
Niemal zapełniony parking i długie kolejki do kas – w dniu otwarcia drugiego Netto w Garwolinie sklep przeżywa oblężenie. Większość klientów kuszą specjalne promocje. Niektórzy pojawili się z ciekawości.
Drugi sklep Netto w Garwolinie przywitał klientów w czwartek, 10 marca o 8 rano. Placówka przy ul. Kościuszki 61 zastąpiła znajdujący się tu jeszcze do niedawna sklep sieci Tesco. Na klientów czeka atrakcyjna oferta przygotowana specjalnie z okazji inauguracji sklepu. Oferta obowiązuje od 10 do 12 marca i przewiduje obniżki cen sięgające nawet ponad 50 procent. Takie promocje zawsze przyciągają klientów. – Wpadłam na szybko po banany, pieczarki i kurczaka – mówi wychodząca kobieta, zadowolona z tańszych zakupów. Przyznaje jednak, że w kolejce do kasy stała dość długo. W sklepie nie brakuje także osób, które odwiedziły placówkę z ciekawości. Kręcą się między regałami, oglądając ekspozycje i nie planują zakupów.
To drugi sklep sieci w mieście
Przypomnijmy, że Netto zawarło porozumienie z Tesco o zakupie polskiej części biznesu w czerwcu 2020 r. Od tego czasu oczekiwało na ostateczną zgodę UOKiK i sfinalizowanie transakcji. Proces zatwierdzania został zakończony w marcu 2021 roku i Netto rozpoczęło proces przejmowania 301 sklepów i dwóch centrów dystrybucyjnych objęte umową. Tesco przy ul. Kościuszki 61 zniknęło także z krajobrazu Garwolina. W tym miejscu powstał drugi w mieście sklep Netto, który wyjątkowo pierwszego dnia działalności jest otwarty od godziny 8 rano. Standardowo, sklep będzie czynny od poniedziałku do soboty w godzinach 6-22. Pierwsza placówka Netto w Garwolinie mieści się przy Alei Legionów 1, nieopodal ronda im. Żołnierzy Wyklętych.
Poza ofertą spożywczą w Netto można również nabyć produkty ze zmieniającej się cyklicznie linii non–food, w skład której wchodzi małe AGD, meble i elementy wyposażenie domu, zabawki czy sprzęty elektroniczne.
Monitorują rynek
– W trosce o swoich klientów, Netto stale utrzymuje dyskontowe ceny 500 najbardziej popularnych produktów. Każdego tygodnia eksperci sieci monitorują rynek, by upewnić się, że ceny proponowane przez Netto są zawsze najniższe. Zaoszczędzić na zakupach pomagają też liczne promocje i rabaty, co tydzień inne – zapewniają przedstawiciele zespołu prasowego Netto.
Wszystkie nowo otwierane sklepy Netto utrzymane są w formacie 3.0, który nawiązuje do skandynawskich korzeni sieci. W sferze wizualnej 3.0 to minimalistyczny wystrój wnętrz, który zapewnia komfort zakupów dzięki szerokim alejkom, neutralnemu oświetleniu oraz zastosowaniu naturalnych materiałów wyposażenia wnętrz.
O Netto Polska:
Sieć handlowa, która w ciągu 26 lat swojej obecności na polskim rynku wypracowała pozycję jednego z największych sprzedawców detalicznych w naszym kraju. Firma ma w Polsce 600 sklepów i pięć centrów dystrybucyjnych, zatrudnia ok. 9 tys. osób. Ten stan posiadania daje detaliście trzecią pozycję na polskim rynku dyskontów. Koncept Netto Polska zakłada bycie blisko swoich klientów. Sklepy zlokalizowane są w pobliżu osiedli mieszkaniowych. Asortyment obejmuje zdecydowaną większość produktów od polskich dostawców. Poza Polską sieć obecna jest w Danii i Niemczech.
oprac. ur
Zdj. ur
Jeśli jeszcze tego nie zrobiłeś koniecznie zainstaluj naszą aplikację, która dostępna jest na telefony z systemem Android i iOS.
Chcesz być na bieżąco z wieściami z naszego portalu? Obserwuj nas na Google News!
Twoje zdanie jest ważne jednak nie może ranić innych osób lub grup.
Komentarze mogą dodawać tylko zalogowani użytkownicy.
Komentarze opinie