Reklama

Popularne formaty katalogów reklamowych

Sposób zaprezentowania oferty firmy ma duże znaczenie dla jej wizerunku. Estetyczne przedstawienie informacji zarówno klientom, jak i partnerom biznesowych, może wpłynąć na dalszą współpracę. Najpopularniejszym i zarazem najbardziej efektownym narzędziem do prezentowania oferty, są katalogi reklamowe. Na co zwrócić szczególną uwagę, decydując się na zamówienie takiego folderu dla swojej firmy?

W jaki sposób wykorzystać katalogi reklamowe?

W zależności od prowadzonej działalności, poszczególne wydruki będą się od siebie różnić formatem i objętością. Jeżeli taką broszurę chcesz wykorzystać do zaprezentowania całej oferty wraz z omówieniem poszczególnych produktów, to musisz się liczyć z tym, że katalog będzie dość spory. Wówczas najlepszym rozwiązaniem będzie umieszczenie go w zasięgu klientów, aby swobodnie mogli przejrzeć ofertę. Jeżeli planujesz zamówić katalog reklamowy, który ma być wręczony klientom, jako rodzaj ulotki, oczywiście musisz ograniczyć ilość informacji i skupić się na zaprezentowaniu najważniejszych elementów oferty.

Komu zlecić druk katalogów reklamowych?

Planując inwestycję w katalogi, lepiej skorzystać z oferty firmy, która specjalizuje się w przygotowywaniu materiałów reklamowych. Standardowa drukarnia może nie poradzić sobie z dopasowaniem formatu do założeń marketingowych oraz wykonaniem katalogów z uwzględnieniem zasad skutecznej promocji. Firmy takie jak OpenPrint nie tylko posiadają doświadczenie i niezbędny sprzęt do druku katalogów reklamowych, ale także zespół grafików, którzy mogą pomóc w opracowaniu projektu. Składając zamówienie u fachowców można mieć pewność, że zlecenie zostanie zrealizowane zgodnie z wytycznymi. Więcej informacji na temat druku katalogów znajdziesz w tym miejscu: https://www.openprint.pl/katalog-szyty.

Jak przygotować katalog do druku?

Zanim zlecisz druk katalogów, musisz przede wszystkim skompletować ich zawartość. Warto zadbać o to, aby folder był atrakcyjny wizualnie i zawierał zbiór najważniejszych informacji o poszczególnych usługach i produktach. Całe ściany tekstu na pewno nie będą zachęcały do zapoznania się z katalogiem i czytania tak dużej ilości informacji. Lepszym rozwiązaniem jest zastosowanie zdjęć i grafik w przyjemnej do odbioru formie i opatrzenie ich krótkim tekstem z najważniejszymi informacjami.

Katalogi szyte – kiedy to dobry pomysł?

Jeżeli zebrałeś już zasoby, które mają trafić do folderu, pora podjąć decyzję o wyborze jego formatu. Wśród dostępnych wariantów można znaleźć między innymi katalogi szyte. Opcja ta sprawdzi się w przypadku niewielkich broszur reklamowych i informacyjnych, które nie są zbyt obszerne. Ma to przede wszystkim duże znaczenie dla trwałości katalogu, gdyż zszycie ze sobą dużej ilości stron może nie przynieść oczekiwanych rezultatów.

Katalogi klejone – dla kogo ten wariant?

Innym formatem są katalogi klejone. W tym przypadku można pozwolić sobie na większą dowolność, gdyż ta metoda sprawdzi się zarówno w przypadku grubych katalogów, jak i kilkustronicowych broszur informacyjnych. Foldery klejone wyglądają wyjątkowo estetycznie i wyróżniają się wysoką trwałością.

Cena druku katalogów

Koszt przygotowania nakładu zależy od wybranego format, rodzaju papiery czy metody druku. Wszystko to wpływa na cenę druku katalogów, dlatego w większości przypadków warunki współpracy ustalane są indywidualne. Warto pamiętać, że zamawiając większy nakład druku można liczyć na atrakcyjne zniżki ze strony wykonawcy. Na katalogach reklamowych nie należy jednak oszczędzać, gdyż stanowią one o wizerunku firmy, dlatego muszą być wykonane z dbałością o najdrobniejsze szczegóły.

 

Materiał płatny

Aplikacja egarwolin.pl

Jeśli jeszcze tego nie zrobiłeś koniecznie zainstaluj naszą aplikację, która dostępna jest na telefony z systemem Android i iOS.


Aplikacja na Androida Aplikacja na IOS

Obserwuj nas na Obserwuje nas na Google NewsGoogle News

Chcesz być na bieżąco z wieściami z naszego portalu? Obserwuj nas na Google News!

Reklama

Reklama

Wideo eGarwolin.pl




Reklama
Wróć do