble i elementy wyposażenie domu, zabawki czy sprzęty elektroniczne.
W trosce o swoich klientów, Netto stale utrzymuje dyskontowe ceny 500 najbardziej popularnych produktów. Każdego tygodnia eksperci sieci monitorują rynek, by upewnić się, że ceny proponowane przez Netto są zawsze najniższe. Zaoszczędzić na zakupach pomagają też liczne promocje i rabaty, co tydzień inne.
Wszystkie nowo otwierane sklepy Netto utrzymane są w formacie 3.0, który nawiązuje do skandynawskich korzeni sieci. W sferze wizualnej 3.0 to minimalistyczny wystrój wnętrz, który zapewnia komfort zakupów dzięki szerokim alejkom, neutralnemu oświetleniu oraz zastosowaniu naturalnych materiałów wyposażenia wnętrz.
Nowy sklep Netto w Garwolinie ma powierzchnię ponad 1950 mkw. Nowa placówka zlokalizowana jest przy ul. Kościuszki 61. Będzie czynna od poniedziałku do soboty w godzinach 6-22.
O Netto Polska:
Sieć handlowa, która w ciągu 26 lat swojej obecności na polskim rynku wypracowała pozycję jednego z największych sprzedawców detalicznych w naszym kraju. Firma ma w Polsce 600 sklepów i pięć centrów dystrybucyjnych, zatrudnia ok. 9 tys. osób. Ten stan posiadania daje detaliście trzecią pozycję na polskim rynku dyskontów. Koncept Netto Polska zakłada bycie blisko swoich klientów. Sklepy zlokalizowane są w pobliżu osiedli mieszkaniowych. Asortyment obejmuje zdecydowaną większość produktów od polskich dostawców. Poza Polską sieć obecna jest w Danii i Niemczech.
Inf. pras., oprac. ur
Jeśli jeszcze tego nie zrobiłeś koniecznie zainstaluj naszą aplikację, która dostępna jest na telefony z systemem Android i iOS.
Chcesz być na bieżąco z wieściami z naszego portalu? Obserwuj nas na Google News!
Twoje zdanie jest ważne jednak nie może ranić innych osób lub grup.
Komentarze mogą dodawać tylko zalogowani użytkownicy.
Komentarze opinie